Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Protectie ulei si ceara

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am 4 l de ceara ptr. protectie cavitati interioare de se foloseste la Dacia Logan si 3 l de ulei CV pe care vreau sa le bag in masina(lonjeroane,usi,praguri ,oale roti spate s.a).
Ptr. praguri stiu ca trebuie sa introduc prin acele gauri cu dopuri din plastic,la usi de asemenea nu este o problema,la oale roti spate la fel,insa nu stiu pe ce gauri sa torn ptr. lonjeroane.Va rog sa imi spuneti pe unde torn uleiul ptr. lonjeroane.
Atasez poze cu portbagajul si gaurile din spate:

- http://img704.imageshack.us/i/dsc00682iy.jpg/
- http://img715.imageshack.us/i/dsc00681d.jpg/
- http://img256.imageshack.us/i/dsc00683w.jpg/

In partea stanga la oala rotii spate ,asa cum se vede in imaginea 704(prima) am gasit o umflatura de rugina.De unde poate proveni?Pe unde se poate infiltra apa acolo?
M-am gandit ca in praguri sa bag ceara,pe usi ceara,pe la oale roti spate(interior) ceara si la lonjeroane ulei.Alte sugestii are cineva?Ce sa bag in locul unde se fixeaza stopurile(ceara sau ulei)?Ce sa bag pe gaurile pe unde se scurge apa care intra pe la stopuri?IN CE ALTE LOCURI MA SFATUITI SA MAI BAG CEARA SAU ULEI? in lonjeroane poti baga ulei [curat nu ars] demontand bara fata si prin piulitele m8 care sunt fixate in lonjeron si mai sunt parca 2 locuri dar nu-mi amintesc , rugina pe semiaripa poate fi de la scurgerea apei de pe geamuri ,inpartea dreapta a masinii de la bidonul spalatorului sigur . Lasa-l dracu' de ulei!Da-i cu ceara 3-4 straturi si 15 ani nu "misca" rugina.
Unde vezi dop de plastic pe caroserie scoate-l si sufla ceara!
Pentru asa ceva au fost concepute dopurile! In cazul in care vrei sa bagi ulei,pune de transmisie.Si nu pune cumva ulei uzat ca miroase a...............caca. Am rezolvat problema.Am sunat un fost Oltcitist si actual vopsitor.Ptr. cine vrea sa bage ulei sau ceara :
-la paraguri se toarna prin decupajul unde se fixeaza centura retractabila si bineinteles se astupa gaurile din praguri si cele de la suportul de fixare cric.
=ptr. lonjeroane se toarna prin cele doua gauri stanga-dreapta de pe contraaripa din zona fixarii coarbei si zona rotii de rezerva(din compartimentul motor) si la fel se astupa gaurile de pe lonjeroane.

PS:Am bagat cera in praguri si ulei de CV nou in lonjeroane.Urmeaza cera in usi ,oale roti spate,buzunare interioare si pe gaurile din zona boxelor fata stanga-dreapta.Alte sugestii? salutare tuturor!
am si eu o intrebare: sunt intr-un proces de antifonare a oltcitului. azi am curatat podeaua, si am observat ca stratul de antifon dat de fabrica este beton! ce vreau sa aflu de la voi: pot sa dau cu PROTECTA peste antifonul asta de fabrica, si pe urma sa vin iarasi cu alt strat de antifon? intreb fiindca sunt in dubii ca protecta nu va face priza cu antifonul vechi, si sa nu muncesc degeaba.
multumesc, si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie! chiar nu are nimeni idee daca pot sa dau cu grund peste antifonul vechi?
maine as vrea sa continui munca la masina, si sper sa o dau si cu grund, si as vrea sa stiu ce ar fi mai bine sa fac. cum am mai spus, antifonul de fabrica se prezinta excelent si se curata si f greu de pe podea, si nu vreau eu sa-l stric, asa ca ma gandeam sa dau cu protecta peste el si sa dau iarasi o mana de antifon... Oltcitul meu a fost izolat de cateva ori si niciodata nu au fost "curatate" straturi anterioare care se prezentau bine. Cel putin 95% din izolatia de fabrica e prezenta sub izolatiile ulterioare.

Reteta:
- spalat cu apa, spaclu, perii (radacina, unghii, sarma) {curatat doar noroiul, praful & shit, nu si straturi de vopsele}
- spalat cu carpa imbibata in benzina
- curatat puncte de rugina pana la "oglinda" (spaclu + perie sarma + smirghel + acid pentru rugina EVIPAS + spalat cu benzina din nou
- 2 straturi de grund
- 2 straturi de antifon
- 2 straturi de Emaur

Nu vad dece s-ar curata vre-un strat anterior care se prezinta perfect. Oltcitul meu a fost izolat prima data acu' 20 de ani si punctele de rugina apar tot in aceleasi zone critice (lovituri de piatra in pasajele rotilor, buze aripi). FOARTE rar in zone unde mai exista izolatia originala. In concluzie, cred ca poti sa lasi izolatia originala la locul ei acolo unde e in stare buna.

LE: Exfolieri NU am avut niciodata. Nu da cu grund peste antifon.Cureti cu perie de sirma si dai tot cu antifon.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community