Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CJ 01 VLW
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
update...doar pe fata..spatele inca isi asteapta flanse si anvelope
[IMG=http://img402.imageshack.us/img402/6037/dsc09505f.jpg][/IMG]
[IMG=http://img682.imageshack.us/img682/9153/dsc09521c.jpg][/IMG] Astazi am scos Oltcit-ul de la reparatii:




asigurarea a platit Frumos ! Pe spate cand pui jantele? Deocamdata am stopat injectia de bani pana trec sesiunile si licenta;
Spatele cu flanse prezoane,piulite si cauciucuri ma duc in 3 milioane,si inca 10 de vopsit restul(vopseaua si materialele service-ului,vopsit in cuptor). Mariane merem la un pescuit ? in masina ta .
Faina vopseaua . mergem,dar aduci tu pestii,lac este

momentan asteapta portiunea de trapa a cupolei de golf3 sa fie sudata,pana atunci merge asa...
si "veioza":

ce imi place la ea este temporizatorul,cand inchizi usa mai sta aprinsa 15 secunde Cu vopsea ai vopsit motorul? Cu vopsea la spray ,dar trebuie dat cu lac dupa (este si la spray) sa nu se ia cand scapi benzina pe bloc. Te-am vazut ieri cand ai trecut prin intorsura buzaului, eu eram pe bicicleta . In sfarsit, butucii spate sunt pregatiti pentru jantele de bumar
Aiurea treaba cu pcd-ul, 5x120 nu iti lasa prea multe optiuni pentru spate, butucul e prea mic in diametru, sa fie regaurit, doar flansa..si asa multe impedimente...dupa cum m-am gandit au iesit asa:
http://img819.imageshack.us/i/dsc0379f.jpg/
spate: http://img824.imageshack.us/i/dsc0380x.jpg/
flansa se prinde cu 2 prezoane invers si in final odata cu janta cu un prezon prins in butuc si trece prin flansa...cel din urma a fost cel mai pretentios, pana la urma nu e nici pe diametru de 120 si nici pe 114.5...a iesit pe la diametrul de 118.5, si va fi prins cu un "wobble nut" (piulita cu excentric)
http://img842.imageshack.us/i/dsc0376g.jpg/
http://img257.imageshack.us/i/dsc0378t.jpg/
Daca ar fi sa o iau de la capat...cred ca as opta pentru 4x100 Pentru ca azi a fost cald, mi-am mai facut ceva treaba la olticanie si a iesit cam asa:
http://img202.imageshack.us/i/dsc0402rr.jpg/
http://img856.imageshack.us/i/dsc0410.jpg/
si aripa stanga, evazata pe cale naturala in stil citroen
http://img862.imageshack.us/i/dsc0417.jpg/
http://img194.imageshack.us/i/dsc0416yu.jpg/
Acum ce mai am de facut e o vopsea, si rulmentii cu ace de pe fata (cati imi trebuiesc in total?, de-abia astept sa m-apuc de desfacut pe-acolo )
Si o spalare ca nu i-am mai facut de anul trecut din aprilie, si se pare ca tot in aprilie se va infaptui o noua curatare generala a bibiului Un mic update, masin-ul isi invarte roatele de ceva vreme prin tarisoara,asa ca m-am decis sa fac si un filmulet prin locurile mai speciale prin care trece...destul de des
http://www.youtube.com/watch?v=D8rlTZ8qXxY Frumos clipul.Cu Oltcitul rosu ce planuri ai? Avand in vedere ca are caroseria virgina in ce priveste rugina, la mecanica la fel, nu suna nu trancane, e frantuzesc in mare parte(cutia si motorul) cu numai 36100 km, ramane de restaurare/colectie; eventual voi face ceva poze si le voi posta pana la urma daca gasesti unde sa confectionezi ceva si de calitate , nimic nu e imposibil

