Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Problema Marche arriere

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare.
Ieri am dat de o belea si mai precis ca la unul din oltciturile mele, mai exact un Club 11 RM fabricatie 1989 cu numai 85.000 kilometrii reali ( are sigilii peste tot si ii merge kilometrajul ) intra in marche arriere dar nu pleaca in spate si caraie cutia ca dracu.
Mentionez ca inainte sa se intample aceasta problema am incercat sa urc ca idiotu o panta cu spatele sa vad daca merge si cat de bun e ambreiajul dar a inceput sa miroase a ambreiaj ars si vroia sa o urce doar din sprituri cu turatii pe la 4000.
Acuma, cum am spus, bag in marche arriere dar nu pleaca in spate si caraie dar cateodata mai are un moment cand pleaca in spate iar in celelalte trepte de viteza, 1, 2, 3, 4 merge excelent.
Mai mentionez cred eu, ca ambreiajul este cel original din fabrica.
Ce sa se fii dus?, ori ambreiajul, desii nu cred sau poate o fii posibil, ori pinionul de marche arriere din cutie Asta miroase a reparație la cutie; pinioane,sincroane, craboți... ceva.
Sau altă cutie. Alta cutie, numai ca, atunci cand o vei da jos o sa rupi sigiliile si atunci chiar ca ai dat de belea mare Vorba lui Plumber, Miroase a reparatie de cutie . Nu cred sa fie sincroanele de la treptele 1-2 , 3-4 , Mai de graba cred ca ai probleme la selectarea marche arriere , nu-ti cupleaza suficent . verifeca sa nu ai joc mare le comande de la schimbator , vazi in mod special sub caseta de directie acolo ai o bucsa de cauciuc . Si eu am patit cu un Oltcit asa ,eram nevoit sa opresc motoru sa bag in R si pe urma porneam motoru si mergea inapoi , dupa ce iam luat jocurile de la comanda nu am mai avit probleme . Aveam cursa mare la maneta inainte si inapoi ,respectiv 1-2 , 3-4 .
rabbitdani a scris:Alta cutie, numai ca, atunci cand o vei da jos o sa rupi sigiliile si atunci chiar ca ai dat de belea mare

De aia mi-e scarba mie sa intru pe forum, cand vad oameni ca asta care cand vede ca omu are un necaz, face misto de el, dar, mi se rupe mie de ei si de cazanele lor, oricand a-si alege un rm original decat un rm tunat care a avut inainte si nspe mii de culori
prietenii stiu de ce
referitor la masina mea, mai precis una dintre ele, ramane decat sa ma apuc de treaba si de verificat dar sper din tot sufletul sa nu fie cutia de vina fiindca masina nu are kilometrii multi sa zic ca gata, s-a dus si basca mai are si tablarie boboc fiind rm. Problema e simpla daca iti cupleaza 1 2 3 4 si in spate caraie este clar ceva din cutie nici nu se pune problema, poate sa fie selectorul de viteze de vina (ala din cutie) deci nu ai alta rezolvare decat sa o dai jos sa o repari sau sa o schimbi. Nu inteleg de ce te-ai atacat asa de tare la putin sarcasm vis-a-vis de faptul ca ai tinut sa mentionezi ca are x km si sigilii peste tot de parca ar conta.... o cutie poti sa o spargi de noua, mai ales daca faci experimente cu ea cum ai facut tu. In alta ordine de idei sunt topicuri in care ai zis ca ai prea multe piese de oltcit si le vinzi, deci nu cred ca e prea trist ca ai rupt o cutie, mai ales cand vad ca ai mai multe oltcituri.
la unul din oltciturile mele

Felicitari pentru rm-ul tau original, intradevar, al meu e tunat si a avut inainte nspe mii de culori (?!) dar cu toate astea e pe numele meu cu actele in regula si cand vad un echipaj de politie nu fug de el sau ma ascund ca ultimul infractor, nu circul cu masini pe numele altora ca mi-e lene sa fac acte. Vezi ca peste tot pe unde ai cerut sfaturi ti-am dat sfaturi si la o mica gluma ai sarit calul. Bafta, la rm daca pui cutie in 5 tre sa maresti suportul din mijloc sa nu zici ca nu ti-am zis. Și să nu mai zicem că ... tu ai permis.

A, și el are? ...cât mai merg permisele în ziua de azi? s-a mutat Argeșu' în holtenia bă vericule

--------
A, când voiam să replic o idee care ar putea fi interesantă, am văzut de fapt pe subiectul cui, și mi-a trecut; dar totuși poate că mai citește cineva și îi poate fi util.

Cândva a venit un omuleț (voiam să spun românaș, dar de fapt era un țigănuț) care voia un rezervor. Țin minte că i-am luat 40 de lei cu tot cu montaj.

