Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

IS 53 DEI | IS 04 FRN

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare! Prima masina a fost un Club 11 R din 91 cu vreo 128.000 km in bord Am luat-o dupa 2 saptamani dupa ce am luat (S)permisu..Am facut cateva experimente de look pe ea



Mi-a placut muuult masinutsa asta,era foarte agila ,cu toate ca nu am cronometrat niciodata,aveam impresia ca pot prinde suta in 5 secunde.In ultimele 2 luni din viata ei faceam ~ 100 km pe zi ,6 zile pe saptamana si in fiecare zi urcam Buciumul de 2 ori,fara sa imi faca nici o problema.A fost prea frumos sa ramana asa, pana cand...
Si nici acum nu m-a lasat balta,inca merge la fel de bine cu toate ca un disc de frana de pe spate nu mai e franeaza la fel de bine ,dar cum cel mai rau animal e omul ,eu am lasat-o de izbelista pentru ca e botita ,inca ma gandesc ce sa fac cu ea.
Dar tot raul spre bine.Acum o insel un TRS din 23.05.1993 (in 23.05.2009 am avut accident cu 11 R-ul,ca sa vezi destin...)Se prezinta bine si masinoaca asta ,are fix209.877 km in bord in care 150km i-am facut eu..Nu prea am multe ce spune despre masina asta pentru ca nu ne cunoastem prea bine.
.Ce numar are FRN...singura problema cand am cumparat-o era ca nu avea FRaNe ,dar stiam ca le pot repara singur nu m-am descurajat si am luat-o.Am facut o aerisire pe fuga ca ma prindea noaptea si am plecat cu ea sprea Iasi (din Pascani),am facut o proba doua trei si am vazut ca se poate opri am plecat galopand cu 140km/h.Am ajuns acasa cu bine.Nu am mai pus mana pe a vreo 5 zile pana cand a trebuit sa plec la RAR,am ajuns la astia,si in curtea RAR-ului trebuia sa o parchez cu fata langa un gard si sa-mi astept actele,am piscat-o inspre gard si cand sa calc frana seaude un poc si pedala se lasa mai jos ,nici gand sa se opreasca,noroc ca am tras frana de mana care mai si tine exemplar.Si acum ma gandesc la varianta ca putea pocni cadnavea 140 ,nu cred ca mai aveam vreo sansa cu frana de mana.Acum am facut RK la frane si sunt foarte bune..Asa arata cand am adus-o.Facand destule experimente cu fosta masina am ajuns la concluzia ca Oltcitului cel mai bine ii sta cum l-a facut masa..Husa i-am pus-o pentru ca avea cateva zgaraieturi/denivelari pe capota ,dar imi si place cum sta acolo

Frumos FRaNaru ... sa-l folosesti cu placere si fara incidente! Multumescsi Doamne Ajuta ! frumoasa masina !!!!!!!!
Am vazuto si eu pe net la anunturi .
E frumosa
Bafta cu ea si numai bine! Faina masina . Fara julituri cat mai multe Arata bine FRN-ul .Il stiu de cand era de vanzare.
Sa-l stapanesti sanatos fara incidente Frumoasa masina, sa ai grija de ea ca merita. faina masina, sa o stapanesti sanatos si fara accidente.
p.s. de unde ai luat husa ptr capota? Am turbat-o .M-am jucat si pe la lumini,ma saturasem de ledurile albe si am zis sa o fac mai kinki ,aoleu da nici chiar roz nu? Ai avut noroc , asa cum am avut si eu cand am auzit un "poc!" de undeva din spate si pedala de frana s a dus pana jos. Eram intr o localitate in apropiere de Tg Mures si viteza mica mi a permis sa evit masina din fata, trecand razant pe langa o taraba de fructe.
A puscat o conducta, care mergea la frana de pe stanga spate. Am reparat o in drum, suspendand frana pe roata respectiva. Am taiat conducta si am "impachetat o" asa incat sa i fac dop si sa ajung pana acasa , adica inca 80 de Km, in Bistrita
Asstfel de incidente se intampla frecvent si nu de putine ori din pacate se transforma in tragedii...

