Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cilindrii 1300

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Ce clasa este cilindrul din imagine din punct de vedere al diametrului?
Pistonul cu clasa 2a este bun ptr. acest cilindru?
http://imageshack.us/photo/my-images/594/dsc07603nd.jpg/ http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=262126&highlight=clase+cilindrii#262126


1. daca cautai un pic gaseai linkul de mai sus

2. daca ai de gand sa pui cilindrii aia mai bine lasa-te pagubas ... din cate se vede oglinda cilindrului si suprafata de etansare cu carterul e cam afectata ... plus ca din cate se vede cineva destept a incercat sa inlature rugina cu smirghel ... mie unul mi se par prea neuniforme zgarieturile ca sa fie de la honuire

bafta Total eronat.Cilindrii sunt noi ,eu i-am ales din peste 30 de bucati,pistoanele le-am cantarit si au exact 375 g fiecare,sunt stantate 2a,iar petele sunt de ulei.Am probat si pistoanele pe cilindru si nu merg pe cilindru decat impise cu mana.Nu ma interesa decat clasa cilindrului ,tinand cont de acel punct rosu.
Cum sunt marcate clasele dimensionale pentru alezaj (diametru)?
- [b]pe cilindru[/b] - cu numar de puncte, dar se practica informatia redundanta, astfel conteaza pozitia in care se afla vopseaua. Cum tinem cilindrul cu vopseaua in sus, in partea stanga - e clasa I, la mijloc- e clasa a II-a, si in partea dreapta - e clasa a III-a.
- [b]la pistoane[/b] - este stantat (1,2,3) deci este vizibil.

Nu am inteles pozitia in care trebuie tinut cilindru.Cu care vopsea in sus?Cea de pe aripioare sau cea unde este punctul? Nu stie nimeni sa dea un raspuns la intrebare?Meseriasii nimic?!
Lancer, un raspuns?! Uite raspunsul aici:
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=747

Cilindrul se tine cu punctul de vopsea orientat in sus.In functie de pozitionarea punctului de vopsea,avem trei grupe dimensionale:
-punct in stanga(gr.1=74,00-74,01)
-punct in mijloc(gr.2=74,01-74,02)
-punct dreapta(gr. 3=74,02-74,03)

Pentru inaltime,avem doua grupe dimensionale pe care le identificam dupa vopseaua aplicata pe aripioarele de racire:
-rosu=86.88-86.90
-verde=86,90-86.92
Robertino a gasit si cilindri marcati cu alb/galben sau negru dar pe motoare de GSA.

Sper ca ti-am fost de folos. Sunt mai greu de cap.Este vorba de stanga cilindrului sau stanga mea cum tin cilindrul cu vopseaua spre mine?
Concret ce clasa este cilindru din foto?1 sau 3? Tii cilindrul cu pata de vopsea rosie,de pe aripioarele de racire,in SUS.
Din aceasta pozitie identifici carei grupe de alezaj ii apartine respectivul cilindru,dupa pozitionarea punctului alb de vopsea,din capul acestuia.

Este vorba de stanga sau dreapta TA,nu a CILINDRULUI.

Din imaginea de pe forum nu se intelege carei grupe de alezaj ii apartine acel cilindru.E prea stearsa imaginea. La mine se vede imaginea foarte bine.Oricum ,fie clasa 1 ,fie clasa 3 ,cert este ca pistoanele merg destul de greu pe cilindru ceea ce este bine.Pentru cei interesati de greutate unui piston 1300 mi-a rezultat 373 g fiecare cu un cantar de precizie foarte buna,desi la cumparare ,cu un alt cantar mi-a rezultat 375 fiecare.Cilindrii masurati cu sublerul la diametrul interior au 79,04.Astfel spus ,multe informatii neclare privind cilindrii,clasele lor.Daca ce spune Deceneu cu vopseaua la cilindru tinut in pozitia......... ,cilindrii mei ar fi clasa I,iar daca te iei dupa masuratori ar fi clasa a III a.Oricum,multumesc celor care si-au spus punctul de vedere.

Se poate inchide. Datele prezentate de mine se refera la cilindrii de 1100.N-am fost atent la titlul topicului:cilindrii 1300.Mea culpa! clasificarea pe grupe se face la fel si la cei de 1100 si la cei de 1300
lancer a scris:clasificarea pe grupe se face la fel si la cei de 1100 si la cei de 1300

Sper ca a citit si Cristr!
cristr a scris: ,cert este ca pistoanele merg destul de greu pe cilindru ceea ce este bine..

pistoanele trebuie sa mearga normal ,nu destul de greu.am avut un set motor fr ,intre fusta pistonului si cilindru lera de 0,05 intra usor iar cea de 0,10 nu intra Cilindrii la masuratoarea cu sublerul au 79,04-79,05,iar pistoanele au 79,00.Comparativ cu setul nou de 1100 pe care l-am pus pe motorul masinii,cel de 1300 merge mai greu,respectiv numai impins cu mana.La cel de 1100 lasam cilindrul liber pe un capat si culisa singur pana in capatul de jos.Probabil ca se va roda mai greu ,cu cresteri de temperatura . De rodat se rodeaza usor nu-ti fa griji
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community