bv , la mai multe realizari! Pune niste poze. Uite si pozicile, cateva:
http://yfrog.com/3r24052011040j
http://yfrog.com/ne24052011035j
http://yfrog.com/mf24052011039j
-exteriorul are nevoie de o vopsea, cred ca va fi doar un strat fin cu spray(daca rugina de suprafata nu e indepartata corect poate trece usor prin vopsea fata de cea la pistol care favorizeaza trecerea ruginii prin tabla, mai repede decat prin vopsea),plus ca trebuie desfacuta complet pentru asta si nu sunt inca pregatit moral (chef).
-si interiorul, original in afara de tapiteria plafonului(negru), parasolare(care sunt negre ) si casetofonul (care se potriveste oarecum cu masina ca e in stilul anilor 80, e simplu si negru),
http://yfrog.com/0u24052011041j
http://yfrog.com/5k24052011042j
Si compartimentul motor, foarte murdar si plin de ulei(sonda de presiune se fisurase la un moment dat si a aruncat ulei peste tot), va urma o spalare motor, dar nu cu jet la spalatorie, nu e recomandat, si in "Car hacks for dummies" se recomanda in cel mai rau caz o spalare cu cat mai putina apa :
http://yfrog.com/6124052011043j
http://yfrog.com/jj24052011044j
si sub faruri, unde capata toate cancer:
http://yfrog.com/ns24052011045j
http://yfrog.com/5z24052011046j
Dar cel mai probabil, va fi dusa la bunici, vaselinizat cat mai mult, internata in garaj, si pusa in asteptare de reconditionare completa... Revenind cu noutati despre rablament...
Motorul de 1.1 avea ceva rani pe la simeringuri eventual tuburi retur ulei, (habar n-am ca nu l-am desfacut si nici nu l-am inspectat amanuntit) pierdea aproximativ 1l ulei la 1000 de km, afacere nu prea avantajoasa, desi tragea foarte bine pentru un 1.1, si nu afuma...masina era pe dedesubt murdara de ulei din fata pana la scutul lamei de flexiune, inclusiv, majoritatea proaspat interesant era ca pe loc nu lasa balta doar ca in mers cand luam curbele mai tare si aveam putin ulei in baie se aprindea becul...rezultat nesatisfacator cand faci serpentine prin harghita sau oituz . Asa ca s-a optat pentru un schimb de motor, 1.3 comprimat de pe raposatul TAZ...si totodata am decis sa trec la o cutie cu o treapta in plus, cutia de Axel in 5 trepte, cea 4ro era deja prea scurta la drum lung si forjam motorul prea tare
http://imageshack.us/photo/my-images/14/img0500g.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/534/img0497jb.jpg/
Si solex-ul a primit un tratament pe parcurs...
http://imageshack.us/photo/my-images/405/dsc03485ap.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/62/dsc03484fz.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/842/dsc03480q.jpg/ Cum merge cu noul motor? Sincer? am dat ieri o tura mica, si deamagitor intre 1500 de ture si 4000 da sa moara in sarcina, tremura in draci, dar banuiesc ca e de la fise care nu stau pe bujii (nr2 era deja sarit de pe bujie cand am oprit) si avansul delco-ului care nu era reglat deloc (pus pe masina si atat, undeva pe la jumatate); in schimb cutia functioneaza perfect, intra foarte bine in viteze, nu sireneaza nu caraie... mai urmeaza sa reglez ambreiajul ca acum am inel de-ala de dacie pe placa de presiune si inainte nu aveam, si mici alte reglaje...dar ieri nu aveam chef sa mai lucrez ca ploua, si asa am montat bordul la loc (montat ceasuri suplimentare pe bord) , proces in care am demontat si remontat ceasurile de vreo 10 ori ca ceva nu era in regula (cel mai frumos a fost la final cand am pus totul la loc si m-am trezit ca n-am pus furtunele de carton de sub bord pentru incalzirea geamurilor laterale ).
Si am montat inelul din fata elicei de racire invers, cu partea mai lata inspre interior, asa de curiozitate...acu fluiera de parca am turbo Bun, am rezolvat buba, strans fisele, pus delcoul la semn, o idee mai mic, si anulat avansul vacuumatic, dat o tura, benzina de 95 si trage foarte bine pana in 6000 de ture (fara detonatii, doar tacanit de la culbutori) Ce se mai aude cu Oltcit-urile?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community