Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 11 RM

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Am mai facut o achizitie, un RM din 89 caruia eu i-am dat peste cap km la 33000, ieri, masina fiind tractata dintr-un sat din apropierea Sighisoarei. Este si asta intr-o stare de invidiat, putin murdara dar asta nu creaza probleme, are cateva ciobituri la vopsea , si in 2, 3 locuri la exterior niste zone minuscule sub vopsea unde s-au format firicele de rugina. O voi transforma intr-un Club la nivelul anilor 85, cutie de viteze, frane,jante, ornamente, in final dupa curatare, lustruirea caroserie si alte interventii cosmetice, masina va fi ca din fabrica.




Bravo! In curand vei avea o colectie de invidiat. Eu tocmai am facut in week end o excursie la Sighisoara, pacat ca nu mi-a dat prin cap sa vad si eu Oltciturile tale, cred ca erau mai interesante decat plimbarea prin cetatea aglomerata si arhipromovata turistic. De ce nu incerci sa il pastrezi asa cum este?, totusi, a devenit un model rar, e pacat sa-l modifici
Ceasurile veglia le-a avut din fabrica?, intreb fiindca imi e greu sa cred dar uitandu-ma la imbinarea cablurilor de kilometraj, vad sigiliile EEK, trebuia sa pui mana pe telefon in puii mei si sa ma suni, chiar mesteream la unul dintre ele .

Initial am vrut sa il pastrez asa, dar este exact modelul pe care l-am urat la maxim din cauza felului prost in care a fost modificat proiectul original , din cauza asta si datorita faptului ca am toate componentele necasare originale , frantuzesti , o sa-l fac ca pe cel de pe coperta ghidului de utilizare apoi o sa-i aplic jantele alea de Visa pe care le-am pus la vanzare cu ceva timp in urma si care ma bucur acum ca nu s-au cumparat si o sa-l decorez cu stikere ca pe Citroenul Sm sau Ds modelele de curse. Astea sunt modificari temporare pana cand masina va avea varsta de 30 de ani necesara atestarii ca vehicul istoric, atunci va fi adusa la aspectul original . Felicitari pentru achizitie! E cel de pe olx?
Vrei sa-l faci club si pe urma il faci din nou RM pentru al atesta? Nu stiu daca era pe Olx sau alt site de vanzari,fiul proprietarului a venit direct la mine acasa, stia ca am Oltcitul alb pe care il admirase intr-o zi . Da, o sa-l fac Club dar nu revin la RM, toate piesele de RM vor fi casate, masina va fi atestata asa cum va rezulta dupa montarea pieselor de Club, sa nu imi spuna cineva ca va fi problema pe viitor , stiu procedura si criteriile de atestare ca vehicul istoric foarte bine.

Ca evolutie a acestui proiect, ieri am montat ornamentele de la hayon din inox, toate yalele masinii, manerul din inox pe stanga, urmeaza cel de la usa dreapta, am demontat toate sistemele si flansele de RM din spate si i-am facut o baie temeinica







si de exemplu cu motorul romanesc de rm ce vei face?, il vei pastra asa cum este sau il vei schimba cu altul de club?
dar cu celelalte piese gen aeroterma, geamuri, cauciucuri pedalier, vei pune de franta?
intreb si eu ca am o curiozitate pentru treaba asta
inca ceva, stii ca rm-ul este slab tot ca masina, adica calitatea la toate lasa de dorit, nu numai la motor, cutie, frane, ci si asupra vopselei si chiar a coreseriei, dar bine ca daca il scoti o data pe luna si dai cu el la garaj, n-are nimic
ca fapt divers, am avut pana acum 5 rm-uri, 4 albastre si unul alb, in prezent mai am 3 dintre ele si toate albastre
cel alb a avut codul de vopsea in gen ACS001 cred ca era acelasi ca la clubul de franta sau special alb, iar cele albastre ENL f S Directia in care vrei tu Cristi sa duci discutia este fara sens, dupa logica ta, tot ce e romanesc este defect si tot ce este frantuzesc este suprem, e complet gresit. Eu ma refer strict la modificarile aduse de producator care au dus la acest model. Despre caroserie ce sa zic, deocamdata este in stare perfecta,cat timp va fi la mine ramane asa, speculatiile tale sunt pur carcotase si usor dar vizibil invidioase. Singurul lucru aiurea la RM si RT a fost adaptarea nefericita a piselor Dacia. Am avut 11R si 12TRS romanesti, ambele masini bune in masura in care piesele de schimb erau bune.
Singurul Axel ca brand vazut de mine a fost masina Maidanezului, cred ca avea inclusiv chestia aceea ciudata antipoluare, si aici nu ma refer la etuffoir sau la reniflard, masinile pentru export aveau suplimentar un dispozitiv antipoluare. Am vazut destule rm-uri cu tabla buna,la fel cum am vazut si cluburi ruginite.... Mult succes cu modificare in club si la atestare cand ii vine randul.
Sunt curios ce o sa treca pe certificatul de atestare, rm cu frana la cutie Deja incep sa-mi schimb parea despre vehiculele istorice. In ce sens iti schimba parerea, sau care este parerea ta, care este rolul atestarii ca vehicul istoric? George, exista in regulamentul FIVA, categorii de la A la E in care se incadreaza si acest Oltcit cu '' modificarile'' pe care le voi face

Poti verifica pe siteul Retromobil aici; Anexa A - FR - Carte de identitate internationala FIVA

Modificarile sunt cu subansamble de Oltcit, nu manufacturate sau adaptate de la alte tipuri de masini, ci piese originale din productia uzinei. Frumos!Sa-l stapanesti sanatos!!! Masina nu mai este in posesia mea, in acest moment mai detin doar Oltcitul galben descris in unul dintre topicurile mele. A ajuns pe maini bune? E de vanzare! https://www.olx.ro/oferta/oltcit-club-impecabil-ID7nBUA.html#95d22a4732 A ajuns la samsarul ala de la Carei care cerea 2.000€ pe ea si nici nu e inscrisa in circulatie cu numere noi. Mai e de asteptat cativa ani daca se vrea fara sa se plateasca timbrul. Ala cumpara Dacii cu 100€ si le pune la vanzare cu 2.000€ cu o intreaga poveste inventata. Logic nu cumpara nimeni de la el niciodata. E ca si Cornel ala de la Timisoara daca a-ti auzit de el, care cere pe o jumatate de caroserie de Dacia 1300 putreda de rugina 10.000€. Mare dreptate ai Maniak, mai nou nu stii ca asa-i la moda sa-si obtina painea pe termen de juma de an?, adica cum ai zis si tu o ia cu bani de bicicleta si o pune la bani de bmw, mertan si alte acareturi dar nu-i prost cine cere, e prost cine da
Chestia e ca s-a umplut lumea de perversi, la astia decat sa le dai un colt de paine, mai bine il arunci la gunoi, eu asa procedez deci asta e, sunt vinovat ca nu ajut
Referitor la cornel de timisoara, omul e bolnav psihic dar nu stiu de ce am impresia ca tipul are bani sau situatie si face treaba asta cu fierotaniile ca sa-i bage in boala pe cei cu adevarat pasionati..... dar totusi, lumea rade de el ca-i nebun omul.....
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community