Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

ulei ~
Pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Eu am băgat 15 W 40 cu MoS2 și n-am avut nici un bai. Mă declar mulțumit de el.

Așa arată bidonul.

Uleiul e negricios, prima data când l-am folosit am crezut că am luat țeapă și mi-au dat ăștia ulei ars . M-a liniștit un prieten mecanic, care mai schimbase uleiuri de diferite nații și mi-a zis că așa trebuie să arate. Pai, cred ca e negricios de la bisulfura de molibden sau de la colorantii aditivilor care sunt bagati in el dar chiar nu o stiam pe asta
Pana la urma 10w40 o sa bag dar nu stiu de care, voi care spuneti ca este mai bun?, Liqui Moly sau Motul?
Acum depinde si de motorul fiecaruia, si de kilometrii motorului.
Mie de exemplu imi trebuie pentru un motor de 1299 cmc facut pentru Cehia cu 120.000 de kilometrii reali parcursi.
Te-as sfatui calduros sa folosesti filtru de ulei fie Mann W712/15 si ulei Motul sau Repsol semisintetic sau full sintetic (0/5/10W40).



Motul + filtru Mann = aprox. 150-160 lei.
Plumber a scris:La mine Liqui Moly nu a mers.

Adica? nu-i placea?! il scuipa in cutia de filtru te pomenesti
Eu am folosit Mobil 1: 10W40 pe TRS-ul vechi, si-l alergam de numa, fara probleme, nici consum de ulei n-avea (cam 0,5l la un schimb ~5000km)
Pe asta mai nou (33000km) folosesc Total 10W40, si nu observ vre-o diferenta, dar si masina e alta (nu consuma gram de ulei).
Am luat un bidon Motul 10W40 (6100 Synergie+), si scrie asa: citez: "Technosynthese' lubricant specially adapted 4 powerfull engines (gasoline, TD, LPG, et direct injection). Extended drain interval. Limit lubricant consumption. Contains calcium sulfonate. May produce allergic reactions."
Pe asta am sa il folosesc la ultimul oltcit achizitionat, impreuna cu un filtru Tecneco (descoperit chiar pe acest topic ).
Parerea unui tip simpatic legat de subiectul: uleiuri minerale vs sintetice:
http://www.youtube.com/watch?v=3zEBI1QndPo nu va suparati daca motorul e ,,varza''poti sa-idai cel mai fitos ulei tot nu o sa mearga in parametri .eu de la nasterea motorului cca 100de mii am folosit LUK OIL LUX schimbat la3-4 mii si filtru la 2 schimburi si merge poate ca uneori imi cam bat joc de el .
JorJ-L a scris:Adica? nu-i placea?!...[/url]

Ba îi plăcea mult de tot..... îl mânca de parcă era pe pâine.
Plumber a scris:
JorJ-L a scris:Adica? nu-i placea?!...[/url]

Ba îi plăcea mult de tot..... îl mânca de parcă era pe pâine.


Cat consuma la 1000 de km? Da cine a mai ținut socoteala...
L-am băgat nu cu mult înaintea de naționalei 2012.
Am plecat cu el cam sub nivel din Alexandria, am căutat aproape o zi întreagă în București ca să completez și nu am găsit, am ajuns la Bușteni, am plecat spre Sâmbăta de Sus iar acolo când am făcut schimbul(luasem între timp Mobil1 10w40) au mai ieșit din motor doar vreo 2 litri.
Ori motorul meu este paranormal(nu a mai făcut de atunci așa) ori uleiul ăla a avut ceva.
jimmy92 a scris:nu, fiindca uleiul ars e coroziv, si cu timpul o sa-ti manance tabla!

la ce masini am vazut si pierdeau ulei motor sau cv ,dupa ce curatam mizeria tabla ramanea impecabila,la restul cu motoare sau cv fara pierderi de ulei tabla era ruginita ,deci? Sunt mituri astea cu aciditatea uleiul.Cine nu a reconditionat o masina, le crede la cat ulei a curs la masina mea ar fi trebuit sa fie strecuratoare Uleiul ars devine acid in timpul functionarii motorului din cauza sulfurilor degajate prin arderea combustibilului. Uleiurile ca lumea au aditivi pentru neutralizarea lor, dar in timp si astea devin acide. Asta e unul din motivele pentru care se schimba uleiul.
In fine, pentru a da cu el pe table, nu e asa mare drama, dar daca se gasesc uleiuri super ieftine noi, de ce sa te complici cu asteptatul si cu manjitul cu ulei ars, care miroase super naspa? eu am amestecat ulei cu vasilina si am fiert sa se omogenizeze si am aplicat si este ok fara rugina Am probat de cca 2 ani ulei LUBRIFIN 15W40 si fata de acelasi ulei de la LQUI MOLY nu este nici o diferenta. Aditivul cu bisulfura de molibden l-am adaugat separat impreuna cu alti 3 aditivi tot de la producatorul german mai sus amintit. Aditivi sint:

