Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

bara stabilizatoare

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
sper sa nu ma insel dar cred ca e aceeasi cu bara antiruluiu. la dacii am vazut ca nu se mai pun. influenteaza cumva asta?
nu de asta am deschis topicul, ci sa intreb in primul rand, oltcit-ul de ce nu are asa ceva?
edy99 a scris:oltcit-ul de ce nu are asa ceva?

In fatza, "foaia" dintre barele de torsiune ar trebui sa faca acelasi lucru.
edy99 a scris:sper sa nu ma insel dar cred ca e aceeasi cu bara antiruluiu. la dacii am vazut ca nu se mai pun. influenteaza cumva asta?
nu de asta am deschis topicul, ci sa intreb in primul rand, oltcit-ul de ce nu are asa ceva?


uffff ... tot nu inveti ... cand o sa intelegi ca oltcitul e masina atipica ... nu are aia, nu are ailalta ... dar nu-s cum face ca in ciuda lipsurilor, merge si a mers intotdeauna si merge chiar mai bine decat multe masini existente pe sosele ... m-am saturat de comparatii cu daciile de cand a aparut pe piata si pana acum la 16 ani de la data terminarii fabricatiei numai cu dacia il comparati ...idioata comparatie dar totusi comparatie ...

oricum ontopic ... raspunsul il stii deja ... diferenta constructiva intre suspensia pe bari de torsiune si cea cu arcuri elicoidale ... iar hofy ti-a dat mai sus un raspuns cat se poate de coret ... rolul barii antiruliu e preluat de lamela transversala sa recunoastem, desi are o stabilitate buna, pe circuite inchise olcit-ul se inclina in curbe de parca ai merge cu barca, ceea ce nu se intampla la alte masini, si asta se datoreaza si faptului ca au bara anitiruliu. dar in ciuda faptului ca se inclina destul de mult, isi pastreaza traiectoria, ceea ce la unele masini nu prea se intampla (nu la toate, ce-i drept) Se inclina din cauza configuratie suspensiei de bare de torsiune "moi" amortizoare la fel. Toate citroenurile din vremea aceea erau facute in asa fel incat gropile sa nu fie simtite de pasageri, idee dupa care a fost facut si 2CV-u, cu suspensii asemanatoare, la care un cos cu oua trebuia sa ramana intreg pe un camp arat... Oltciturile de raliu, nu mergeau pe 3 roti?
Dumitru Cristian a scris: Oltciturile de raliu, nu mergeau pe 3 roti?


ba da mergeau pe 3 roti in momentul in care se monta a treia bara de torsiune pe spate si suspensia deja nu mai era independenta .... in rest mergeau pe 4... tocmai datorita suspensiei



in alta ordine de idei ...oltcitul se inclina corect ... dar tocmai ca se inclina sta si acea inclinare de multe ori iti permite sa intrii mai bine pe o curba la limita ruperii aderentei ...daca nu se inclina si se poate rezolva si asta ...in aceiasi curba tot la aceiasi viteza va rupe aderenta ... doar ca poti sau nu sa iti dai seama daca masina e pe limita de rupere sau nu ...si te trezesti cu ea de-a doua ... Prin anul 1993 s-a avut de gand o stilizare cu o masca fata de plastic gen Talbot si bara antiruliu pe spate, cel putin asa am citit, apoi uzina a fost preluata de Daewoo si s-a renuntat la Oltena.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community