Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Bine de stiut
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
lancer , ai o parte de dreptate , dar avand in vedere ca lichidu de frana DOT4 are punct de fierbere pe la 290* ,deabia de acolo se produce aer in instalatia de franare . In cea ce priveste dilatatea , laso mai usor , intrucat din faza de proect sa luat in considerare si faptu ca OLTCITU va circula si la vale si se folosesc si franele . Incearca un etrier nou fara garnitura si vezi ce toleranta are pistonasu ( joc ). Daca pompa este libera si desfaci aerisitoru tie trebue sa vina lichid la etier , nu mult ,dar trebue sa vina . Ca sa na intelegi chiar daca bagi aer de la etrier catre pompa de frana acel aer va ajunge doar pe instalatie catre pompa si nici antun caz si la celalant etier, doar daca desfaci aerisitoru . Si scuzama dar eu nu am auzit ca lichidu de frana asi mareste volumu! Din cate stiu eu lichidele nu se pot comprima , de dilatare doar metalele se dilata . Sa zicem ca-si mareste volumu ! Tu crezi ca pistunasu de la celelent etrier lucreaza asa de usor incat sa infraneze masina? Eu nu cred asta , intrucat atunci lichidu de frana din bazinu de la pompa de frana va actiona sistemu de franare in mod continu , si asta deoarece acel orificiu , la care am facut referire este liber si lichidu poate actiona prin cadere libera , avind in vedere ; principiu vaselor comunicante : In concluzie , cand pedala de frana e libera orificiu ( cel mare ) este liber in fata garnitiri , iar orificiu mic este in permanenta liber si alimenteaza supapa MANELARA , cred ca sti care e acea , fara supapa manelara nu lucreaza nici o pompa de frana sau de ambreaj . Pentru mine acest subiect e INCHEIAT nici macar dot5.1 nu fierbe la 290
iar daca a tras umezeala , si de obicei la noi nu se prea obisnuieste sa se schimbe la 3 ani cum se recomanda dot 4 fierbe la 155
iar la temperatura cam orice isi mareste volumul , cel putin asa imi aduc eu aminte ca ne poveste la scoala profa de fizica .
zicea ceva de presiune ori temperatura supra volum egal constanta , dar se poate sa ne fi mintit

https://en.wikipedia.org/wiki/DOT_4 daca punctul ala de fierbere e la 290 cum iti explici ca intr-o zi calda de vara ..dupa o circulatie infernala in buc cu folosirea excesiva a franei ... de la spitalul militar pana la autostrada am reusit sa raman fara frane??? ... si etrierul era incins dar nu cat sa iti ramana degetul lipit pe el ... discul in schimb puteai prajii lejer orice friptura pe el ... daca punctul de fierbere al lichidului era la 290 de grade cred ca ramaneam lejer fara orice garnitura de frana ..si nu sunt singurul care am patit-o cu supraincalzirea franelor

