Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Rateuri in evacuare si fum negru la esapament
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
pai cu timpul platina se mai toceste si nu mai e aceiasi distanta si de aceea mai trebuie reglata din cand in cand , nu mai zic ca pe mine ma lasat seara si eram pe centura ploiestiului si era in urma mea nori de fum si scantei ca mai dadea cate un rateu asa , atunci sa spart esapamentul , imi facusem toba sport , se auzea frumos , dar la drum era nasol , era spart fix sub picioarele de la pasager dreapta fata de obicei platina nu se toceste ci se impusca ... daca s-ar toci uniform ar fi alta poveste decat ai regla distanta dar impuscadu-se trebuie inlocuita sau daca nu ai s-o inlocuoesti frecata pe smirghel pana dispare impuscatura dar nu te va tine ca una noua

p.s.
George de ce aveam impresia ca ai aprindere electronica nu stiu ... Am aprindere clasica pe masina,am si una electronica acasa da are pb cu delcoul.
lancer a scris:de obicei platina nu se toceste ci se impusca ...
In schimb se poate toci "pintenul" facind astfel distanta mult mai mica intre platina fixa si cea mobila. complet de acord laurentiu ... dar sincer mai repede am vazut platina impuscata decat pinten tocit ... desi e si asta o posibilitate care trebuie luata in evidenta
lancer a scris:mai repede am vazut platina impuscata...
Inconvenientul asta se poate elimina prin folosirea unei protectii pt platina (cutiuta rosie cu LED). Am venit acasa cu masina si a dat doar un rateu mic cand eram in oras, in rest a mers foarte bine,am mers cu 130km/h, am facut depasiri nu a intrerupt deloc I-ai schimbat platina? Nu, doar am curatat putin capul delcou.Dar nu cred ca de la asta merge mai bine, ca dupa ce am curatat capacul delcoul am mers cativa km prin oras si intrerupea putin dar fara sa dea rateuri. Controleaza avansul.Controleaza,de asemenea,si nivelul in camera de nivel constant a carburatorului,sa nu fie prea mic.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community