Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

DJ-62-SSS
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
O bucata de tabla in forma izolatorului termic, izolatorul termic, si doua garnituri de hartie. despre problema elecetrica : nu merge semnalizarea pe ea..nimic.

nici avarie nici semnalizare. nu stiu din ce cauza. eu la bord m-am mai uitat, am mai bagat mufe una in alta ...tot nu vrea sa o ia.

daca mai are cineva idei la ce sa mai umblu / ma uit astept.

partea de "dop" pentru locul fostei pompe....

nu prea as vrea sa las pompa de frana veche in locul respectiv. o uzura in plus pe axul cu came. de aceea as cam vrea sa cap de ea. La releu te-ai uitat ?
stuparu_mihairadu a scris:....nu prea as vrea sa las pompa de frana veche in locul respectiv. o uzura in plus pe axul cu came. de aceea as cam vrea sa cap de ea.

Cred că ai vrut sși spui de benzină.
Mai există și varianta de a demonta o pompă de benzină și de a-i scoate axul care antrenează membrana. foarte bine plumber...te testam sa vad daca esti atent (NOT)

da la cea de benzina ma referea. dar daca-i scot axul respectiv uleiul din interior nu o sa intre in pompa cand incepe sa balboteze?

m-am uitat la releu, l-am inlocuit cu 5 si tot nimic. La cele 4 fire din spatele butonului de avarie te-ai uitat ? Din ce-mi aduc aminte sunt 2 verzi cu papuc alb ce duc la semnalizarea de pe stanga, respectiv dreapta masinii, un fir gri ce duce la butonul de semnal de pe satelit si inca un fir maro de minus.
Uite si schema corecta de montaj: http://imageshack.us/photo/my-images/402/10082012829.jpg/. Te rog sa o confrunti cu ce este la tine ca sa vedem daca pozitia firelor este identica cu ce ti-am aratat eu. Atunci problema este din alta parte.

L.E.: Poate, foarte bine, sa fie ars butonul de avarie si adio semnal sau avarii. La sigurante te-ai uitat e prima sau a doua de sus in jos. Daca tot umbli la sigurante curata si papucii cu smirgel ca sigur sunt oxidati sigurantele merg...ca restul consumatorilor de pe siguranta respectiva nu au probleme. Ai verificat ce ti-am spus ? nu inca
stuparu_mihairadu a scris:da la cea de benzina ma referea. dar daca-i scot axul respectiv uleiul din interior nu o sa intre in pompa cand incepe sa balboteze?
E greu de taiat o bucata de tabla (1 - 1.5 mm grosime) + o bucata de clingherit la forma talpii pompei si date doua gauri in care sa intre prezoanele de prindere si apoi strinse cu piulitele.
Laurentiu a scris:
stuparu_mihairadu a scris:da la cea de benzina ma referea. dar daca-i scot axul respectiv uleiul din interior nu o sa intre in pompa cand incepe sa balboteze?
E greu de taiat o bucata de tabla (1 - 1.5 mm grosime) + o bucata de clingherit la forma talpii pompei si date doua gauri in care sa intre prezoanele de prindere si apoi strinse cu piulitele.


nu e greu bineinteles...dar tine bucata aia??? ca nu e foarte groasa. totusi e tabla de 1.5, nu de 0.3 . N-are de ce sa nu tina, ca nu-i presiune ca la balamuc acolo. Dar sa pui garnituri bune, ca sa nu ai surprize
jimmy92 a scris:totusi e tabla de 1.5, nu de 0.3 . N-are de ce sa nu tina, ca nu-i presiune ca la balamuc acolo. Dar sa pui garnituri bune, ca sa nu ai surprize


garnituri insemnand ce??

da-mi un exemplu sa stiu ce caut garnitura de etansare dintre capacul de tabla si orificiul de la axa cu came. Cumpara clingherit si dai si cu silicon pe ambele fete ale garniturii. da imi cer scuze..uitasem de garnitura ei. credeam ca trebuia sa confectionez eu o garnitura in regim diy.
stuparu_mihairadu a scris:cine poate sa dea o tura pe la mine sa ma ajute si pe mine cu semnalizarea???

eu sunt in somaj tehnic 3 saptamani...asa ca indiferent de ora sau zi ma gasiti acasa

Ai rezolvat problema cu semnalizarile?Weekendul viitor pot sa te ajut...
Mai da si tu un telefon...
Zici ca Ford si-a intrerupt activitatea?
deceneu32 a scris:
stuparu_mihairadu a scris:cine poate sa dea o tura pe la mine sa ma ajute si pe mine cu semnalizarea???

