Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Alte pistoane....

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am citit pe forum, despre ceva pistoane de honda civic...si ceva pistoane de toyota supra turbo, montate pe oltcit

Are cineva mai multe detalii? Niste coduri de piese? ceva?
Raportul de comprimare obtinut? Cilindreea obtinuta?
Modificarile necesare pentru montaj? Honuire si alezare.
Se decomprima motorul.
Cilindreea obtinuta: 1.3-1.6.
Acestea sunt modificari pt. turbo. Adriane,daca vrei sa pui turbo merita te complici cu pistoanele de toyota,daca vrei sa ramai pe aspirat atunci trebuie altfel de pistoane,mai inalte,cocosate,ca si alea de oltcit dar mai mari in diametru,poti sa ajungi pana la 81mm diametru la fusta pistonului,ramane o camasa foarte subtire acolo dar rezista am deja turbo, de aceea cochetez cu ideea de a mari cilindreea.
Problema e ca nu am gasit mai multe informatii despre pistoanele folosite, modificarile facute.
Probabil as reusi sa fac si eu planul de bataie, functional, dar cred ca ar fi mai bine sa invatam din experientele altora. Baga niste poze sa vedem si noi Pistoane de wv motorul g60 .de când le-am pus merge bine La ce cilindree ai ajuns cu pistoanele de vw? Ce modificari sunt necesare la partea de piston?

La pistoanele de toyota, stie cineva mai multe detalii? Un cod? Un detaliu?
In afara faptului ca trebuie alezati cilindrii la diametrul pistoanelor.... Alezezi cilindrii,ii subtiezi si automat creste si temperatura motorului,cum faci cu racirea??? ..cu un ulei mai bun? + radiator suplimentar de ulei
+ oltcitul nu mai e de mult o masina cu care sa mergi zi de zi, prin aglomeratie si zeci de semafoare, bara la bara. E mai mult un moft....


Pe de alta parte....prin alezarea cilindrilor, nu cred ca afectezi direct temperatura motorului. Aripioarele de racire ale cilindrilor raman tot acolo, tot alea. Ca iti creste temperatura motorului, avand cilindree mai mare, cai mai multi, aia e alta chestie, zic eu.
adrian_paul a scris:La ce cilindree ai ajuns cu pistoanele de vw? Ce modificari sunt necesare la partea de piston

de la 79 mm trs cele de vw au 81 si sunt un pic mai inalte cat am luat la strung nu mai stiu
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Motor Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community