Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

economizor E.E.B.I.O
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am montat eebio,se aprinde ledul can pun contact si pornesc,se opreste motorul cand scot firul de supapa electro ,dar ledul nu se stinge in frana de motor deloc,nici nu palapie macar.Am scris mai sus de bobina dar pe carte vad ca zice ca pe delco se leaga,pan la urma unde?Am verificat si cand iau picorul de pe accleratie si face contact bine cu senzorul de la clapeta.Aici o imagine unde am conectat eu pe delco ,am pus la capsula de vacuum sau cum ii zice, am gasit acolo o mufa in care sa conectez.

Uploaded with ImageShack.us ai pus degeaba firul ala acolo. acolo e minus permanent, la bobina trebuia sa legi acel fir Pai si carcasa bobinei ,care este prinsa de caroserie ,nu are tot minus permanent ?
bytzu1 a scris:Pai si carcasa bobinei ,care este prinsa de caroserie ,nu are tot minus permanent ?


Ba da. Pai si nici acolo nu-i bun.Am pus pan la urma pe papucul unui fir verde care vine pe bobina din habitaclu si am presupus ca e turometrul ,si asa este ,acuma functioneaza.Un filmulet cum lucreaza la relanti cand turezi in gol si dai drumu,aici aveam frana de relanti infiletata maxim si nu atingea de asta se si vede cum se aprinde purin becul de la baterie cand am turat mai tare,am reglat-o si acuma merge stas,bagi in lapte ...si mananci,sper sa isi faca treaba bine (cu ajutorul meu) si sa consume 8% hai nici chiatr 8 da macar 7 tot sunt multumit http://img145.imageshack.us/img145/7020/eebioinactiune.mp4
Si aici unde al legat firul de la Pe
P.s Zdranganitul de pe fundal ,nu e de la masina vreau si eu sa fac unul din asta, ma ajuta cineva? spune ca firul se leaga pe minusul bobinei,nu pe carcasa ei
pe firul - de la bobina vine firul de la platina,ruptorul,tot de acolo se leaga si turometrul Pai eu am vazut doua fire ,maro care ar trebui sa fie minus si unul verde care e plus,eu pe cel verde am pus acum de imi merge,daca era gresit nu mergea nu?POate iti dai seama din poza daca e bun acolo,nu vreau sa se prajeasca aiurea cand nu stii care sunt firele,te uiti pe bobina ca sunt facute in relief niste simboluri....

verde e firul de turometru si maro este plusul de la contact ce scade asa mult turatia? Eu am relantiul undeva la 600-650 daca la asta te referi,in filmulet se duce sub 500 probabil ca nu avea frana de relanti pusa sau ca nu era nici prea incalzit motorul. Ce teaba are frana de ralenti cu valoarea turatiei de ralenti? Se inchide brusc ,nu mai atenueaza revenirea clapetei de acceleratie,pe loc mie asa imi face daca nu am frana de relanti iar in mers daca intru in frana de motor e la 4000rpm se pune in nas sau se opreste,asta cand nu atinge deloc frana de relanti. Bytzu1 ti-am lasat un mesaj pe yahoo messenger , maine daca esti pe felie pana-n ora 13 iti uploadez tot ce am pe tema EEBIO. Salut,nu am nici un mesaj pe yahoo,eu am manualul de la eebio,ai ceva in plus tu ?Si in legatura ca frana de motor mai buna,sincer eu nu prea vad direrenta,parca se opreste mai repede ,adica nu mai inainteaza atat de mult .La asta te refereai tu ?Ca eu inteles-i ca am o frana de motor mai buna in sensul ca se opreste aproximativ ca si cum am schimba din 3 in 2 la turatie relativ mare,sau la ce te refereai tu? Hai s-o luam pe rand :
1- eu merg destul de des atat pe A2 cat si pe drumuri cu serpentine in muntii Dobrogei. Cand aveam EEBIO am fost foarte multumit de calitatea franei de motor la coborat serpentine lungi. Este mult mai controlabila masina si realmente ai benzina taiata daca alegi corect treapta de viteza. Adica a 2 sau a 3 la coborare.
2- in oras ( Bucuresti ) se simte destul de pregnant frana de motor cu predilectie in treptele mici ( 1 , 2 si 3 ) , frana de motor este cu atat mai slaba cu cat esti intr-o treapta mai mare. In a 1 -a si a 2-a este sensibila si foarte utila la decelerari inainte de intersectii.
3- am schema electronica a montajului, completa , si manualul de instalare si utilizare livrat odata cu produsul

