Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

intrerupe in mers !

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
va salut am si eu o problema si sper sa ma puteti ajuta cu cateava sfaturi , problema sta in felul urmator , plecarea de pe loc pot sa o fac doar de la 1500 de turatii , in mers pana in 2 mii se "balbaie" merge in suturi , relantiul oscileaza si ma uitam si la motor merge rotund cateva secunde dupa incepe si "balbaie" iar merge perfect iar "balbaie ", i am desfacut carburatorul de n ori , iam curatat jiglerele , si pe cel de la treapta 1 , bujiile sunt reglate la 0.7 , am aprindere electronica , si sunt bosch , pppplutitorul e reglat cum trebuie , de la ce ar putea fii sau la ce sa m ai ma uit ?
beju a scris:i am desfacut carburatorul de n ori , iam curatat jiglerele , si pe cel de la treapta 1...
Poti detalia "curatarea" carburatorului ? pai am curatat toate jiglerele de relantii de la treapta unu ca m am gandit ca daia merge in suturi ca face asa pana in 2 mii de turatii am patit si eu chestia de care zici.....trebuia sa trag socul ca motorul sa nu se opreasca si nici asa nu prea mergea din cand in cand.

personal al meu acum merge..asa ca singurul motiv pe care il gasesc eu acum este un gunoi pe futrun sau ceva de genul.....caci nu-mi explic cum a facut pasusl peste noapte de la motor defect la motor functional
beju a scris:pai am curatat toate jiglerele de relantii de la treapta unu ca m am gandit ca daia merge in suturi ca face asa pana in 2 mii de turatii


vezi sa nu fie blocat cuiul poanto pe inchis... am sa verific si cuiul ponto , am desfacut bujiile , bujia de la pistonul nr 4 era neagra nu a lucrat deloc, am schimbat fisa , si am schimbat si capacul de delcou , si la capacul de delcou unde vine fisa nr 3 era dezastru era oxid cred ca un dop de cola , n am vazut asa ceva in viata mea , am pornito porneste , si inainte pornea , am sa vad cum e in cursa cand plec de la munca , ca deja cred ca am consumat 2 l cat am pornito ca i am reglat si avansul ) atunci ai gasit explicatia ... dar nu e rezolvata daca nu ai schimbat si bujiile ... si ele pot fi de vina ca nu lucreaza ...

in plus daca nu ai apucat sa vezi cuiul poantou ...se poate sa lucreze ... dar asta se vede si dupa nivelul combustibilului din CNC cand desfaci capacul pentru curatare ... in pus cand desfaci capacul si cureti jigloarele ...le desfaci si le cureti pe toate ..inclusiv camera 1 si camera 2 ... + ciocul de papagal (verifici daca inchide si deschide si modul cum culiseaza bila de sticla) ... apoi scoti benzina din cnc, cureti cnc si suflii toate canalele ... daca nu ai compresor ... foloseste o pompa manuala sau de picior ... paoi ansamblezi totul la loc ... ai grija sa nu incurci jigloarele ...

curatarea doar pe treapta 1 e degeaba ... mizerie tot ramane in canale sau in alte parti si apoi iti infunda iar jugloarele Vezi sa nu fie legata de aprinderea electronica, cand aveam oltcit-ul avea o problema doar cand il apuca si mergea in suturi, cand isi revenea si i-am schimbat ceva la aprindere dar mai stiu ce ca a trecut ceva timp de atuncea. da asa e ai dreptate , bujia care nu a functionat am schimbat o , nush mie mia mers cu boschurile astea , u ce bujii folosesti ? de vreo 2-3 luni ... denso iridium power ... pana atunci am folosit o gramada de la sinterom, bosch si alte firme fara mari probleme dar cam un set/an cel putin ... daca nu le schimbam iarna incepeau sa imi faca probleme si nu mai voiau ...exact cand aveam probleme ... oricum bujiile "aruncate" de mine ..mai merg ... le tin aranjate/curate de rezerva ... tata merge cu unele din astea ... dar pana o sa ma invrednicesc sa ii iau si lui unele mai de acatarii ... tot denso sau ngk iridium ... pot sa zic ca costa o gramada de bani dar merita... primul efect a fost ca mi-a rezolvat pierderea de putere si datul in nas care aparea la pedala brusca si lagul de la 2500-3000 rot/min ... care mie mi se datoreaza reglarii proaste a carbului ... si la cati km am facut si la cum m-a lasat sanatatea nici ca am mai rezolvat cu reglajul ...asa a ramas Pune-i bujii bune NGK sau Denso si regleaza-le la 0,9 .La 0,7 nu functioneaza bine pe aprindere electronica.Iti spun din propria-mi experienta de curand cu bujii la 0,8. problema sa rezolvat cu mersul intrerupt ....acum trebuie sa mai reglez avasul ca am cam umblat la el , va multumesc pt sfaturi ,dar vroiam sa va zic pe toti oltcitariii cu care am vb folosesc bujii NKG , va dau cunvatul meu ca de de 2 ori am cumparat nkg , odata de la ybo , leam pus a mers o zi si a doua zi nu a vrut sa porneasca neam , am bagat saraciiile de brisk si a pornit si am mers fara nici o trb in continuaare , iar a doua oara tot asa am vb cu cineva lafel mia recomandat NKG mam dus la el padrino am luat NKG si aceasi simtoma ,eu nu inteleg , nu merge la mine ceva bn ? dar cu altele dc merge ? vroiam si eu ca am auzit peste tot ca sunt altfel merge masina altfel trage mai bn e mai cursiva nu stiu , dar v am zis ce am patit .... atunci incearca denso ... nu stiu ce sa zic de HGK ..esti primul pe care il aud ca a avut probleme cu ele ... si deh in situatia data e destul de greu sa dai o caruta de bani pe "iridium" chiar daca la mine sunt number one ... stiind ca ai avut probleme ... oricum acuma ca o chestie mi se pare aberant sa nu vrea sa porneasca ... desi si la mine e totusi o problema dar cred ca e din carburator ... la motor rece face inca pe nebuna adica in speta porneste un pic mai greu si pana se incalzeste deabea trage si asta acum vara ... dupa aia insa e nebunie curata ... deci se poate sa fie si bujiile un pic mai calde ... desi cele pe care le-am luat denso IW22 sunt date ca si compatibile cu nkg-urile pentru oltencele noaste dar in schimb la oltence sunt date compatibile IT20 ... deci ca zic asa diferenta dintre IW si IT ar fi decat hexagonul la IW-uri e pentru cheie mare de 22 parca iar la IT e pentru cheie mica de 16 ... in rest conforma tabelui IW20 sa fie compatibile in functionare cu IT20 ... de aici concluzia ca bujiile IW22 sa nu fie mai calde un pic si de aia sa faca ceva probleme la rece ... dar nu stiu ce sa zic mai departe
beju a scris:pai am curatat toate jiglerele de relantii de la treapta unu ...
Nu e deajuns. Cind desfaci carburatorul, cureti TOATE jiglerele si suflii TOATE canalizatiile ce-ti ies in cale. Si nici asa nu vei fi sigur ca totul va fi OK cu carburatorul pina nu-l dai jos de pe masina si-l cureti calumea.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community