Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

TR 03 LVW

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Un Oltcit RM,an de fabricatie 1991,vopsita in urma cu doua luni,aripi ev azate cu pasaje de Golf MK1,motor 1100,CV in 5 tr. Franta,jante Elba .Am cumparat-o in 2010 din Craiova la 42.000 km si am mai facut circa 3000 km pana in prezent.Am schimbat setul motor anul trecut si simeringurile de la supape.Masina are ceara ca la balamuc in ea si am antifonat-o interior -exterior in urma cu doua luni.

Poze:
- http://imageshack.us/photo/my-images/59/dsc07521op.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/600/dsc07520s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/31/dsc07522o.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/853/dsc07523z.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/546/dsc07524ds.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/209/dsc07525ze.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/268/dsc07527d.jpg/ Hai ca arata bine troaca, dar cred ca i-ai stricat farmecul cu aripile alea decupate pe spate... Dar fiecare cu gusturile lui . Bafta in continuare, si la cat mai multi km! Nu intrau rotile daca nu le decupam.Am 175 65 13 pe spate si 175 60 13 pe fata. Arta bine masina, dar era mai misto daca nu vopseai si manerele de la usi tot albastru, si vad ca iti lipseste si ornamentul cromat de la haion, in rest imi place masina. Arată foarte bine! La câți mai mulți km cu ea! Ornamentul de la hayon il am dar nu l-am montat,in schimb nu mai am ornamentul de la streasina. Ornamentele de la "streasina" sunt aproape identice cu cele de la Dacia. in sfarsit i-ai facut un topic
ce sa zic, imi place masina, dar iti spun ca toti, mai frumos arata cu aripile de spate umflate
sa nu mai pui ornamentele de streasina ca fac rugina aceiasi problema ca toti ... aripile spate .... si decat sa dai vina pe cauciucuri ... mai bine da vina pe jante .... 175/65/13 pe spate am si eu ...dar fara modificari ...nici macar aripi umflate

despre ornamentul de la streasina ... merge de dacie e mai cauciucat decat cel de oltcit si e mai lung decat iti trebuie ... deci o sa trebuiasca taiat .... despre cel de la hayon ... monteaza-l pentru ca da un plus de imagine

acuma nu stiu ce idei ai tu dar ca un sfat ... manerele de la usi negre + ornamentul de la streasina + cel de hayon tot negru ...dau un contrast mai altfel si scot in evidenta unele lucruri ... de asemenea pentru un contrast incearca sa dai o vopsea neagra (eventual mata) si pe sita de la spoiler
la exterior ai mai avea ceva de lucru la iesirea tobei ... incearca sa ii faci ceva nu stiu dar mie unu nu imi prea place cum vine

si un amanunt la interior ... indreapta si tu husa aia pe volan sa vina centrata ...asa parca e aruncata cu furca acolo

deocamdata atat sper ca nu am fost prea critic ... oricum masina arata bine si daca tie iti place asa cum arata acum asta e cel mai important Am reusit sa modific la masina ce imi doream de mai mult timp.Cu doua saptamani i urma am pus un motor nou pe masina,un motor de 1300(prin modificarea motorului meu de 1100).Nu am umblat la ambielaj si cuzineti,in rest chiulase noi,supape noi,arbori came noi,culbutori noi,simeringuri supape noi,opritori simeringuri,set motor nou,schimbat toate simeringurile,oringurile,pompa noua Sobafex,carburator nou 1300,kit ambreiaj nou Valeo,curele distributie noi Pirelli,capace culbutori noi.Reglajul culbutorilor l-am facut la 0,20 admisie si evacuare,motorul merge foarte bine dupa un nou reglaj al culbutorilor.Am folosit gasket Victor Reinz la capacele culbutori si mi le-a lipit beton.Un super gasket.In prezent am facut cu noul motor circa 300 km.

- http://imageshack.us/photo/my-images/341/dsc07986p.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/845/dsc07985p.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/11/dsc07984t.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/23/dsc07983v.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/545/dsc07976j.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/853/dsc07973m.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/266/dsc07971o.jpg/
- http://imageshack.us/photo/my-images/707/dsc08002a.jpg/

Masina nu s-a incins mai rau, decat la primul drum de 60 km si am oprit-o 20 min.La pornire motorului l- am lasat sa mearga 30 min. la relanti.
Ce am observat la motorul de 1300 comparativ cu cel de 1100,trage mai bine in rampa la turatii joase(are forta) si poti merge la viteza foarte redusa in tr.1 fara smucituri .Momentan nu am sarit de turatii mai mari de 3500-3800 rot./min. si nu am mers cu mai mult de 90-95 km/ora.
Momentan nu am scurgeri de ulei ,insa trebuie sa mai bibilesc carburatorul care nu are jiglerele corespunzatoare(conform cartii) si nu se infige bine (masina) cand calc brusc acceleratia.Daca apas acceleratia progresiv,putin cate putin masina se duce uniform,insa daca apas mai brusc incepe si se smuceste.Pompa sprit verificata membrana si modul cum sprituie si nu sunt probleme.Pe loc se tureaza foate bine.Carburatorul l-am spalat,suflat inaite sa-l montez,desfacut totul la el cu exceptia surubului de progresiune unde este sigilat si a surubului de la treapta a doua.
Banuiesc probleme la carburator deoarece nu mi se opreste motorul daca scot furtunul de la capsula de dezinecare,desi strang surubul din talpa carb.(CO) la maxim.Nu simte surubul de CO chiar daca il infiletez sau desfiletez si nici electrovalva de relanti daca ii scot alimetarea.Surubul are acea garnitura de cauciuc in regula.Electrovlva nu are varful taiat,tacane dar nu intrerupe functionarea motorului. pff ce frumos ai lucrat de mult n-am mai vazut un motor de oltean asa frumos facut, felicitari!! vreau ceva detalii despre capacele chiulaselor daca se poate
sunt frantuzesti, nu?
de unde le-ai luat?
stiu ca alea frantuzesti erau de culoare verde spre cenusiu si argintiu iar alea romanesti erau un fel de crem Multumesc !La motor am lucrat cu un prieten care are si el Oltcit.
Ptr.Cristii:capacele sunt cele inchise la culoare,nu stiu de cine sunt facute si au fost vopsite de mine cu vopsea Duplicolor termorezistenta si apoi uscate in cuptor la circa 200 grade am inteles, oricum, zici ca sunt frantuzesti
multumesc de explicatie Felicitari pentru motor! Iti respect si admir tot efortul depus in reconstruirea si transformarea acelui motor!


Atentie!
Acum motorul este in rodaj pana implineste 1000 km. Deci, mergi bland cu el si nu il mai brusca. Tureaza-l progresiv cand mergi cu ea/el. Ai mila de motor!

In rest, numai bine! Am dus si carbul la reglat pe banc in Pantelimon,urmeaza sa ii fac proba pe masina. Felicitari pentru motor! Astept in continuare detali cu diferentele intre motorul 1.1 si 1.3 Ai montat carburatorul ? Da,l-am pus.Merge bine ,insa nu zvacneste la accelerare brusca,e mai puturoasa.O sa incerc sa mai reglez avansul, cu stroboscop.S-ar putea sa am ceva probleme cu delcoul.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community