Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Delcouri

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Exista vreo diferenta intre delcoul de TRS VALEO fata de cel DUCELLIER (cele pentru aprindere electronica) ma refer la calitate, orice?????? Sau sunt identice????? Haide-ti, chiar nu stiti, imi trebuie azi!! pai ca diferenta majora as spune calitatea...desi nu cred ca se plange cineva de delocul de aprindere romanesc fata de cel ducelier...eu am ducelier,nu am avut valeo sau romanesc...dar de mers merg foarte bine....daca poti sa iei de undeva ia-ti ducelier alea RO noi ;;prost facute ;;
iulicuta2000 a scris:pai ca diferenta majora as spune calitatea...desi nu cred ca se plange cineva de delocul de aprindere romanesc fata de cel ducelier...eu am ducelier,nu am avut valeo sau romanesc...dar de mers merg foarte bine....daca poti sa iei de undeva ia-ti ducelier

Dar exista vreo diferenta intre Valeo si Duccelier sau sunt aceeasi chestie?? asta n-am de unde sa stiu...dar intre ducelier si ro diferenta e de calitate...piesele componente sunt la fel Nu mai stie nimeni??? omu pacii, ce nu intelegi?
singura diferenta e cea de calitate, diferenta mai mica sau mai mare.
Fii sigur ca intre orice 2 producatori, exista diferente.
Ideea e ca: au fost facute pentru acelasi scop, cu aceleasi componente, difera doar calitatea acestora, respectiv durata de viata Ok, multumesc Am si eu o intrebare , am un delcoul Ducellier dar nu are suruburile de fixare pe motor si chestia aia maro de plastic: http://img105.imageshack.us/my.php?image=p6120012iq1.jpg mai am un delcoul romanesc pentru aprindere si unul normal cu platini, pot lua de la unul suruburile si capacul ala si sa-l pun pe asta? Cum se face operatiunea?
Multumesc
Dumitru Cristian a scris:...pot lua de la unul suruburile si capacul ala si sa-l pun pe asta? Cum se face operatiunea?

DA, se pot face operatiunile.
Antretoaza, "chestia aia maro de plastic", nu este din plastic ci din textotil. Se poate monta pe orice delco de oltcit.
"Shuruburile" sint de fapt niste prezoane (tije filetate din cap in cap). Se pot scoate sau monta, folosind doua piulite strinse intre ele pe ax (piulita+contrapiulita). Multumesc mult sal am si eu o intrebare ?capac delcou trs se potriveste pe 1100. Daca delcoul de 1100 este romanesc nu. diferenta intre (valeo si ducelier)nu este mai ales dinpunct de vedere electronic si mecanic este la fel cele rominesti sint putin mai slabe la partea mecanica de delco dar electronica este super buna eu le-am testat pe toate<><>apropo de unde ai luat delcoul din poza ca pare NOU.....ala te tine o viata....
barutzu a scris:sal am si eu o intrebare ?capac delcou trs se potriveste pe 1100.

nu se potriveste deoarece distanta dintre came este alta!
zmeul a scris:diferenta intre (valeo si ducelier)nu este mai ales dinpunct de vedere electronic si mecanic este la fel cele rominesti sint putin mai slabe la partea mecanica de delco dar electronica este super buna eu le-am testat pe toate<><>apropo de unde ai luat delcoul din poza ca pare NOU.....ala te tine o viata....

