Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Montare aprindere electronica
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
nu se potriveste capacul de delcou de la aprinderea electronica este putin mai mare(parca)! capacul de aprindere clascica frantuzeasca mi se pare ca merge la aprinderea electronica Capacul de la aprinderea cu platina franta merge perfect cu aprinderea electronica. La mine merge perfect. Capacele de la delcourile romanesti cu aprindere clasica au altfel catarea de care ziceti. Capacele de pe delcourile frantuzesti cu aprindere clasica se potrivesc pe ambele delcouri pt aprindere electronica, ro si fr. Probabil ca romanii au vrut sa fie mai cu motz cand au copiat delcoul fr si au pus altfel catarea aia. Care sunt avantajele montarii unei aprinderi? am pus gheruta pe una, am montat-o si nu prea vad avantaje ba chiar...mi se pare ca mergea mai bine cu cel vechi reglat de Bogdan - pai in primul rand nu ai platina....deci o sa se strice mai greu......
- in al doilea rand ai alte curbe de avans....
- in al treilea rand nu o sa se deregleze (aia cu platina se deregleaza pe masura ce se uzeaza platina)
- in al patrulea rand masina o sa mearga mai BINE, dupa ce reglezi aprinderea cu STROBOSCOPUL, la cat zice cartea
- daca pui aprinderea doar dupa ureche...nu o sa simti nimic... Cum adica am alte curbe la avans?
Momentan n-am unde sa o reglez cu stroboscopu...dar am dat avansu peste jumate si am luat treptat treptat pana nu mai tacanea. si intr-un final...tot se aude un tacanit Ar mai fi un avantaj: porneste chiar cu bateria aproape descarcata. nu se modifica din delcou curba de avans,doar unghiul Dwell(timpul cat tine scanteia)
avantaje sunt multe,nici nu trebuie sa le stii,important e sa-ti mearga cazanul Pai deocamdata merge...da credeam si eu ca o sa se vada vreo schimbare...macar la pornire Stiam ca iarna porneste mai usor. Iar iarna nu-i ca vara
Plus ca poti sa lasi cheia in contact fara sa arzi modulul. Bobina de aprindere clasica functioneaza corect cu modulul si delcoul electronic?dar bobina de dacie? eu am mers 3ani cu bobina clasica + aprindere electronica.
nu am sesizat diferente montand bobina de aprindere electronica (desi, ele exista)


frate'meu are bobina BOSCH de dacie(a fost vreo 60ron anul trecut), ca aspect arata identic cu aia de oltcit de aprindere electronica
si e ok....dar nu stiu sa iti spun date mai concrete eu am bobina clasica...de 1100 si deocamdata merge...
totusi nu-s prea sigur de aprindere asa ca am pastrat si vechiul delcou in masina...in caz de ceva il schimb imediat Probleme iar si iar

Am coborat azi sa demontez planetara. dau sa o pornesc sa o intorc si canci. dau iar, dau iar, dau iar si intr-un sfarsit pe la a 6-a cheie a luat-o aprinderea aia credeam ca ma ajuta si pe mine cu pornirea pe vreme mai nefavorabila da cucu nu mai zic ca mergea ca ultimu motor de oltcit, tremurat si vai de el. pana la urma a murit si n-a mai vrut sa porneasca. am montat delcou cu platina la loc si a luat-o imediat.

ieri cand am plecat spre itp la fel, pornire greoaie si nu tragea deloc. la benzinarie i-am mai dat putin avans si a mers foarte ok. cand am venit seara acasa masina mergea impecabil dar se pare ca la pornirile la rece merge ca-n c*r.

ce e de facut??? aprinderea asta in loc sa ma ajute imi face numai necazuri Esti absolut sigur ca A.E.I.-ul este in perfecta stare de functionare!? Mie mi se pare mai mult ca e pe duca procesorul.
Cunoscatori: cauza mai poate fi si bobina de aprindere !? Adica, el a mers cu bobina pentru delco-ul clasic, in loc de bobina pentru A.E.I. .
Sau, poate fi si avansul vinovat? A.E.I. s-a montat doar pe Special. o intrebare:
la delcoul de trs ala electronic ...e un papuc pe delcou in zona locului unde intrea furtunu pt avansul vacumatic... ce fir se pune acolo??? Adica aici? http://img715.imageshack.us/i/img0012mo.jpg/ Si eu sunt curios pentru ce este poate stie cineva. acolo se pune firul de masa ,unul din fire din alea care vin de la modul . care din ele??
...ca ....la mine nu e ....alt fir , decat unu care vine de la bobina...
Am sa fac maine o poza , doua...

bytzu1 a scris:Adica aici? http://img715.imageshack.us/i/img0012mo.jpg/ Si eu sunt curios pentru ce este poate stie cineva.


de papucul ala zic eu... nu se pune nimic! da... interesant ...si totusii de ce au mai pus contactu ala acolo.
ce mai ...zona crepusculara ...

PS: Ms iulica. nu stiu ce-i cu el acolo,nici n-am cercetat,poate o fi vreo masa suplimentara,in nici un caz nu vine fir de la aprinderea electronica
aprinderea are doua fire,unul alb prin care isi ia plusul si unul albastrui gri prin care da comanda ,si vine legat pe borna de -(ruptor) a bobinei impreuna cu firul de turometru

se poate trage un fir de pe acel papuc pana pe suruburile de fixare ale bobinei,ca o masa suplimentara,dar nu-i vad rostul... Pe contactul de pe delcou, probabil in proiectare era prevazut cu ceva condenasator de deparazitare radio (?)... cu doua fire? pentru ca acel condensator exista,dar nu se pune pe delcou ci pe alternator,si cel de pe bobina are rol de protectie...protectie pentru bobina Mi-am achizitionat o aprindere electronica nemteasca si intentionez sa o montez pe un motor de 1100 . Mai trebuie sa montez delco-ul . Trebuie adusa vro modificare la partea electrica ce alimenteaza bobina ? nu trebuie nici o modificare Am o problema asemanatoare. Pe toata plaja de reglaj a delcoului pot regla intre avans prea mare si mult prea mare. Porneste cu delcoul la minim (spre roata) si functioneaza dar trepideaza si se aud detonatiile. Rotit la mijlocul cursei sau maxim spre motor, nici nu il poate invarti electromotorul.
Aprinderea este electronica, de TRS, distributia este corecta, motorul are 5000km de la schimbarea setului.
Am testat doua delcouri, doua module. Aceleasi simptome. Axele sunt ok; masina a mers o perioada ok, cu ele.
Mentionez ca ambele delcouri au fost demontate, curatate si unse. Exista posibilitatea sa fi fost remontate gresit ? POT fi montate gresit ? Verifica la pinionul de antrenare (cel cu 2 picioruse ) sa nu ai joc, nici la fixarea pe axul decoului si nici in priderea la axa cu came. Daca ai joc nu poti regla corect avansul. Cu un delcou fara jocuri, in buna stare ar trbui sa poti avea doua scantei - vezi mai sus postarile userului Robertino. Cam acelasi lucru se intampla si de la pinionele uzate sau care nu se aseaza corect de la axele cu came.Spre roata este avans mare, de acolo si detonatiile. Citeste mai sus modalitatea de reglaj, Robertino a descris totul foarte bine.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community