Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

simeringuri si socul tras

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare tuturor si un Paste fericit!

Am doua nelamuriri :1.Care din simeringuri ,oringuri si alte asemenea consumabile ptr. motor se gasesc din cele rosii,siliconice?
2.Carburator reglat pe tester ,iar dupa montarea pe masina(fac precizarea ca l-am trimis la Automarcus ptr. reglare,deci reglarea pe masina nu s-a mai facut)nu mi se tureaza cu soclul tras decat pana la 1500 t/m si parca da sa se opreasca,iar daca trag soclul la maxim da in nas si se opreste.(nu merge decat cu soclul tras la jumatate in 1500 t/m,tras mai mult se opreste ,tras mai putin de jumatate se opreste,desi reglajul cursei cablului este buna in sensul ca inchide si deschide clapeta la maxim)Eu merg si pe gaz si inainte de a regla carburatorul se tura motorul cu soclul tras si pe GPL,lucru care nu se mai intampla acum si sunt nevoit ca sa o mai tin si din accel. chiar daca soclul este tras. Din cate cunosc eu simeringuri siliconice se gasesc ptr. axe came,delcou si cam atat.Mai cunoaste cineva altele care se fac siliconice? Se gasesc toate siliconice.Nu sunt sigur de garniturile de la radiatorul de ulei. Sa inteleg ca se gasesc si inelele tub-retur si simeringuri volanta si distributie siliconice,precum si inelele axe culbutori,SILICONICE?
Obligatoriu cele siliconice au culoarea rosie? salut, iti pot spune sigur ca semeringurile de la distributie si volanta le gasesti siliconice deoarece le-am cumparat ieri de la acsa si restu se gasesc in mare parte doar ca nu am fost interesat deocamdata de ele. Cat a costat un simer. de distributie si cat unul de volanta siliconice si cine le-a fabricat si ce culoare sunt?Eu am de Fartec de culoare neagra si nu cred ca sunt siliconice. FARTEC face si garnituri/simeringuri siliconice (obligatoriu culoare ROSIE)

la timisoara....preturile pentru siliconice / normale sunt la fel. (vreo 20lei simering distributie, 4lei oring axa culbutori, 6lei oring tub retur ulei, 9lei simering axa came) Salut Vali!Da-mi si mie o lista cu ce simeringuri,oringuri siliconice se gasesc ptr.consumabile motor.Vreau sa le cumpar sa le am de rezerva ptr. o eventuala desfacere a motorului. simering ax came (2buc), simering delcou (1buc), simering distributie (1buc), simering volanta (1buc), oring tub retur ulei (4buc), oring axa culbutori (8buc)

Preferabil ca sa cumperi neaparat SILICONICE.



ce nu am vazut siliconic prin magazin:
- garnitura radiator ulei (2buc necesare)
- garnitura reniflard (1buc) (adaugat ulterior, completare din partea lui alf08)
- garnitura pompa ulei (1buc) (adaugat ulterior, completare din partea lui 7thRaven)
- simering pompa ulei (completare ulterioara din partea lui Laurentiu)


alte chestii necesare:
- garnitura capac culbutor (2sus + 2 jos)
- izolator termic pompa benzina
- izolator termic delcou
- garnituri de hartie cerata pentru imbinarea axelor cu came si chiulase (2-4buc)
- garnituri admisie (4buc)
- garnituri evacuare (4buc)

cam atat sunt cele necesare....+ pasta de etansat semi-carterele daca tot faci bucati motorul, nu uita si de garnitura de la reniflard, in rest nu cred ca a uitat Vali ceva. am facut completare mai sus cu garnitura reniflard.

