Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Cu ce masina ati compara olteanu ?
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
EEK! a scris:Eu chiar azi vorbeam cu un coleg de serviciu, ce marfa era Oltcitul. Daca nu era porcaria asta cu ITP-ul si puteai circula cu el linistit, chiar ca ma durea in pix il aveam multi ani de acum inainte, chiar daca gaseam numai piese proaste.


Cu o mica atentie se rezolva ITP-ul, momentan itp-ul nu e o problema in Romania. ITP-ul da, insa nu si cand RAR-ul sta la fiecare iesire din oras Corect ! Personal imi este greata sa ies cu oltcitul din oras.Daca ma opreste trebuie sa fac abuz de telefoane,relatii,etc.Desi am o masina care functioneaza si arata exemplar fata de multe deseuri din import sau inmatriculate pe la vecini,tot imi gaseste ceva.Deh masina saracului,romaneasca. "Lucrăm într-o industrie care are nevoie de volum, fierul trebuie să fie în mișcare."... zice unul de la Nissan... e si el vicepresedinte pe-acolo.
RAR-ul sa fie sanatosi...tot asa cu Oltcitul am fost si eu inspectat de doua ori, ghinionul lor n-au gasit nimic defect Mie unul chiar mi-a placut. Chiar daca le-am avut cu gauri in podele si munceam la ele de ma gaseau dracii. In toamna ieseam cu gresoru` in mana si cu cutia de vaselina . Deci eu am prins numai Oltcit-uri impecabile in interior . Daca nu ereau probleme cu actele la ultimul poate si acum il aveam . Si , DA ilincuta2000 , este frumos sa gasesti orice piesa noua la magazin, insa crede-ma , am dat pe set garnituri de etrier pt ford am dat 80 lei .... si calitate mai proasta nu am vazut la cauciuc . Zici ca erea facut de Danubiana acum 20 ani.... De ce ai impresia ca mai nou inseamna mai bun ? Mai nou inseamna intradevar mai putine probleme.... pana incep sa apara . Ca sa iti etalez cateva probleme care le are fordu diferent fata de oltcit la acelas timp . Ford-ul are 15 ani vechime .Am gasit o agenda plina cu reparatii de la fostul proprietar . Caseta de directie , pivoti, discuri de frana shimbate dupa 7 ani , planetare ,revopsit aripa stanga spate si acum 3 ani ( trebuie revopsita din nou ) si multe altele . Acum sa iti spun cum am avut Oltcitul din 92' ? Masina de femeie , cand am luat-o erea asa rau lovita lateral in parcare incat a fost inpinsa in cealalta care erea langa ea . Pe scurt. Reparat zona lovita. Mers 2 ani fara probleme cu ea . Nu scartaia , nu batea, nu nimic . Dupa 2 ani am tras-o pe dreapta si nu am mai avut grija de ea. A stat cam.... 6 ani neatinsa .Am vandut-o pe acest forum dar inainte sa o dau am fost tractat de cineva pentru a o muta din acel loc de parcare in alta locatie . Dupa 6 ani de stat pe dreapta tot nu batea . Se aud flansele de la amortizoarele ford-ului mai rau decat cum se auzea Oltcitul atunci . Si culmea .... acelasi km ii avea . Nu sunt dedat catre Oltcit . Insa a fost si este o masina buna .
am fost si eu inspectat de doua ori, ghinionul lor n-au gasit nimic defect

