Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Restaurare oltcit

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Dupa 7 ani a venit vremea restaurarii batranei. Acum ma gandesc, ce ar trebui sa fac? Avand in vedere ca tatal meu mi-a lasat mie oltcit-ul, iar eu as vrea sa-l fac functional si pe picioare. As vrea in acelasi timp sa ii pun si audio pe el, deci daca m-ar putea ajuta cineva sa imi explice cum as putea sa realizez aceasta manevra pe el as fi foarte recunoscator.
Si pe langa acestea, as dori daca puteti sa imi spuneti si mie ce imbunatatiri pot sa ii aduc aftermarket *referindu-ma la abdsolut orice as putea schimba* si daca aveti niste idei despre ce as putea sa ii aduc la interior ca sa dea si un aer de mai nou, sa ii pun eu ceva. De ex ma gandeam sa ii fac ceasurile de bord sa lumineze din spate, ca la masinile noi.
Scaunele se pot schimba? Per total scaunul soferului m-ar interesa, ca in rest nu e bai. Ce variante de jante am posibile pentru a cumpara, si ce marime pot sa folosesc la cauciucuri.
Toate chestiile astea as vrea sa le fac la interior, si exteriorul sa il las neschimbat. De motor si de partea asta cu pornitul o sa ma ajute tata, deci aici nu am probleme, doar ca sigur e loc de imbunatatiri si chestii care sa o faca mai buna.
Husele de volan sunt de o anumita marime? Ca as vrea sa ii pun si o husa.
Concluzia este ca as vrea sa ii dau viata batranului Oltcit, cum ar zice altii, sa renasca in ceva mai frumos. Sunt atatea date pe internet si atatea amanunte ce tin de modificari dar vad ca-ti este foarte greu sa le descoperi de parca ai descoperii america.
Cauta si ai sa gasesti ce vrei plus ca oltcitul nu a fost fabricat ieri ca sa nu se gaseasca solutii de-al modifica, a fost fabricat acum 30 de ani.
Daca vrei masina buna cauta un matiz sau altceva, dar, nu oltcit mai ales daca e si rablagit, o sa-ti mananci zilele cu el. Tocmai pentru ca am cautat despre oltict, am gasit in mare parte chestii de pe 4tuning, care nu ma intereseaza, iar in particular pt audio si alte chestii nu am gasit. Am tinut sa intreb aici pt ca aici, cum spune si titlul, este FORUM OLTCIT.
Daca nu ai nimic de recomandat, poti sa nu imi raspunzi, plus ca nu vreau sa fac oltcit-ul sa fie masina de zi cu zi, ci doar o chestie de care sa ma bucur din cand in cand *aviz "sfatului" de a imi lua un matiz* Cu sistemul audio e simplu. In prima faza il achizitionezi dupa care tragi un fir de plus mai gros de la baterie sa alimentezi radioul( cel din fabrica e cam subtire).
Pune niste poze sa vedem in ce stare e. Cu tabla cum sta? Multumesc pentru pontul cu audio-ul, o sa ma uit cand o aduc la curte. Momentan masinuta este la bloc si o sa o aduc zilele astea, dupa care o sa incep sa imi tot fac de lucru cu ea.
http://imgur.com/14UlOZC
http://imgur.com/B1p2Myu
Pozele le-am facut pe fuga. Pana sa ma apuc de ceva, in primul rand vreau sa o curat calumea. Rugina nu este prea prezenta, si chiar ma bucur de treaba asta, sunt mici urme jos pe laterala dreapta a masinii, dar momentan nu e prioritara.
O sa mai fac niste poze si o sa mai revin cu niste poze dupa ce o mut. Pana atunci raman la propuneri. In principal interiorul as vrea sa-l lucrez si sa vad ce chestii pot sa ii aduc ca sa arate mai nou *nou in sensul de modern*. Gasesti pe topicul meu poze cu interiorul meu care l-am facut negru, poate te inspira cu ceva. http://forum.oltcit.ro/viewtopic.php?t=11747&postdays=0&postorder=asc&start=550
Legat de rugina verifica cum e si pe dedesub, nu doar la exterior. Nu lasa rugina sa avanseze, ca pe viitor vor fi mai costisitoare reparatiile
Mai pune poze cand mai faci. Ca optiuni de schimbat motorul ce am? Salut Morin!
Din poze(bord maro, volan și fețe de uși albastre, ceasuri Veglia, clanțe nichelate) se pare că Oltcitul tău este cu piese franțuzești. Sfatul meu este să-l restaurezi și să-l lași ca de la mama lui. Mașinile de acest fel sunt din ce în ce mai puține.
Vrei să joci? Găsește unul mai nou și fă-i ce vrei tu. Cam tot ce ai spus tu se poate modifica: ceasuri, scaune, motor.
Pe Oltcit s-au pus scaune de Honda, de Ford și, desigur, scaune sport. Soluții pentru ceasuri sunt multiple; de la a le ilumina din interior la schimbarea ceasurilor cu totul(aici urmărește topicurile lui Iulică și o să fii uimit de ceea ce se poate face în materie de ceasuri). La motor s-au făcut tot felul de năzdrăvănii: s-au experimentat carburatoare de la alte mașini(Dacia, Mazda, Ford, Renault); s-a montat injecție monopunct și nu în ultimul rând s-au montat turbine la motoarele Oltcit.
Ar fi o provocare pentru tine să faci un Oltcit cu injecție multipunct.
Spor la treabă! Primul sfat de la -1 înainte de 0:
Să nu asculți de toți cretinii. Din ce observ, mocheta de dreapta fata e inverzita, inseamna ca a avut parte de apa acolo.
Uita-te totusi daca mai exista podeaua, sa nu fi fost mancata de rugina..... L-a cam mancat rugina ce e drept pe jos, si intr-adevar s-a simtit si cand am vrut sa il urc pe cric ca facea cam urat. In schimb trebuie sa imi iau alta pompa, ca cea pe care o aveam nu mai merge si n-am apucat sa umflu decat un cauciuc.

