Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

GJ 01 EVL
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Se vede de la o posta ca asta e inaltimea nominala. Dar, din punctul meu de vedere, arata ca un tractor asa. Acesta a si fost unul din motivele pentru care am coborat-o pe a mea. da, arata un pic urat, dar nu ma prea pricep sa o las jos dar merge bine si asa frumoasa masina, e cam ridicata ce e drept de fata. intr-un fel e bine, acum depinde cat e ridicata. eu pe a mea cand am ridicat-o cu un dinte de fata de o facusem aproape ca o dacie papuc, nu mai aveam stabilitate buna, parca mergeam cu barca, plus ca oltcit-ul se inclina mult in curbe, si , si franele erau mai ineficiente, asta pt ca nu se mai lasa botul in fata la frane sa poata frana mai bine da, este , toti se uita la ea cand merg prin oras, e cel mai frumos, intretinut oltcit din motru
in legatura cu fata, de aia nu frana bine pe fata, ca e ridicata, o sa vad sa o las mai jos, mersi oricum de informatie La tine problema e din alta parte fiindca ai h-ul (inaltimea) standard, deci ar trebui sa franeze ca la carte. Mai bine ia la puricat toata instalatia de franare. nu prea ma pricep la treaba asta desii bunica-miu cred ca a schimbat vreo 4, 5 pompe de frana dar nu cred ca era de la ele ieri am mai mesterit ceva pe la masina:
am dat tapiseria aia urata de pe usi jos
am schimbat manerele interioare pentru ca erau crapate, decolorate si aratau rau cu unele negre impecabile
am dat jos husele de la scaune sa le spal si cu ocazia asta am vazut ce scaune ca noi am
poze:
http://imageshack.us/photo/my-images/801/dscn1016t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/98/dscn1015f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/440/dscn1014v.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/696/dscn1013f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/253/dscn1012w.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/dscn1010zr.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/24/dscn1009s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/576/dscn1011v.jpg/
Cristii a scris: desii bunica-miu cred ca a schimbat vreo 4, 5 pompe de frana dar nu cred ca era de la ele


Eu ma refeream la etrieri. Ar fi bine sa-i demontezi si sa-i cureti de oxidul de aluminiu adunat in lacasul pistonaselor si al garniturilor. Daca s-a exfoliat pe alocuri teflonul de pe pistonase este recomandat (ca bine zicea Iulian) sa il indepartezi in intregime cu o bucata de lemn sau cu partea boanta a cutitului. stiu ca nu era din pompele de frana dar am vrut sa spun ca nici in ziua de azi, bunica-miu nu a gasit problema la sistemul de franare nu stiam eu de ce masina nu prea tragea, dadea in nas cateodata, scotea fum, si consuma si azi desfacu-i carburatoru sa vad ce are si gasii plutitorul topit, garnitura arsa si cuiul poanto blocat, le inlocui si acum se comporta normal
azi mai lucrai la ce am lucrat si ieri, si finaliza-i lucrarea, adica am montat alt casetofon ca al vechi era depasit
alta viata cu asta
http://imageshack.us/photo/my-images/443/dscn1017ro.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/833/dscn1018w.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/703/dscn1022t.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/703/dscn1022t.jpg/ Nu-mi vine sa-mi cred ochilor ce vad. Plutitor topit...? da, stai linistit ca asta e putin ce vezi
la unu i-a prajit de tot carburatorul asta seara am mai mesterit cate ceva, adica am schimbat ceasul de plafoniera ca al meu nu functiona cu unul jeaeger frantuzesc care functioneaza super si am facut niste poze:
http://imageshack.us/photo/my-images/194/dscn1093fv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/803/dscn1094h.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/593/dscn1077ya.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/210/dscn1089r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/819/dscn1091a.jpg/ jaeger acum ceva timp, am facut rost de un motor de gsa de 1300 si uitandu-ma la el, mai precis la curele de distributie, am observat o mica fisura pe partea cu exteriorul si acea fisura se marea din ce in ce mai mult pana cand am dat cu manivela, s-a crapat aproape de tot si am tras cu mana de ea si am rupt-o
acum, as vrea sa ii schimb distributia si nu stiu cum
se schimba ca la motorul de trs distributia?
sau difera?
seria motorului este S.A. CITROEN G13/646
o sa pun si poze E acelasi motor in proportie de 95%, are in plus doar pompa hidraulica si adiacentele (gaura in bloc pentru tija de actionare si prezoanele de fixare a pompei HP). Distributia e 100% la fel. s-a rezolvat
al meu nu mai are pompa hidraulica si altele specifice motoarelor de gs/gsa pentru ca a fost transformat in motor de axel un nou look :
http://imageshack.us/photo/my-images/90/dscn1137g.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/171/dscn1138n.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/100/dscn1135e.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/dscn1139m.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/4/dscn1140qzl.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/145/dscn1141u.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/843/dscn1142o.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/441/dscn1144b.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/100/dscn1143ol.jpg/
asa ca n-aveam ce face, i-am facut pleoape la faruri, dar cu spray-ul iar buza capotei atinge pe faruri si s-a cam luat vopseaua, dar o sa pun auto colant
i-am vopsit buzunarele de la usi ca erau cam decolorate, si ornamentele de haion, iar pe bandouri am dat cu spray dunga aceea si pe capacele laterale de semnalizare stie cineva care dintre cele 2 tipuri de capace, le-a avut oltcitul meu din fabrica?
http://imageshack.us/photo/my-images/864/20120626210617.jpg/
si pe ce culoare?
grii sau negre? Imi cer scuze ca sunt pe langa subiect, dar oricare dintre cele doua modele ar fi fost, mie mi se par foarte urate! Mai bine fara... eu am avut din alea gri pe ea ....acum na ..daca nu-ti plac :-<
Cristii a scris:stie cineva care dintre cele 2 tipuri de capace, le-a avut oltcitul meu din fabrica?
http://imageshack.us/photo/my-images/864/20120626210617.jpg/
si pe ce culoare?
grii sau negre?