Cu siguranta nu a vrut sa-si bata capul.Cel mai usor iti ia talonul la gaze peste limita.Oltcitul ca sa iese la gaze trebuie ca motorul(uleiul din motor) sa fie la 90 de grade,sa fie perfect reglat(aprindere, distributie,joc supape,compresie) si o benzina CO minim 98 cum spune fabricantul.
Din diverse discutii avute pe la RAR,ITP cu diversi amici in multi ani de proprietate,oltcitul (daca este testat dupa carte) este aproape imposibil sa fie in parametrii la gaze.
Treaba cu "iese la gaze la ITP " este relativa,Marja de trecere este mai mare.
Eu am vazut masina pe GPL(secvent euro4) cu 40.000 km rulati,ce a apicat testul de gaze la RAR-ul mobil.Conteaza cat de "draga" ii este fiecarui tehnician masina si cat de "crunt" o testeaza.Personal as scoate la gaze OK ,toate oltciturile din trafic. Si eu am avut oltcit, si inca imi e dor de el...in 4 ani nu am schimbat la suspensie decat un pivot ,o bieleta de directie si un rulment pe fata, in schimb la motor am avut probleme cu arborele cotit si l-am inlocuit. In rest nimic decat ulei si filtre, simeringuri si mergeam cu ea zi de zi. Ce mi-a placut la ea a fost stabilitatea pe viraje, suspensia, franele, directia si motorul. CE NU MI-A PLACUT au fost gazele pe care le baga la caldura ca pierdeam mereu ulei pe la axul culbutorilor si ba mai rasufla o galerie etc. La 180k eu zic ca a mers excelennt aveam curaj sa merg cu ea peste tot, ceea ce la actuala masina VW Polo 6n nu pot sa zic...am dat odata in cateva balti dupa semafor s-a oprit am stat 30min pe langa ea si nimic...dadeam la automat tot si nu pornea intr-un finak a luato...ce a avut nu stiu...iar la cutia de viteze vuruie un rulment am inteles de la trenul fix zici ca decoleaza...nu se baga nimeni sa schimbe ca e grele domne...dar imi place la polo ca e multipunct ca porneste la sfert , are servo ac dar imi e dor de oltcit... . Aaa oltcitul avea consum mare 10 in oras si 7.5 in exterior asta e un minus si mai era tabla care daca nu aveai grije de ea...gaura...probabil e asa la toate in rest...fiabila e si dacia cu injectie care merge 200k fara interventii garantat. Pe mine m-a oprit RAR-ul in Bucuresti cam acum 1 an, mi-au facut gazele, dar nu au insistat, desi mare minune sa fi iesit in regula.
O am lasata si cauciucurile nu erau cele din talon si nu au zis nimic. Doar putin mai late.

Dar au ridicat masina pe cric si au tras de roti si au vazut ca nu am jocuri, deci am grija cu siguranta in trafic.

Era si 9 dimineata si cam frig, nu cred ca erau prea incantati sa faca filtrul ala pe afara. Erau cu politia.

Deci au fost de treaba in concluzie.
robertino a scris:Motorul este foarte prost conceput.Are"50 de locuri" rin care poate curge ulei in orice moment.


Si iar vorbim din basme... Pe langa lacunele gramaticale, mai postam si in necunostinta de cauza.
Ai vazut vreodata O-ring-uri ORIGINALE frantuzesti? N-ai vazut, daca vedeai, puneai altfel problema. Sunt verzi, nu negre, si se monteaza FARA solutie de etansare. Si, in mod straniu, nu curge nimic. Intamplator am avut placerea sa desfac cateva GS-uri, care aveau tablele ruginite si nici un gram de ulei scurs.
Cineva a scris despre garniturile sistemului de franare. Eu am observat o treaba: 12 TRS, curatat, bibilit, etriere noi, pompa noua, limitator nou reglat cu manometru, nu dupa ureche, versus Club din '84 fara nici o interventie la sistemul de franare, castigator detasat Club '84, ziceai ca are servofrana, asa usor se apasa pedala.
In concluzie, sa corectam: piesele romanesti sunt proaste, nu motorul. Eu ași compara Oltcitul cu:
-Mini Cooper
-Citroen C3
-Fiat Albea
Si iar vorbim din basme... Pe langa lacunele gramaticale, mai postam si in necunostinta de cauza.

Nu mai tot vorbi de lacunele gramaticale.O banala lipsa a unui p,probabil din viteza(destul de mare) a scrisului la tastatura ,mi-a scapat.