eu sunt in somaj tehnic 3 saptamani...asa ca indiferent de ora sau zi ma gasiti acasa

Ai rezolvat problema cu semnalizarile?Weekendul viitor pot sa te ajut...
Mai da si tu un telefon...
Zici ca Ford si-a intrerupt activitatea?


maine ma uit la ea...se poate sa nu fi conectat firele bine...ma uit si vad ).

eu sunt liber ca pasarea cerului ...cand vrei sa treci pe aici ma anunti.

si da..si-au oprit activitatea. aproape 4 saptamani incepand de maine. motoarele merg. restul acasa
stuparu_mihairadu a scris:uitasem de garnitura ei. credeam ca trebuia sa confectionez eu o garnitura in regim diy.


Laurentiu a scris: tabla (1 - 1.5 mm grosime) + o bucata de clingherit la forma talpii pompei si date doua gauri in care sa intre prezoanele de prindere si apoi strinse cu piulitele.


Si la bucata de tabla si la garnitura de clingherit faci doar gaurile pt prezoane NU si gaura centrala pe unde e actionata pompa de benzina. Ce e asa greu de priceput ?
Laurentiu a scris:
stuparu_mihairadu a scris:uitasem de garnitura ei. credeam ca trebuia sa confectionez eu o garnitura in regim diy.


Laurentiu a scris: tabla (1 - 1.5 mm grosime) + o bucata de clingherit la forma talpii pompei si date doua gauri in care sa intre prezoanele de prindere si apoi strinse cu piulitele.


Si la bucata de tabla si la garnitura de clingherit faci doar gaurile pt prezoane NU si gaura centrala pe unde e actionata pompa de benzina. Ce e asa greu de priceput ?


logic ca nu o sa dau gauri in locul unde era p ompa..doar incerc sa o scot din actiune. ba vericilor....am dat jos bordul iar, erau legate prost mufele ce-i drept..dar si dupa ce le-am pus inapoi nu a dat niciun semn.
in rest una alta mergeau, ceata, stopurile, faza lunga/scurta...etc.

si da am incercat vreo 7 relee..si tot nimic.

p.s.

un mic video azi..a plecat cam greu avand in vedere ca statuse de ceva vreme. dar pana a venit benzina la motor.

e putin decalata aprinderea. posibil sa se fi distantat iar platinile. oricum aia e banala (doar m-am chinuit cu ea mereu...am reusit sa deprind arta reglarii aprinderii).

http://www.youtube.com/watch?v=PY0tgqIMIgk&feature=youtu.be Bai...problema cu semnalizarea am patit-o si eu azi, dar la mine era de la mufa care intra in releu...nu facea contact calumea. Eram intr-o intersectie azi si nu mai aud ''clic clic'', ioc semnalizari cat ai zice peste am folosit cheile de la casa pe post de surubelnita, am desfacut plasticul unde normal vine lampa de harta am miscat putin releu si de mufa si si-a revenit o sa cobor maine cu multimetrul la masina sa vad ce si cum....

va tin la curent. Eu tot cred ca-i de vina butonul de avarie. N-ai altul bun sa-l probezi ?
gyorgyoda a scris:Eu tot cred ca-i de vina butonul de avarie. N-ai altul bun sa-l probezi ?


nope..

am vb cu laur (Ala cu LRD-ul)..mi-a zis sa leg contactele pe direct.

care ar fi "ordinea" ??? din cate imi dau eu seama "plusurile" ar fi firele care vin de la satelit + avaria, 1 singur fiind masa (Cel maroniu).

daca le leg direct gen verde + masa = scurt?? sau o sa inceapa sa licare semnalizatorul? Ti-am mai explicat.

Firul gri este comanda de semnal din satelit.
Firele verzi sunt becurile de semnal de pe o latura a masinii sau alta.
Firul maro este minusul.

Cred ca nu se intampla nimic, dar ca sa fii sigur poti inseria un bec de la lampa de harta intre ele.
Incearca sa tii cu degetele de la o mana firul gri si cel verde si cu cele de la cealalta mana firul maro si vezi ce se intampla.

Ar mai fi o cauza. Firul maro de minus sa fie intrerupt si de aici sa ai circuit deschis.

