Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Vreau sa-i pun la Oltean set de 1600 cmc
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
cristi_s a scris:Ce ai avut si ai dat degeaba?
Cei 2000-3000 de Euro.
Asta e la latitudinea fiecaruia sa decida. Stiu vreo 2-3 oameni care te-ar contrazice.

Ai dreptate in totalitate.Eu insumi un dobitoc care a bagat aproape 80 mil intr-un oltcit.Si cu ce m-am ales ?O satisfactie de moment.... sa zicem ca fac rost de alte pistoane si alelez camasile ...
cam cat ar trebui sa alezate camasile (mai mult cu cat?)...cum fac testul de dilatare al pistoanelor...
intr-un cuptor??? Ce pistoane?ce diametru? cel mai important este ca acele pistoane pe care vrei sa le faci rost trebuie sa aibe boltul de 22mm restul se face in limita prezoanelor care strang chiulasa Am vazut pe net destule firme care fabrica bucsi din bronz cu diferite duritati, deci eu zic ca n-ar fi o problema daca gaseste niste pistoane cu boltul mai mic decat cel al oltcitului, nu? bucsa de bronz se baga prin presare daca cei care fac asa ceva pot sa-ti calculeze cat trebuie sa aibe ext atunci cand o presezi interiorul sa ramana in cota boltului ok ....................... Daca nu ma insel bucsa de bronz trebuie sa aiba metal in exterior si dupa presare se alezeaza cota interioara . pistoanele au diametrul de 83mm si da ...boltul are 22mm diametru... spor la cumparat si la munca dar vezi ca cele de toyota de care are iulica si care a avut pupa (acum la slotea) sant fff scurte asa ca mergi pe pistoane de g60 sunt cu 5mm mai inalte decat cilindrul si le poti prelucra frumos capatana si au 81 mm ,grosimea cilindrului la baza ramane rezonabila la 83mm........ multam...
dar intrebarea e :
cam cat trebuie alezati cilindrii daca pistoanele sunt de 83mm
0.???? deci piston de trs 79 piston de 83 dif 4 mm pe raza 2 ramane camasa la baza 1 mm cam putin zic eu +pierzi din cauza ca este mai scurt ,ce castigi cu diametru mai mare pierzi ca ai cursa mai scurta si fff decomprimat pai daca pistonul original de trs are 79.4 (sper ca n-am gresit) si tu ai pistoane de 83, fa un calcul...83-79.4=3.6, care inseamna 1.8 mm pe raza bre acceleratoare cine iti face treaba asta trebuie sa aibe scula de honuit,daca o are pe aia si stie ce sa faca si cu ea,atunci isi cunoaste meseria.
Cilindrul este putin conic,si din nefericire pentru oltcit dupa prelucrare se si ovalizeaza putin jos la baza unde ramane o buza numai buna de reglat distanta la platini
Nu stiu sa-ti spun exact cat trebuie sa fie facuta gaura pentru un piston de 83,dar e undeva la 83,0xxmm daca tin bine minte
Daca vrei imi trimiti setul si ti-l duc unde am facut si eu.Motorisca mea vad a mers binemerci pana acum
Apropo,daca iei set complet,vreau eu cele doua pistoane in plus eu am niste canasi de gsa 1300 care au sta cam vreo 2 ani...e motorul pe care am facut tevaraia de la turbo....sper sa fie buni...
ca de facut treaba are cine sa o faca ... cred...
dar hai totusi sa primesc setul ...su dupa aia pun poze si vedem ce iese...

pistoanele nu sunt de supra turbo ci de aspirat 3.0...cod motor 7mge...parca asa zicea nenea care mi l-ea gasit... iaca si vinovatele:
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community