Presimt ca cei care "predau limba roamana" zi de zi pe aici pe forum, au diplome primare.
Revenind la subiect. Nu scrie nicaieri ,in nici o documentatie,ca inele de axe se monteaza cu solutie de etansare.Necunostinta mea ,imi spune ca datorita variatiilor mari de temperatura a chiuloaselor,suruburile de la axele de culbutori se desfac in timp.Poti sa pui si garnituri "extraterestre" ,dupa 20.000 de km rulati tot va transpira ulei.
Sunt garnituri verzi ,rosii si negre. Facute de Cefilac.Motorul de este prost,doar este din anii 1965 ,anii de "glorie"ai industriei auto.


N-ai vazut, daca vedeai, puneai altfel problema. O-ring-uri ORIGINALE frantuzesti?

N-am vazut,ce sa fac ?.Probabil la Craiova a fost "buricul pamantului" numai acolo au existat piesele bune.
Daca tot te-ai transformat in "lupul moralist" citeste cu atentie regulile acestui amarat de forum si nu mai scrie cu majuscule !Folosind o expresie din popor, vezi "barna" din ochiul tau ! Si eu am vazut si avut motoare care nu au dat gram de ulei,un an doi.
Dar ia un oltcit care a stat 2 ani tras pe dreapta,in garaj la caldura frumos,ala are toate dar absolut toate oringurile,simeringurile si garnituri de cauciuc tari de parca ar fi plastic,poate mai putin cele rosii care sunt siliconice si care oricum nu-si fac treaba prea bine...
Si chiar are multe locuri pe unde curge ulei,nu cred ca are rost sa le amintesc aici...
robertino a scris:


Necunostinta mea ,imi spune ca datorita variatiilor mari de temperatura a chiuloaselor,suruburile de la axele de culbutori se desfac in timp.Poti sa pui si garnituri "extraterestre" ,dupa 20.000 de km rulati tot va transpira ulei.


Chiar nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar, locul lui robertinio e la pescuit, nu pe un forum tehnic. E parerea mea.
In primul rand, [b]chiuloase nu exista. Termenul este chiulasa.
In al doilea rand, exista solutie blocatoare pt filete, eventual se poate folosi vopsea. Si al dracu' sa fie surubu' ala, care se desface singur dupa ce-a fost dat cu solutie.
Rog userii care nu au habar de mecanica sa se abtina de la comentarii in sectiunile tehnice, pot scrie la Bancuri, Glume si Alte chestii daca-i mananca tastatura. Eventual, moderatorii pot deschide un topic cu numele "Ce am visat eu azi-noapte despre mecanica - Coltul necunoscatorului".
Au ramas putine Oltcit-uri functionale, sa incercam sa nu inducem proprietarii acestora in eroare cu date eronate.

Ca tot vorbim de scurgeri de ulei: la raposata mea "tigaie" am folosit O-ring-uri de nu stiu ce instalatie hidraulica, mi le-a adus un amic, imbracate frumos in solutie de etansare Victor Reinz, 8 ani n-a plans nici la capetele axelor culbutoarelor, nici la tuburile de retur. O mica problema am avut cu simeringul de la delco, intra pe palier mult prea usor, rezolvarea constand intr-un inel de alama presat pe palierul chiulasei.
In primul rand, [b]chiuloase nu exista. Termenul este chiulasa.
In al doilea rand, exista solutie blocatoare pt filete, eventual se poate folosi vopsea

Inca o data ma simt nevoit sa scriu off-topic:
Crede-ma ,nu esti in masura sa judeci greselile noastre gramaticale.
Nu te-ai gandit ca poate scriu intentionat chiuloasa ?
Crezi ca nu stim ca exista solutie de blocaj filete ? Acum s-a inventat ?
Daca tu folosesti vopsea,este bine pentru tine.
Sa ne imparatasesti si noua secretul, ce vopsea rezista la ulei si la peste 100 grade celsius ,dilatari si contractari repetate,cel putin eu nu am aflat !
Din cauza unui meserias ce a spus ca face etansarea cu vopsea la motorul de oltcit, am inceput eu sa-mi repar masina.Poate acum s-a inventat vopseaua aia minune,acum 20 de ani am gasit-o moale intre semicartere.

