Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Bujii
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Bytzu pretul il poti verifica foarte usor pe unixauto.ro
Made in ? sunt acele bujii OK,ms ... Briskurile sunt destul de bune ,dar champion sau bosch nu iti cumpara..bani aruncati degeaba.
Ai putea sa cauti ceva ngk cu 2electrozi, pretul lor este de aprox 50lei setul la depozitele Unix auto. Sau pune NGK cu iridiu. Dai un ban dar nu mai ai probleme. Sau NGK simple (BP6ES) si la fel, n-o sa mai ai probeleme. Costa 10 lei bucata (40 toate 4) ... am si eu un set din asta,cand am vazut pe ambalaj ca scrie oltcit mi-au furat ochii dar au putin peste 1000km si una a cedat
... iti recomand cu incredere la urmatorul schimb de bujii sau daca cedeaza astea sa cumperi bujii beru frantuzesti
costa 12 lei bucata, 48 de lei toate 4
codul lor este 14R-8DU
bunica-miu a pus din astea si are vreo 2000 de kilometri si se comporta excelent si nu le-a dat jos deloc de cand le-a pus in 2000 de km de ce sa le dai jos?ar trebui sa mearga fara sa le vezi la culoare macar 30-40 de mii ca sa afirmi despre dansele ca sunt bune

Ryan vezi ca sunt cam albe ,ori n-au lucrat bine ori amestecul e mult prea sarac iulica, eu eram invatat cum facea cu celelalte bujii gen sinterom, brisk, dupa cateva sute de kilometrii le dadea jos pentru ca se defectau nu stiu ce sinteroame aveai tu dar am mers 5-6000 km cu un set de sinteroame fara sa faca figuri ... si le-am dat jos cand de fapt facea delcoul figuri ... acum am niste bosch-uri parca .. nici macar nu mai stiu sigur de cand am umblat la ele dar au in jur de 10000 km am avut si eu de-a face cu sinterom,unele au mers binemersi,altele nu,e mare loterie,acum am ngk pe una,si champion pe alta si merg ok ambele pai la asta ma refeream si eu ca nu toate sunt produse bine, unele se mai si defecteaza daca nu le-ai luat gata defecte
Cristii a scris:iti recomand sa cumperi bujii beru frantuzesti

de unde ai scos-o pe asta cu bujiile frantuzesti ?
http://www.beru.com/company/history bujii beru se fabrica si in franta, cel putin pe ele asa scrie
nu am spus ca tara lor de origine este franta, ci pur si simplu ca are pe masina bujii beru frantuzesti Beru le fabrica majoritar in Franta.

Eu am facut cu Beru UX56 cam 40.000 km si nu au avut nicio problema.
Cu aprindere electronica de TRS si bobina uscata tip Valeo Competition
andrei_221 a scris:Beru le fabrica majoritar in Franta.

Eu am facut cu Beru UX56 cam 40.000 km si nu au avut nicio problema.
Cu aprindere electronica de TRS si bobina uscata tip Valeo Competition


si eu tot beru am pe masina si sunt ok....
dar vreau sa imi cumpar niste ngk iridium...mai stie careva codul pt cele compatibile la oltcit??? Daca iei pentru turbaciune, nu prea te ajuta codul pentru Oltcit. Trebuie ceva mai reci.
cristi_s a scris:Daca iei pentru turbaciune, nu prea te ajuta codul pentru Oltcit. Trebuie ceva mai reci.

adica reci .... cu distanta mai mare??? Nu...Bujiile au o anumita cifra termica in functie de motor. Spre exemplu la bujiile ngk, cele compatibile cu oltcitul sunt BP6ES. Acel "6" reprezinta cifra termica. Cu cat cifra e mai mare, cu atat bujia e mai "calda". Tie iti trebuie o bujie mai rece, adica cu cifra termica mai mica, deoarece motorul tau lucreaza acum la temperaturi mai ridicate, spre exemplu bujii cu cifra "5". De retinut faptul ca si aceste cifre difera in functie de producator: adica cele ngk cu cifra 6 sunt echivalente cu bujiile bosch cu cifra 5.
Sper ca ai inteles cat de cat. Bafta! Bujiile pot fi calde sau reci in functie de cata ceramica contin. La ngk cifra mai mare duce la o bujie mai rece,la celelalte in general e invers.
Felul bujiei e dat de lungimea ceramicii,tipul ceramicii,tipul electrodului,lungimea electrodului si multe altele...nu de "cata ceramica contin"... salut baieti

