Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CJ 93 UAC
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Cele 2oltcituri ,amele.
1994 si 1988
http://img812.imageshack.us/gal.php?g=imagine3106.jpg Tre timp masina a ramas singura in familie.
Am avut cateva probleme dealungul timpului cu ea dar sa rezolvat.
Am mai facut un alta la ea.
Am itp si asig de ceva timp.
Masina circula aproape zilnic.
Acum urmeaza sa ii schimb uleiul in cutie si pe viitor o sa vedem ce a fi.
De cand am masina am facut 2drumuri Dej-Cluj si imi place foarte mult cum merge masina la drum intins.
Cateva poze pentru a va da cu parerea daca vreti
http://www.99poze.ro/modificari_oltcit_dej/ O ultima intalnire a Oltcitarilor din Dej pe anul acesta.
Cea visinie a plecat inapoi la Cluj.
Oltcitul meu de maine intra la iernat si nu va iesi la drum pana la topirea zapezii.
Oltcitul verde l-am achizitionat de curand care va fi si el functional numai bun de folosit parintilor mei.
Pentru ca mi-am dorit inca un oltcit in familie l-am luat direct din bani mei:D.
http://www.99poze.ro/oltcit_63716324/ Frumos
JustAlex a scris:Frumos

Multumim.
Oltcitul negru va circula non-stop la nevoie indiferent de anotimp.! Astazi am bagat masina in garaj.
Am desfacut bornele si asteptam vremuri mai bune. De ce ai bagat-o la naftalina? nu daia e masina...sa mearga mai rau rugineste daca sta
Danutz Bratosin a scris:De ce ai bagat-o la naftalina? nu daia e masina...sa mearga mai rau rugineste daca sta

Masina de cand e dupa spusele proprietarului intra in garaj de la prima zapada pana in Martie cand se topea zapada.
Oricum nu am nici cauciucuri de iarna si nici nu vreau sami cumpar anul asta.
Dar la ce materiale dezapezire folosesc romani mai bine sa stea masina in garaj decat sa se sparga toata! alex are dreptate la treaba asta, iarna, cateva luni mai bine sta in garaj decat sa adune zapada si sarea de pe strazi, mai ales daca e incalzit garajul
rabbitdani a scris:alex are dreptate la treaba asta, iarna, cateva luni mai bine sta in garaj decat sa adune zapada si sarea de pe strazi, mai ales daca e incalzit garajul

Incalzit cu caludra sufleteasca,pasiune,rabdare si putina munca la piese ce pot fi demontate si reparate/reconditionate in casa.
Oricum odata pe saptamana o pornesc masina si o mai misc 2m fata-2m spate ca sa nu intepeneasca ,ca nu mai vreu lupta crancena cu franele! ce-as vrea si eu sa am garaj .. a mea sta la mila naturii
rabbitdani a scris:ce-as vrea si eu sa am garaj .. a mea sta la mila naturii


Lasa bre ca si a mea sta tot asa cand da zapada cobor frumusel ii dau o cheie, dau o tura, ma distrez si eu putin doar e iarna nu? posesorii de RM stiu de ce
rabbitdani a scris:posesorii de RM stiu de ce

Si fostii posesori de RM stiu de ce!
Asta e partea distractiva a RM-ului! Fostii posesori stiu ca e o adevarata distractie iarna, creste rugina pe ele de zici ca-s artificii
mariankzd a scris:Fostii posesori stiu ca e o adevarata distractie iarna, creste rugina pe ele de zici ca-s artificii