Dilatarea axelor de culbutori implica fizica invatata in clasele primare.Exista doua materiale diferite.Unul din care este facut axul de culbutori,(calit la filete prin CIF-o duritate destul de mica) si altul din care sunt facute suruburile cu duritate 8.Materialele diferite, se dilata si se contracta diferit.Prin urmare orice ai pune in timp apar slabiri si inevitabil(repet in timp) strangerea nu mai este cea initiala.
Chiuloasa fiind din aluminiu se dilata prima."Chiuloasa" ajunge cel mai frecvent la temperaturi pete 100 grade
Mai vorbesc si altii in alte limbi,prin alte parti despre aceste probleme.

Diferenta dintre presiune ulei si lipsa presiune, sau dintre "cu bataie de arbore la rece" si fara este I N F I M A

D-le dj53zfb,(numarul de inmatriculareeste ID-ul de forum) ramane memorabila fraza pe care ai scris-o intr-un topic !
Iti dau un sfat:
In maretia d-ta vis a vis de prostia noastra(mea),nu mai jigni pe altii pentru niste garnituri.Personal cred ca te faci de ras cu afirmatiile de mai sus.
locul lui robertinio e la pescuit, nu pe un forum tehnic. E parerea mea.

Educatia primita ma impiedica sa-mi formez pareri despre oameni pe care nu ii cunosc.Deasemenea educatia primita ma impiedica sa te jignesc in mod direct.Probabil ai ametit.Nu jignesti pe nimeni dar ii arati locul la pescuit.
Oltcit.ro nu este forum tehnic.Forumuri tehnice sunt Elforum,RdiBoard.com,etc..
Nu esti in masura sa judeci capacitatile sau locul meu.Locul meu este acolo unde sunt.Sunt multumit.Probabil si altii ar fi multumiti in locul meu.Probabil daca eram la pescuit "de fraieri" eram inca la stadiul de a dezmembra fiare vechi si a face bisnita cu rable pe diverse site-uri.
Din fericire ,stiu mult mai multe decat scriu fii convins.Nu contest capacitatile unuia sau a altuia de a face mecania.Nu am specialitatea mecanica auto.Am dezvoltat deprinderi despre mecanica din cauza ageamiilor ce se dau mari mecanici ,ce si-au batut joc de masina mea si de a altora.Aia care foloseau vopsea sa etanseze semicarterele.
Nu ma pricep sa fac ce faci tu,cu siguranta nici tu nu esti in stare sa montezi un echipamnet, sa realizezi o legatura/retea VSAT prin satelit.Nu ai mai stii atat de multa mecanica....
Pasiunea ne-a adus pe acest forum,nu cunostintele complexe de mecanica auto.
Au ramas putine Oltcit-uri functionale, sa incercam sa nu inducem proprietarii acestora in eroare cu date eronate.

Proprietarii care au mai ramas au vechime si posibil sa fie intr-adevar pasionati.
Prorpietarii cu vechime in viata asta ,le repara singuri de atatia ani stiu punctelele nevralgice ale oltctitului

Este un forum unde ne expunem parerile,neavand pretentia sa fie impartasite de unii sau altii.Discutam !Daca intelegeai asta,filozof ramaneai !

P.S Mai am niste greseli si lipsuri grmaticale.Asta este ! Vaaaaai, cata popologhia fara sens! Am un prieten care detine o editura, cand terminati romanul sa mi-l trimiteti pe mail, promit sa va ajut cu publicarea.
Hai sa va traduc o fraza pe care, din lipsa cunostintelor elementare de mecanica, nu ati inteles-o. "Diferenta dintre presiune ulei si lipsa presiune, sau dintre "cu bataie de arbore la rece" si fara este I N F I M A " se refera la toleranta dintre fusurile paliere sau manetoane ale vibrochenului si cuzineti, care se masoara cu micrometrul. Diferenta dintre un fus palier sau maneton impecabil si unul uzat este infima, pt ca nu se cunoaste la ochi.