Astea sunt pozele pe care am apucat sa le fac cat am sters-o putin, ca arata deplorabil, si trebuie sa gasesc o metoda sa scot mizeria aia de afis, ca a lipit un cretin afis cum ca ar cumpara masina pt casat si e lipit cu ceva aracet, fir-ar ei de idioti.
Maine dimineata am sa revin cu niste poze si sub capota. Am facut cateva cu telefonul dar nu arata prea bine.

http://imgur.com/a/q6VSh Afisul il poti curata cu alcool tehnic sau cu benzina. Iti recomand sa te apuci sa-l faci bucati si sa-l cureti de rugina in caz ca vrei sa-l ti mai multi ani. Banuiesc ca nu ai 18 ani, asa ca ai timp sa-l faci cum trebuie.
Morin a scris:In schimb trebuie sa imi iau alta pompa, ca cea pe care o aveam nu mai merge si n-am apucat sa umflu decat un cauciuc.
Tare cred ca pompa e buna insa stind mult timp masina pe jante, cauciucul s-a dezlipit si tot aerul bagat in pneu prin valva iese prin spatiul liber. La rotile fara camera, singura sansa sa-l umfle este compresorul industrial. Ar mai fi o posibilitate insa e destul de periculoasa chiar si pt un experimentat in domeniu. Și ce dacă BOOOM!!! ? Sau iar la fel, daca ia foc, no problem, avem si pompieri pe forum
Laurentiu a scris:
Morin a scris:In schimb trebuie sa imi iau alta pompa, ca cea pe care o aveam nu mai merge si n-am apucat sa umflu decat un cauciuc.
Tare cred ca pompa e buna insa stind mult timp masina pe jante, cauciucul s-a dezlipit si tot aerul bagat in pneu prin valva iese prin spatiul liber. La rotile fara camera, singura sansa sa-l umfle este compresorul industrial. Ar mai fi o posibilitate insa e destul de periculoasa chiar si pt un experimentat in domeniu.


Nu, pompa chiar nu baga aer deloc, fiindca se rupsese o piesa de acolo, asa ca am schimbat-o cu alta. Cauciucurile erau si ele intr-adevar moarte asa ca am schimbat rotile de pe stanga cu totul astazi.

Am pus o baterie de alarma de proba (12 v, 7,5 a) si mi-a aprins cativa din indicatorii de bord, farurile pe jumatate, faza lunga care se pornea incetisor dar mergea, stopurile, stergatoarele incetisor asa, si cam tot ce era pe bord doar ca mai incetisor. Trebuie sa fac rost de o baterie de masina ca sa vad de tot de pe ea, dar momentan nu prea am bani
http://imgur.com/a/F2RES http://imgur.com/zpdbHhC

Mai are sens sa o pun pe redresor?
Morin a scris:Dupa 7 ani a venit vremea restaurarii batranei.
Inainte de toate, in locul tau as inlocui curelele de distributie, rolele intinzatoare, cureaua de actionare alternator, uleiul de motor si cel din cutia de viteze dupa care i-as monta o baterie buna cu care sa incerc o pornire a motorului. Dupa toate astea, in functie de prioritati si fondul financiar disponibil, poate incepe "restaurarea batrinei". Mulți trăiesc cu psihologia că, dacă e un hîrb, pune una-alta ieftin și prost, și gata, merge.

Realitatea o să-i phutizeze lui ideile. Incurci conceptele de restaurare si tunning.

Restaurare = aducerea la starea originala (din fabrica)
Tunning = modificarea unei masini cu tot ce iti trece prin cap. tuning

1 singur n
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community