A mea era alba toamna si portocalie primavara! Au trecut aproape 2ani de la ultimul post pe acest topic.
Intre timp masina a circulat zilnic pe toata perioada anului exceptand iarna.
A fost plimbata la Dej pe la Cluj apoi Sibiu si Baia Mare.
Dupa ce in atata timp am schimbat bateri "fara numar" aprox 30 in tot acest timp am spus Stop si am cumparat o baterie noua.
A primit mai multe schimburi de ulei ,dar si de filtre de combustibil.
Rulmentii cu ace noi partea dreapta si in rest maruntisuri.
A avut o perioada cand a inceput sa faca pe nebuna la instalatia de alimentare ba la aprindere si atunci am jurat ca ii dau foc! Ete ca era sa ii dau foc fara sa vreau de la niste furtune de alimentare aruncate din greseala peste bobina....dar am scapat ieftin doar cu 2fire arse.
A primit cauciucuri noi pe fata si unele sh ,dar bune pe spate.Conducte noi la semietrier si placute pe spate.
Ultima lovitura "sub centura" a fost cand vroiam sa plecam la nationala.
Inainte cu cateva zile am transplantat motorul de pe cealalta masina si motorul de pe masina l-am pus in portbagaj pentru al duce la o revizie completa.Uite asa nici nu am apucat sa iesim din oras si sa stricat pompa de frana....A trecut nationala.......am reparat provizoriu franele si acum caut o pompa noua pentru dansul.
Motorul se afla inca pe bancul de lucru si necesita sau mai bine zis va primi:
Disc ambreiaj nou
placa de presiune noua
rulment presiune nou
axe cu came 1.1 noi
culbutori 1.1 noi
semeringuri supape noi
kit complet garnituri
elice racire noua
curele si role intinzatoare noi
releu si punte mare incarcare noi
o verificare amanuntita la interne si o curatare sanatoasa si revopsirea tututor detaliilor.
Dupa toate acestea va primit bucsi noi la puntea spate si intarit telescoape fata-spate si schimbat barile de torsiune spate.
A fost intr-e timp inmatriculata "pe Dej" si sau schimbat si nr de inmatriculare CJ 93 UAC
domnul Admin daca se si poate schimba numele topicului in CJ 70 MIG - CJ 93 UAC Ma adaugam la piesele necesare pentru motor:
set complet supape noi ,opritoare si o alta chiuloasa pe stanga din cauza unui filet pe moarte. Asteapta la rand alaturi de alte piese care trebuiesc cumparate.
Masina totusi circula aproape zilnic cu celalalt motor... Momentan am oprit jetatul de bani in reconditionarea motorului ,dar va intra curand in lucru.
Pentru ca burdufele planetarelor isi cam faceau de cap am zis ca trebuie inlocuite.M-am inarmat cu 2burdufe exterioare ,2planetare de rezerva ,scule si coliere si m-am apucat de demolat.Dupa demontare daunele sunt asa:
burdufe exterioare -interioare la ambele planetare
cap bara directie dreapta si posibil cap bara directie stanga
ambele burdufe caseta directie.
Urmeaza schimbarea planetarelor cu cele de rezerva care primesc burdufe exterioare&coliere noi si inlocuirea celor necesare peacolo.
Maine asamblam. Asteptam detalii. Dupa ce ca am remontat aproape tot pe dreapta acuma trebuie sa demontez butucul si sa schimb capul de planetara caci se pare ca are primi dinti de filet dusi si nu pot pune nicicum piulita.
Am schimbat capul de planetara cu altul si surpriza dupa remontare si proba bate.Demontat din nou verificat..surpriza am spart cosarca la demontarea dinainte.Inlocuit cu alta planetara si acum e lux.
Pe partea stanga am schimbat: burduf cap bara,planetara cu totul ,dar cu capul de vechi alatur de burdufe si coliere noi,butuc cu pivot cu tot.
Dupa toate acestea ma declar multumit si totodata enervat de faptul ca azi au inceput sa bara culbutori pe partea cu pompa de benzina...urmeaza si eu reglati... Felicitari,ai planetare noi acum! si permis
si bucse noi la puntea spate
si telescoape intarite
masina LOW
capota rat
si o amenda de centura. Felicitari pentru permis !
Pune o poza cu capota rat aveam ei eu un plan sa-mi fac capota veche rat, dar am renuntat ca era prea gaurita Felicitari pentru permis!
Peste 300km facuti saptamana trecuta Dej-Bistrita si Dej-Cluj .Masina merge cum trebuie si inca "tot pe jos e" Ma bucur. Dupa un drum de Cluj acum o luna, am reusit performanta sa vad "in gura" si am luat un drag de parapet.Janta sa dus,e adio si bucurie nu aveam roata de rezerva toata treaba seara la 9.Am rezolvat intre timp cu roata atunci si cand am ajuns acasa supriza rotulele sau facut muci si sa indoit si bratul de la bara de torsiune.Schimbat cu altele si din nou reglata inaltimea. In rest benzina,km si iar km.
Discurile spate si placutele sunt pe terminat.Deci urmeaza si alea schimbate. Discurile si placutele sunt pe drum si urmeaza a fi montate.
O poza de acum cateva luni... http://forum.4tuning.ro/attachment.php?attachmentid=2748963&d=1365962561 Montat bordul superior,inferior,ceasuri,mocheta si schimbat semeringurile axe cu came si distributie,garnituri noi la capacele de jos si oringuri la axe. Dupa ce am luat un caine si am umblat fara bara o perioada acum a sosit bara cea noua si am montat-o.
Aceleasi probleme cu consumu nu scade sub 15% in oras chiar si cu reglajele de.minima miscare. Orice reglaj ii fac acelasi consum deci cere clar alt corp de carb.
Alex.Pap a scris:Dupa ce am luat un caine si am umblat fara bara o perioada acum a sosit bara cea noua si am montat-o.
Aceleasi probleme cu consumu nu scade sub 15% in oras chiar si cu reglajele de.minima miscare. Orice reglaj ii fac acelasi consum deci cere clar alt corp de carb.

