Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Ce piese am aici??

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
E posibil sa am niste oringuri???

intreb ca am dat peste ele.

http://imageshack.us/photo/my-images/707/nxqg.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/9bau.jpg/ In al 2-lea link pare a fii un kit de garnituri pentru etrierul de dacie...sau cum am eu la RM prima e o garnitura de etrier, a doua e un oring
p.s pentru cei ce nu vad bine, in poze apar aceleasi garnituri doar ca sunt pozate in pozitii diferite si proceputi multi .. oricum pana nu le masori nu iti poti da seama daca sunt de oltcit sau nu ... oricum origul e posibil sa fie de tub retur dupa dimensiunea comparativa cu degetul ... iar garnitura aia posibil sa fie de etrier dar mi se pare sa fie cam mica pentru fata si mare pentru spate deci e posibil sa fie de dacie cum zice danut
Cristii a scris:prima e o garnitura de etrier, a doua e un oring
p.s pentru cei ce nu vad bine, in poze apar aceleasi garnituri doar ca sunt pozate in pozitii diferite

Iar ai murdarit forumul. Din pacate, toti vad suficient de bine ca tu nu ai ce cauta aici.
Pozele sunt neclare, insa par a fi garnituri de etrier de Dacia (inel de etansare + garnitura antipraf). Se potrivesc la etrierele fata de 11RT / 11RM, fiind acelasi sistem de franare Dacia. Mihai, pune mana si cauta si celelalte 3 o-ringuri prin boxa magica ca o sa iti trebuiasca fiindca sunt foarte importante iar din ce vad eu, o-ringul ala e frantuzesc si foarte rar, desigur. Nici nu se vad bine pozele dar tu sti deja ca e frantuzesc wow aloo, olt telecomul , alea romanesti sunt de culoare rosie, produse de fartec la brasov, dar alea negre sunt produse in franta ca si o completare...piesele de le am sunt trase de bunicul meu in primii ani ai uzinei...deci in principiu ce am avut a fost doar frantuzesc. ca dupa s-a lasat de sportul asta da mihai, eu stiam treaba asta ca de aia ti-am si zis si pune mana si cauta si celelalte 3 o-ringuri ca trebe sa fie pitulate pe acolo pe undeva
Cristii a scris: alea romanesti sunt de culoare rosie, produse de fartec la brasov, dar alea negre sunt produse in franta


si alea aftermarket ce culoare sunt? cumva verzi albastre galbene cu picatele mov ...si dungulite argintii

ce spui tu e valabil in general in cazul simeringurilor pe care mai si scrie cate ceva ca sa iti poti da seama ... in rest gasesti o gramada de produse de culoare neagra sau rosie dar care sunt facute in x srl sau vapor si nu in franta sau la fartec Fartec Brasov facea si oringuri negre, si rosii...
alea rosii sunt siliconice

am vazut si oringuri tub retur ulei de culoare verde, alea nu cred ca erau de fartec.

indiferent de natie, indiferent de producator, oringurile facut acum 1000ani nu mai prezinta garantie. Cauciucul a imbatranit, s-a intarit.
N-ai decat sa montezi niste oringuri negre tzapene, doar ca sa te lauzi ca ai piese franta in motor. Cand o sa inceapa sa curga, va fi fain! mircea de fapt de aia se foloseste loctite .. stiu ca in speta francezii nu foloseau ... dar avand in vedere problemele ce pot apare datorita imbatranirii garniturilor si aparitie pe piata a celor aftermarket care nu indeplinesc intotdeauna conditiile calitative cel mai recomandat e sa se foloseasca ho asa ca pana la montat mai dureaza... ma mihai, i le-ai dat tu lu domnu badelemircea sa le pipaie de stie ca sunt tapene?
eu as zice sa nu mai faci treburi din astea copile, daca vii sa imi spui ca un cauciuc fabricat cu 10 ani in urma, sau 20 chiar, are aceeasi consistenta si caracteristici ca un cauciuc fabricat in urma cu 1-3ani, esti dus cu pluta.

e la fel ca si cu anvelopele vechi. Producatorii recomanda a se schimba anvelopele dupa 6ani, pentru ca nu mai au aceleasi caracteristici. Mai pe romaneste, cauciucul a imbatranit, a crapat. Ca merg folosite si 10ani, asta e alta chestie. Deja e pe riscul tau. mircea ... lasa-l in pace i s-a explicat de 1000 de ori ... sunt explicatii si aici si pe alte site-uri la cum sta treaba cu cauciucul, cum in timp isi pierde substantele volatile si se intareste, chiar daca nu crapa ... si e logic ca intamplandu-se asta se pierd si din proprietati ... dar deh ce sa ii faci el e omul care cauta cauciucuri victoria care nu se mai fabrica de 20 de ani pentru a le pune pe masina ...

eu unul am obosit sa il trag de urechi pentru te miri ce ... il mai trag cand chiar ma deranjeaza ceva, chiar daca stiu ca nu am cu cine vorbii pentru ca daca ii spui ceva ori esti rau intentionat ori ii intra pe o ureche si ii iese pe cealalta ... Cristii, cat oi fi eu de ingaduitor, totusi ar trebui sa asculti si de cei mai batrani de pe aici.

Pe limba ta se poate spune ca un cauciuc imbatranit se face tare ca plasticul. Deci isi pierde elasticitatea si la orisice indoire crapa si se rupe.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community