Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Identificare carburator

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Buna ziua tuturor celor care (mai) viziteaza acest forum.

Ma poate ajuta cineva sa aflu de la ce fel de masina este un carburator pe a carui placuta de aluminiu, atasata la unul dintre suruburile care tin capacul, scrie:

CARFIL
R 21 0064
28 3 0 DCI 2 ?

Arata ca un carb de Oltcit, dar nu este. Gaura surubului de reglaj aer/relanti este infundata din turnare.
Arata si ca un carb de Nova, dar nu este; ii lipseste sectorul de disc pe care se pune cablul de acceleratie.

Multumesc. O poza ar fi de folos. O fi whireless. 28/30 DCI e de Nova. Probabil a fost adaptat pe altceva, de aia ii lipseste piesa aia. Poze:

http://www.mselectronic.net/pics/20160307_164236.jpg

http://www.mselectronic.net/pics/20160307_163711.jpg

http://www.mselectronic.net/pics/20160307_163658.jpg

http://www.mselectronic.net/pics/20160307_163644.jpg

http://www.mselectronic.net/pics/20160307_163636.jpg

Intre timp l-am montat pe masina si merge excelent. Cu un carb de Oltcit nu a mers niciodata asa de bine. Ce-i drept, nu am avut niciodata carb de Oltcit cu toate sigiliile intacte, membranele noi etc.

Acum problema: dupa cum vedeti in poze, nu pot conecta cablul de acceleratie la el pentru ca nu are "biluta" necesara. Are cineva un carburator defect, de la care imi poate da acea piesa metalica ?

Multumesc. Articulatia respectiva se poate cumpara si monta acolo: http://www.stamel.ro/files/produse/fise-tehnice/1277816261_din71802.pdf Cred și eu că-ți merge perfect doar e pentru motor de 1.6, cu jigloarele aferente. Dacă la iarnă ai consum de ”hamăr” să nu te sperii Zephirus @ , depinde cum va lucra cu acceleratia , daca are marimea 50 la picior va avea un consum de 7 plus o galeata , iar daca stie sa lucreze frumos cu acceleratia va avea un consum 8-10 l pe 100 Intru cat raportul aer cu benzina e acelas indiferent de carburator deoarece jiglerul de benzina va fi mai mare la orificiu obligat si cel de aer va fi si el mai mare , totodata si difuzoarele sant mai mari Cristi_s, vreau sa pastrez totul cat mai original (macar in aparenta), pentru a avea sanse la Retromobil.

Zephirus, deci este de Nova 1.6, fara dubii ? Cat despre consum, dupa cum spune si alexandruteutisan, acest carburator este facut in principiu sa ofere motorului mai MULT amestec, nu mai bogat. Iar motorul isi ia cat "ii spui" sa-si ia, din pedala. Dar...ca de la un oltcitist catre altul, chiar conteaza ? Oltcitul tine de pasiune nu de economie, acum in 2016. Dupa ce termin de restaurat Oltcitul, o sa caut o Volga M21. Sunt convins ca aia va fi mult mai economica )

Va multumesc pentru informatii. Dacă tot e de bibelou, doar pentru poze ....tip Retromobil... pune-i un carburator original, curățat!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Consum, Circuitul de benzina Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community