Însă am remarcat că, deși avea frânele la roată, avea cutie în cinci. Cum naiba? Intrigat am cășunat pe o cutie de RM dată la hier.
Cu puțină bătaie de ciocan într-o daltă, am obserrvat că se poate desface flanșa ieșirii canelate de RM, fiind pe filet. La fel și cutia în 5 ro, deși are "tripodă", e pe același sistem.
Adaptare simplă, se scoate tripoda și se pune canelata. treabă de jumate de oră, iar rezultatul... se poate ghici.

Însă, trebe să ai cui să zici.
Mă aștept la răspunsuri beșinoase caracteristice. Ăl mare, având nevoie de trafic să-și mențină pajina muribundă, înghite tăți cretineii. Deh, cine se aseamană se adună. Hai cu banuuuu!!! Asta cu schimbatul satelitilor am citit-o si eu de pe forum acum vreo 4 ani cand mi-am pus cutia in 5 pe rm. Merge doar pe cutiile romanesti, la alea frantuzesti difera ceva parca, nu mai tin minte, in fine asta e partea usoara, partea grea e ca trebuie modificat suportul de cutie de pe caroserie, lungita gaura din mijloc spre spatele masinii, altfel nu mai vine motorul pe gaurile pt tampoane. Si eu am prelungit gaurile de prindere cutiei pe caroserie de 11R cand montat cutia in 5 tr RO.Parca cu 6mm am prelungit gaurile Depinde de baftă.
La mine pe mașină(11R) au fost și găuri pentru cutie cu 5 trepte. Al meu e din '91, pe atunci inca nu se stia de 5RO pe Oltcit.Probabil ai caroserie de TRS
rabbitdani a scris:Problema e simpla daca iti cupleaza 1 2 3 4 si in spate caraie este clar ceva din cutie nici nu se pune problema, poate sa fie selectorul de viteze de vina (ala din cutie) deci nu ai alta rezolvare decat sa o dai jos sa o repari sau sa o schimbi. Nu inteleg de ce te-ai atacat asa de tare la putin sarcasm vis-a-vis de faptul ca ai tinut sa mentionezi ca are x km si sigilii peste tot de parca ar conta.... o cutie poti sa o spargi de noua, mai ales daca faci experimente cu ea cum ai facut tu. In alta ordine de idei sunt topicuri in care ai zis ca ai prea multe piese de oltcit si le vinzi, deci nu cred ca e prea trist ca ai rupt o cutie, mai ales cand vad ca ai mai multe oltcituri.
la unul din oltciturile mele

Felicitari pentru rm-ul tau original, intradevar, al meu e tunat si a avut inainte nspe mii de culori (?!) dar cu toate astea e pe numele meu cu actele in regula si cand vad un echipaj de politie nu fug de el sau ma ascund ca ultimul infractor, nu circul cu masini pe numele altora ca mi-e lene sa fac acte. Vezi ca peste tot pe unde ai cerut sfaturi ti-am dat sfaturi si la o mica gluma ai sarit calul. Bafta, la rm daca pui cutie in 5 tre sa maresti suportul din mijloc sa nu zici ca nu ti-am zis.

Prietenas, din simplul fapt ca nu a fost frumos ce ai facut si in al doilea rand daca pateai si tu la fel si a-si fi procedat si eu tot ca tine, pot sa pun pariu ca ma injurai de toti sfintii iar eu nu imi aduc aminte sa te fii luat la misto.
Am mentionat ca are x kilometrii fiindca pana la urma urmei este un cacat de RM, dar, un cacat in stare foarte foarte buna si nu credeam ca se poate duce dracu la acei kilometrii, am avut oltcit care avea 260.000 reali si cati morti i-am dat, n-a vazut el in viata lui si tot nu s-a stricat.
Si ca sa iti confirm, da, am piese de oltcit berechet, dar treaba nu e asa, mie imi pare rau ca s-a intamplat asta fiindca la urma urmei, e cutia originala a masinii, daca mai fusese schimbata in trecut ma durea in poola, dar asa nu, este o masina originala si foarte intretinuta de fostul proprietar care era si primul.
Bravo atunci, daca nu fugi de echipajul de politie, va fugii talonul de tine.
Nu cred ca politaii aia din bucuresti sunt atat de tampiti sa iti accepte cauciucuri de alte dimensiuni sau ce modificari mai ai tu pe masina, sau poate le ai omologate?
Desii am 5 cutii de viteze in 5 trepte, dintre care una de axel impecabila, nu am sa pun niciuna din ele fiindca vreau sa las masina originala.
Nu te-am rugat pe tine sa-mi dai sfaturi asa ca ocoleste-ma si dute cu glumele tale de 2 lei in alta parte! Bine atunci, pune si tu niste poze cu masina asta sa o vedem si noi, eventual la "masina mea",cutia poti sa o repari, probabil stii deja cum, piese ai de la alte cutii si posteaza aici care era defectul daca tot ai facut un topic sa apara si rezolvarea la problema. bafta De ce sa mai deschid un topic nou cu o alta masina?, sa fiu iara luat la misto si injurat?
Desii am mai multe oltcituri, si nu ma refer la unu sau doua, nu o sa mai fac niciodata greseala de a le prezenta pe acest forum.
Nu cred ca intereseaza pe nimeni care a fost problema la cutie si cum am rezolvat-o.
Interesul e numai bascalia! Cristii, Acum daca ai rezolvat cutia , din pura curiozitate , spune si ce a avut , a fost din comanda , din selectare , sau pinionul din cutie ? Sper ca pe mine nu esti suparat ? Nu Domnu, nu sunt suparat si nici nu am pe ce sa fiu suparat, mata mereu m-ai ajutat cu sfaturi si ai stiut sa vorbesti corect si fara mistocareli si pentru asta te respect!
Cu problema, nu am rezolvat-o fiindca sincer sa fiu am si alte probleme pe cap gen bac, terminarea celor 12 clase si multe altele fiindca traim in romania si asta ne ocupa tot timpul! Cristii, Iti doresc , BAFTA , Si sa auzim de bine !!
Cristii a scris:

