Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Aripi umflate

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Imi cer scuze daca a mai fost un topic creat pe aceasta tema. Unde pot sa umflu si eu aripile pe spate ca sa imi intre jante de peugeot 6j(serie:6J13FHH16). Mai precis cum trebuie sa procedez ca sa le umflu? Cu metoda cu cricu nu sunt de acord. M-am gandit sa caut un tinichigiu bun care sa se priceapa sa imi faca contraaripa si dupa sa imi bombeze si aripa si dupa sa le prinda. Cine stie un service prin Bucuresti-Ploiesti sau pe cineva care face, vreau sa iasa la fel aripile si un pret estimativ ca sa stiu la ce sa ma pregatesc. daca bombezi contraaripile inainte si dupa montezi aripile (ca sa le bombezi anterior iar nu merge o sa iese aiurea si o sa trebuiasca sa bagi o gramada de chit) nu o sa mai vina in vecii vecilor ... asa ca metoda cu cricul ramane cea mai buna (bombezi si contraaripa si aripa in acelasi timp)... dar folosesti si tu o bucata de scandura facuta cam pe forma rotii ... masori sa pui in aceleasi puncte la ambele aripi si masori sa umflii la fel ... in felul acesta poti scapa si mult mai usor cu chitul ... in alta ordine de idei vezi ce ii faci cu capacul de devizitare din contraaripa .... mie unul cu aripile neumflate si marginile netaiate cu cauciucuri de 175 (jantele sunt de 5,5) imi freaca in capacul ala la greutate deci ala e mai in interior decat marginea aripii ... Lancer tabla nu se intinde si o sa se rupa de undeva mai mult ca sigur si ziceam sa o duc la tinichigiu sa o faca cu ados de material sau cum se pricepe el mai bine si dupa sa imi puna si aripa ca sa le faca la fel. In masina la mine merg max 3 persoane ca de la 4 imi este sa nu imi atinga toba(masina mea este lasata pe burta). O sa umblu pe la mai multi tinichigi sa vad cum ma sfatuiesc iei ca este mai bine sa fac si o sa analizez si eu cum sta treaba cand o sa rastorn masina sa o antifonez. o gramada de oltcit-uri au fost facute prin umflarea aripilor ... uita-te la cro de exemplu si vezi ca are pe ea niste jante si niste cauciucuri mult mai mari si mult mai late decat vrei tu sa pui .. din ce stiu eu decat cateva au avut modificare facuta cu ados .. adica primul a fost ala portocaliu de dolj GCF parca avea ...si alta a fost cea a lul valyb ... ambele avand linia aripii complet schimbata ...si la ambele lucrandu-se cu aripile montate pe masina ... dar daca tu vrei sa faci experimente pe masina ta cum vrei ...

acuma referitor la umflat ... daca o umfli grav asa cum e cro-ul ... unele probleme vizibile apar la busonul de benzina ...si daca ceva se poate rupe atunci e prinderea inferioara din partea din spate in dreptul locaselor de remorcare ...dar acolo se poate reface prin sudare

in alta ordine de idei inclusiv masina lui iulica are aripile umflate ... vorbeste cu el mai multe ...

acuma mai e si abu cel alb de la valcea care iar e grav modificat ... la pasajul spate dar din cate stiu tot de la aripi spate umflate a plecat ...

dar cele spuse mai sus sunt masini cu jante mult mai late decat ai tu si la care s-au latit pasajele cu cel putin 15 - 18 cm daca nu mai bine ...pe cand tu nu ai nevoie decat de maxim 7-8 cm

despre faza cu atinsul tobei hmmm ...nu cred ca puntea se duce mai jos de limitator oricat de mult ai lasa-o pe burta ... aranjeaza toba astfel incat cu ea lasata la maxim in limitator sa nu atinga ...dar odata ajunsa in limitator suspensie pe spate ioc Cu atinsul tobei nu atinge ca in masina la mine merg max 3 oameni iar cel mai adesea 1-2 oameni. Poate ma ajuta iulica cu sfaturi sau poate chiar imi face el daca are garaj/service ceva. Am vorbit cu un tinichigiu care a spus ca a mai facut la masini dar la oltcit nu si o sa ma duc sambata la el sa vad cum zice sa procedam. Cam 5-6 mm trebuie sa le umflu ca in viraje sa nu frece. Aripile de connex vin bine pe spate sau mai bine stau cuminte? nu cred ca sunt suficienti ..5-6 mm (ca sa fii sigur ca nu freaca cel putin 1-2 cm ... si asta se rezolva cu cricul ... si la cat de cald e afara s-ar putea ca nici vopseaua de pe aripa sa nu pateasca nimic)...mai ia in calcul si cauciucul ... mie unul ti-am spus cu jante de 5,5 J ...ale tale daca pui ruleta pe ele sunt de 6,5 J daca codul e cu 6 ... cu aripile nemodificate imi raman de la aripa la janta vreo 8-9 mm ... si cu, cauciucuri de 175 ... imi freaca cand ajunge cauciucul la capacul ala devizitar ..ca asta se intampla mai mult pe viraje luate barbar e adevarat

avantajul e ca daca tot le umfli fa-le sa poti baga fara riscuri 185/60 /13 ..se gasesc mai usor decat 175/65/13
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community