mugurel
Buna ziua,
Usor, usor m-am apucat de reconstructia Citroen-ului meu Axel 12TRS.
Am gasit la Remat una impecabila cu 25.000 km cu 1500lei.
De pe masina mea veche refac integral motorul, iau cutia de viteze Franta 5 trepte cu grup lung, esapamentul motor si etrierii frantuzesti.
Pe Oltcitul de la Remat vor ramane caroseria, interiorul si cam restul.
O sa-i montez ceasul frantuzesc cu ledu-uri, tabloul de bord cu 389.000km la bord de pe al meu, am gasit pe OLX canapelele spate, tetierele de pe un Oltcit 1982.
Deocamdata fac motorul.
Am chiulase modificate de la raliuri cu suspape mari, pistoane comprimate de 1300, axe de 1100.
Am toate garniturile noi noute frantuzesti, segmenti, distributie, etc....
Abia astept sa-i dau cheie!
Deocamdata, piesele si suruburile sunt in vasul de curatat cu ultrasunete
Cum pun poze?
adrian_paul
poti sa dai mai multe detalii despre chiulasele modificate?
deceneu32
Felicitari!
Eu pun poze cu imagebam.
Plumber
mugurel a scris: ...Am gasit la Remat una impecabila cu 25.000 km cu 1500lei.......Pe Oltcitul de la Remat vor ramane caroseria , interiorul si cam restul....
Chiar sunt curios, cum ai luat o mașină de la remat pe care să o repui în circulație?
Poze se pun și cu postimage.
http://postimage.org
mugurel
Pai stii bine ca nu se poate, dar o fac la masini istorice.
Plumber
Cum așa?
George Hermenean
Ceva nu se leaga. Cam imposibil ce vrei sa faci
alexandruteutisan
In momwentul in care ajunge la REMAT posesorul autovehicolului primeste o adeverinta cu nr de inmatriculare si cu nr de sasiu , atentie acest nr de sasiu nu se va mai putea pune in circulatie fiind radiata definitiv . Rematul nu are voie sa comercializeze masini sau componente auto fiinde declarate ca fier vechi ! Va spun acestea ca acum am radiat din circulatie pe RVK si mam interesat si mi sa atras atentia ca nu se va mai putea pune in circulatie nr. de sasiu nici o data ! si aceasta ni sa spus de catre cei de la inmatriculari- radieri din circulatie !