Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

La ce sa ma uit cand vreau sa cumpar un Oltcit ?

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Buna seara tuturor !

La ce trebuie sa ma uit cand vreau sa achizitionez un Olcit ?
Care sunt cele mai importante lucruri ?

Astept raspuns , multumesc anticipat .

TimOne In primu' si primu' rand lonjeroanele sa nu fie ruginite!!! praguri...podea...tot ce tine de partea de sub masina. Aripile spate ruginesc des in partea de jos...la fel si usile..dar se pot schimba in caz de ceva
Motor, cutie, table, se gasesc...deci pot fii schimbate destul de usor Multumesc dl. Dan .

Mai astept raspunsuri ! pe langa ceea ce ti-a spus dan ... adica tot ce tine de partea de dedesubt si aripile spate ...vezi ca, la oltcituri mai e un loc in care apare rugina ...stalpul din fata in dreptul oglinzii se vede decat cu usa deschisa

+ ca vezi ca mi se pare ca mai e un topic deschis pe tema asta in care s-au discutat mai multe probleme din care unele generale la achizitionarea oricarei masini nu neaparat a unui oltcit +1 lancer, ai perfecta dreptate in ceea ce spui
din pacate, si evl-ul are rugina acolo Ai no
Zephirus
Ai no Nu e banc deloc bre, c si ca sa continui in stilul lui zeph ... ce atat graba sa cumperi o masina ... asteapta iarna ... dar cu temperaturi sub -20 de grade ... daca masina e inghetata bocna are puncte de gheata inclusiv pe la motor e un lucru bun ... porneste-o ...daca pleaca la prima cheie .. clar merita investitia ... Multumesc frumos de toate informatile comunicate,imediat am sa notez tot .
Mai am o intrebare daca imi permiteti :
-Eu dupa ce cumpar masina am sa o duc undeva la tara . Din pacate nu am garaju‘ terminat deci trebuie sa o parchez pe un teren . Cum o pot proteja partial de rugina
in tot acest timp ? Ii bagi ulei peste tot (aripi, usi, lonjeroane). Daca faci rost si de vreo prelata (din aia impermeabila) cu atat mai bine, dar s-o tii pe masina doar atunci cand ploua. Cand e frumos afara, o dezvelesti. Jimnyy...... STAI JOS, DOI !!!! (c Sal'tare ,

Astazi am fost si am vazut Oltcit-ul . Arata destul de bine nu are problemele enumerate de Zaphirus. Acum sa vad ce si cum !

Numai bine, TimOne ! da si tu mai multe detalii despre oltcit
ce an de fabricatie e, ce model e, cati kilometrii are
eventual, fa-i un topic la sectiunea masina mea Salut,

Este vorba despre un Oltcit Club , model 86‘ , 15.000 de km.
In ziua in care o cumpar am si deschis topic.
Numai bine,
TimOne. ai grija ce faci cu el si ce piese ii bagi ca e oltcit frantuzesc
ce culoare are interiorul?
cognac, verde, albastru? Nu-l rata ca sunt rare astea frantuzesti, daca are si kilometri reali, e bijuterie Salut,

Stiu, este rar si arata bine ! Interiorul este un cognac iar vopseaua crem 486 .

Numai bine , TimOne ! Dac Salut baieti ,

Imi cer scuze ca nu am mai scris dar am avut ceva probleme cu internetu' .
Desigur Zaphirus , asa am sa fac.

Acum , mai am o intrebare daca se poate :
Masina are acte dar nu are ITP si asigurare. Eu vreau sa o duc la tara si sa o reconditionez usor - usor.
In tot acest timp nu am chef sa platesc taxe si impozite. Ce pot face sa tin masina pe tot timpul reconditionarii fara taxe , unde si cand sa fac "formalitatile" ?
Astept raspuns ,
TimOne.
TimOne a scris:Salut baieti ,

Imi cer scuze ca nu am mai scris dar am avut ceva probleme cu internetu' .
Desigur Zaphirus , asa am sa fac.

