Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

montare GPL - detalii, probleme
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
un prieten a avut instalatie de gpl pe citroen xm 2.0i si comutarea se facea manual, dar trebuia turata masina la vreo 2-3000 altfel, in timpul comutarii se oprea
thegantza666 a scris:Scuze pentru Off... chiar daca nu mai sunt membreu activ al acestui forum am si eu o mare rugaminte la voi. Am o intrebare la care nu prea gasesesc un raspuns sigur si anume: Se poate monta o instalatie de gaz care a fost pe o dracie 1310 pe o nova GTi??? Daca Da...ce trebuie modificat. Ma gandesc ca Nova are injectie monopunct! La mine in Giurgiu nu stiu pe nimeni care monteaza Gpl.. Va multumesc anticipat!

Nu se poate monta de la carburatie la injectie.
Se potriveste butelia,conductele,electrovalvele,si poate,poate reductorul!
Instalatia de gpl pt injectie are emulator propriu care se leaga la motronicul de pe nova.Are robinet de dozaj electronic,diversi senzori etc.
Pornirea la injectie se face INTOTDEAUNA pe benzina indiferent ca este rece cald si apoi trece pe gaz.Calculatorul de gpl "copiaza" mersul motorului pe benzina si adapteaza gazul pentru a avea aceeasi functionare!
Fara calculatorul de gpl trebuie sa pacalesti multe si rele....si e al dracu de greu!
Plus un consum de gaz care te nauceste!

P.S Au mai incercat si altii minuni si n-au tinut decat 3 zile..... Multumesc frumos pentru raspuns! Am si eu o intrebare legata de gpl .

Un prieten, si-a montat pe un golf 2 , o instalatie de gpl care a fost pusa pe o dacie.
a montat-o la un service, iar cand a fost sa ia masina de acolo, nenea de la service i-a spus ca nu este bun plamanul, ca nu poate fi reglat gazul si ca trebuie sa cumpere alt plaman. Cand a pornit masina, nu statea la relanti,faza culmea este ca nici pe benzina nu mai statea la relati si el a simti pedaua de acceleratie mult mai slaba..si relatiul undeva pe la 4OO de ture si apoi murea.

Este posibil asa ceva ? sa scada brusc relatiul la motor dupa ce a montat instalatia de gpl...si culmea...chiar si pe benzina... normal nu ar trebui sa fie asa...doar daca a umblat ala la carburator, sau daca a slabit cablul de la acceleratie !

nu am avut cand sa ma uit daca i-a slabit cablul...care care e treaba la carb, ca ultima oara eu am curatat carburatorul si l-am pus sus pe masina, chiar inainte sa se dupa sa puna gazul...si masina a functionat fara probleme.

eu cred ca este vre-o smecherie facauta de nea' mecanicu , sa ii ia banii pe plaman...sau pe manopera...pentru ca aseara cand a luat masina , i-a zis ca il asteapta sa monteze alt plaman.

Chiar nu se mai poate regla gazul de la cele 2 suruburi de la plaman....explicati-mi si mie va rog cum sta treaba asta cu reglatul de gaz si cu plamanul ala, are ceva o-ringuri care se pot strica si nu mai merge reglat am rezolvat problema, agrafa care tinea cablu de acceleratie intins, scapase si deaia nu mai statea la relanti masina,si surubul de la pulmon care regleaza relantiul era strans, am reglat gazul de acolo, am intins cablul...si merge fara probleme !

In alta ordine de ideei, am fost la aia la service sa intrebam de niste conuri pentru condcutele de gaz, si am stat de vorba cu mecanicul de acolo, si l-am intrebat daca pulmonul poate fi incalzit cu ulei. Omul mi-a spus razand ca vreau sa pun gpl pe oltcit, si mi-a zis ca poate fi pus, dar nu garanteaza cat tin membranele la ulei, DAR , cel mai bun pulmon care mi-l recomanda pentru asa ceva,este cel de la BRC , care are perete despartitor in pulmon, de aluminiu , si astfel uleiul nu poate distruge membrana dintre compartimentul cu gaz si cel cu apa,respectiv ulei. singura garnitura care ar putea ceda in caz de ceva ar fi cea de la capac. Mai e cineva pe forum care are gpl pe prima treapta si benzina pe cea de a doua? Eu am gpl cu vaporizator Marini Automatic 88, incalzit cu ulei, de aproximativ 4 ani. Probabil mai exista si alte tipuri care suporta uleiul pentru incalzire.Eu personal, am gpl numai pe treapta1.Admisia gazului se realizeaza prin stut deasuprea clapetei de acceleratie a treptei 1. Pe cea de a doua treapta ai benzina? las-o dracu de benzina,o sa vezi tu ce bine merge intr-o singura treapta pe gaz Nu e necesar sa pun gpl pe ambele trepte sa functioneze in parametri? robertino parca avea gpl pe ambele camere Are dreptate Iulica, pune gaz pe prima trapta si o sa ai performante arhisuficiente pentru utilizare normala. Multumesc pentru sfat! Cu placere .Sa ai gija la ce distanta fata de partea superioara a corpului carburatorului montezi(sau iti monteaza stutul de gaz ) ca sa nu iti afecteze culisarea normala a capsulei de dezinecare. Spor la treaba Am montat instalatia de gaz si dupa o zi de reglaje am facut-o sa mearga cat de cat acceptabil.Am montat stutul de gaz pe prima treapta, trage bine pana in 4000 de ture apoi incepe sa intrerupa dupa ce se deschide treapta a II-a.
Mai pot sa umblu pe undeva sa traga bine si pe treapta a II-a? Sau trebuie sa alimentez si treapta a doua cu gaz?
Cu 10l de gaz am facut 10 km, restu i-am consumat pe reglaje Asa e cand nu ai ce face cu banii si cu timpul George, cauta pe daciaclub.ro, sectiunea Dacia clasica posturile userul ph-65-boa, explica clar si limpede cum se regleaza o instalatie.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community