Ce model este a ta?Pe hayon scrie 11 RL,pe usa 11R!
Daca e RL,ambele modele de capace!!
Daca e 11 R,nici unul! e club 11 rl oltena in cartea de identitate si in realitate tot la fel Pune-i capace! inca nu, capace din alea originalea o sa ii pun doar cand o sa il fac nou
acum am alte idei, vreau sa ii pun ceva jante in 4 prezoane azi am facut rost de o cutie de viteze frantuzeasca de axel in 5 trepte+ o gramada de alte piese
cateva poze cu masina si cu rematul :
http://imageshack.us/photo/my-images/854/dscn1180f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/5/dscn1181.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/805/dscn1182f.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/62/dscn1183si.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/687/dscn1184l.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/89/dscn1186r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/607/dscn1185k.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/692/dscn1187q.jpg/ Imi place cum arta Oltcitul tau, se vede ca a fost masina de batranel Cand va fi pe mana ta, iti recomand sa-l mai lasi din suspesie ca va arta mult mai bine, asa cum e acum e prea inalt avand in vedere ca stai la oras si nu faci off-road cu el
Ce faci cu atata plastice de interior? Cristi,felicitari pentru piese!
Ce ti-ai luat de-acolo si cat te-au costat?
George Hermenean a scris:Imi place cum arta Oltcitul tau, se vede ca a fost masina de batranel Cand va fi pe mana ta, iti recomand sa-l mai lasi din suspesie ca va arta mult mai bine, asa cum e acum e prea inalt avand in vedere ca stai la oras si nu faci off-road cu el
Ce faci cu atata plastice de interior?