in plus de ce crezi tu ca primul efect al supraincalzirii e intarirea pedalei si deabea apoi vine faza cand se inmoaie pana ramai deloc fara pedala???
alexandruteutisan a scris:lSi scuzama dar eu nu am auzit ca lichidu de frana asi mareste volumu! Din cate stiu eu lichidele nu se pot comprima , de dilatare doar metalele se dilata . Sa zicem ca-si mareste volumu !
De ce oare iarna tevile care ramin cu apa in ele crapa ? Nu din cauza ca-si modifica volumul ? Apa, tot un lichid este. Hai sa nu devagam. Sant constient ca Oltcitu sa construit la zona de ses dar nu sa facut pentru a fi folosit doar la ses . Noi care stam la munte ar insemna sa nu avem frane nici o data . dupa ce cobori Predealu , nai avea frane, sau dupa ce cobori Branu , jos la Fundata ar fi cimitir de masini si de cruci . Nu stiu cum de eu si alti 100 000 de maaini care circula nu raman fara frane si nu iau foc . Cum explici ca masinile care fac taxi in Bucuresti nu iau foc de la frane si eise fum din roti ( tamburi ) Hai nu mai devagati , nu mai incercati sa o dati de pereti , canu are rost . In momentu in care pedala de fana este eliberata, instalatia de franare iese de sub presiune si lichidu de frana se reintoarce in bazinu pompei prin orificiu cel mare din pompa . si cu asta nu mai aveti ce comenta la cea ce am scris despre remedierea in cauza . Si in cea ce priveste ingetatu conductei de frana pana la craparea acesteia , cred ca in loc de lichid acolo era APA CHIOARA . In cea ce priveste incalzitu franei in mod excesiv , FA O REVIZIE TOTALA LA INSTALATIA DE FRANRE si curata bine locaso unde vine garniturile pentru pistonase .Ai mizerie sub garnituri . Fi atent ca-ci garniturile de pistonas sant un pic conice , vezi cum le montezi . Incearca si te vei convinge . Pune o garnitura pe un pistonas de frina si masoara cu ceasu conparator TE VEI CONVINGE SINGUR . Intu-cat toate matritele se fac conice pentru eliminarea piesei matritete .
alexandruteutisan a scris:1. Hai sa nu devagam. Sant constient ca Oltcitu sa construit la zona de ses dar nu sa facut pentru a fi folosit doar la ses . Noi care stam la munte ar insemna sa nu avem frane nici o data . dupa ce cobori Predealu , nai avea frane, sau dupa ce cobori Branu , jos la Fundata ar fi cimitir de masini si de cruci . Nu stiu cum de eu si alti 100 000 de maaini care circula nu raman fara frane si nu iau foc . Cum explici ca masinile care fac taxi in Bucuresti nu iau foc de la frane si eise fum din roti ( tamburi ) Hai nu mai devagati , nu mai incercati sa o dati de pereti , canu are rost .

2. In momentu in care pedala de fana este eliberata, instalatia de franare iese de sub presiune si lichidu de frana se reintoarce in bazinu pompei prin orificiu cel mare din pompa. si cu asta nu mai aveti ce comenta la cea ce am scris despre remedierea in cauza .

3. Si in cea ce priveste ingetatu conductei de frana pana la craparea acesteia , cred ca in loc de lichid acolo era APA CHIOARA .

4. FA O REVIZIE TOTALA LA INSTALATIA DE FRANRE

Bag seama ca n-ai inteles nimic.

1. De abatut de la subiect, vad ca esti singurul care o "dai de pereti". Nu vad ce legatura are sula (sesul) cu prefectura (muntele). A spus sau a amintit cineva pe aici ca masinile iau foc de la frine cu toate ca in "viata care bate filmul" s-au mai intimplat si d-astea ?

2. Si daca acel orificiu de la pompa de frina ar ramine infundat cu mizerie, ti-ai pus intrebarea ce s-ar intimpla ? Fa o mica experienta din manualul de fizica: ia un pai, trage apa in el si apoi acopera un capat cu degetul. Indrepta paiul cu capatul liber in jos si vezi ce se intimpla.

3. Tu ai spus ca NUMAI metalele se contracta/dilata iar eu n-am facut altceva decit sa-ti amintesc ca si lichidele au aceleasi proprietati. Ca sa eliminam "apa chioara" din discutie, vezi indicele de viscozitate al uleiurilor. La o temperatura pozitiva acest indice este mai mic decit la o temperatura ridicata. Oare din ce cauza ?

4. Exact acest lucru l-am sfatuit si eu pe om. Sa faca un RK la instalatia de frinare ca sa scape de stres si necazuri.

Cred ca acum am fost destul de clar daca din exemplu cu MODIFICAREA volumului la lichide nu m-am facut inteles. Nu era vorba de RK ( RK 1; RK2) Ci era vorba de un simplu RC ( Reparatie curenta ) Cat despre dilatarea , nu-si mareste volumu in asa masuta incat sa duca la infranare . Eu personal am gasit racord de frana care sa opturat in timp din cauza sertizari defectuase facute in procesu tehnologic , erau fabricate de diferite SRL si introbuse pe piata . Asta ca o mica paranteza Sfatul meu a fost , cum sa-si rezolve problema cat mai ieftin si rapid , intr-cat a specificat ca masina a stationat un timp , Pentru mine a fost mai logic sa ma gandesc la pompa , intrucat o parte din cilindru pompei nu este in contact permanent cu lichidu de frana si acolo se depune praf , si din experenta pe care o am , si cred ca o ai si tu , ai vazut ca la demontarea pistonaselor in acea parte pistonasele ies mai greu . Nu e cazu sa facem ore de mecanica ,
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community