puteti sa-mi spuneti si mie care sunt cele mai bune bujii posibile si incercate si de voi?de asemenea fisele si in general instalatia de aprindere?Ma intereseaza ceva performanta,adica sa manance jar cand apas pedala.Motorul este de 1.3.
Inca mai am un LFG-ul si vreau sa-i fac un upgrade:D
Astept parerea voastra NGK NGK sunt Ok, Denso sunt Ok, Champion sunt de asemenea foarte bune. Asta din experienta proprie. Fisele Tesla sunt destul de slabute, cele lungi au o rezistenta interna infioratoare, plus ca necesita mare atentie la demontarea de pe bujii, altfel se rupe capul. Acum am ceva Global si par mult mai Ok decat alea Tesla. Mai am si unele manufacturate de mrclradu, dar inca nu le-am probat. Bujiile NGK BKUR6ET merg pe Oltcit?Am un set dar sunt second(le-am luat de la service-ul unde am facut practica)Oricum eu am pe masina buji de 4 feluri diferite de vreo 3000 de km si nu mi-au facut figuri niciodata Par a fi pe acolo. Le pui si vezi cum merge. Fise BOUGICORD. care este varianta ngk iridium care merge pus la motorul meu de 1.3? NKG IZF R6K 11
multumesc,asta trebuie notat neaparat.Intre timp insa am luat Denso Iridium pentru Axel 1.3,cred ca si astea sunt bune si sunt putin mai ieftine decat NGK,despre care observ ca au tehnologia laser Iridium.
Le-ai montat pe masina si daca da,ce parere ai despre ele? Sunt de doi ani pe mașină, fără pobleme. Am montat Denso Iridium pe masina si fisele Bougicord,pot spune ca mecanicul meu a ramas cu gura cascata,sunt criminale,de departe cele mai bune bujii din cate am avut de cand sunt oltcitist,din 2007.
Intr-adevar costa o caruta de bani,dar merita fiecare leu,le recomand tuturor care vor o imbunatatire a performantelor motorului.Sunt garantate 30000km,ceea ce cred ca este destul de mult. bujiile alea denso pe care le-ai montat au hexagonul de 16 sau de 21? daca il au de 21 ce cod au? pana la urma oare ce bujii ngk iridium sa folosesc la Turbaciune ...ce distanta sa aiba la electrod... ca n-am inteles treaba cu bujiile calde/reci.. si pentru ca nu aveam ce face m-am apucat de cautat ...codul de la denso iridium power pentru oltcit il stiam e IT22 singurul dezavantaj sau hai sa ii zicem goanga e ca are hexagonul de 16 si nu ii place piticului meu de pe creier ... asa ca dupa ceva cautari am dat peste codul IW22 ... caracteristicile sunt identice, hehagonul e de 21 ... dar e o singura problema are ceva daca sunt mai lungi cu 1,5 mm ... adica lungimea filetului la IT22 e de 17,5mm iar la IW22 e de 19mm sau cel putin asa spune catalogul celor de la denso ... http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/power/spec.html
Acc3l3ratoR a scris:pana la urma oare ce bujii ngk iridium sa folosesc la Turbaciune ...ce distanta sa aiba la electrod... ca n-am inteles treaba cu bujiile calde/reci..


Bre, la motorul tau turbo ar trebui niste bujii, oleaca, mai reci.
La NGK, cifrele mai mici de 6 (ca ex.) indica bujii calde iar cele superioare indica bujii reci.

La motorul de Oltcit standard sunt recomandate bujiile cu cifra termica 6.
Daca ai facut modificari la motor (comprimare, turbo, marirea cilindreei) este recomandat sa iei bujii cu cifra termica mai mare de 6 - deci bujii mai reci.

Intr-o prima faza ai putea incerca bujiile NGK BP 7 ES. Daca ceramica acestora se inroseste, urci in continuare la 8, 9 s.a.m.d. .

Toti cu care am discutat sunt de parerea ca bujiile marca NGK sunt cele mai bune, la momentul acesta, din lume. lasa ca nici denso nu sunt departe ... tot asa cu cati am vorbit parerile sunt cam impartite .. mai ales referitor la cele cu iridium ...
lancer a scris: singura problema are ceva daca sunt mai lungi cu 1,5 mm ... adica lungimea filetului la IT22 e de 17,5mm iar la IW22 e de 19mm...
Scoate din lungime prin montarea unei saibe cu grosimea specifica (1.5 mm) sub "talpa" bujiei . ei pana la urma s-a rezolvat ... ideea e ca merg fara nici o saiba ... dar la o compatibilitate intre ngk (macar aici exista un cod bun) si denso cu iridium .. am ajuns la concluia ca denso IW20 sunt cele mai potrivite ... asa ca au si ajuns pe masina ... si chiar se cunoaste bine Eu ii prefer pe japi(onezi).
gyorgyoda a scris:Eu ii prefer pe japi(onezi).
DENSO e firma japoneza. Ma referam la NGK. Si, da, nu stiam ca Denso e tot o companie japoneza. Am mai invatat ceva. oricum preturile si la NGK si la DENSO sunt tot cam acolo iar din ce spun lumile parerile sunt cam jumate-jumate ...initial am vrut ngk-uri dar nu mai aveau pe stock de acolo de unde mi le putea aduce la un pret mai convenabil ... asa ca am optat intr-un final pentru denso ... oricum iridium rulessssss ... Bujiile NGK ZFR6F ar merge pe Oltcit? Mai bune sunt bosch-urile cu platina si iridiu (bosch platinum iridium). Din astea am eu pe masina si sunt geniale. mult mai bune sunt cele NGK cu iridium...care costa aproape 200ron/4buc...
daca o luam asa, mereu gasim ceva mult mai bun.

ZFR6F par a fi bune pentru oltcit, cel putin dupa denumire/catalog corespund pentru Oltcit.
http://www.ratwell.com/mirror/www.spark-plugs.co.uk/pages/pricing/ngkpricea-bl.htm [quote]puteti sa-mi spuneti si mie care sunt cele mai bune bujii posibile si incercate si de voi[/quote]
[b]DENSO[/b]
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Instalatia electrica Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community