Daca pct 3 iti este necesar intra pe yahoo messenger , azi ,pana in ora 13 si-ti dau informatiile

Pe ansamblu este extrem de util EEBIO si consider c-ar trebui montat pe fiecare masina cu carburator care nu are o astfel de functie asigurata mecanic sau electronic de fabricant.
Eu cand am vandut Oltcitul visiniu, mi-am pastrat EEBIO-ul pt urmatoarea. Ok am inteles,e drept ca in 30 de km cat am facut de cand l-am montat nu i-am descoperit toate misterele .Deci mie nu imi mai trebuie nimic pentru ca am reusit si l-am montat,multumesc ,in schimb edy99 are nevoie de ceva ajutor ,el nu are surubul senzor de la pedala si trebuie sa improvizeze unul. Se vede ca n-aveti ce face si va plictisiti. Vreau sa va intreb ce consum de carburant aveti la masini de va agitati asa cu economizorul asta?
Pentru ca am avut si eu Oltcit si mai mult de 11% nu sarea in oras(mers sportiv). atata timp daca din spusele tuturor, si din spusele cartuliei lui, rau nu face, face numai bine, nu tot timpul, ci la un moment dat. de ce sa nu il montez? eu nu merg cu masina asa cum se descrie acolo in cartea aia ca doar in conditiile alea face economnie, dar poate prind situatii cand merg si asa, deci atunci as avea o economie de combustibil, deci ies in avantaj fata de un oltcit reglat tot ca al meu dar nu are acel eebio montat.

atata timp cat am optat sa il iau, nu m-am uitat la bani, sa cantaresc daca reusesc sa imi scot investitia, dar poate reusesc sa o scot, zic ca merita sa il montez.

la fel pot spune si de asigurarea casco, sau cea de viata. la ce ajuta acea asigurare? cati dintre cei ce au, au avut nevoie de ele? nu cred ca foarte multi, in comparatie cu, cati au acele asigurari. insa si cand ai nevoie de ele, atunci te feliciti si te bucuri ca ai avut inspiratia sa le faci.

