Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Inlocuire

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
2 pivoti superiori si inca doua bucse superioare (astea va trebui sa le inlocuiesti cu o presa/ciocan). Necesarul de piese arata cam asa:

Cu rosu sunt incercuite rotule brat superior, cu verde pivoti inferiori, cu roz pivoti superiori.

P.S: la inserarea pozelor, copiaza te rog linkul de la "Embedd thumbnail for this image", ca altfel se incarca pagina greu. Pt bratul inferior iti vor trebui 8 rulmenti cu ace (4 pe un brat) , vaselina, garnituri anti-praf si un imbus de 6 SOLID. din fabrica sunt 2 rulmenti pe ace pe un brat .... dar e mai bun sfatul lui laurentiu, cel mai ok 4 pe brat ...dar se pot pune si 3

si pe langa toate astea ....vezi bucsile de la amortizoare ..) si o sa ai o suspensie beton .... Suspensia BETON nu e bună, e mai confortabilă una cît de cît elastică.....

Spor la treabă, ai obținut toate informațiile de care ai nevoie. restul sunt chei de 17 și 19.
Zephirus a scris:Suspensia BETON nu e bună, e mai confortabilă una cît de cît elastică.....
por la treabă, ai obținut toate informațiile de care ai nevoie. restul sunt chei de 17 și 19


corect desi era vorba de alt beton ...in sens de foarte buna ... nu era betonul de la rigida ...

ei nu numai chei de 17 si 19 ... si ceva cheie de planetara, ciocan, presa si multa bunavointa si cateva ore de lucru Ati uitat ceva foarte important: bere si tutun. Se poate și fără bere și tutun . Garantat. Chiar recomandabil.
florian2012 a scris:Multumesc pentru informatii, inainte sa ma apuc de treaba trebuie sa vad pe unde gasesc sa cumpar si restul de piese, probabil tot prin targul de masini.


florin vezi ca astea se pun decat NOI ... cu suspensia nu te joci

mai bine vezi in tg-jiu sub pasarela ...era un magazinel aprovizionat destul de binisor... piesele erau un pic mai scumpe decat la craiova dar de se intelegea mai costa si transportul ...acuma nu mai stiu daca mai are piese de oltcit ca am plecat de vreun an si ceva din tg-jiu asta e acuma ..oricum nu cumpara numai de la acsa ...stiu unele repere care la acsa erau mai scumpe decat la el ...avea si alte surse ..dar daca zici ca nu mai are ... asta e ....oricum poti incerca o intrebare poate a mai adus ceva piese:) Grija mare: strangerea finala a piulitelor de la axul superior si a surubului inferior de la amortizor se face cu masina pe sol! cristi_s Trebuia sa-i lasi sa-si foarfece (rupa )cauciucu din bucsi , si nu stiau de unde provine acea scirtiala la suspensie , precis ca spuneau , Am uitat sa -i pun vaselina , pe surub , Sa nu puneti vasetina , ca se va coxifica din cauza calduri mari si a mediului uscat in care lucreaza suspensia . Iar daca ati dat bratu de suspensie , cel cu doi rumenti cu ace . Sa nu cumva sa-i dati vre-o gaura de 4,8 sau 6,4 , si sa-i dati filet de 6 respectiv 8 , si din greseala sa montati ungator cu bila , supra numit si GRESOR , si sa nu faceti inprudenta sa bagati si vaselina , ca atunci sarecele colivi cu ace , ar avea mai multa vaselina , nar avea cum patrunde apa pentru a se distruge mai repede acele de la colivie , si axa de la bratul inferior . Atunci ati avea de lucru mai rar , poate tine de 2-3 ori mai mult , si ati uita cum se mai repara . Sa nu faceti si la susprnsia spate aceias greseala , acolo dati gaura chiar in mijloc in bucsa centrala cea de teflon , si montati un singur gresor , este suficent pentru ambele brate . "Trebuia sa-i lasi" mai bine.... da' nu te lăudai că ... ne lași?

Între timp, s-a inventat VALVOLINA, care se bagă cu gresiera, și nu VASELINĂ (o LiCa2 nici n-ar avea cum intra acolo.. decît încălzită....) așa că decît să începi să bagi strîmbe, mai bine ne lași (eventual ajutat de vreun moderator cu un BAN micuț) pentru că unii s-ar putea, de fapt, sigur, te-ar crede....
alexandruteutisan a scris:Iar daca ati dat bratu de suspensie , cel cu doi rumenti cu ace . Sa nu cumva sa-i dati vre-o gaura de 4,8 sau 6,4 , si sa-i dati filet de 6 respectiv 8 , si din greseala sa montati ungator cu bila , supra numit si GRESOR , si sa nu faceti inprudenta sa bagati si vaselina , ca atunci sarecele colivi cu ace , ar avea mai multa vaselina , nar avea cum patrunde apa pentru a se distruge mai repede acele de la colivie , si axa de la bratul inferior . Atunci ati avea de lucru mai rar , poate tine de 2-3 ori mai mult , si ati uita cum se mai repara . Sa nu faceti si la susprnsia spate aceias greseala , acolo dati gaura chiar in mijloc in bucsa centrala cea de teflon , si montati un singur gresor , este suficent pentru ambele brate .
Sint chestii facute de multi ani in urma de altii iar pe brat s-au montat cite 4 rulmenti nu numai 2. Sint chestii fumate si rasdiscutate numai ca unora le e lene sa caute prin forum. Nu inventam roata si apa calda in 2011.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community