Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

PH 33 WDW club din '83
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
jgr1001 a scris:
Va urma...


Aseara pe la 10 am montat la loc toate piesele; am reglat ce se putea cu carburatorul scos de pe masina (folosind documentatia amintita)

Bionic Dream a scris:Iti recomand calduros sa mergi cu carburatorul la Brasov(neaparat cu tot cu masina deoarece dupa ce il regleaza pe bancul cu coloana de mercur se monteaza pe masina si se mai fac ceva reglaje), merita reglajul care-l fac baietii aia acolo, consumul de benzina: 6-6,5 la suta de km pe exterior pentru viteza de deplasare 90-100 de km/ora . In oras mai greu de facut consumul, asta e.... aglomeratie, semafoare samd.
Te rog nu mai umbla in carburatorul ala Solex, e pacat de el!!!


Am umblat deja si nu imi pare rau deloc. Au umblat si altii inainte. Cu ocazia asta am inteles cum functioneaza
La Brasov merg maine cu citroenul sa-i regleze carburatorul weber; am sa i-au si solexul cu mine insa fara oltcit; nu le pot conduce pe amandoua odata, iar citroenul e prioriar ce citroen ai?
e cumva gs/gsa?
ca daca da, cred eu, ai putea sa ii faci reglajul carburatorului solex, dupa reglajul pe banc, pe motorul citroenului Are CX Serie 1. Cu motor de 2400. Daca ii fac reglajul dupa ala sa vezi atunci konsum cristii iar faci gafe ... nici sa se fi dus cu alt oltcit nu iesea reglajul ... reglajul pe motor se face tocmai ca nu sunt 2 motoare la fel si aici ma refer la uzura influentata de mai multi factori ... de calitatea materialelor folosite la asamblare... de numarul de kilometri efectuati de modul in care a fost exploatat ... pana si benzina arsa deja poate influenta uzura ... de aceea se face si reglajul pe motor dupa reglajul pe banc ... altfel ai lua carburatorul de pe banc si l-ai pune direct pe masina si ar trebuii sa mearga ceas

jgr1001 ... incep sa imi schimb parerea despre tine ... oricum dupa reglajul pe banc nu ar trebuii sa umblii prea mult in el ca sa ii faci reglajul pe masina dupa documentatia pe care ti-ai luat-o deja ... un relanti de la surubul din capac si poate un CO ar fi suficiente in rest stii ca e adus in parametrii ... si clapeta de treapta1 si progresiunea
dar ai grija la montare sa fie etansat bine pe galerie sa nu traga aer fals ...au mai patit-o si altii
lancer a scris:cristii iar faci gafe ... nici sa se fi dus cu alt oltcit nu iesea reglajul ... reglajul pe motor se face tocmai ca nu sunt 2 motoare la fel si aici ma refer la uzura influentata de mai multi factori ... de calitatea materialelor folosite la asamblare... de numarul de kilometri efectuati de modul in care a fost exploatat ... pana si benzina arsa deja poate influenta uzura ... de aceea se face si reglajul pe motor dupa reglajul pe banc ... altfel ai lua carburatorul de pe banc si l-ai pune direct pe masina si ar trebuii sa mearga ceas

jgr1001 ... incep sa imi schimb parerea despre tine ...

mea culpa, am uitat treaba asta
sorry de greseala Am venit cu carburatorul de la BV, curatat, reglat etc
Acum porneste usor, fara mult soc, tine relanti-ul bine...nu stiu de consum inca ca nu am apucat sa ma dau mai mult.
Insa masina tot are ezitari la accelerare (cel mai frecvent pe la 2-3000 rpm insa), insa nu tot timpul.
Cert este ca am rezervorul foarte murdar de rugina. Filtrul de benzina de langa roata era deja plin de mizerii dupa 10 km de la schimbare. Mai am un filtru montat in serie inainte de pompa iar ala nu ajunge sa se murdareasca si nici alte gunoaie nu ajung in carburator.
O sa mai continui cu lucrul dar probabil ca la primavara. Acum sunt zile din ce in ce mai scurte si mai reci...

In alta ordine de idei: azi i-am facut identificarera la RAR Grivita. Pana la sfarsitul lunii sper sa terminam cu actele
jgr1001 a scris:
Insa masina tot are ezitari la accelerare (cel mai frecvent pe la 2-3000 rpm insa), insa nu tot timpul.

Benzina CO 98-100 ai incercat?Astea sunt recomandate pentru Oltcit.
Cea de 95 e puturoasa.
Curata rezervorul si baga-i carburant de calitate. in plus pe langa faza cu rezervorul mai e si filtrul de aer si el e responsabil de gunoaie in carburator ... in plus vezi ca ezitarile in acceleratie pot sa fie si din aprindere nu neaparat din carburatie O sa le i-au pe rand pe toate. Insa cand o sa mai prind zile libere si cat de cat calde... Am inmatriculat masina pe B. Cu ocazia asta rog schimbarea titlului in B 983 DRG...

Si am facut si poze

Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 
Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea  holly shit dudaahhhhh !!!!

MISTOOOOOOO masina noua, ce sa mai
am avut si eu ocazia sa vad live un oltcit nepurtat, cu vreo 21.000 de kilometrii reali, dar ala era trs
oare s-or mai gasii prin tara, in garaje la oameni asa ceva? Pozele le-am facut acum 2 ore. Era bine sa fi fost soare sa ies afara si arata si mai bine
Driver a scris:
Ai rezolvat cu asta, ca si mie imi face uneori asa ?