De o problema asemanatoare m-am lovit si eu anul trecut. La mine porneau avariile chit ca dadeam semnal stanga, chit ca dreapta. Am scos instalatia electrica a masinii (cea din fata) afara si cu cartea langa mine am luat-o la analizat mufa cu mufa, fir cu fir pana am inteles-o. Am montat-o la loc si si-a revenit ca prin minune. Nici pana azi nu stiu sigur care a fost problema. Dar, banuiesc ca nu erau puse bine firele la butoane inclusiv cel de avarii.
De atunci pana acum am uitat o parte din fire unde duc. am inteles fiecare ce reprezinta...problema e pe care le ating intre ele?

imi dau seama din ce zici pe aici ca trebuie sa ating cel putin 3 fire...semnalul, verdele si masa...vezi distractie maine in parcare Nu e masa, e minus. Masa inchide circuitul pe caroserie si reprezinta un nod al mai multor minusuri sau nu.

De fapt sunt 3 fire pe care le grupezi cate 2. Pe de o parte ai plusurile: firul gri si un fir verde si pe de cealalta minusul: firul maro.
Daca nici asa nu merge, inseamna ca firul maro este intrerupt si adio circuit inchis.

Dar poti recurge la un artificiu, iei un minus( fir maro) de la alt buton care sti sigur ca merge si il legi de cele doua fire de plus (gri si verde). In cazul asta ar trebui sigur sa mearga.
gyorgyoda a scris:Nu e masa, e minus. Masa inchide circuitul pe caroserie si reprezinta un nod al mai multor minusuri sau nu.

De fapt sunt 3 fire pe care le grupezi cate 2. Pe de o parte ai plusurile: firul gri si un fir verde si pe de cealalta minusul: firul maro.
Daca nici asa nu merge, inseamna ca firul maro este intrerupt si adio circuit inchis.

Dar poti recurge la un artificiu, iei un minus( fir maro) de la alt buton care sti sigur ca merge si il legi de cele doua fire de plus (gri si verde). In cazul asta ar trebui sigur sa mearga.


mda..si asta e adevarat. in definitiv toate minusurile sunt comune. o sa vad maine si daca merge trag unul afara de la un buton care nu-mi mai foloseste. ca si asa am destule care stau degeaba Banuiesc, ca azi nu te-ai atins de ea...
gyorgyoda a scris:Banuiesc, ca azi nu te-ai atins de ea...

banuiesti bine


maine ma trezesc de dimineata ca am niste treburi de facut...si pe urma toata atentia mea o sa fie acordata masinii.

sper sa mai ramana ceva si pentru boxele din casa ba....ce viata frumoasa ...cum era de asteptat si conform traditiei (adica la o belea aparuta trebuie neaparat sa mai descoperi altele)...

m-am dus voios dimineata pe racoare la masinuta. am desfacut iar una alta..am constatat ca semnalizarea tot nu merge. asta e. posibil sa fie butonul cum ziceti toti.

am zis ca daca tot am venit la masina sa verific ce are de nu merge frumos si lin....am verificat delcoul, toate la locul lor. am zis sa vad la platini ca poate s-au distantat....si cand il desfac ...ghice ce?!...

ERA PLIN DE ULEI. platinile erau asemeni rulmentului de la planetara..imbinate in ulei, axul principal si ala era imbibat in ulei si nici macar nu mai misca platinile...atat de bine era lubrifiat

l-am luat l-am curatat, am "Suflat" totul pe acolo, l-am montat si i-am dat cheie. un real progres la inceput....a mers lin si pe urma a inceput iar sa faca problemele clasice (probabil a venit iar uleiul peste el).

dar inainte de a pune punct operatiunii am ambalat putin masina.

surpriza surpriza ...IAR...zona de deasupra tavieti de caldura de la scut (pe partea pasagerului)...nu ca era stropita de ulei..a dat cu o presiune de a curatat totul pana la vopseaua sasiului. ITI DAI SEAMA CE PIERDE PE ACOLO DACA DA CU PRESIUNEA AIA?! ?!

asa ca...urmatoarele concluzii :
1)ambele simeringuri de la axele cu came sunt duse.
2)posibile alte scurgeri din zona tavitei aleia - aici va rog sa-mi ziceti si mie ce anume e pe acolo
3)semnalizare ioc (inca)

Presimt ca oltcitasul meu batran cere iesirea la pensie..si o sa o primeasca Mă întrebam de ce te chinui cu aprindere clasică dar dacă spui că îl scoți la pensie nu mai contează. mie de aprindere mai imi arde ?? poate ne facem colegi la firme private de pensionare ca si eu vreau sa il pensionez pe al meu, asta daca imi spui cu cat se plateste fierul in Craiova Nasoala problema, sunt batrane nu poti avea pretentii...

