Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Membrana pompa sprit

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Intre corpul carburatorului si membrana de sprit se afla un arc conic care tine membrana tensionata in clapeta pompei(mai precis ordinea este urmatoarea:cop carburator-arc-membrana pompa sprit-capac pompa sprit{prinderea in patru puncte}.......printr-o intamplare nefericita am deteriorat acest arculet( sectiune a sarmei si elasticitate asemanatoare cu a arculetului ce preseaza membrana de imbogatire{capac prindere in trei puncte}........pentru a ma convinge de importanta acestui arculet si de pozitionarea lui corecta fata de mambran,pozitia conicitatii(baza mare ,baza mica) am dat fuga la Oltcit.ro,insa aici,Surpriza-nu se face referire la acest arculet ,in coparatie cu arculetul imbogatitorului unde se atentioneaza asupra pozitiei lui(intre membrana si capac)-observ ca arculetul cu pricina (membrana spriti) nu apare nici in sectiunile desenate ale carburatorului...........exista acest arculet ori nu?...............care-i rostul lui?......care-i pozitia lui: corp carburator-membrana sau membrana-capac.?.....care din baze atinge membrana:baza mica sau mare(am specificat ca este vorba despre un arc conic) ..mentionez ca o buna perioada ,in urma unui montaj gresit,am circuluat fara ca pompa de sprit sa fie actionata,capacelul fiind montat cu parghia pe orizontala si nu pe verticala-jos pentru a fi atacata de cama............................cu stima din ce mai tin eu minte arcul se monteaza intre corp carb si membrana cu baza mare pe discul metalic al membranei si baza mica pe corp...sper sa nu ma insel...
andrushyca a scris:Intre corpul carburatorului si membrana de sprit se afla un arc conic care tine membrana tensionata in clapeta popei...
La intrebare, ti-ai raspuns singur: membrana este tensionata de arc spre exteriorul carburatorului.
Montaj: arcul se aseaza cu baza mica sprijinit de corp carburator si cu baza mare sprijinit de membrana. Peste "ansamblu, se aseaza capacul pompei de spritz (prins in 4 suruburi). Toata stima.
Multumesc. Si eu iti zic ca si cei doi dinaintea mea ca asa e corect (ne-am inteles sa spunem toti acelasi lucru).

Iar daca tot esti pe acolo vezi sa nu ai uzura mare (sant) in tija in dreptul unde da cama in ea. Daca ai sant mare ar fi bine sa schimbi capacul pompei, iar daca nu e mare poti sa mai dai cu niste vaselina preventiv De ce primul propietar nu montase corect capacelul(am mentiont ca pargia nu era actionata de cama,capacelul fiind montat cu pargia in lateral)......greseala de montaj sau un mic "secret" de economie??????
andrushyca a scris:...greseala de montaj sau un mic "secret" de economie??????
Neatentie, necunoastere, graba sau un "experiment" lasat balta.
Cu un asemenea montaj, ma intreb cum mai primea carburatorul "shpritzurile" Cind am cumparat masina,motorul raspundea dupa circa 1sec(sincer ,nu radeti)de la actionarea pedalei de acc. lucru de care chiar fostul propietar a tinut sa ma atentioneze in mod expres.La momentul respectiv nu am dat importanta considerand ca face parte din peisajul oltcit-ului.... Care sunt consecintele in cazul in care membrana pompei de sprit este fisurata / deteriorata ? Consecințele sunt că îți bagă benzină în ulei.
Plumber a scris:Consecințele sunt că îți bagă benzină în ulei.


Eu asta stiam ca se intampla in cazul in care se fisureaza membrana de la pompa de benzina, pompa de sprit e la carburator.
Medion a scris:Care sunt consecintele in cazul in care membrana pompei de sprit este fisurata / deteriorata ?

1. Curge benzina pe motor si daca e fierbinte sau o scinteie prin jur, poti lua foc.
2. Masina nu mai accelereaza la apasarea brusca a pedalei de acceleratie. De accelerat, se accelereaza bine, zic eu, treaba este ca uneori imi da senzatia ca se alimenteaza cu intreruperi scurte iar cand opresc motorul si ridic capota pe tija de la capacul de la pompa de sprit se vad urme de lichid prelins, aceste urme de lichid prelins se usuca foarte repede datorita faptului ca motorul este destul de incalzit, de aici suspectez ca membrana pompei de sprit ar putea fi fisurata. s-ar putea sa nu fie stranse cele 4 suruburi ca si mie imi facea la fel, curgea in draci pe acolo, sau daca e cazul, schimba membrana, ca nu e asa greu
Medion a scris:De accelerat, se accelereaza bine, zic eu, treaba este ca uneori imi da senzatia ca se alimenteaza cu intreruperi scurte iar cand opresc motorul si ridic capota pe tija de la capacul de la pompa de sprit se vad urme de lichid prelins, aceste urme de lichid prelins se usuca foarte repede datorita faptului ca motorul este destul de incalzit, de aici suspectez ca membrana pompei de sprit ar putea fi fisurata.

Membrana trebuie schimbata.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community