cacat de RM, dar, un cacat in stare foarte foarte buna


Un cacat in stare foarte buna ce inseamna? E proaspat si si-a pastrat mirosul?
Cristii a scris:Si ca sa iti confirm, da, am piese de oltcit berechet

Ceva ma face sa banuiesc ca si-a deschis centru de fier vechi si aduna toate epavele. )

Cristii a scris: mie imi pare rau ca s-a intamplat asta fiindca la urma urmei, e cutia originala a masinii, daca mai fusese schimbata in trecut ma durea in poola, dar asa nu, este o masina originala si foarte intretinuta de fostul proprietar care era si primul.


Aualeu sigiliul meu!

Cristii a scris: ma durea in poola

Ceva ma face sa banuiesc ca nu esti posesor de asa ceva. Insa, presupunand prin absurd ca ai, tin sa-ti spun ca blenoragia se trateaza cu penicilina si se previne cu prezervativ daca nu te poti abtine de la frecventarea prostituatelor.

Cristii a scris: Bravo atunci, daca nu fugi de echipajul de politie, va fugii talonul de tine.
Nu cred ca politaii aia din bucuresti sunt atat de tampiti sa iti accepte cauciucuri de alte dimensiuni sau ce modificari mai ai tu pe masina, sau poate le ai omologate?

Lasa ca politaii accepta spaga. Iar tu accepti ca te oftici maxim ca Dani are spaga de dat. Are chiar si PERMIS DE CONDUCERE!
Cristii a scris:Desii am 5 cutii de viteze in 5 trepte, dintre care una de axel impecabila, nu am sa pun niciuna din ele fiindca vreau sa las masina originala.
Nu te-am rugat pe tine sa-mi dai sfaturi asa ca ocoleste-ma si dute cu glumele tale de 2 lei in alta parte!

"Desii" ne amuza maxim minciunile si visele cu cutii de Axel, "dute" tu putin pe la scoala si invata sa scrii. oare nu se gaseste nimeni sa se ia de userul acesta fantoma?
se vede de la o posta ca aceasta placuta de inmatriculare deteriorata este de o nesimtire rara He he! Userul acesta fantoma a avut ceea ce tu nu vei avea niciodata: un Oltcit NOU! Mmm ce frumos mirosea a proaspat iesit din linia de asamblare!

Si mai am ceva ce tu nu vei avea NICIODATA: examen de Bacalaureat promovat pe bune! Dupa ce ca esti un nesimtit mai si comentezi pe deasupra.
Chiar nu ma intereseaza ce spui dar sa stii ca imi place sa fiu pupat in cur si mai ales de astia care nu au loc de curu meu.
Deci, cum spuneam, daca nu ai loc de curul meu, pupa-l si poate o se dea la o parte
Cristii a scris:Chiar nu ma intereseaza ce spui dar sa stii ca imi place sa fiu pupat in cur si mai ales de astia care nu au loc de curu meu.


Tu cu dan voiculescu, cu toata antena 1 si cu toti muncitorii de acolo! Tu, primul mi-o ... .

salut. ai rezolvat problema la cutie? ce era? vad ca ai pus-o la vanzare
http://olx.ro/oferta/vand-oltcit-original-ID1WGgj.html#bfeb383246 Salut.
Era cutia bulita, am muncit pentru tot neamu ca s-o schimb, am facut rost de alta, tot de rm si la asta nu merge a 2-a.
Mi-am luat teapa. nu trebuia sa cauti cutie de rm, merge orice cutie romaneasca in 4 sau 5 trepte, se desfac satelitii si se pun cei de rm, dureaza 2 minute, nu trebuie desfacuta cutia stiu, dar mi-a fost lene iar de cautat, nu am cautat, stiam de cineva la 5 kilometrii de motru care avea, am fost si am cumparat-o si gata, nu merge a 2-a
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Transmisie, Suspensie, Directie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community