pune carbu de r5... merge ok si consuma mai putin pe aspirat Aceleasi probleme le-am avut si eu....orice i-as fii facut tot 20% consuma...mers lejer. L-am dus si la carbotest si degeaba..era un caz pierdut Si cum ai rezolvat problema cu consumul? Alt carburici. Asta iarna cu asta nou aveam 13% consum...in conditiile in care faceam si drumuri scurte de 3-4 km. Sa vedem acuma cat o consuma...ca s-a incalzit, socu' nu-l mai trag nici la pornire... Alt set de reglaje..acum 1l=8,5km mai trebe umblat,dar ne apropiem de adevar! Asta inseamna un consum de aproximativ 12%, destul de mare totusi. Dar ,ne apropiem de adevar...am coborat ceva de la 16%. De cateva zile un coleg servici ma imbolnavit cu alsau golf mk2 Rat /Hoodride. Planurile vreau sa le pun aplicare in primavara-vara.
Bucsarie-rulmenti cap coada,directie si o conversie noua de suspensie.
Jantele de aliaj reconditionate ,suspensia LOW,mai low decat a fost pana acum si finalizat motoru original si repusa cutia de viteze in 4.
Refacute franale pentru a tine pe loc cum trebe.
Vedem la vara ce si cum ne invartim.
+o izolatie cap coada A trecut si vara asta.
Am chiulit extravagant,am fost in tara doar 2saptamani.In timpu asta i-am tras o aerisire la frane si vreo 2ture in cartier.Neavand acte valabile nimic am zis sa nu ma eventurez.Am schimbat garniturile la un etrier fata,benzina si putina talpa.Sa bulit o garnitura la capacul inferior la chiuloasa si a inceput sa piarda ulei.Sper totusi sa finalizez anu aceste motorul si cam atat.
Din pacate absenta mea si lipsa timpului nu face absolut nimic decat stationarea ei in curte.
Nustiu ce soarta va avea momentan.Ar trebui reconditionata complet ca sa fie bibelou si inafara de bani si un vopsitor calumea nu as avea nevoie de mare lucru,dar ramane iar problema timpului.
Am avut sau mai am o tentativa de a finaliza motorul,schimba toata bucsaria,reconditionat jantele de aliaj si niste cauciucuri bune si cine stie sa o aduc in Germania.Speranta na murit,dar exista un dar.Cine sa faca toate aceste treburi?!
Voi incerca la anu sa finalizez unul din proiecte si apoi poate o iau pe sus si mi-o aduc aici!Sa auzim de bine. 2015 se apropie de sfarsit si din nou fac planuri hmmm sper sa le si realizez.
Masina sta in curte din 2013 Iunie nefacand mai mult de 5km in pana azi.
La anul poate poate reusesc sa o pun la punct si sa o mut in Germania de data asta mai aproape.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community