Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Vreau un pic mai mult

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
As vrea sa stiu de la cine ma poate ajuta!!
Am motor de 1.1 si as vrea sa stiu cum ii pot mari un pic puterea!nu prea mult dar acolo ceva cat sa se simta ca sa umblat la el!!adica cativa caiuti in plus nu miar strica!!
Astept niste pareri si sugestii!!


Multumesc!!!! Cel mai simplu si sanatos? Fa rost de un motor de 1.3 cmc. Putere in plus garantata de fabrica. Eu am inteles dar pana la motorul de 1.3!!
Fiindca momentan nu am bani de un motor de 1.3!!! Atunci, probelema ta nu este sa adaugi cai in plus ci sa fi sigur ca beneficiezi de toti cei 57 de cai care ii are motorul de 1.1. Adica sa-l pui la punct, aprindere, carburatie etc. Gasesti pe forum multe topicuri folositoare. Trebuie doar sa cauti. Am inteles!!doar ca voiam sa trag de asta cat se poate fiindca abia lam schimbat!!vechiul motor fumega in draci si nu am gasit in iasi un motor de 1.3 la vremea aia siii am facut un compromis si a fost cam cretinesc din partea mea fiindca nu am avut rabdare!!
Eu mai mult as vrea un set motor de 1.3 pe motorul asta!!!
junior86 a scris:Am motor de 1.1 si as vrea sa stiu cum ii pot mari un pic puterea!..........
... momentan nu am bani de un motor de 1.3!!!

Scoate din masina TOT ce nu folosesti. Usureaza-i greutatea si vei putea avea in plus ................ un minz sau doi . Usureaza volanta, las-o mai jos un dinte2, pune aprindere electronica, mergi fara cutia de filtru si mai castigi 2 cai octane booster
junior86 a scris: si nu am gasit in iasi un motor de 1.3 la vremea aia

In cazul in care nu ma insel parca Norocel isi vindea masina pe bucati.Cauta la vinzari,asta in cazul in care nu a ajuns la fier vechi si.........ei motorul complet.
junior86 a scris:Am inteles!!doar ca voiam sa trag de asta cat se poate fiindca abia lam schimbat!!vechiul motor fumega in draci si nu am gasit in iasi un motor de 1.3 la vremea aia siii am facut un compromis si a fost cam cretinesc din partea mea fiindca nu am avut rabdare!!
Eu mai mult as vrea un set motor de 1.3 pe motorul asta!!!



la cit dai pe un set si pe timpul pirdut la montaj ..mai bine cauti/cumperi un motor 1.3 . A incercat cineva sa monteze in serie doua bobine de aprindere?

Avantaje: dublarea intensitatii curentului electric la bujie (teoretic)
arderea in totalitate a amestecului carburant din cilindru
noxe reduse = mai putin poluant
reducerea consumului de combustibil
putere marita

Dezavantaje: posibilitatea aparitiei efectului Joule
unor scurtcircuituri in instalatia electrica
dublarea intensitatii curentului electric la bujie (teoretic)

Inutila modificarea.Nu se modifica intensitatea cu bobine in serie.
Se gasesc bobine pana la 36KV.Una de oltcit scoate aprox.16KV.
robertino a scris:
dublarea intensitatii curentului electric la bujie (teoretic)

Inutila modificarea.Nu se modifica intensitatea cu bobine in serie.


Nu inteleg de ce nu s-ar modifica. Oricum, o sa incerc experimental sa vad ce rezultate obtin. In functie de succes o sa o montez si pe motor. de unde si pana unde o scanteie mai puternica decat cea data de o bobina duce la arderea in totalitate a amestecului? in general cand amestecul nu arde in totalitate sunt alte probleme,gen amestecul in sine,compresia etc...

poti face o schema cum vrei tu sa legi doua bobine in serie? ce vrei tu sa obtii din marirea puterii scanteii nu se poate ... eventual o pornire mai usoara si cam atat

daca se obtinea o ardere completa, un consum scazut si putere marita prin marirea puterii scanteii atunci de ce or mai fi inventat injectia pe benzina cand acelasi lucru se putea obtine prin punerea unei bobine mai mari fara atata electonica de gestionare a amestecului si fara lucrari de mecanica fine pentru injectoare? Cea mai sigura solutie pentru usurarea volantului o reprezinta, in opinia mea, realizarea acesteia dintr-un aliaj de titaniu.

Avantajele ar fi: rezistenta ridicata la oxidare, masa mult redusa fata de cea din fonta cenusie, rezistenta ridicata la deformari s.a.

Dezavantaje: pretul de manufacturare ridicat. vezi ca nici prea usoara nu e buna
... am vazut volanta f usoara cam 1kg dar statea doar la 2000r/m la relanti si facea 9000 r/m in sarcina,pe langa aceasta volanta avea toate internele usurate................................. O flansa din titan grupa 2,de 8mm grosime si cam cat antretoaza la oltcit costa undeva la 200 lire,si nu e cel mai rezistent titan ca sa se poata face din el o volanta,ar trebui titan gr 4-5,care este foarte rezistent si pentru care costul de prelucrare este mult mai mare desigur...
Si te ajuta fix nimic,in gol urca instant,in sarcina urca la fel
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community