am avut si consum peste 11%, si nu cred ca daca aveam eebio, imi scadea consumul, pentru ca, consuma din alte motive, acum imi consuma undeva pe la 10%, insa foarte multi de aici, sunt multumiti cu un consum de 12-13%. deci nu stiu cum poti sa scoti un consum de 11%, in bucuresti, si cu mers sportiv.
poate ma insel eu Intre timp m-am mai imprietenit cu eebio,si da suntem prieteni chiar buni .Intradevar frana de motor este SENZATIONALA ,opresc doar din frana de motor chiar cu a 5-a ,foarte rar mai calc frana (doar de urgenta).Consumul e mai mult decat satisfacator si in oras si exterior.Ultima data am plecat de la tara,vreo 50-60 km ,eram pe rosu de cand ajunsesem dar aveam rezerva in portbagaj si nu am pus in rezervor de curiozitate daca ajung asa acasa.Am ajuns acasa si am mai si circulat urmatoarele zile inca vreo 15 km si nici acum nu s-a terminat benzina din rezervor dar parca mi-e sa nu se termine cand o scot din parcare si imi vine sa ii pun rezerva,totusi e de ajuns 75 km de mers pe rosu Pare a fi o "gaselnita" extrem de utila EEBIO asta.75 km pe "rosu" , e o distanta! La mine pe rosu indicat de ceas , nu de altceva , merg 110 km in viteza constanta 70km/h doar cu carb reglat brici si schimbarea vitezelor cand se "simte" Vreo 20 km i-am facut in oras restu pan la 75 exterior.
Cristip ;ori 4,5% e consumul tau fara eebio ori la 10 L ti se aprinde becul? Mie la ~ 5 L se aprinde Cu adevarat interesant, ar fi fost sa fi mers pana la oprirea totala a motorului si sa ne zici cati km ai facut.
Consumul mi se pare super OK.Iar "aparatelul" "destept" foc, mai ales ca si mie imi plac franele de motor cat mai ferme.
Imi pun si eu pana la urma....Nu credeam sa fie asa de "smart".Sunt o gramada de "gunoaie" si "snake"-uri pe piata si te cam "incurci" in ele....
Multa bafta! Am probleme cu eebio.Poate s-a mai lovit cineva de aceeasi problema si imi spune si mie raspunsul corect.Deodata ,fara sa umblu sub capota sau sa fi facut vreo modificare la eebio, se opreste motorul cand intra eebio in actiune.Taie benzina cand e in frana de motor dar uita sa-i mai si dea drumu.Cum scot firul de pe eebio si il pun pe cel normal la SE dispare problema,dar asta inseamna sa desfiintez eebio si nu as vrea,stie cineva ceva?! Am pus un bec mic de bord pe Supapa electromagnetica sa vad cum inchide si deschide eebio circuitul, mi se pare ca il inchide foarte repede si il deschide in acelasi moment in care moare relantiul.Ce sa fac ?!
Singura modificare a fost la bujii,am micsorat distanta electrozilor ,si dupa asta s-a infundat carburatorul de nu mai tinea relantiul nici cu nici fara eebio.Acum carbu e curat.Oare sa fie prea slaba scanteia datorita distantei mici la electrozii bujiilor si eebio o ia razna ?! pai poate ne spui si ce distanta ai la bujii frana de relanti iti coboara relanti-ul la 4 sec sau mai repede? 0.6mm ,nu stiu la cate secunde inca.Am primit un mesaj privat cum ca distanta la bujii e de vina ,maine verific. Am mai reglat carburatorul ca nu imi placea cum mergea la relnati ,nu era rotund.L-am reglat in asa fel incat nu mai are rost sa umblu nici la surubul de Co nici la cel de aer ,daca desfiletez fooooarte putin unul din suruburile astea se opreste prea repede cand scot furtunasul de la capsula,daca infiletez tot foarte puntin din vreun surub iar nu se mai opreste deloc.Deci e reglat la limita carburatorul nici prea nici foartea ,ar fi bun asa,dar motorul tot se opreste la relanti daca urc turatia pana la 3000 rpm si iau piciorul ,dar daca calc maxim pedala,deci deschid ambele camere nu se mai oprese la revenire.Prea dimineata sa fiu mai coerent de atat Nu este vina din suruburile de reglaj , acele jiglere de CO si progresiune . Vina este mai degraba din interiorul circuitului benzinei pt relanti . Poate ai vre-un gunoi plimbaretz pe acolo . Sufla cu presiune prin canale si pt inceput incearca la membrana triunghiulara sa verifici . Am rezooolvaaaat .Ce tampenie,ce banalitate si cate am facut pana sa observ unde era buba.Supapa electro are cauciucul ala pentru etansare,am mers intr-o zi pe 20 grade cu calandrul pus si s-a incins motorul destul cat sa topeasca cauciucul ,dar nu tragea aer fals.Eu tot umbland pe la Se am mai strans de ea ,crezand ca se desfiletase singura ,dar defapt mai avea loc fiindca era topit cauciucul .Deci era infiletata mai mult decat trebuia ,am pus o alta guma am infiletat maxim(paan unde opreste guma) si merge stats si eebio ,nu se mai opreste la revenire in relanti .
Asta e a doua oara cand imi face trs-u asta probleme si ambele dati au fost din cauza unor banalitati si eu faceam din tantar armasar.Prima a fost cand un dop de plastic a ajuns in furtunul de tur exact inainte de pompa si credeam ca se buli pompa de benzina si nu mai trage,si asta e a doua cu eebio si guma topita
P.S:Am ajunsla o concluzie:sunt doua tipuri de probleme pe care ti le poate face o masina
1 Pe fata iti bubuie alternatoru ,ia foc masina sau iti sar pistpanele ori rotile(gen de problema care o vezi din prima si o rezolvi greu cu bani etc da stii ce are)
2 Perversa de pe ...Probleme banale pe ascuns jumate merge jumate nu schimbi jumate de masina pana dai de problema reala si constati ca ai muncit in zadar apai bre,aia la electrovalva se vede daca te uiti
p.s. nu stiu ce garnitura aveai tu acolo dar sigur nu era de cauciuc,pentru ca nu se topeste cauciucul cu una cu doua,iar carburatorul nu se incinge atat de rau sa tobeasca tot ce e din cauciuc si e in direct contact cu el... Nu s-a topit incat sa curga ,s-a deformat si puteai infileta supapa pana ajungea la fier ,fiindca garnitura era moale si se facea terci.... nu punea nici un fel de rezistenta Am montat si eu un eebio pe masina dar nu functioneaza corect. Nu opreste alimentarea in frana de motor la electrovalva. Contactul de la clapeta de acceleratie functioneaza. La ce sa ma uit? Nu taie curentul la electrovalva?
Ai verificat firul care duce la electrovalva?Vine curent pe el? Nu taie curentul la electrovalva in decelerare. Curent vine ca tine ralantiu cu eebio montat, doar ca nu isi face treaba. Unde ai montat senzorul pentru decelerare?Pe capsula de franare in decelerare(dash-pot) sau in locul surubului de reglaj a treptei I?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community