George, este pe mana mea, mi l-a dat mie, oricum, masina asta nu cred ca o sa o dau vreodata
De lasat din suspensie, da, o sa il las ca e prea inalt, dar nu acum, ca nu am timp.
Adevarul e ca imi trebuiau si niste plastice de interior si inca imi trebuie, restul care nu imi trebuie, le pun la vanzare
Deceneu, merci
Pai mi-am luat o cutie in 5 trepte frantuzeasca de axel, impecabila, cu placute de frana cu senzori aproape noi, o gramada de plastice de interior, scrumiere , o aeroterma frantuzeasca, o luneta, muuuulte cabluri de frana de mana, de acceleratie, de ambreiaj, un suport din tabla pe care stau farurile, un bord superior dar crapat, 3 borduri inferioare, 3 faruri, si multe altele, toate la 200 de lei cu tot cu transportul inclus
adica mi le-a adus de la tg-jiu la motru Poate ne dai si noua ceva! depinde ce piese doresti azi am dus cutia de viteze la spalat ca era plina de mizerie
cateva poze:
http://imageshack.us/photo/my-images/72/dscn1192a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/831/dscn1193m.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/854/dscn1194e.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/823/dscn1195c.jpg/ E frantuzeasca,de AXEL,in cinci trepte? da deceneu, am specificat mai sus
stai linistit ca nu e de gsa, ca asa fac mai toti greseala asta, de multe ori cutiile in 5 frantuzesti de axel sunt confundate cu cutiile in 5 de gsa Si de ce-mi zici sa stau linistit?Ca doar n-o cumpar.... nuuuu, ma gandeam ca poate ai fii crezut ca e de gsa si eu nu stiam
oricum, nu o vand . o sa isi aiba locul pe masina, dar habar n-am cand, ca nu prea e timp, si vreme buna
pe langa cutia asta, o sa montez si un motor de 1300 de gsa in perfecta stare de functionare, deoarece, vreau sa dau jos motorul si cutia de viteze ale masinii ca sa le pastrez fara sa le stric, ca apoi sa le pun pe masina cand am sa o restaurez, sa o fac ca atunci cand a iesit de pe poarta fabricii
dar mai este pana atunci
deocamdata, imi strang toate piesele necesare restaurarii ei, care imi trebuie Ce ziceti de REVEKE mea BV 01 RVK . dupa un an si trei luni de stat afara in parcarea blocului ,bine inteles fara baterie ,(aceasta fiind in casa ne folosite ne incarcata ) am pus bateria la incarcat pe un redresor constructie proprie circa 2 ore , cu toata batrinetea bateriei de peste 4 ani ,am scos furtunu de alimentare de la carburator si am det la manivela pina mai venei benzina pe furtun, lam lus inapoi si iam dat vreo 10 _12 ture de motor , am cuplat bateria , iam tras socu ,2 sprituri de pedala , si la a doua tentativa de pornire , a si pornit , prema data in doua buzi , imediat in trei si un pic mai greu in patru , vreo doua minute a scos fum negru pe toba , vecini au ramas muti , cu masinile lor de ultima generatie , euro3,euro4 ,euro5, dupa aceia mam apucat si am dat doua roti jos si man dus la PECO sa le unflu ca erau pe janta . Sa o dau la REMAT. Sa o vind la kilogram , nu cred ca merita aceasta pedeapsa (soarta) Ia vrea sa mai traiasca . In concluzie BABA MEA DIN 1986 VA MAI TRAI totusi, daca tot ne povestesti de al tau oltcit, de ce nu ii faci si un topic?
si din cate imi aduc eu aminte, tu mi-ai zis ca ai un rm din 88-89 parca, acum ti-ai luat altul? Nu este din 88_89 , e din 86 . nu miam loat alta masina , am fost plecat din tara , aici in Romania nu am alta masina , doar REVEKE mea cea batrinica , dincolo am un TELCO-SPORT TATA , si acele fabricat in 1995 , cu 127000 km la bord , cu sigiliu intact. Am vrut sa renunt de tot la sait , der ma convins Hermeneanu , si alti sa nu iau inseama mistocarelile , despre utopic , nu cred ca-si are rost , sint destule . am inteles
asta asa e, e plin forumu de mistocari, dar nu trebuie sa ii bagi in seama
totusi, fa-i si tu un topic la masina sa o vedem si noi cum arata Ti-am reconditionat un contact de pornire.Ce-am patzit.....
Toata ziua de miercuri mi-am dedicat-o acestuia!
Cauza?Incomplet!Din cei 15 verturi(''catzei''),la mine au mai ajuns doar sase.Restul...i-ai pierdut.Daca nu te pricepi sa-l desfaci,de ce te bagi?

Celelalte componente au fost toate.

Am completat de la mine,de la niste contacte mai vechi,verturile lipsa!

Urmeaza sa-ti reconditionez si celalat contact,cel care se blocheaza,dar sa nu ma grabesti....

Masa de lucru...


Contactele mele de rezerva!!!

Ti-am facut si vitezometrul VEGLIA exact cum mi-ai cerut! multumesc Cu placere!Ti-am terminat de reconditionat si al doilea contact,cel care se bloca la mijlocul cursei.
Mi-e lene sa ti le pun la posta!
Scuze! ok, mersi mult
nu-i nimic, le pui cand vrei daca iti trebuie cumva un set de semeringuri de supape, sa imi zici...
le-am gasit prin garaj... da, imi trebuie
vorbim pe privat s-a prafuit topicul, din nou
nu am mai lucrat nimic la masina, NBD-ul imi fura tot timpul , dar, in schimb, am facut poze sa va uitati la ele, mai ceva ca la cinema
http://imageshack.us/photo/my-images/211/sosx.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/195/spfg.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/41/m5hf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/21/e9zf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/153/7gkk.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/5/4yj9.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/825/74z3.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/109/7iof.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/543/2y9j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/153/ncbi.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/208/lj8g.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/35/8pwf.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/713/wjko.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/21/7xic.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/827/5xke.jpg/ Cristii,n-ai mai scris pe aici.Reactualizeaza imaginile sau posteaza altele noi.
Multumesc!
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community