Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Bec presiune ulei si bec nivel minim de benzina

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
1. As vrea sa stiu unde se afla sonda de la becul de presiune ulei, si cum imi dau seama daca becul sau sonda de presiune ulei functioneaza ?
2. Becul indicator nivel minim de benzina cred ca e ars cum il pot verifica daca este ars fara sa desfac bordul ?
3. Butonul care indica nivelul de lichid de frana, in acest buton intra 3 fire insa am vazut ca la mine un fir este scos, sa ii bag toate 3 firele sau sa il las asa ?
4. Deasupra pedalei de frana este un buton la care sunt conectate 2 fire, unul verde si unul maro, firul maro este scos, as vrea sa stiu ce rol are acest buton ? 1. sonda se afla la motor langa filtrul de ulei, langa electromotor. o sa vezi ca un fir de la mufa de pe motor se duce fix la sonda.
2. nu cred ca exista vreo modalitate sa vezi daca e ars fara sa pui ''gheara'' pe el...totusi, e foarte simplu sa dai ceasurile jos
4. butonul de la pedale iti aprinde stopurile pe frana cand apesi pe pedala...daca la tine unu din fire e scos probabil ca nu ti se aprind stopurile cand pui frana...deci, e posibil sa te trezesti cu vre-unu infipt in tine
Danutz Bratosin a scris:
2. nu cred ca exista vreo modalitate sa vezi daca e ars fara sa pui ''gheara'' pe el...totusi, e foarte simplu sa dai ceasurile jos

Ba exista...scoate sconda de benzina din rezervor si vezi daca se aprinde sau nu.
Poate fi sonda de vina,fir intrerupt sau becul. 2.bordul se da destul de usor jos pentru a verifica becurile oricum cel de benzina, cel de ulei si cel dela baterie ar trebui sa se aprinda cand pui contactul pe treapta 1 sau 2 nu mai stiu sau parca pe amandoua ... daca nu se aprind posibil sa fie arse

3. firul ala se poate sa fi sarit din mers verifica daca iti functioneaza becul din buton ... cand apesi pe el ar trebui sa se aprinda ..altfel decat daca e nivelul lichidului de frana (nu uleiului) sub nivel sau la masinile care au instalatie electrica de trs sau rl mai exista inca un buton de avarie la pedala de frana care daca pedala e prea moale se apasa si ramane apasat(sau nu fac contact bine firele aceiasi problema) si cu asta am completat si raspunsul de la punctul 4 al lui danut ..acum depinde cate butoane ai la pedale ...cel de sus care face contact cand calci pedala de frana iti aprinde stopurile sau cel amplasat in partea superioara lateral pe care nu il au toate olciturile ...
florian2012 a scris:2. a mai ramas sa desfac intr-o zi bordul sa verific si becul de la indicator nivel minim de benzina.
Se poate verifica si fara sa demontezi bordul.
Mergi in spate, in portbagaj; da imbracamintea de pe fundul portbagajului inspre fata; scoate rondela mare de cauciuc prinsa pe fundul portbagajului si ai acces la mufa cu 3 fire (masa-negru, [+] nivel benzina, [+] bec avarie benzina) ce alimenteaza sonda litrometrica.
Scoti mufa din sonda litrometrica, legi o sirma la caroseria masinii, pui contactul pe prima sau a doua pozitie in care becurile din bord sa fie activate, si cu sirma de "masa" intri pe cele doua fire de [+]. Pe unul din fire trebuie sa se ridice acul de nivel de benzina pe MAX. iar pe celalalt trebuie sa se aprinda becul de avaraie. Foarte corect.

Firul de la sonda de presine ulei are o formă specifică, cilindrică, n-ai cum s-o încurci cu alta.

Dacă ai TRS ar trebui să ai un comutator deasupra pedalei de frînă, care aprinde sau stinge butonul lichidului din bord (după cum are chef).
Becul din buton se mai poate aprinde și dacă ai plăcuțe cu martor de uzură și plăcuța, deci, e aproape gata.
Cea mai sănătoasă e verificarea manuală pe rezervorul lichidului de frînă, cu capacul original. Cînd apeși sonda, ea trebuie să revină sus, împinsă de lichid. Atunci e în regulă. Iar plăcuța de frînă trebuie să mai aibă ferodou pe ea (să nu mergi ca mine polizînd fier pe fier )
Zephirus a scris:Dacă ai TRS ar trebui să ai un comutator deasupra pedalei de frînă, care aprinde sau stinge butonul lichidului din bord (după cum are chef).

1. Nu este valabil NUMAI la TRS. Eu am avut CLUB si avea acel intrerupator.
2. Acel intrerupator aprinde martorul din bord doar dupa ce pedala de frina face o cursa "moarta" (pina la podea). acel intrerupator sa pus in general pe variantele de la RL in sus .... dar au fost si cluburi care au avut instalatie electrica de genul acesta ... probabil lipsa instalatiilor electrice de club simplu din depozitul fabricii si ulterior probabil au ajuns sa faca numai instalatii de rl (trs)

oricum din cate stiu eu nu e obligatoriu sa faca cursa moarta ... e suficient sa faca o cursa mai slaba astfel incat sa il actioneze... oricum odata actionat ramane aprins tot timpul
lancer a scris:...nu e obligatoriu sa faca cursa moarta ... e suficient sa faca o cursa mai slaba astfel incat sa il actioneze...
Asta inseamna PROBLEME in instalatia de frinare cu aprinderea becului de avarie frina. Astazi am incercat sa vad daca becul de nivel indicator minim de benzina functioneaza.
Am desfacut mocheta in spate si am scos capacul negru de desupra sondei de benzina.
Am incercat metoda cu un fir de - luat de pe caroserie si cuplat pe rand cu fiecare din cele doua fire +, pe unul din fire cand faceau contact se ridica acul de nivel benzina (asta oricum functiona), pe celalat fir cand il atingean cu firul de - nu se intampla nimic (becul avarie benzina).
Am dat jos volanul, am desfacut ceasurile din bord sa vad daca becul e cumva ars, becul insa functioneaza, am montat totul inapoi si am cautat sa vad daca e firul intrerupt pe undeva si l-am gasit "impuscat" in spate la tripla din stanga, firul era aproape retezat cand l-am atins s-a rupt, am curatit firele, le-am legat intre ele am izolat insa becul avarie benzina tot nu se aprinde, probabil ca mai este intrerupt pe undeva, nu am mai stat sa caut ca incepuse sa ploua, o sa incerc sa vad saptamana viitoare. In rezervor aveam cca. 2L benzina, deci becul trebuia sa se aprinda.
Ce ar trebui sa mai verific ? sub scaunul din stanga este o mofa mare verifica daca ai continuitate intre capatull de la rezervor pana la mufa ,si decapatul din mufa pune-l la masa sa vezi daca se aprinde ,poti verifica si,, cablajul ''unde e montat becul .
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community