Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Pierd ulei
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Aham! Cred ca asa am sa fac,mutumiri! salutare!
v-as ruga frumos sa-mi ziceti si mie ce garnituri sunt la axa cu came din partea dreapta(in spate-acolo langa suportul pompei de benzina) pentru ca am ceva scurgeri pe acolo.
mentionez ca am capacul acela de plastic de la roata plin de ulei impreuna cu suportul de la baterie pe care vin prinse seriile acelea.
multumiri - intre suportul axei cu came si chiulasa, teoretic ai garnitura de hartie. Practic, merge impins suportul axei cu came (cu tot cu axa, demontand roata dintata din fata, si demontand capacele culbutorilor pentru a verifica daca axa cu came nu loveste in culbutor), si poti incerca sa bagi silicon de jur imprejur (nu prea mult, ca intra unde nu trebuie)
- la pompa de benzina, intre pompa de benzina si suport axa cu came, ar trebui sa ai asa: garnitura de carton + antretoaza(izolator termic, culoare neagra/rosie/alba) + garnitura de carton. Iti poti confectiona garniturile de carton din carton de dosar, folosind ca mostra izolatorul termic
- la axele culbutorilor...poti avea probleme cu oringurile sau cu acele capace de aluminiu, eventual cu saibele de aluminiu. (ai 2 suruburi inspre pompa de benzina, cheie de 14)
- iti mai poate curge...la capacele culbutorilor. Le dai jos frumos, le cureti, dai un strat subtire de silicon rosu/negru pentru temperaturi inalte



P.s: poate ai doar suruburile axelor culbutorilor slabite.... imi curge la imbinarea suportului axei cu came si chiulaosa.
acele suruburi de 14 le-am strans si acum nu imi mai curge iar garniturile capacelor le-am schimbat pe toate,inclusiv acelea de la pompa de benzina impreuna cu antetoza.
intrebarea este cum mai pun inapoi roata,defapt cum se "pune la punct"?
unde sunt acele semne? Trebuie demontata toata fata masinii, data jos elicea (tubulara 41,5), demontata distributia (pentru montaj, gasesti pe forum un desen cu distributia, sau mai poti studia manualul de reparatii (disponibil pt download la sectiunea online, topic: Download manuale).

Semnele...le gasesti le rotile dintate, respectiv ambielaj. Trebuie sa pui rotile dintate/ambielajul conform desenului cu cu distributia, iar dupa aia...numeri de 10ori dintii curelelor, ca sa fie sigur cum trebuie (daca pui gresit distributia, iti strici tot motorul, se indoaie supapele, trebuie desfacut bucati dupa aia)

daca nu gasesti/nu te descurci...intreaba Am refacut motorul, am folosit garnituri noi si 2 tuburi de silicon rosu...si...degeaba... curge pe mijloc se scurge din spate de undeva pe langa busonul de scurs uleiul. De unde mai vine si asta ca io ma impusc...de la busonu de ulei nu e clar...i-am facut o garnitura noua de cupru mai groasa si am strans-o cum trebuie... daca vine din spate, si se prelinge de sus...foarte posibil sa fie cu buba simeringul volantei


P.s: nu ai la ce folosi 2 tuburi de silicon....
Cu silicon rosu(eu folosesc negru in ultima vreme, pentru ca pare mai bun decat ala rosu) am dat doar un strat pe oringurile tub retur ulei, si pe marginile simeringurilor de la axele cu came, volanta, distributie(la simeringuri doar dupa montaj am dat cu silicon pe lateral), respectiv la imbinarea axei cu came de chiulasa (mi-a fost lene sa imi fabric garnituri de hartie) Normal se prelinge in mers sau in timp ce stationeaza? Unde ai bagat bre 2 tuburi de silicon? Siliconul e bun cand nu-l folosesti . Sunt cateva garnituri care se "lipesc" cu silicon, conform manualului.
In spate, ai 2 locuri. Primul ar fi, dupa cum a zis si Vali, simeringul de volant si... teaca jojei de ulei, unde ai o garnitura mica de cupru. Sau, poate ai crapat in doua blocul si nu l-ai etansat ca lumea. Inclin spre semeringul de la volanta. mii de multumiri pentru informatii!!! Pai am bagat silicon peste tot, la toate garniturile pe care le-am pus. Si la evacuare si la admisie pe la toate imbinarile.

Unde nu am bagat pentru ca nu am umblat a fost la simeringul de la volanta si uite ca a picat exact unde nu am bagat la evacuare nu se pune silicon pentru ca nu rezista la temperaturile alea..
la admisie de cate ori am desfacut un oltcit cu silicon la admisie, siliconul era moale de zici ca era proaspat pus (interactioneaza cu benzina)
din aceleasi considerente, nu se pune nici la talpa pompei de benzina
pupa a scris:Unde ai bagat bre 2 tuburi de silicon? Siliconul e bun cand nu-l folosesti . Sunt cateva garnituri care se "lipesc" cu silicon, conform manualului.
In spate, ai 2 locuri. Primul ar fi, dupa cum a zis si Vali, simeringul de volant si... teaca jojei de ulei, unde ai o garnitura mica de cupru. Sau, poate ai crapat in doua blocul si nu l-ai etansat ca lumea.


Am dat scutul jos si am observat pierderi de ulei in zona tamponului stanga(cel de pe partea cu delcoul), e plin de ulei. Ma gandeam ca e de la simeringul de la volanta, desi daca ar fi de la acesta ar trebui sa fie ulei si pe langa tamponul din dreapta.
Sa fie de la teaca jojei de ulei cum scrie mai sus? M-am uitat mai atent si am observat ca a iesit tubuil retur de la epurator care intra in racordul de la joja de ulei.Sigur asta e problema. Acum sa vad cum o sa-l pun la loc, cred ca va trebui sa dau electromotorul jos daca ai degete de "pianist" il pui si fara sa dai electromotorul jos. eu am carnati in loc de degete si l-am bagat fara sa il dau jos un demontat/montat electromotor, iti ia maxim 10 minute per total....
adrian_paul a scris:un demontat/montat electromotor, iti ia maxim 10 minute per total....

Asta asa e, se demonteaza usor electromotorul. Fara demontat ma chinui, ca am mai incercat acum cativa ani si m-am chinuit ceva.
E bine ca nu e de la simeringul de la volanta motorul se da jos intr-o ora )
orice furtun ai baga,incalzeste-l putin inainte sa-l bagi,si incearca sa nu fie bagat fortat fiindca va crapa in timp de la caldura
eu am zis sa incerci asa , poate ai ghinion sa strici filetul din bloc , daca e frig afara !
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community