In concluzie, vreau sa va spun tuturor : Nu va incredeti in niste fiere!
Nu am oltcit, am un ARO 10 .4 (TRAPEURS) Un mic "faslift"


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us husa de pe capota de unde ai luatu? mar interesa si pe mine una ca am capota de fibra si cam flambeaza la viteze mari . Pai husa e prinsa doar de capota,iar tie iti va "flamba" capota la viteze mari cu tot cu husa,plus ca si mie imi falfaie putin husa in jur de 100/h cu toate ca am strans-o bine si strategic in caz ca o vrea careva sa nu o poata lua intreaga Am scapat de DEI,am ciuREMAT-o Pacat de masina era buna. FRankeNstein urmeaza sa primeasca doi pivoti noi ,ca prea troncane roata dreapta fata la denivelari .Sper ca unu din pivoti sa fie vionvat
bytzu1 a scris:Sper ca unu din pivoti sa fie vionvat
Asta se depisteaza destul de usor ca sa nu muncesti de pomana. Ultima oara cand am trecut pe la mecanic a zis ca troncanitul este de al pivotul superios ,si neavand alt pivot a zis ca ii poate face ceva provizoriu s anu mai troncane asa tare si a scos roata a pus pe capul pivotului o bila de rulment si batea in ea .A dat rezultate dar nu pentru mult timp,exact cum imi spusese.
bytzu1 a scris:... a pus pe capul pivotului o bila de rulment si batea in ea
Sper sa nu apuci sa vezi cu o roata pleaca in dreapta si alta in stinga. Si cine e mecanicul ala?
Ca eu cred ca ori e prost ori e prost.Asa ceva nu se face. concluzia ... du-te la alt mecanic ... asta e un carpaci ... nu un mecanic ....ce mecanic e ala care se joaca cu viata ta ... si faze de genul lasa ca merge si asa ... in locuri in care chiar nu merge Unu la mana ,nu a mai troncanit asa tare dupa interventie,a zis ca nu tine mai mult de 2 luni si a avut dreptate.
Doi la mana, alt mecanic de oltcit ,in Iasi nu mai sunt,sau cel putin nu am auzit.Toti care imi ziceau de mecanicu x ceream numaru si cand colo tot el
Am fost cu masina la munte asta vara si a mers bine multumesc lui D-zeu ca ma ajuns acasa dupa ce mi-ati spus .
E complicat sa schimb smecheria?Poate oi avea timp si scule sa schimb eu ambii pivoti daca tot am pus mana pe ei.
P.s:Rog un moderator sa mai stearga din poze ca se incarca foarte greu cand intru aici,si poate lasa doar al doilea numar de inmatriculare Bytzule,verifica si rotulele bratului superior.Cand se defecteaza,bat si alea ingrozitor.Pot sa mai bata si bucsele amortizorului. si iaca masina ajunge la remat...........
http://olx.ro/oferta/vand-oltcit-pentru-rabla-ID21KXF.html#d32ca9bc04 Daca masina se va "recicla" as vrea eu husa de capota. Ma simt dator cu niste explicatii.Deci buna ziua.Intre timp imi pusei si eu pirostriile m-am capatat cu o nevasta si cu o noua masina .Oricat de mult as vrea sa pastrez Olticul nu mai am ce face cu el,nu ne mai intelegeam deloc in ultima vreme ,abia mai intra in viteza 1 .Cred ca in ultimul an doar resuscitat ma mai puteam folosi de el,ma saturasem de surprize fix cand imi era lumea mai draga.Am facut rost de niste bani si am inceput cautarile unei noi masini,cautari care au durat mai bine de 2 luni.Am umblat prin tot orasul si putin peste sa vad masinile ,si culmea tot batranul oltcit ma ducea la ele sa le vad,deci vroia si el pensionat.Acum se bucura de liniste la umbra racoroasa a unui copac,unde isi asteapta sfarsitul.Sunt multumit de faptul ca inca merge ,mai greu cu a 1-a dar se poate duce pe rotile ei la groapa,are mandria lui de oltcit .
Noua achizitie Mazda 323f BA 1996 170.000,1500cmc DOHC 16 valve km luata cu 1500 iepuroi.Geam electric fata ,trapa bipozitionala,senzori parcare,xenoane ,ac ,consum foarte ok fata de oltcit 6-7%.




un oltcit bun de fabrica ia undeva la 5,5-6% in mers frumos
nu stiu cum reusiti voi sa scoateti numai consumuri imense la oltcit si sa va plangeti mereu de consum
atunci ce sa mai zic de mine ca am 4 oltcituri in momentul actual
daca era sa consume mult, crezi ca eu le mai tineam? 6% poate afara, la 80km/h mers intins

intr-un oras ca Iasi, Bucuresti, sau orice alt oras mare, cu multe semafoare, aglomeratie si distante mari de parcurs, un oltcit nu ia sub 10-12%, vara.
daca mergi cu el distante de 1-2km, consuma ca naiba
daca e iarna, consuma cat un tanc

daca ti se pare ca un oltcit consuma 5-6%, un peugeot 206 1.4hdi 90cai ti s-ar parea avion. Ala chiar consuma 5-6% maxim, si ai 90cai, AC, servo, si tot confortul din lume. Ce confort ai intr-un 206 ??? Are interiorul parca desenat cu stanga. El si cu Logan-ul poti sa le bagi in aceeasi oala. La 206 in afara de consum n-ai ce alta lauda sa-i aduci. Iar daca e echipat cu motorul mic de 1.4 -75 cai e puturos ca dracu.