Daca cumperi toate alea noi, ti-as sugera sa cumperi si capacele de aluminiu, respectiv saibele de aluminiu, din capatul axelor culbutorilor, precum si saibele din cupru (4 dopuri aluminiu + 4 saibe aluminiu + 8 saibe cupru). Si garnitura de la pompa de ulei... Multumesc Vali pentru informatii.O sa caut oringurile siliconice de care mi-ai scris>eu am multe din ele ,dar de culoare neagra ceea ce inseamna ca nu sunt siliconice.Trebuie sa caut de culoare rosie.Mai am o nedumerire .Vad pe lista de piese ACSA simer.pompa benzina(care este acel simering,unde este pozitionat.Cred ca nu este acel distantier din plastic in forma de romb?! Acel semering se afle in interiorul corpului inferior al pompei.E cam dificil de inlocuit. Multumesc Dan.In legatura cu cealalta problema privind turarea cu soclul tras se poate remedia daca mai strang aceea tija metalica in forma de" 3"
sau E (intors)? Dap, se strange putin cu un patent "U" -ul ala pe care il face tija care leaga parghia socului de parghia axului clapetei de acceleratie. Ca sa il prinzi mai usor, desfa surubul care tine suportul franei de ralenti si ridica suportul putin, apoi pe acolo poti sa bagi patentul foarte usor. Nu trebuie sa strangi la maxim, eventual fa o proba dupa prima strangere, daca e prea putin mai strangi nitel, sau mai desfaci, depinde de caz. Ok Cristi.Multam!O sa incerc asa.
7thRaven a scris:Si garnitura de la pompa de ulei...
........ + simering pompa ulei. S-a rezolvat si cu soclul.Multumesc ptr. informatii tuturor.Am sa caut simeringuri,oringuri siliconice.Sper sa gasesc.
DanH a scris:Acel semering se afle in interiorul corpului inferior al pompei.E cam dificil de inlocuit.

spunemi te rog si mie dan care este procedura de inlocuire a simeringului de la pompa de ulei? si daca se mai fac pinioane sau pompe!? Pinioane de pompa de ulei se mai gasesc pe la magazinele ACSA din Craiova.Corpuri nu se mai fabrica demult.
Simeringul se schimba relativ usor.Mai greu este pana dai jos pompa de pe motor si pana ajungi la ea.Trebuie sa dai jos toate cele din partea din fata a masinii.

Demontezi pompa de pe motor si trebuie sa depresezi roata dintata (pui pompa cu roata dintata pe falcile de la menghina si cu ajutorul unui ciocan si un dorn de broz de preferat lovesti axul din interiorul rotii dintate) Vezi in ce stare este si inelul exterior ca daca e crapat sau copt pote sa curga si pe acolo. Cred ca am fost destul de explicit


Pompa de ulei (fig. 5.7) este antrenată de către roata de distribuție intermediară, ansamblul fiind format din două roți dințate cu angrenare interioară, 2 și 4, care funcționează după același principiu ca și pompa de la motorul M031 (v. fig. 5.2).



n n w ■

Fig. 5.7. Elemente componente ale pompei de ulei :

1 — comanda pompei (roată distribuție) ; 2 — roată cu patra

dinți; 3 — sorb de aspirație; 4 — roată cu cinci dinți

interiori ; 5 — placă închidere ; fi și 7 — garnituri ; S — ron-

delă ; 9 și 10 — șuruburi ; 11— prezon ; 12 — piuliță.

Bafta la lucru Ca sa nu deschid alt topic o sa intreb pe acest topic:
Vise pare mult toate semeringurile de la motor noi noute 80lei? Numai simeringurile? Sau si o-ringurile de etansare de la retur ulei si axele culbutorilor?
Avand in vedere ca simeringurile de la arborele cotit (volanta si distributie) sunt circa 30 de lei bucata, alea de la arborii cu came vreo 15-20 erau, ala de la "delco" vreo 5-10 lei, e pe acolo pretul (pun pariu ca simeringul de la pompa de ulei nu e in set. )
Evident, daca sunt in stare buna, sa nu fie cauciucul imbatrianit. Si sa fie siliconice, adica rosii. Toate nu SI oringurile daca bine stiu.
Sunt rosii.
Are si garnitura care vine la axul culbutorilor,dar mai bine o sa fac o poza la tot ce are. Daca sunt si o-ringurile, e pomana. Oringurile de la axul culbutorilor erau vreo 5 lei bucata, alea de la returul de ulei, vreo 6-7, nu mai stiu exact. 4*5+7*4, e ceva. s-au scumpit la ACSA...pt ca momentan nu mai face nimeni, si sunt pe terminate.