Daca ai nevoie de ceva sa`mi zici, poate se gaseste pe la mine.
bobocu91 a scris:Nasoala problema, sunt batrane nu poti avea pretentii...

Daca ai nevoie de ceva sa`mi zici, poate se gaseste pe la mine.


mane sa vedem...in momentul de fata nici bani nu mai am..si nici timp.

sa vedem . nu se stie nicidoata ce se intampla )

in principiu o sa iau probabil 2 simeringuri (Cele de la axele cu came)..restul vedem atunci Nu am mai scris de ceva vreme....

Ca sa vin cu un mic update...motorul pierde ulei pe la axele cu came si pe sub el....destul de mult.

Acum ca si update "bun" ....sau ca veste buna pe romaneste....

Daca reusesc sa iau banutii pe care ii vreau de la banca s-ar putea sa pun pe picioare SSS-ul sau sa-l bag intr-un mic transplant cu masina donatoare.

In CONDITII IDEALE poate ma aleg cu un SPECIAL impecabil (Tinut in garaj toate cele). dar ramane de vazut si daca-l vinde omul

Daca nu macar schimb motorul la Oxid si poate umblu ceva pe la tablarie si reusesc sa-l mai tin putina vreme. Banii de bagat in el nu sunt multi dar ca de fiecare data nu ii ai...cum am zis...daca reusesc si-mi ies calculele poate reusesc sa-l pun pe picioare. Nu am mai scris de ceva vreme....

Ca sa vin cu un mic update...motorul pierde ulei pe la axele cu came si pe sub el....destul de mult.

Acum ca si update "bun" ....sau ca veste buna pe romaneste....

Daca reusesc sa iau banutii pe care ii vreau de la banca s-ar putea sa pun pe picioare SSS-ul sau sa-l bag intr-un mic transplant cu masina donatoare.

In CONDITII IDEALE poate ma aleg cu un SPECIAL impecabil (Tinut in garaj toate cele). dar ramane de vazut si daca-l vinde omul

Daca nu macar schimb motorul la Oxid si poate umblu ceva pe la tablarie si reusesc sa-l mai tin putina vreme. Banii de bagat in el nu sunt multi dar ca de fiecare data nu ii ai...cum am zis...daca reusesc si-mi ies calculele poate reusesc sa-l pun pe picioare. Simeringurile si O-ringurile necesare nu cred ca te costa mai mult de 100 de lei. Astfel scapi si de problema pierderii uleiului.

Ia mai da-o-ncolo de treaba! Schimbi masina cu totul pentru niste amarate de pierderi de ulei. Asa ceva nu se poate. pe langa pierderile alea am si niste gauri mari prin bordul (partea de tabla), praguri...

gyorgyoda a scris:Schimbi masina cu totul pentru niste amarate de pierderi de ulei. Asa ceva nu se poate.


ce ne pricepem la dat sfaturi si cum stim noi mai bine ca propietarul ce are in curte sau ce nu are in portofel.
EXTRAORDINAR dom`ne ! adevarul e ca e mult de munca si multi bani bagati ca sa aduci caroseria aia la o stare care sa zici ca mai tine 10 ani ...

oricum sper sa il aduci iar pe linia de plutire si sa ne mai vedem la vreo intalnire oltcit ...din pacate anul asta am fost vraiste toti la capitolul intalniri ... ba nu stiu cum sa va zic..nu prea au decurs lucrurile cum am sperat. mai ales la serviciu. asa ca pt moment mai amanam putin planurile.

am luat iar contact cu lumea "multinationalelor"...si am constatat iar ca pt ei angajatul nu reprezinta ...mai nimic. ba nu stiu cum sa va zic..nu prea au decurs lucrurile cum am sperat. mai ales la serviciu. asa ca pt moment mai amanam putin planurile.

am luat iar contact cu lumea "multinationalelor"...si am constatat iar ca pt ei angajatul nu reprezinta ...mai nimic. stf ..cu fordul tau ... cand ne-am intalnit ti-am zis ceva si tu batman batman ca e in regula ... hai sa mai postam ceva si pe aici.

am dat acum comanda de simeringuri.
in principiu daca tine vremea cu mine ...in ianuarie ii facem o pornire Vesti bune! A pornit masina?Mai exista?
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community