Subiectul anterior :: Subiectul următor
Mesaj
Kevin
Salut
Am urmatoarea problema, pornesc motorul cu socul tras la maxim, porneste si urca turatie pana pe la 3000, apoi imping socul pana pe la 1000/1200 de rotatii si plec cu masina, merg asa cu socul putin ridicat aproximativ 1 sau 1,5 Km apoi imping socul de tot, si de aici apare si problema, daca merg cu motorul la peste 2000/3000 de turatii, merge frumos, dar daca imi apare o masina in fata si trebuie sa merg mai usor, intre 1000 si 2000 de turatii motorul merge sacadat ("in suturi"), merge asa parca e bruscat, si nu inteleg care e cauza acestui fenomen.
Danutz Bratosin
Bujiile le-ai verificat?
lancer
verifica aprinderea ...bujii fise ... delcou
Kevin
Ieri am schimbat fisele, am pus noi.
Fisele vechi, cand era motorul pornit deveneau foarte moi, ziceai ca sunt spaghete fierte. Era normal sa se moaie asa in timpul functionarii motorului ?
O sa verific si restul.
rabbitdani
era normal sa se faca fleasca, ai incercat sa desfunzi carburatorul? parerea mea e ca asta e problema 100%, daca cu socul tras nu ai probleme sigur e infundat jiglerul de benzina pt prima clapeta (cel de sub jiglerul ala mare am uitat cum ii spune) cel mai bine curata tot carburatorul, daca nu e jiglerul, e canalul de sub el..
Kevin
Inainte de a desface carburatorul, ma gandeam ca poate a mai patit cineva la fel ca mine si vroiam sa stiu cum a rezolvat.
Este foarte posibil sa fie si din carburator si o sa iti spun ce prostie cred ca am facut.
Aveam de gand sa schimb filtrul de aer si in timp de cautam prin magazine filtru de aer (bineinteles ca nu avea pe niciunde), un tip care era si el intr-un magazin si care avea si el Oltcit mi-a spus ca el nu schimba filtrul de aer ci il moaie de cateva ori in apa calda cu detergent in ea, si apoi il lasa la uscat, dupa ce se usuca il pune inapoi pe masina. Pentru ca nu am gasit filtru de aer nou, am facut facut si eu cum m-a invatat tipul de mai sus, desi poate mai rau am facut.
Treaba e ca in momentul in care am pus filtrul de aer spalat inapoi pe masina, am pus si alte bujii Champion, iar de atunci am facut vreo 600 Km.
cristi_s
Inainte de a umbla la carburator, schimba filtrul de benzina. Daca l-ai schimbat deja, si nu e langa limitatorul de franare, verifica sa nu ai si acolo filtru si sa nu stii de el.
Off topic: Mers cu 1000 rot/min e cam crima pentru Oltcit.
rabbitdani
nu e vorba de mers constant la 1000 e vorba de situatiile cand mai mergi pe stradute aglormerate sau in trafic bara la bara, n-ai cum sa stai peste 2000 mereu, si totusi de la 1000 in treapta 1 de viteza trebuie sa acelereze constant pana la ture la o apasare fina a aceleratiei nu sa smuceasca, oricat de impotent o fi motorul asta la turatii mici.
alf 08
Da jos filtrul de aer! Asa am facut si eu, iar mai sus de 2000 ture nu urca neam. Nu s-au rupt bucati din materialul filtrant, doar ca avea porii de hartie "inchisi" in urma spalarii. Ca sa te convingi, da filtrul jos si eventual pune un ciorap de dama - o bucata de ciorap bine intinsa pe admisia cutiei filtrului si iesi la o tura.
Cosma
sfatul meu:
seara pe bezna totala da roata de rezerva jos si urmareste daca scapa scanteie pe la circuit credema se vede cu motoru pornit(sa te uiti in special la bobina de inductie) si sa scoti pe rand fiecare fisa de la bujii tot cu motoru pornit si sa vezi daca se observa ceva diferit iar daca nu ai remarcat nimic inseamna ca e de la unul din celelalte sisteme ce compun alimentarea..
Cosma
ma bucur ca am fost de ajutor
Nu poți crea un topic nou în acest forumNu poți răspunde în mesajele din acest forumNu poți modifica mesajele proprii din acest forumNu poți șterge mesajele proprii din acest forumNu poți vota în chestionarele din acest forum