Acum , mai am o intrebare daca se poate :
Masina are acte dar nu are ITP si asigurare. Eu vreau sa o duc la tara si sa o reconditionez usor - usor.
In tot acest timp nu am chef sa platesc taxe si impozite. Ce pot face sa tin masina pe tot timpul reconditionarii fara taxe , unde si cand sa fac "formalitatile" ?
Astept raspuns ,
TimOne.


Recomandabil ar fi sa o cumperi cu ITP valabil, daca te prinde Politia circuland cu ITP-ul expirat, o sa iti ia certificatul si vei fi obligat sa faci ITP-ul la R.A.R.

Daca o sa duci masina "la tara" pe o platforma, nu ai nevoie de ITP si asigurare.

Taxe la masina ai: impozit la Primarie 60 de lei pe 1 an, asigurare 250 lei pe 1 an, si rovigneta 120 lei pe 1 an.
Daca nu circului cu masina nu ai nevoie de asigurare si rovigneta. Multumesc !

Deci din cate inteleg trebuie sa platesc doar 60 de lei ?
TimOne a scris:Multumesc !

Deci din cate inteleg trebuie sa platesc doar 60 de lei ?

Da.
Am citit pe aici, pe forum ca te poti scade si cu acest impozit la Primarie, dar nu stiu exact care e procedura, poate o sa iti explice cineva care stie mai bine, la mine nu a fost cazul sa ma scad cu acest impozit la Primarie.
Oricum eu zic ca 60 lei / an, nu este o suma mare. sunday, te cam gr zeph ... toti am facut o data si o data ilegalitati ... eu am facut craiova tg-jiu fara itp ...dar stiam orele si traseele potrivite ... si in caz ca .... uitasem actele la craiova + ca am mai circulat si prin tg-jiu vreo cateva zile pana sa fac itp-ul Impozitul nu variaza, la Club 1129 este 45.16 lei, la 12 TRS este 51.96 lei.

Daca faci act vanzare-cumparare, in 30 zile tre' s-o inscrii la tine la taxe si impozite. Daca depasesti 30 zile, iti dau aia o amenda (trecut prin asta).
Apoi, nu trebuie s-o inscrii pe numele tau,o lasi in pace. Faci ce ai de facut la masina, apoi ii faci ITP-ul (daca esti din Bucuresti, te pot ajuta cu ITP). La ITP nu te intreaba daca esti proprietar, vecin, sau hot, asa ca nu-ti faci griji. Abia dupa ce ai luat ITP-ul mergi la RAR pt Certificat de Autenticitate.
Daca faci gresala sa circuli fara ITP valabil si ai "noroc" sa te opreasca "nenea cu sapca si pulan, care te bate daca-l intrebi cat fac 5x5", vei lua o amenda maricica, vei ramane fara certificatul de inmatriculare si vei fi obligat sa faci ITP-ul la RAR, unde va trebui sa faci o "donatie" substantiala in buzunarele unui porc cu diploma de inginer.

Nu uita sa schimbi si distributia! Nu stii ce e p-acolo, cele 2 curele costa in jur de 150 lei. Daca se rupe vreo curea, te vei alege cu supape indoite, posibil un piston fisurat si nu cred ca vrei asta.
Succes cu masinuta. nu costa atat de mult 2 curele, mai putin circa 60-70 de lei
uite un magazin unde cred ca gasesti curele de calitate:
http://oltcit.com.ro/product_info.php?products_id=229
inca ceva, daca schimbi curelele, schimba si rulmentii intinzatori Inca un sfat: ignora absolut tot ce scrie userul Cristii, cu timpul vei intelege de ce. Sal'tare baieti,

Deci, impozitul este tot ce trebuie sa platesc ca sa am masina in curte ceva timp pana am sa termin reconditionarea ? Asta e tot ?

[Imi cer scuze ca in unele cazuri pun intrebari mai ''de inceput '' dar se poate justifica deoarece sunt pasionat de aceasta masina nu de foarte mult timp si incerc sa ma documentez foarte bine in privinta ei] .

Astept raspuns ! Impozitul e primul pas. Restul ti-am scris mai sus.
Lasa-mi un ID pe privat si te mai ajut cu una-alta
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community