Dumneata , domnule robertinio, ai ramas in istoria forumului nu doar ca unul ce se da mare invatat, dar nu poseda cunostinte elementare despre tolerantele unui motor, ci si ca cel ce se grabeste sa arate cu degetul, ca sa-si ascunda nepriceperea si lipsa cunostintelor.
Cat despre vopsea, am specificat ca poate fi folosita pentru blocat filete, nu pentru etansarea semicarterelor, desi am folosit aceasta solutie la IJ si nu m-am putut plange. E drept ca n-a fost vopsea din targ, ci ceva mai de soi. Daca se voia o denaturare a discutiei, n-a mers. Eu nu am etansat niciodata cartere de M036 cu vopsea si nici nu am indemnat pe cineva sa faca acest lucru!
Cat priveste tehnologia Very-small-aperture terminal, putem discuta, inntr-un topic separat, despre AAE, Comtech, EMS - avantaje, dezavantaje, solutii constructive etc.
In incheiere, tin sa va dau un sfat: intai tastati, recititi ce ati tastat, apoi click "Trimite".
Succes la pescuit, sper ca nu este prohibitie in aceasta perioada (nu ma pricep la pescuit). EU unul zic ca daca aveti ceva de impartit, faceti-o in particular, la o bere, un vin, etc. )))
"Diferenta dintre presiune ulei si lipsa presiune, sau dintre "cu bataie de arbore la rece" si fara este I N F I M A " se refera la toleranta dintre fusurile paliere sau manetoane ale vibrochenului si cuzineti, care se masoara cu micrometrul. Diferenta dintre un fus palier sau maneton impecabil si unul uzat este infima, pt ca nu se cunoaste la ochi..


Pentru a-mi completa cunostintele de "slaba calitate",spune-ne si noua,maestre, celor care ne dam "invatati"(suntem mai multi) care este acea "toleranta"intre cuzinet si maneton la motorul nostru de oltcit .
Invata-na marite cum masuram toleranta(despre care vorbesti atat de frumos) intre cuzineti si maneton,.... cu micrometrul ?
Sau poate te-ai gandit sa faci diferenta pe hartie intre diametrul interior al cuzinetilor masurati in palma si diametrul exterior al manetonului masurat pe genunchi ?Aceea este toleranta ?
Lumineaza-ne !
Sfatul meu este :Invata ce inseamna un micrometru ,cate categorii de micrometre sunt si ce masoara.Te faci de ras in continuare.Or mai fi prosti pe aici (ca mine) ce au facut o facultate "tehnica" si au pus mana pe un micrometru.
Definitia micrometrului este urmatoarea:
"Micrometrele sînt aparate micrometrice, la baza cărora stă principiul mișcării elicoidale
simple, conform căruia deplasarea axială a unui punct este proporțională cu unghiul de rotire"
Sunt de interior,de exterior si speciale.
Ai dat examenul la pricepere in scris,aici pe forum daca masori tolerantele cu micrometrul.
Micrometrul masoara doar diametre exterioare si interioare.


ca unul ce se da mare invatat


Stai linisti,invat zilnic.Din acest motiv(invatatul) am plecat de jos,am fost sluga,am adus mii de oltcituri din europa,am dezmembrat,am vandut in targ, dar acum am ajuns sa am angajati lucrez cu liderii mondiali in telecomunicatii.Daca nu invatam eram in acelasi stadiu ca acum 20 de ani.Evolutia se face prin educatie,invatatura !O sa invat pana mor !Mi-a placut cartea ce sa fac !

Este ultima data cand iti dau atentie.Considera replicile un privilegiu.Nu trebuia sa te iau in seama deloc.Insa nu regret,cel putin eu m-am distrat !

