Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Reglare unghi de fuga

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Dupa ce am dat un telefon la service-ul Ciclop si mi-au zis ca nu mai pot face reglari la unghiul de fuga pentru Oltcit, am ramas in pana de idei. Asa ca apelez la ajutorul vostru. Care stie pe unde mai pot regla asa ceva in Bucuresti? M-am luptat ceva cu google dar fara rezultate. Masina trage un pic dreapta si vreau sa scap de belea. Da's atatea service-uri bre in Bucuresti...de ce tocmai la ala tre' sa faci? e unu la Margeanului in Rahova...am intrebat eu prin decembrie si faceau si pt oltcit
Danutz Bratosin a scris:Da's atatea service-uri bre in Bucuresti...de ce tocmai la ala tre' sa faci? e unu la Margeanului in Rahova...am intrebat eu prin decembrie si faceau si pt oltcit

Am sunat la ei fiindca stiam ca mai faceau...candva cel putin si nu stiam de unde sa incep. Si ceva date de contact sau adresa pentru service-ul ala? daca tot s-a deschis un astfel de topic, intreb si eu baietii din ploiesti: pe unde as putea sa-mi fac si eu geometria, ca am intrebat pe 23 august si au spus ca prinderile alea pt 3 prezoane le-au aruncat... Incearca la M&I Atanasiu tel 0244/571627, str. Armasi nr.14 Armasi e aia care da in Lupeni, de la sud? Exact! Invitatie catre paranormal:
de cand am roatele de bmw, anvelopa dreapta fata se uzeaza mult mai repede decat cea stanga(deja al 2-lea set de anvelope), dar uzura e uniforma pe toata suprafata de rulare..care sa fie problema? unghiul de cadere nu e, desi e deschis si ar trebui sa uzeze doar interiorul suprafetei de rulare...sa fie unghiul de convergenta prea inchis si sa compenseze unghiul de cadere in ceea ce priveste uzura anvelopei si sa forteze ?
mariankzd a scris:Invitatie catre paranormal:
anvelopa dreapta fata se uzeaza mult mai repede decat cea stanga...
Presiunea e aceeasi pe ambele roti ?
Jocuri la roata dreapta mai mari decit cea stinga ?
Rotile au dimensiunea prescrisa de fabricant ?
Ai umblat la inaltimea masinii ?
Mergi si fa unghiurile daca nu ai absolut nici un joc pe roti.
Fa rotirea rotilor asa cum spune in manual. Am 185 55 r14, presiunea e la fel in ambele roti, joc am doar la rulmentii cu ace (care-s cam gata), e lasata si de fata si de spate...e drept ca unghiul de convergenta e facut la ochi dar cand aveam jantele de 13 si anvelope de 145 nu am avut problema asta Rezolva-ti jocurile si mergi de-ti fa unghiurile. Doar asa vei scapa de uzura cauciucuri. Cind iti face unghiurile, arunca si tu un ochi pe ecran si vezi diferentele; asa-ti vei da seama ce insemna o rotatie de bieleta de directie. Am umblat astazi pe la niste service-uri sa fac geometria.Nicaieri nu am gasit program de Oltcit.Am cautat de Axel si am gasit dar este doar din anul 1989 parca,mai nou nu.
Este la fel sau trebuie sa caut unul din 1994 sau ceva dupa 90? din 2000 trebuie sa cauti hai ma frate ca zici ca ai 2 ani cateodata la ce intrebari pui
n-ai dedus si tu pana acum ca toate cluburile cu frane la cutie au aceleasi setari Iulicuta intreb pentru ca am intalnit alte aparate la care aparea Citroen Axel si mai nou,iar baietu de la service a zis "iti fac dar pe propria raspundere".
eu zic ca sunt la fel Cum Bibi?N-au aia program pentru Citroen Axel? Sunt prosti sau n-au chef sa lucreze.Spune-le ca Axel s-a fabricat intre 1984-1991.
bibi a scris:Nicaieri nu am gasit program de Oltcit.Am cautat de Axel si am gasit dar este doar din anul 1989 parca,mai nou nu.
Nici nu vei gasi de Oltcit. Mergi pe geometria de AXEL si totul va fi OK. La 13 ma duc sa fac geometria...sper sa rezolv problema asta ca e mai ceva ca mersul la sala cu volanul asta. odata, candva...pe topicul tau....


bibi a scris:

Asa cum am spus revin cu informatia despre directia greoaie.
Intradevar era la ce bratul superior.Cand am montat bratul cu tot cu rotulele cu coada si amortizor ,aveam piulitele de pe lateralul bratului stranse cu el nemontat pe masina,lucru care a facut ca bratul sa lucreze torsionat.Am desfacut piulitele cu bratul montat pe masina,m-am lasat de cateva ori pe ambele parti si directia a devenit usoara.




iar azi....

bibi a scris:


La 13 ma duc sa fac geometria...sper sa rezolv problema asta ca e mai ceva ca mersul la sala cu volanul asta.