Da stiu ca nu e nici o diferenta, am afat intre timp toata povestea cu Valeo.
Delcoul l-am luat din Franta, este nou nout, in cutia lui originala (am o gramada de poze cu el si cu toate celelalte piese pe care le mai am...) l-am gasit pe un site mai ciudat de vanzari auto cautand piese... Am dat pe el in total 70-80 de euro cu tot cu trans... Decat sa cauti si sa fi dispus sa dai banii... Ca sa nu mai deschid alt topic a-s vrea sa stiu daca platina de dacie merge la delcoul de oltean?
Sunt ceva tipuri bune/? Salut,
Tip bun de platina pt Oltcit: Ducellier
florinelu30 a scris:Ca sa nu mai deschid alt topic a-s vrea sa stiu daca platina de dacie merge la delcoul de oltean?
Sunt ceva tipuri bune/?


de ce vrei sa pui de Dacie , cand se gasesc platini noi de oltcit in magazin la ACSA ? atat pt delcoul franta cat si pt cel ro. Eu am cautat pe site si nu am gasit Cauta si la magazin!!! Nu numai pe site!!! merge si cea de dacie cu precizarea ca nu mai are firul de iesire la fel ca cel de oltcit si va trebui sa faci cumva o adaptare(alt papuc) intre firul de la platina si bobina de inductie.
sfat...cand cumperi platina sa te uiti sa nu fie de teflon piciorusul care calca pe axul delcoului...se toceste repede acel picior (materialul prost!) Merci iulicuta 2000
Am intrebat deoarece se gasesc mai multe tipuri de platine ptr dacie decat oltic. Ieri am inlocuit platinile, am montat delcoul, am reglat avansul si am pus contact de pornire, a pornit imediat, motorul se auzea frumos, insa acul de la turometru avea oscilatii anormale, urca si cobora fara sa fie actionata pedala de acceleratie iar in final se oprea motorul.
De ce imi oscila acul turometrului si motorul se oprea ? verifica distanta intre platini inca odata .. de asemenea vezi uzura si modul cum calca platina, piciorusul platinii mobile ... poate chiar si a camelor ... vezi de asemenea uzura delcoului cu totul ... Cred că s-a spus pe aici pe undeva că este o diferență de montaj între cele două delcouri.
Când schimbi delcoul blochezi volanta cu dornul de 5mm, iar luleaua delcoului trebuie să arate ora 5. Apoi îl pui pe celălalt în aceeași poziție.
L&M a scris:

Intrebarea este, de ce la delcoul Ducellier imi oscila acul turometrului si motorul se oprea. cu delcoul RO nu au fost probleme.


Scoate capacul si rotorul (pipa, lulea sau cum mai stii tu ca-i zice) si misca de ax. S-ar putea sa aiba joc. Daca are joc, cauti un corp superior cu bucsa neuzata.

Platina de Dacia nu se potriveste, poate cea mobila sa reuseasca careva s-o adapteze, este "in oglinda" fata de cea de Oltcit. Se pare ca distanta intre platini era cam mare, platina fixa era intr-o parte facand contact doar pe o margine.
Problema rezolvata. Distribuitorul la delco-ul Ro este la 180 grade decalat fata de cel Fr si de aici toata problema.

Avansul il reglezi doar cu delco-ul montat pe motor schimbandu-i pozitia/rotindu-l, spre motor ai avans mare si spre aripa ai avans mic.

Calajul static (cu becul) se face la 10 grade, moment in care se aprinde becul si numai in situatia in care se blocheaza volantul cu un cui in carterul cutiei de viteze (cil 1 sau 3). decalajul de 180 de grade nu are nici o treaba ... poate daca "corcesti" delcourile dar si atunci tot dupa pipa te uiti la montaj ... unde a fost pipa acolo o pui ... recomandabil sa se blocheze volanta inainte de demontare pe cilindrul 1 ... chiar daca montajul si ulterior reglarea avansului se poate face si pe cilindrul 3

in plus decalajul de 180 de grade nu creeaza fluctuatii la relanti (primul lucru pe care il faci e sa verifici platina ... daca ai mers cu ea si apar fluctuatiile fii sigur ca e impuscata... iar daca ai pus delcoul pe masina fara sa verifi fi sigur ca in proportie de 75% e tot vina platinii) ...montajul delcoului (rotor distribuitorului) cu decalaj de 180 de grade fata de cum ar trebui nu are decat un singur neajuns ... pur si simplu nu porneste
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community