Nu am mai facut nimic la partea mecanica. E prea frig... felicitari.... masina chiar arata intr-un mare fel ... parca a fost tinuta la punga vidata ce sa mai

si o mica observatie ... ca deh nu poate fi totul perfect ... incearca sa faci ceva cu cauciucurile alea de pe fata sa fie amandoua la fel .. Toate 4 sunt la fel. Ce apare in poze e rezerva montata pe stanga fata. Titularul lasa aer si nu am mai apucat sa trec pe la vulcanizare... mda, asta am observat si eu, ca anvelopele de pe fata difera , dar mi-am dat seama destul de repede ca era rezerva nu stiam de ce e asa simplu bordul inferior, parca ii mai lipsea ceva si mi-am dat seama ca nu are suportul de casetofon
sau il are? Il are; nu l-am pus inca... Daca vrei am o masca virgina pe cognac Superb!

JGR,te rog frumos doua lucruri:
-comunica-mi si mie codul vopselei,dimensiunile literelor si distanta dintre acestea(aplicat pe contraaripa stanga,langa placuta constructorului)
-masoara distanta de aplicare a emblemelor OLTCIT CLUB fata de marginea laterala si inferioara a hayonului portbagajului

Sper ca n-am fost pretentios.
Multumesc mult!
deceneu32 a scris:
-masoara distanta de aplicare a emblemelor OLTCIT CLUB fata de marginea laterala si inferioara a hayonului portbagajului

hmmmm, se pare ca vrei sa lipesti niste embleme de haion, nu? Te-ai prins:emblemele originale,de-alea tip vechi,plate.Pe masina pe care am lucrat-o,frantuzoaica fratelui meu din 1983.
Emblemele mai noi au literele in relief,cum ai tu la masina ta.
iulicuta2000 a scris:Daca vrei am o masca virgina pe cognac


Am masca in stare f buna; Ce-mi lipsesc sunt bumbii aia doi care fixeaza partea frontala...
E posibil sa-i am totusi pe undeva de la fostul oltcit

deceneu32 a scris:Superb!

JGR,te rog frumos doua lucruri:
-comunica-mi si mie codul vopselei,dimensiunile literelor si distanta dintre acestea(aplicat pe contraaripa stanga,langa placuta constructorului)
-masoara distanta de aplicare a emblemelor OLTCIT CLUB fata de marginea laterala si inferioara a hayonului portbagajului

Sper ca n-am fost pretentios.
Multumesc mult!


Sper sa tin minte pt cand mai ajung la masina... Astept! ce b umbi bre ca are doua gauri prin care teoretic ieseau butoanele de volum si tuning ale radiocassului :d
deceneu32 a scris:Te-ai prins:emblemele originale,de-alea tip vechi,plate.Pe masina pe care am lucrat-o,frantuzoaica fratelui meu din 1983.
Emblemele mai noi au literele in relief,cum ai tu la masina ta.

da, mi-am dat eu seama ca iti trebuie dimensiunile pentru masina fratelui tau ca sa ii pui emblemele la loc, dar le mai ai?
am si eu pe acasa un set de embleme din alea, frantuzesti, le-am reconditionat, acum zici ca-s noi
iulicuta2000 a scris:ce b umbi bre ca are doua gauri prin care teoretic ieseau butoanele de volum si tuning ale radiocassului :d


true story...

am acasa suportul de radio-cass cu fata aia montata ..si gaurile de care vorbesti.

fie am dopuri din alea de cauciuc pe ele..ca nu am avut cass ever pai bre,ce rost are sa pui suportul ala acolo fara radiocass?ca e asa cam aiurea adica ori il pui si ai si cassu in el,ori nu... pai daca asa a venit masina cu el ) De masca aia care vine peste cutia la radio-cass ziceam - o am dar nu are bumbii aia negrii; vreau sa fie asa cum a venit de la IDMS
deceneu32 a scris:Superb!

JGR,te rog frumos doua lucruri:
-comunica-mi si mie codul vopselei,dimensiunile literelor si distanta dintre acestea(aplicat pe contraaripa stanga,langa placuta constructorului)
-masoara distanta de aplicare a emblemelor OLTCIT CLUB fata de marginea laterala si inferioara a hayonului portbagajului

Sper ca n-am fost pretentios.
Multumesc mult!


Deci, nu te-am uitat :
In poze ca sa nu dam loc la interpretari

Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea Click pentru a vedea imaginea 


In alta ordine de idei: sambata cu noaptea in cap (pe la 3 si 20 ) am plecat cu oxidul din B pana la Fagaras. La 7 si 15 ajungeam; am avut totusi o problema: s-a infundat sorbul din rezervor iar prin Cristian nu mai tragea deloc; am oprit si am suflat pe furtunul de tur inapoi, dupa aia a mers binisor pana acasa. Trebuie sa rezolv rezervorul, dar asta mai incolo. O buna perioada masina va dormi la noul garaj Sa mai scriu si pe aici:

I-am luat rezervor nou si am mutat-o la un alt garaj, asta pana va fi gata garajul mare
Nu stiu daca apuc sa mai dau ceva ture anul asta...da poate cine stie

Si poate schimba totusi careva titlul topicului in B 983 DRG....
jgr1001 a scris:I-am luat rezervor nou ....
Nu cred ca rezervorul era problema ci vestitul cot de 90 grade din sonda litrometrica. Are multa rugina in el...doar a stat peste 20 de ani in garaj
Oricum verific si sonda Cu rugina sau nu in rezervor masina este totusi frumoasa foc,mizeria se curata , felicitari !!!! Merci!

Cred ca la anu o mai scot in lume, anul asta sunt alte proiecte pe ordinea de zi
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community