Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

plz jigloare
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Si daca mai aruncam un ochi prin manualul lui T. Canta, se mai spune ca acest calcul de consum s-a facut la km lansat si nu cu pornire de pe loc unde consumul va creste semnificativ.
alexandruteutisan a scris:Baieti , nu va mai contrati ca nu este frumos , cei care acum descopera oltcitu si nu prea stiu secretele unei masini destul de complicata nu-i ajuta cu nimic . Cei de la Carfil au spus clar : 6,5-7 l/100 cu 2 persoane si 100kg porbagaj in afara ESTE FFF BINE , in oras consumu de 10-12 este normal . Toate acestea in anu 1983 , cand lucram la carburatoare la primele 3000 de bucati . asa ca nu va mai certati pe consum . Si eu am Oltcit 11.RM fabricat in 1986 pus in circulatie dupa 8 luni in 1987 , nu stiu motivu dar asta e realitatea . Am facut modificari : aprindere electronica , am renuntat la carburator dublu corp , si am pus cu simplu corp cu difuzor de 32mm , daca merg cu turatie de 2700-2800 la drum lung incarcat cu 350-400kg cu oameni cu tot am consum mediu de 7/100 ,si in oras (BRASOV) medie 10/100 . Sant multimit . Am montat o instalatie de citit consumu (stas)de Trabant , turatia ideala motor cald este (la mine)2600-2900 , Cand motoru este rece stau la consum maxim de puterea de citire , si daca nu ma insel , peste 10/ 100 . Degeaba incalzesp motoru pe loc , tot consum mare . Scade in zona verde deabia cind motoru trece de 80 de grade temperatura la ulei, Acm depinde si ce fel de benzina bag , Petrom , etc , nu vreau sa fac reclama buna sau proasta nimanui . Spre morocu meu ,cred, este faptu ca am lucrat in standul de probe la Carfil , si-mi pot regla carburatoru la servis la Negotei Traian ,cu care sint relativ prieten . Daca an renuntat la dublu corp , cred ca stiu de ce . Incercati sa reglati carburatia cu raportu de 16/1 este ideal . Cum am mai spus ,in tara nu erau decat 2 standuri de reglaj la carburator , Nu sant cu coloana de mercur , acele standuri sint universale , depinde de cine le citeste , marja de precizie este foarte mare . Stiu ca-mi ridic polemici in cap , dar asta este . LA MULTI ANI TUTUROR .


Interesant ce scrii pentru istoria Oltcitului.deci,primele CARFIL-uri dublucorp au inceput sa se fabrice incepand din 1983.
Mai exista stand de reglaj la Brasov?Mai multe date suplimentare ne poti oferi? gata baieti,caz inchis.a venit meseriasul si mia umblat la carburator si in ciuda faptului ca am cutie de oltcit special in 3000ture am scos un consum de 6% inafara si de 8% in oras.va multumesc pentru vorbe ! si cum ai calculat acest consum... mai ales pe oras????
lancer a scris:si cum ai calculat acest consum... mai ales pe oras????
Banuiesc ca asa cum il calculeaza toti - cu sticla. E un consum estimativ dar irelevant pt un consum real. eu merg pana raman fara benzina pun 10 l dau kilometrajul de zi la 0 si mergi pana ramai fara ) imi consuma mie in jur de 14 bn ma si dau la ea eu am scos toata benzina din rezervor,am pus 7 litri si am plecat la plimbare si la o viteze constanta de 70km/h...cand am ajuns la km100 an scos cam 1 litru de benzina....in oras am pus 10 litri si mam plimbat pana am facut 100km si am scos 2 litri fara 100g..deci mia iesit un consum ft bun..si acuma sa va zic aproape secretul !? consumul tine de delcou,nu neaparat de carburator normal ca si reglajul aprinderii influenteaza consumul ... oricum din cate mi se pare nu e chiar un consum facut bine ... motor cald din cate explici .. vezi ca motorul de oltcit consuma imens la rece + ca ai luat in calcul doar benzina din rezervor nu si cea din instalatia masinii ... vezi ca te mai induce in eroare ...cel mai bun lucru e la plin pe plin si asta la distante mai lungi ...pe distente scurte chiar si vara te poate fura ...
lucian86_ewg a scris:...cand am ajuns la km100 an scos cam 1 litru de benzina.... si am scos 2 litri fara 100g..
Daca ai scos la furtun, fii sigur ca n-ai scos tot. 6% afara? 8% in oras? iarna?

poate daca ai facut consumul cu motorul cand, nu cu pornire de pe loc cu motor rece. Dar si atunci, iarna fiind, ma cam indoiesc. La Brasov standu de la Carfil este sigilat ca si toata sectia de carburatoare . Negotei Traian cand a mutat standu de servis si garanti de la Carfil sia loat standu cu tot si sa mutat la gatrju ETAX in spatele garajului de autobuze IJTL din Brasov in curtea servisului ETAX . Are pentru oltcit toete SDV de verificare ( a jigloarelor , a puturor duzelor ) Sis pote etelona standu la ori ce ora , si dupa acele valori iti controleaza carburatoru . Eu acum 2 ani si jumate am avut probleme la ITP , nu ma primit de cit cu carburator original , numi esiau nocxele , mi la facut , miam reglat aprinderea 5 grade la relanti si 27-28 la 3000r/minut , am esit perfect , imi cerea spaga mai mult de cat ma costat repararea carburatorului . ulterior acel carburator lam dat unui baiat ce lucra la Bricostore in Craiova , imi pare rau ca nu m-am mai gasit cu el , il lam lasat la colegi lui sa-il dea , sper ca ia parvenit , nu iam cerut nimic pe el , era iubitor de masina oltcit . Standul de testare carburatoare de la ETAX mai exista? da Ceva detalii?Trebuie sa vin cu carbul la pachet sau ma prezint cu masina? http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=9771&start=50
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community