Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

PROBLEME MOTOR
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
gavrisan lucian a scris: Mai ai plcuta din dreptul volantei cu gradatiile in stare buna ?
M-am uitat astăzi dar nu mai am nici o plăcuță lângă volantă. Probabil a căzut când am dat motorul jos vara trecută.

Zgomotul a apărut imediat după ce am pus motorul înapoi pe mașină și pare că în timp se intensifică.

Bag aceeași benzină pe care o băgam și înainte de a apărea acest zgomot. ai delcou clasic sau electronic?? oricum s-ar putea sa ai si avansul dereglat ... placuta aia are importanta doar daca reglezi aprinderea cu stroboscopul ... daca aplici alte metode deja nu mai ai nevoie de ea Delcou clasic. avansul cam mare.
simptome : pornire greoaie, invarte greu alternatorul tacane in sarcina.
ia din avans cate putin , pe loc se poate verifica prin datul la automat , ar trebui sa invarta mai usor , eventual sa "fure cheia"
tonim a scris:simptome : pornire greoaie, invarte greu alternatorul tacane in sarcina.
Exact asta se întâmplă.

Acum vine întrebarea idioată... Cum se reglează? Desfaci cele 2 piulite de 11 si dupa te apuci de reglat. ca sa mai iei din avans slabesti piulitele de 11 si invati de delcou spre motor(sens orar)
incearca intai sa-l aduci pe semn , la jumatate, si vezi ca trebuie reglat cu finete, cate 1 mm
free3rider a scris:Acum vine întrebarea idioată... Cum se reglează?

http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=207319&highlight=reglare+avans+becul#207319
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=120972&highlight=reglare+avans+becul#120972
http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?p=95345&highlight=reglare+avans+becul#95345 Mulțumesc mult! Încercăm week-end-ul ăsta să vedem ce iese! Ai nevoie de placua,si sa fie in stare buna cu gradatiile vizibile,pt ca trebuie adus semnul de pe volanta in drept cu 15 grade de pe placuta,apoi cu contactul pus rasucesti delcoul in sensul acelor de ceasornic pina va da scinteie,acolo e avansul ok,dar inainte de aceasta operatie trebuie pus la punc si delcoul si binenteles capacul de delcou sa fie demontat de pe delcou intimp ce rasucesti delcoul,adica,platinele curatate si reglate,0,45mm le reglezi dupa ce ai montat si partea superioara a delcoului si tot la partea asta superioara a delcoului trebuie sa fi atent sa nu ai joc la bucsa de bronz,daca ai joc toate sunt aiurea,distanta platinelor se va motifica in funtie de turatia motorului. Pt ca sa reglezi platina corect ai nevoie de o Lera! Spor la treaba!
gavrisan lucian a scris:1. Ai nevoie de placua
2. capacul de delcou sa fie demontat de pe delcou ...

1. De placuta cu gradatii ai nevoie doar la reglarea aprinderii electronice care nu se poate face in regim static ci numai in regim dinamic cu stroboscopul.

2. Care e logica ? Cu capacul pus nu se poate regla aprinderea cu becul ? la electronic merge reglajul static cu bujia ... deci nici la ala nu e obligatoriu reglajul dinamic .... acuma ca, reglajul dinamic e cel mai corect e cu totul alta poveste

oricum ar fi bine sa verifici si starea platinilor si distanta Placuca exista si la modelul fara aprindere electronica,pt a se putea pune la punc motorul si pt a se regla cu lampa stroboscopica avansul la diferite turatii,cred ca sti ca in timp ce rasucesti delcoul fisa centrala trebuie sa o ti aproape de masa pt a se produce scinteia. ce rost are sa faci reglajul cu fisa centrala cu scanteia cand cel mai corect e pe fisa 1 la bujie? ce rost are reglajul la scanteie pentru delcoul clasic cand e mai simplu si mai corect cu becul? fiecare oricum il face cum s-a invatat asta nu inseamna ca e cel mai corect ... si simplu pentru cineva care nu stie ... daca e reglajul se poate face si la ureche sau dupa cum merge motorul dar asta nu inseamna ca toti il pot face si culmea sa iese si un reglaj corect limba in limba cu stroboscopul O problema de rezolvat pentru scumpul nostru coleg - Cristii.
Sa ne spuna care sunt problemele la motorul din urmatorul video:

https://www.youtube.com/watch?v=1wOiLc4uAZE
in primul rand am vazut si eu videoclipul dar acum nu am sonor, problema e la culbutori, tacane al dracu de tare tot cam ca la mine la NBD, dar eu i-am dat forja
sper sa nu ma crezi afon....... Ai nimerit-o. am stiut-o
daca nu ma pricepeam la oltcit sau nu intelegeam, nu ma incurcam cu asa ceva, imi luam dacie
acum dacia mi se pare ceva banal iar eu cum sunt mai cu lenea, poate o sa optez la o dacie , cine stie https://www.youtube.com/watch?v=UQsNtUq6cvs https://www.youtube.com/watch?v=8cf5enDqAy8

Asta parca-ar fi masina mea. La fel porneste si la fel se aude.
Cristii a scris:am stiut-o
daca nu ma pricepeam la oltcit sau nu intelegeam, nu ma incurcam cu asa ceva, imi luam dacie
acum dacia mi se pare ceva banal iar eu cum sunt mai cu lenea, poate o sa optez la o dacie , cine stie

Hai,ma,Cristii,ne lasi???Vrei sa-ti iei Dacie? Da Dane, daca tu nu vrei sa ma ajuti aia nu e bataie de ambielaj?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community