EU unul zic ca daca aveti ceva de impartit, faceti-o in particular, la o bere, un vin

Nu domnul Cristi,nu avem nimic de impartit.Nu ne cunoastem personal,nu stim ce capacitati are/au colegii de la capatul tastaturii.Aici discutam civilizat,nu am facut referire la persoanele aflate in discutii,dar se pare ca exista persoane ca se simt lezate in pricepere si trebuie sa se "lege" de priceperea sau aptitudinele colegilor !
Mai era un user ,tot cu numar de masina la ID ce dadea peste bot tuturor.
Acest forum ar trebui sa fie doar al pasionatilor.......fiecare cu goanga si cu pasiunea lui.Dar pana la jigniri ar trebui sa fie o cale lunga si de ce nu o bariera ! Cele bune !
robertino a scris:

Din acest motiv(invatatul) am plecat de jos,am fost sluga,am adus mii de oltcituri din europa,am dezmembrat,am vandut in targ, dar acum am ajuns sa am angajati lucrez cu liderii mondiali in telecomunicatii.Daca nu invatam eram in acelasi stadiu ca acum 20 de ani.Evolutia se face prin educatie,invatatura !O sa invat pana mor !Mi-a placut cartea ce sa fac !


Mii de oltcituri din europa... fara cuvinte (Europa)
Lucrezi cu ce??? Cu lideri mondiali in telecomunicatii? Hahahahah! Cand cumperi echipamente de la un producator inseamna ca lucrezi cu el?
Lucrezi cu lideri mondiali in telecomunicatii? Si ai un harb de Logan, o vechitura de Mercedes, model pe care-l vezi si pe taxi si un Oltcit? Mama, da' greu v-a mai lovit criza!
Mor de ras, fratilor! Ti-a placut cartea? Atunci de ce scrii in halul asta?
Amice, tu dai definitia micrometrului (Google sa traiasca), da' habar n-ai sa-l folosesti! Oare e atat de greu? Te uiti in manual: manetonul sau palierul are X cota. Masori si vezi daca a iesit sau nu din cota. Greu cu astia "invatati"!
Cica prohibitia la pescuit incepe pe 15 aprilie, succes si distractie placuta!

On topic:
Plumber a scris:Eu ași compara Oltcitul cu:
-Mini Cooper
-Citroen C3
-Fiat Albea


-Mini Cooper - consuma la fel de mult, insa nu prea se compara, Cooper e facut de BMW
-Citroen C3 - destul de anost pe langa Oltcit, care e chiar fun de condus
-Fiat Albea - se strica la fel de des, primului model Albea chiar ii spuneau taximetristii Oltcit italian, pt ca se rupeau suportii de motor si ieseau planetarele, in rest poate fi comparat mai degraba cu Dacia 1310, o berlina fara nici un haz. Nu umbla la stupul cu viespi daca nu esti sigur ca le poti starpi.
dj53zfb a scris:
-Mini Cooper - consuma la fel de mult, insa nu prea se compara, Cooper e facut de BMW
-Citroen C3 - destul de anost pe langa Oltcit, care e chiar fun de condus
-Fiat Albea - se strica la fel de des, primului model Albea chiar ii spuneau taximetristii Oltcit italian, pt ca se rupeau suportii de motor si ieseau planetarele, in rest poate fi comparat mai degraba cu Dacia 1310, o berlina fara nici un haz.


neah! Habar nu am despre cele trei mașini, însă:
Mini Cooper e mașina de fițe care mi-ar plăcea
Citroen C3 îmi place că seamănă cu 2CV
Fiat Albea chiar îmi place(arată a mașină cuminte, bătrânească) și chiar cred că ași putea să mi-o iau.