PAi dupa ce am facut in iarna geometria,am schimbat rotulele cu coada,planetarele,etc....s-a schimbat si unghiul.
Sper sa nu se mai intample
bibi a scris:PAi dupa ce am facut in iarna geometria,am schimbat rotulele cu coada,planetarele,etc....s-a schimbat si unghiul.
Sper sa nu se mai intample



in 19 martie ai scris asta:

bibi a scris:
Cand am cumparat masina volanul mergea destul de usor.Am schimbat bucsile de la volan(poliamida) cu bucse normale de cauciuc,planetarele,pivotii,rotulele cu coada si amortizoarele.
Am observat ca dupa ce am schimbat astea s-a modificat unghiul(tragea dreapta,cauciucul dreapta se uza neuniform).
Am fost si am refacut unghiul iar directia a inceput sa mearga EXTREM de greu,parca vineva tinea contra de roti.
Cand am schimbat rotulele cu coada aveam piulitele de pe lateralul bratului deja stranse.Ma gandesc poate asta sa fie problema...
voi ce ziceti?
Da...mergea usor.Am schimbat niste bucse,rotule,planetare,amortizoare dupa care a inceput sa mearga greu.
Am fost astazi,am stat ca boul la coada desi aveam programare la ora 13,iar dupa ce bag masina in hala imi zice ca nu poate monta senzorul pe spate ca loveste in aripa.Rebuie sa caut un service cu senzori tip vechi(sfoara). Salutare tuturor! am o intrebare: vreau sa-mi mai cobor masina de spate vreo 2-3 cm si as vrea sa stiu daca in urma acestei operatiuni, se deregleaza geometria pe fata. Geometria am facut-o in primavara, si n-as vrea s-o mai fac inca odata...
Multumesc ! N-are nici o treaba.. Am inteles. Ma gandeam sa nu cumva sa se modifice si unghiurile , chiar daca, teoretic, nu prea au nicio treaba cu modificarea inaltimii puntii spate. Deci in primavara ma pot apuca linistit de modificat.
Multumesc pt raspuns! Are careva idee de prin Bucuresti pe unde anume pot echilibra si eu 2 jante de oltcit? La majoritatea vulcanizarilor mi-au zis ca nu echilibreaza de oltcit pentru ca jantele nu au acea gaura in mijloc... danute asta e intr-adevar o mare problema ... si in craiova doar o singura vulcanizare mai echilibreaza jante de oltcit ... pentru asta are o flansa de adaptare facuta dintr-o fuzeta fata ... acum vreo cativa ani cand mai exista una ...avea tot la o flansa de adaptare doar ca aia avea dimensiuni variabile la prezoane ..pentru mai multe tipuri de jante in 3 prezoane ... ce pot zice spor la cautat vulcanizari ... Pai nici un Bucuresti nu am gasit pe nicaieri...si trebuie neaparat sa schimb si sa echilibrez jantele pe fata asta e...o sa mai caut. daca stie careva prin Bucuresti il rog sa ma anunte
lancer a scris:si in craiova doar o singura vulcanizare mai echilibreaza jante de oltcit

Nu e chiar asa!E un service langa mine,pe strada Brestei.Mi-au rectificat in presa patru jante.Urmeaza sa montez cauciucuri noi si sa le echilibrez.
Mai lucreaza jante de Oltcit si aia de la Clinica de Roti. Cand mai dau o fuga la Craiova cred ca le pun in duba si le echilibrez si eu la voi acolo Era la Buftea un atelier care echilibra si roti de Oltcit. Mai stiu unul in Brasov si unul in Sacele. Sper ca mai au dispozitivele. Un atelier care se respecta are si flansa universala reglabila, dar multora le e lene sa o foloseasca.
deceneu32 a scris:
Nu e chiar asa!E un service langa mine,pe strada Brestei.Mi-au rectificat in presa patru jante.Urmeaza sa montez cauciucuri noi si sa le echilibrez.
Mai lucreaza jante de Oltcit si aia de la Clinica de Roti.


sincer eu cand am cautat de nebun sa echilibrez acum vreun an niste jante cu cauciucuri ...singurul de care am dat era ala de langa parc ...prin Brestei nu am ajuns ...si oricum am cautat pe la vulcanizari nu la service-uri ...
Danutz Bratosin a scris:Cand mai dau o fuga la Craiova cred ca le pun in duba si le echilibrez si eu la voi acolo

Te asteptam cu drag!
Danutz Bratosin a scris:Pai nici un Bucuresti nu am gasit pe nicaieri...si trebuie neaparat sa schimb si sa echilibrez jantele pe fata asta e...o sa mai caut. daca stie careva prin Bucuresti il rog sa ma anunte


Este un mester (Dl. Moldoveanu sau Moldovan) pe Mihai Bravu, vizavi de Circa 8 de Politie. Vulcanizarea este ascunsa la parterul unui bloc, in spate pe colt, se intra pe singura straduta dintre Matei Voievod si Pache Protopopescu.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community