Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

delco TRS

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
salutare, am primit de la cineva un delco de TRS modelul 03500 de electroprecizia ( http://www.electroprecizia.ro/list_distribuitoare.php ) defect, si m-am apucat sa ma uit ce si cum... am observat 2 chestii in partea cu capsula vacuumatica erau niste bucati de cauciuc siliconic... hmm cam topite de benzina, dar ciudatenia este ca in capsula vacuumatica erau cateva grame de benzina...am suspectat ca gaurica de pe capsula vacuumatica ar fi infundata, da, chiar este, adica este pus un punct de sudura, lipitura cu cositor. as vrea sa stiu daca are cineva un delco de TRS la indemana daca capsula are gaurica. Daca trag aer pe stutul de pe capsula se creaza vid si nu revine decat daca las eu aerul sa intre. Nu de alta dar mi-e groaza sa il desfac pe al meu de pe masina..
multumiri
AdrianS a scris:.... as vrea sa stiu daca are cineva un delco de TRS la indemana daca capsula are gaurica....

Al meu are sigur, am vazut cand l-am demontat. Normal ca are acel orificiu. Daca e obturat intra benzina in capsula - asa am patit si eu. Am o intrebare despre delcoul de TRS. Nu are legatura cu cele de mai sus.
Am doua exemplare. In ambele s-a umblat, au fost desfacute, curatate, unse. Si ambele imi dau avans prea mare. Nu stiu daca au fost montate corect la loc. Platoul mobil pe care il misca avansul centrifugal se poate monta in doua moduri. Rog pe cineva care are delco electronic functional si are chef sa il desfaca, sa imi spuna care din cele doua pozitii este corecta:

http://mselectronic.net/pics/delco01.jpg
http://mselectronic.net/pics/delco02.jpg
http://mselectronic.net/pics/delco03.jpg

sau

http://mselectronic.net/pics/delco04.jpg
http://mselectronic.net/pics/delco05.jpg

Multumesc. Pozitia corecta a platoului de avans vacuumatic este aceea in care platoul se poate misca intanzand arcul de retinere, fara sa loveasca ceva care sa-i limiteze cursa Daca te uiti atent vei vedea unde e locul in care limiteaza platoul , la distanta cea mai micade la suporti arcurilor se pune arcul cel mai mic ( cel mai moale ) si la distanta mare se va monta arcul cel mare ( cel dur ) . Antrnorul delcoului are 2 doua poziti , acolo sa fi atent .😇🔧🔨🔩😱 Antrenorul nu intra invers, la mine (poate ar intra fortat, batut, dar nu simt nevoia sa incerc).
Distantele dintre punctele de prindere ale arcurilor sunt identice; am masurat cu sublerul. Nici 1mm diferenta.
Cred ca o problema, la ambele delcouri pe care le am eu, este slabirea arcurilor. De exemplu, daca rotesc platoul mobil, tinand de antrenor astfel incat sa pun avansul centrifugal pe minim, deja cele doua arcuri incep sa IMPINGA, nu numai ca nu trag ele platoul spre aceasta pozitie. Se (mai) gasesc pe undeva acele arcuri, de schimb ?
benzar robert a scris:Pozitia corecta a platoului de avans vacuumatic este aceea in care platoul se poate misca intanzand arcul de retinere, fara sa loveasca ceva care sa-i limiteze cursa


Multumesc pentru raspuns, dar eu intrebasem de avansul centrifugal, nu vacuumatic. In mod normal de funtionare in momentul in care incepe sa se roteasca axul delcoului avansut centifugal incepe sa lucreza, cea ce nu inteleg ( am avansul prea mare) cum masori avansul ? la 3 000 r/min ? cu avansul vacumatic cuplat ? Inca nu am ajuns asa departe. "Masuratoarea" mea e mult mai simpla: cu avansul la minim, porneste. Cu cat misc delcoul spre maxim, cu atat porneste mai greu. Cand ajung pe la mijlocul cursei de reglaj, deja electromotrul nu mai poate roti motorul. Frustrant este ca acest motor a mers, de cand il stiu, cu avansul aproape de maxim. Si a mers foarte bine. Dupa cum spui tu am impresia ca ai cureaua de distributie din partea stanga ( delcou ) deplasata , Te sfatuesc sa verifici distributia , pune la punct distributia , respecta numarul de pasi si atunci avansul va reveni la mijlocul plajei de reglaj a delcoului . Am verificat si rasverificat destributia. Asa am banuit si eu...ca de acolo e problema. Dar curelele sunt puse ok. Corespund si la semne, si la numarul de dinti. Piulita pinionului e bine stransa, stiftul e intreg si la locul lui. Axul nu e rebut; a mers masina cu el mai bine de 5000km, de la schimbarea setului si axelor.
Cred ca cel mai probabil de la delcou(ri) este problema. Daca acele arcuri s-au decalibrat, avansul centrifugal in repaus nu mai este la minim. Iar cand incepe sa se roteasca, la turatii mici, avansul ajunge foarte mare.
Cu delcoul desfacut, dupa cum am scris mai sus, cand rotesc astfel incat sa aduc cele doua greutati spre centru, la pozitia de avans centrifugal minim, arcurile deja incep sa impinga. Apoi, pe masura ce greutatile se departeaza catre avans mai mare, exista o plaja pe care se misca liber (arcurile nici nu imping, nici nu trag), apoi pe la 2/3 din cursa arcul mai mic incepe sa traga iar cel mare se intinde cca 1/2mm chiar inainte ca greutatile sa atinga pozitia de avans centrifugal maxim.
Cel putin acestea sunt observatiile mele, care ma duc la concluzia ca arcurile sunt problema.
Gresesc ? Se gasesc pe undeva acele arcuri ? Se pot adapta de la altceva ?
Multumesc. Alte arcuri noi nu vei gasi , Electroprecizia nu a livrat arcuri pentru avans centrifugal intru cat avansul centrifugal necesita un reglaj pe flucxul de fabricatie a delcoului , incearca cu alt delcou .Din cate tin eu minte nu sant toate 3 semne verticale , unu este deplasat ,si daca nu ma insel chiar cel de la delcou si e deplasat fata de verticala cu jumatate de dinte . De acea iti recomand sa-l pui dupa pasi . Caute si pe sait ,am impresia ca am postat si eu punerea la punct a distributiei . Distributia este corecta si dupa semnele de pe curele (care coincid cu semnele de pe pinioane) si dupa numarul de pasi. Daca este problema la distributie, aceasta poate fi numai de la largirea curelelor. Dar sa se fi intins atat de mult stand ? Si apoi, daca distributia nu este ok, nu ar trebui sa am probleme in mersul motorului (lovituri in supape, mers smucit, etc.) ? Ma gandesc ca plaja de reglaj a delcoului este echivalenta cu vreo 3-4 dinti de pinion. Si un motor sarit de la punct, cu 3-4 dinti nu prea se mai invarte. Am citit pe forum ca 1 dinte sarit nu e catastrofal, dar la al doilea deja loveste pistonul in supape. Gresesc ? Daca ai distributia desfacuta da un dinte in sensul de rotatie la cureaua din dreapta ( delcou) si fai proba , la un dinte nu se intampla nimic ,rotesta motorul manoat un ciclu complect 2 ture de vibrochen , incearca si cu un delcou altul care esti sigur ca e bun . delcoul 3500 nu stiu daca e de Olcit , cei care au trs pot spune ce cod de delcou au si ce cod de bobina de inductie folosesc
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community