Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme pornire Carburator

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am zis sa incep si aici cu un topic..poate poate imi da cineva o idee noua.cu toate ca multi ueseri sunt in forumul celalalt, zic ca nu strica sa intreb si aici.

In principiu am cam inteles si se cam vede treaba ca...trebuie curatat carburatorul cum trebuie.

Acum sa-mi expun problema : nu pleaca la prima cheie, nici la a 2-a, nici a 3-a etc.
Pleaca doar cand ii fac pornirea cu palma la carburator.Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are probleme. O ia instant. Daca s-a racit (15-20 de min) iar aceiasi problema.

Poate cineva sa-mi dea o idee "inovatoare" ??? Imi dau si eu cu parerea, si sa ma corecteze cineva daca gresesc: dar teoretic, atunci cand pui palma la carburator, in loc de aer, trage benzina. Deci asta nu inseamna ca ar avea benzina prea putina? problema asta o am chit ca e socu tras chit ca nu e.

ca am uitat sa precizez .. Jimmy ce a uitat omul sa precizeze e faptul ca masina a fost stata cativa ani buni .... la repornire a avut mai multe probleme la capitolul alimentare ... a gasit filtrul de aer imbacsit de nu trecea nimic prin el ... socul dereglat ... deci de aici poate rezulta si o infundare partiala a jigloarelor deci un amestec foarte sarac ... de aceea o curatire a carburatorului ar fi binevenita ... si eventual reglaje ulterioare daca problema persista Da...multumesc de completare lancer )

masina a stat de prin vreo 2008...ultima oara fiind pornita prin 2010.
acum i-am dat de cap ce si ce..doar ca asta ar fi singura problema ramasa importanta.

am inteles de pe celalalt forum ca e problema cu carburatorul si trebuie curatat/reglat neaparat.

am postat si aici ca mi-au mai zis useri din partea cealalalta ca in principiu pe aici stau si fosti mecanici cu o mare experienta. Daca motorul a stat atita timp nepornit iar carburatorul a fost uscat, mai mult ca sigur ca exista canalizatii infundate prin el.

ATENTIE mare la demontare si la numararea tururilor de reglaje ale suruburilor !!! intreb si eu ca acum mi-a venit ideea


daca dau jos carburatorul complet (toata unitatea sa zic asa)

si i-o duc respectivului mester.nu i-ar fi si lui mai usor si mie?

risc sa stric/decalez alte piese? daca dai carburatorul jos cu totul ... de fapt la tine ar fi recomandat un dus complet ....:p ... nu ai ce sa dereglezi ... singura problema la montare e sa ai grija sa nu traga aer fals ... oricum dupa aia o sa trebuiasca facut reglaj si pe masina deci tot in curtea omului ajung in final


da...

scot cam mult fum pe teava in prezent, fata de datile precedente, cand aveam uleiul neschimbat.

dupa ce am schimbat uleiul, (am pus aprox 3.5 l) am inceput cum am zis sa scot fum.

se poate rezolva de la sine, sau e ceva care apare inexplicabil si dispare la fel de subit..gen x files? Ai curatat carburatorul?
Ce s-a intamplat?I-ai facut schimbul de ulei si scoate fum?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community