Io cre că am mai scris asta pe undeva. Mini Cooper... neah! Prea scumpa pt ce stie sa faca si piese scumpe. Si, sincer, nu-mi place cum arata. C3 beneficiaza de un motor foarte fiabil, dar are multe alte bube. Iar Albea e singurul Fiat de care nu vrea sa aud. dj53zfb mai ai Oltcit? Din pacate, nu mai am. Lipsa pieselor de schimb si-a spus, inca odata, cuvantul. Iar varianta pieselor provenite din dezmembrari nu ma atrage, nu poti avea incredere intr-un pivor, intr-o pompa de frana etc provenite de pe o epava despre care nu stii nimic. Crapa pompe de frana noi, de firma, dar o pompa veche.
dj53zfb a scris:Din pacate, nu mai am. Lipsa pieselor de schimb si-a spus, inca odata, cuvantul. Iar varianta pieselor provenite din dezmembrari nu ma atrage, nu poti avea incredere intr-un pivor, intr-o pompa de frana etc provenite de pe o epava despre care nu stii nimic. Crapa pompe de frana noi, de firma, dar o pompa veche.


Deocamdata problema pieselor de schimb la Oltcit nu e critica, in momentul de fata, gasesti pivoti noi de la 30 de lei in sus.
Eu personal prefer sa pun piese sh frantuzesti in stare buna, decat sa pun piese romanesti din ultimele loturi.
Plumber a scris:Eu ași compara Oltcitul cu:
-Mini Cooper
-Citroen C3
-Fiat Albea


Eu vreau sa-mi cumpar Mini Cooper. Si cum am si Oltcit la dispozitie o sa le compar Mie mi-a plăcut mașinuța de când cu Mr. Bean și apoi mi-a plăcut mult cursa din Italian Job.
http://www.youtube.com/watch?v=bLH45-ZFo_k
Lucrezi cu lideri mondiali in telecomunicatii? Si ai un harb de Logan, o vechitura de Mercedes, model pe care-l vezi si pe taxi si un Oltcit? Mama, da' greu v-a mai lovit criza!
Mor de ras, fratilor! Ti-a placut cartea? Atunci de ce scrii in halul asta?

D-le micrometru,(iti voi spune micrometru de la micrometrul cu care ai spus mai susu ca masori diferente si tolerante) sa-ti ajute Dumnezeu sa scapi de mecanica, sa ai si tu contracte de reprezentant cu ASTRA SES,Liberty Global(upc Romania),MediaSat,Radiocom S.A.si sa ai casa noua,apartament si o vechitura de 6 ani mercedes in cazul meu, un harb de logan din 2009 luat nou,un dokker nou de 3 zile si un amarat de oltcit in batatura,toate pe numele tau si fara sa ai datorii pe la banci.
Nu m-a lovit criza deloc,sunt un fericit.Nu stiu ce este aia criza.Familia mea are de toate pot sa fac orice placere copiilor.
Am o vechitura de mercedes pentru ca am ajuns la concluzia ca masina noua este pentru produs bani,nu pentru plimbare.Asta dupa ce in 2005 am dat 21.000 euro cash pe un Ford Mondeo ce l-am vandut la 120.000 km si dupa 5 ani cu 8 mii de euro.Mai bine mi-am facut o casa...
Sa-ti ajute bunul Dumnezeu si sa scapi de vandutul fiarelor vechi prin diverse site-uri si a deseurilor de platforme de o jumatate de masina,vechi de 30 de ani.
Apoi poate te civilizezi si nu mai arunci cu noroi in altii.
Mult noroc sa ai !
Atunci de ce scrii in halul asta?

Vezi cu gramatica aia maestre.Este pacat sa te faci de ras in fata noastra " Scrii " este cu un i la final.Stii tu treaba aia cu barna din ochiul tau si rasul de altii.

Revenind la subiect.
Mini Cooper este "hot" alaturi de Fiat 500.Masini facute pentru un anumit segment de clienti. Lauda-te gura, ca-ti dau o pruna.
Deci, de azi inainte, eu sunt partener Lockheed Corporation, am o flota de elicoptere, casa in varful unui vulcan si dau bani cu camata la sfinti. Na, ca si eu stiu sa mint!