In oras, la toate masinile mele le opresc motorul la semafoare ca sa reduc consumul.

Eu gandesc in felul urmator: daca o masina porneste la sfert, ce rost are sa toc combustibilul aiurea in tramvai cand stau pe loc?

Bytzu, e alegerea ta! Dar o cutie de Oltcit si un ambreiaj se mai gasesc inca.
Pe mine ma unge la suflet cum merge Oltcit-ul meu, in special acum cand are cutie in 5 tr. RO si ambreiaj nou. Nu-i incurc deloc pe ceilalti colegi de trafic acilea in Bucuresti. Oltcitu nu e masina de consum.La Oltcit satisfactia vine de la 4500 rot/min in sus, nu de la consum Cred ca bytzu a facut o alegere, tocmai a spus ca A PLATIT niste bani pentru o alta masina!
Sa te duca sanatos pe unde vrei nene! Multumesc frumos.Ce parere aveti masinuta?Eu unul nu ma mai satur de uitat la ea si nu imi vine sa cred ca este a mea,immi place la nebunie cum arata si in sfarsit nu se mai uita lumea la mine pe strazi de parca as fi avut elicopter ,cu oltcitul.
adrian_paul a scris:6% poate afara, la 80km/h mers intins

intr-un oras ca Iasi, Bucuresti, sau orice alt oras mare, cu multe semafoare, aglomeratie si distante mari de parcurs, un oltcit nu ia sub 10-12%, vara.
daca mergi cu el distante de 1-2km, consuma ca naiba
daca e iarna, consuma cat un tanc

daca ti se pare ca un oltcit consuma 5-6%, un peugeot 206 1.4hdi 90cai ti s-ar parea avion. Ala chiar consuma 5-6% maxim, si ai 90cai, AC, servo, si tot confortul din lume.



la 90km in a5a motor 1300 consuma 5,5l in afara, in oras 8l pina la max 10l, acceleratie la maxim in a2a la 8000 ture - 100km/h consum 15l, dar acrobatia asta nu o fac decit foarte putine masini. acceleratie pina la 180km/h si mentinuta la aceasta viteza consuma 15l. vara un oltcit va consuma mult mai putin decit iarna (din cauza racirii).
oltcitul este o masina extrem de versatila ce nu poate fi comparata cu nici o masina de serie mare din prezent, poate consuma infim dar si enorm in functie de stilul de conducere. nu iau in considerare aici pe "migalosii" ce isi deregleaza carburatorul, ce nu poate fi reglat ochiometric!

daca aveti posibilitatea conduceti prin oras la ora de virf un oltcit cu max 1500 ture (40km/h), cu o medie mai spre 1000 ture, dar fara sa o subturati (adica motorul sa mearga lin, fara trepidatii), iar schimbarile de trepte ale vitezei sa le efecuati cit mai rapid si cursiv, sopul fiind sa ajungeti cit mai repede in treapta a5a dupa ce ati pornit de pe loc. surpriza va fi ca veti putea inregistra chiar un consum de 7l! Culmea e ca un trs de-al meu de Cehoslovakia mergeam cu el prin oras in a 5-a la 1000 de ture si mergea foarte lin, fara trepidatii
Daca bagam un litru de benzina imi venea rau de cate ori ma invarteam prin oras daca mergeam frumos Bre Octaviane ce oltcit e ala care prinde 180 si consuma doar 15? cristi poate te crede,asa cum crede si el ce spune,si altii de mai sus cu alte tampenii...pana la urma nu inteleg cine pe cine minte,fiindca aici toti avem sau am avut oltcit,deci ii stim si defectele si calitatile doar ca unii au ochelari de cal dar ii poarta pe dos adica vad doar in spate;
Este plin de confort oltcitul desenat cu 3 maini drepte ale unui ciung
Cat despre performante si fiabilitate,e de ajuns sa le lasi la relanti o ora sa vezi care ia foc prima Iulica, unde e butonul de LIKE? Din ce spune Octavian, treaba cu 100km/h in tr II la 8000 rot/min tind sa cred ca e adevarata. I-am dat eu in seara asta 90 km/h la 7000 rot/min la motor 1.1 si cutie in 5 mai baieti ne punem cu gps-ul in masini si incepem sa facem pariuri?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community