Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CJ 94 LOW
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Tablaria e inca pe rol.
Dupa 2zile de sudat cu dragul ala de argon sa finalizat sudurile.Urmeaza acuma raschetarea ,grunduirea si peurma pregatitul elementelor pentru fuller.
Daca stie conform legii se poate "scoate" sau obtine de undeva o dovada pana ma duc la Rar sa schimb culoarea? din cate stiu eu nu exista o asemenea dovada ... deoarece singura autoritate care se ocupa de asa ceva e tot RAR-ul ... si aia la identificare o iau la raschetat ca asa e romanul ca sa vada ce culoare a fost ... nu merg nici macar pe un amarat de deviz sau alt act de service in care sa scrie ca masina a fost culoarea x si a fost vopsita culoarea y Hmm trebuie sa ma interesez la politie ce si cum.
La noi nu se poarta moda asta cu raschetatu vopselei cel putin la cluj..... Cateva poze de acum cateva luni......
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2534283&d=1345909417
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2534282&d=1345909417
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2534284&d=1345909417

In momentul de fata aripile fata si capota au fost curatate pana la metal si grunduite si restul elementelor urmeaza sa primeasca acelasi tratament.
Momentan am scos cutia de viteze si sistemul de franare .Voi monta cutia de axel si va fi complet curatat compartimentul si grunduit deasemena si etrieri v-or primi o spalare. Inainte sa dai cu grund, ai tratat tabla cu vreo solutie? Grundul folosit e singurul tratament aplicat caroseriei.
Grund special pentru caroserii de la Body. scrie anticorosive primer pe el? gri cu putin mov pe cutie?
sau pune o poza cu cutia, sunt foarte curios, ca am fost si eu la un laborator din zona si am cerut grund grund grund si mi-a dat chestia asta ca fiind cica cea mai buna. sincer curatatul pana la metal al elementelor neafectate de rugina face mai mult rau decat bine ... pentru simplu fapt ca pur si simplu distruge stratul de tratament existent efectuat in uzina ... tratament de altfel foarte bun ... dar mai departe fiecare cum il duce capul ... dar nici un grund sau alt tratament aplicat peste chiar daca intra si in reactie chimica cu tabla ... desi ma indoiesc ... nu poate fi comparat cu un tratament electrochimic ... rabbitdani : ala e spritzchit ce au incercat sa iti vanda cei de la magazin.
Este foarte bun pentru strat de baza pe toata masina si mai ales la zonele unde sa chituit.
lancer: o fi asa sau nu fi ,dar decat sa fie nustiu cate straturi de vopsea pe masina si eventuale tencuieli pe elemente mai bine asa.Desi inafara plafonului toate elementele aveau vopsea originala pe ele.
Pentru o tinichigerie completa/corecta si de calitate mi-se pare cel mai bun lucru. NU are rost sa iti zic cat m-am ofticat ca nu am facut multe alte lucruri la tabla inainte de prima vopsea si le fac acum. Compartimentul motor a primit o binemeritata spalare la fel si etrieri&cutia de viteze. Etrieri si cutia au fost desfacuti si vopsiti apoi reasamblati.Cutia a primit 2L ulei Mobil 1 si lac peste vopsea.
Compartimentul motor arata acum cam asa:
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2546907&d=1347048651
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2546906&d=1347048651

Restul elementelor care asteapta raschetarea si regrunduirea:
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2546908&d=1347048651
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2546909&d=1347048651
Deasemea mare parte din plafon deja este raschetat.Ramane de raschetat terosonul acela "infect" apoi restul elementelor.
Pentru interior cateva detalii:
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2388545&d=1333543143
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2388547&d=1333543143
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2388544&d=1333543143
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2546919&d=1347049255
Ar mai fi si alte detalii de prezentat si de pozat atat la tehnic cat si la interior-exterior,dar va urma....... Intre timp am demontat toata mecanica de pe masina pentru ca la final sa primeasca totul nou.Atat bucsaraie,rulmenti cat si la partea de frane.
Haionul e gata.....
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2709091&d=1362424490
http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2709092&d=1362424490 Cumparand in trecut o aripa spate de conex si toate cele acum xu ocazia anuntului lui danecdan am luat aripile de la el si urmeaza sa le urc sus.
Cu ocazia asta schimb si traversa tobelor si refac o tabla din spatele unui stop.
Avem acum si argon cu gaz special acasa pentru uz propriu. In luna iulie sau finalizat multele lucrari de tinichigerie.Au mai ramas maruntisuri care in iarna se finalizeaza apoi urmeaza primavara-vara vopsitoria si intretimp rollcagu conform anexa J,dar demontabil ca sa se poata prelucra pe bucati.Ne vedem la anu sper sanatosi si jebu gros. brava domnu...da-i bataie!!! In ianuarie doar pana atunci strangem la 2000km banuti. Masina pardon coaja ca este demontata bucati bucatele.
Doar caroseria si usile sunt la ora actuala.
A trecut 1an si 3-4luni de cand nu sa facut absolut nimic.
Nu mai sunt in tara,dar ar mai fi putin tinichigerie de facut si o vopsitorie calumea.Nu am gasit inca vopsitor sa o faca cum trebuie.
Sa discutat pe facebook,am pus o discutie un swap de motor.Am stabilit pana urma.Va fi un motor de Audi A4 B5 1.8 T 150-180cp.Voi cumpara donatorul din Germania si voi incerca sa montez acest motor pe coaja de oltcit.
Pana la urma nu am altceva de pierdut inafara de timp.Cu o caroserie in care am investit ft mult in elemente bune/noi si curata pana la 0 si regrunduita.
V-om afla pe viitor ce se va intampla.
Momentan stagnam sub prelata. financiar vorbind ... mai bine gaseste donatorul in anglia Preturile sunt aprox egale,dar eu oricum nu sunt in Anglia. Preturile sunt aprox egale,dar eu oricum nu sunt in Anglia. de aia masinile care ajung in romania cu volan pe dreapta sunt la sub 75% din valoarea aceleiasi masini dar cu volan pe stanga (si pe mobile.de daca ma uit e aceiasi diferenta)... dar era doar o sugestie fiecare isi ia de unde poate si de unde vrea .. in plus poate gasesti una avariata dauna totala .. dar care are partea din fata intacta
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community