Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Probleme capac delco, fise, bujii [split]
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Schimba bobina!Vezi daca mai fura curent pe la suruburile acesteia. am si eu o mica problema aparuta din senin, intre 3 si 4000 ture incepe sa dea rateuri masina pe evacuare, si evident, sa dea in nas, odata trecuta de turatia asta merge iarasi bine. treaba se intampla nu numai in sarcina ci si pe loc, adica, pe liber apas acceleratia finut cat sa urce usor usor la 3-4000 si odata ajuns acolo parca are limitare, am aprinderea electronica fise si bujii noi (am incercat si cu bujiile vechi care mergeau bine, si face fix la fel) problema e ca la aprindere nu am schimbat nimic (capac delcou, lulea, bobina au 5-6 ani). sa incep cu astea? sau sa fie ceva intern? compresia a iesit intre 9.5 si 10.5 in functie de cilindru. Avansul mic, bobina care e pe duca sau circuitul electric de aprindere sunt unele cauze posibile. nu stiu ce a fost ori bobina ori capacul de delcou, le-am schimbat pe astea doua si acum merge ok, a mai facut faza dar foarte rar, si acum in timp ce scriu mi-am dat seama ca mai am o aprindere electronica montata pe alt oltcit care merge perfect, cred ca o pun cu totul la mine ca sa exclud problema asta. Eu suspectez distribuitorul (delco) sau mufa.
gyorgyoda a scris:Avansul mic, bobina care e pe duca sau circuitul electric de aprindere sunt unele cauze posibile.

Ai montat aprinderea electronica?Cum se comporta motorul acum? Sal'tare.Care poate fi explicatia pentru depunerea excesiva a calaminei doar pe bujia nr 2 ? Din aceasta cauza la primele porniri o ia in 3 bujii jumatate ,merge si aia cu calamina dar da mai rar scanteie si se misca aiurea masina pana se incalzeste.Multumesc Cred ca ar putea sa fie de la simeringurile de supape care s-au uzat pe cilindrul 2 inverseaza bujiile intre ele, si vezi daca calamina ramane la acelasi piston

sau poate ai nevoie de niste bujii noi La ultimele 3 seturi de bujii ,marci/modele diferrite....aceeasi schema facea ,bujia 2 se rapanosea mai tare
Fise noi noute smechere
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community