oring ax culbutori 8ron
oring tub retur ulei 12ron Am si eu o problema cu simeringul de la delcou, este al treilea in jumatata de an si tot curge. Ma gandesc ca poate nu il bag eu corect, de obicei il bag cu mana pana ajunge la nivel cu palierul dupa care il bat usor usor folosind o tubulara de 30. Este corect? Ma intereseaza un procedeu cu motorul pe masina... se poate sa fie uzat axul unde calca semeringul .
inainte de al monta pe cel nou scurteaza-i cateva spire se poate sa fie maro si sa fie cu sensul de rotatie invers si n-o sa tina in veci Hai ca la treaba cu sensul de roatitie nu am fost atent, simeringuri am avut montate mai multe modele: 1. scria pe el France dar sigur nu era frantuzesc, a fost cel mai prost;
2. Corteco m-a tinut cam 5 luni;
3. unul romanesc foarte prost finisat, scrie pe el AS BV si dimensiunea;
Acum am un simering Ajusa pe care am de gand sa-l montez, poate am mai mult noroc. SUCCES! sa ne anunti daca ai rezolvat,eu ultima data am pus unul ro fara sens de rotatie pe el si nu curge nici acum si sunt cam 2 ani de atunci.sper sa nu ai zgariat locu unde intra el ca atunci...e mai nasol..din cate stiu poate fi pus si putin gasket pe simering inainte sa il montezi,daca e nevoie. Am schimbat semeringu ala atat pe motorul meu cat si pe altele. Intotdeauna a "lacrimat" si dupa schimb. Nu-mi mai bat capu ca nu CURGE si are delcoul ungere, nu se uzeaza.

Schimbati bre careva "soclul" din titlul topicului. Sunteti nebuni? Uleiul ars nu face bine la delcou.Delcoul m-a last in drum ca aveam probleme si imi curgea ulei tot pe acolo, asa ca atentie mare! Stiu ca nu are cum sa faca bine, dar faceam si eu haz de necaz.
AdyAero a scris:Uleiul ars nu face bine la delcou.
Il colmateaza cumva ??? Uleiul ars mananca prin circuitele delcoului Nu mai scrieti d-astea ca va mai crede cineva. Am rezolvat problema cu simeringul de delcou, l-am pus pe asta nou si pana acum nu curge deloc. Se pare ca cel dinainte era foarte vechi, se intarise parca era din plastic. Am si eu o problema cu simeringul de la delcou pe GTF, a inceput sa curga.E vreo problema daca ajunge uleiul la delcou? Probleme nu face,in schimb e una de estetica. Important e sa nu afecteze functionarea delcoului. nu mai bine schimbi simeringul? Pai nu e complicat sa-l schimb cu motorul pe masina? dai jos delcoul si cu putin talent, scobesti simeringul pana iasa afara. (bagi o surubelnita in partea din mijloc). O surubelnita mica, face minuni.
Cand il pui inapoi, iti trebuie ceva sa il impingi sa treaca de partea rotunda din mijloc(cea cu gaura pentru piciorusele delcoului)

Treaba de vreo 15minute. De scos e relativ usor, cu o surubelnita cu varf mai subtire iese usor, cel mai mult trebuie sa ai grija sa nu zgarii suprafetele de etansare. Pe cel nou il pui la loc relativ usor, il pui pe pozitie, il pui pe cel vechi peste el si apoi cu o cheie tubulara peste ele le bati usor la loc. Il scoti pe cel vechi de acolo si aia e. Grija sa nu intre stramb, exista si posibilitatea asta. Poti incerca sa insurubezi un autofiletant subtire in simering, de fapt mai bine doua la 180 de grade. Si apoi tragi usor-usor.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community