Scrii - 2 i, cauta pe net, cumpara-ti un DEX etc. - http://www.cinziadraghici.de/tag/sa-scri-sau-sa-scrii/ "Să scri e greșit. Corect este: să scrii."
Amice, cu tot respectul fata de varsta dumitale, iti spun opinia mea sincera: o persoana atat de inculta nu poate fi acel "cineva" pe care il visezi. Lasa-ne, te rog, si mergi la pescuit. Sau, cel mai bine mergi la o scoala generala si inscrie-te la clasa a 2-a. Nu este o rusine sa inveti, rusine este sa fii ignorant! Si nu te obosi sa faci inventarul dorintelor aaa avutiilor (haha) ca nu impresionezi pe nimeni.
robertino a scris:Mai era un user ,tot cu numar de masina la ID ce dadea peste bot tuturor.

Ah, nu esti la prima abatere? Ti-ai mai luat-o peste bot? Pai, o sa ti-o tot iei!
robertino a scris:Este ultima data cand iti dau atentie.

Mincinoasa mica!

In final, te rog sa nu mai scrii pe acest forum pana nu inveti gramatica limbii Romane!

Mini Cooper nu este "hot", hot este Fiat 500 Abbarth. E diferenta ca de la cer la toaleta publica intre Mini Cooper si 500 Abbarth! Vorbiti de mini si fiat 500 alea vechi sau astea noi?
daca e despre astea noi,atunci despre fiat nu stiu ce sa spun decat ca nu imi place de nici un fel spatele,dar despre mini : e cam inghesuit,ai sentimentul ca mergi pe sub asfalt la cat de joasa e pozitia la volan,capota se deschide de pe partea pasagerului...mi se par cam multi bani dati pe o machineta care e urmasul miniul-ui care a scris istorie... Sunt multi bani, pt ca Mini Cooper este un BMW. A facut BMW vreodata ceva ieftin? Primul autoturism produs de BMW a fost un Austin, in licenta. Si a costat mai mult decat masina produsa de britanici, chiar daca nu avea nici o imbunatatire. Deci?
Ca performante, Abarth 500 Assetto Corse 200 cai, Cooper Works CHALLENGE 208 cai. Sweet Vorbim de astea actuale.
Imi place si Fiat 500, da mai mult Cooperul. Ambele au succes chiar daca clientul pt una noua nu mai poate fi oricine. Acum sunt masini de fite
MINI astea SH de prin 2002-2004 au ajuns la preturi mai umane: 3500-5000 E. Scumpe oricum. Parca la TOP GEAR ziceau ca e masina care se depreciaza cel mai putin
Unul nou, cel mai ieftin este 17 mii

Sper ca de acum intr-un an sa-mi iau unul (SH)
Inca o chestie: cica nu are roata de rezerva ...cam naspa pe la noi Ah!
Am uitat de C4; și el îmi place foarte mult.
jgr1001 a scris: Inca o chestie: cica nu are roata de rezerva ...cam naspa pe la noi


Nici seria 3 de la BMW nu are roata de rezerva. posibil si seria 5. Oricum...daca dai o caruta de banii pe un BMW...mai pui la ciorap si pentru 4 cauciucuri ''run flat'' Imi iau roata din aia mica; se gaseste after-market pt MINI, iar masina parca are spatiu de depozitare sub podeaua partbagajului Si bateria unde crezi ca este? La alea turbo (cooper s) este in portbagaj sub pres. La aspirat (one, cooper) este la motor pe partea soferului
Si nu vizez un cooper s ca e sansa mare sa fie cam forjat. Preferatul ar fi un cooper de 1.6 cu 90 sau 115 CP (acelasi motor tunat pt consum sau putere)
La diesel nu stiu, da nici nu vreau asa ceva Ma rodea rau, asa ca am fost azi in autovit sa ma uit dupa un Mini. Am gasit unul si mi-a placut mult masina (prima data cand ma urc in asa ceva)
Surpriza: are roata de rezerva; este sub spoilerul spate pe partea stanga

Deci imi cumpar! Daca nu avea roata de rezerva nu cumparai?

Sfatu meu: nu-ti cumpara masina din autovit! Eh..nu-mi iau din autovit, dar pe moment era singurul loc unde puteam sa studiez una mai in amanunt fara sa par dubios trecatorilor
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community