1. Oil Treatment
2. Aditiv ulei cu MOS2
3. Aditiv evitare scurgere ulei
4. Aditiv stabilizare vascozitate ulei

Asta este solutia optima si cea mai ieftina pt maxima performanta si minim cost in cazul motoarelor de oltcit. Ca si precizare pina acum am avut 10 oltcit-uri iar in prezent am 5. Nu am nevoie nici de confirmari si nici de infirmari, scriu toate astea pt cei care au ochi sa citeasca si cap sa priceapa.


ps 4 l ulei=45 lei Păi bre Octavian, nu ne dai și nouă mai multe amănunte?
Adică de unde luăm Lubrifin 15w40 că la noi la Alexandria s-a uitat toată lumea pătrat când am întrebat.
Și aditivi de care?
Nu vrei tu să pui niște poze? Chiar asa, Lubrifin unde se mai gaseste?
Stiu ca atunci cand bagam, functiona super motorul dar n-am mai gasit si am bagat tot felul de uleiuri nemtesti dar degeaba, tot proaste sunt. la orice NORAUTO, pt uleiul de motor.

Inca se face cu tehnologie veche romaneasca, cu toate ca a fost cumparat de TOTAL ULEIURI ROMANIA.

Nu este ulei reciclat, filtrat si apoi cu glicerina adaugata pt vascozitate!

Uleiul de cutie nu l-am gasit in comertul socialist, asa ca am comandat 2 litri la depozitul producatorului! pt cei din Brasov, este simplu, se pot duce direct la sediu sa-l cumpere. Rafinaria Lubrifin sa desfintat , efectiv sa ras de pe fata pamantului , nu stiu daca cei de la Cristian mai produc uleiuri .😅 și aditivii? Lubrifin-ul exista si mai produce, chiar daca parcul industrial a fost relocat, eu unul am cumparat ieri atit uleiul de motor cit si cel de cutie!

Aditivii ii cumpar de la SC ROMATUD SRL service auto si magazin piese, sos Vitan Barzesti, nr. 3, sect. 4, Bucuresti, tel 021 334 46 66, 0722 499 022, daca ii spuneti si ca v-a trimis baiatul care cumpara aditivi pt oltcit, o sa inteleaga despre ce este vorba! Daca nu are vre-un aditiv din cei din catalogul de pe net, faceti comanda si va va aduce in citeva zileprodusul dorit, dar de regula are cam tot ce am avut nevoie.

























Aditivii sint pentru: 1 oprirea scurgerilor de ulei prin locurile neetanse si revigorarea garniturilor imbatrinite, 2 Marirea gradului de viscozitate la temperaturi ridicate si astfel pastrarea unei presiuni ridicate a uleiului, 3 Aditiv cu bisulfura de molibden pentru reducerea frictiunii l piesele aflate in miscare si implicit reducerea zgomotelor, aditiv ce se gaseste atit pt cutia de viteze (in flacon mic tip seringa), cit si (in recipient mai mare de tabla) pt motor, 5 Aditiv pentru pastrarea calitatilor si proprietatilor uleiului la temperaturi ridicate, adica impiedica arderea lui!
Tot in foto am postat si garnituri de cupru tip O ring din acelea ce la interior au un fir de azbest si fac etansarea printr-o deformare foarte usoara si sigura la stringere cu un cuplu mic fata de o garnitura de cupru plata tip saiba. Mulțumesc! Cu placere!
am bagat tot felul de uleiuri nemtesti dar degeaba, tot proaste sunt

Mi se pare o afirmatie hazardata. In primul rand fiindca sunt "acuzate" fara nicio "discriminare" toate uleiurile "nemtesti".
As putea recomanda un ulei foarte OK pentru oltean, insa doar pentru pasionati care nu socotesc cu meschinarie costul uleiului, pentru ca daca am lua in permanenta in calcul pretul masinii atunci cand schimbam lubrifiantul la motor, cel mai probabil nu l-am mai schimba deloc.
Acesta este:
http://www.syntheticoils.us/Products/amo.htm
Cu el motorul meu functioneaza intr-un "mare fel"...
Multe drumuri cat mai bune! Și deunde îl cumperi? De la o firma din Alba Iulia. Raspund la telefonul 0747060934. Persoana de contact-Tudor Ratiu.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community