Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Oltcit Club 1984

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Deschid acest topic pentru a prezenta ultima achizitie, un Club din 1984 cu 106k de km. L-am cumparat de la Dan Alexandru din Bucuresti si am venit cu el pe roti pana acasa. Nu mai fusese pornit din septembrie si itp-ul exipirat de 3 ani. La partea de mecanica e ok, dar la caroserie va fi de lucru. Luna viitoare va intra in reparatii.
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  Sa-l stapanesti sanatos ! Multumesc! O faci pentru antrnament ! Da de ce nu de colectie?
Totusi, e o masina destul de rara fabricata printre primele, nu e o bicicleta! George sa ai grija de el ca de ochii din cap; ca de nu iti crap capul!

Are ffff mult potential masina respectiva fiind din 1983, deci printre primele fabricate. Merita o restaurare ca la carte!!! E din '82. Vreau sa-l fac masina de epoca sau masina istorica pentru VTM. Ma mai gandesc Masina de epoca indiscutabil.

Ordinea ar fi urmatoarea:
1. Tinichigerie
2. Vopsit profesional (la cuptor s.a.m.d.)
3. Mecanica adusa la stadiul de nou
4. Interiorul adus la stadiul de nou
5. Cele mai bune piese pe care le poti gasi pe intreg mapamondul, inclusiv cele de origine sa le achizitionezi, de preferat noi.
6. Partea legislativa: itp, rca, inscrierea la acr.

Pont: O sa ai nevoie de vreo 1-2000 de euro.

Succes!!!

Exact asa am procedat cu Sierra. Doar partea mecanica m-a costat cam 1500 euro. Urmeaza anul viitor tinichigeria si vopsirea pe de o parte si cutia de viteze pe de alta. La c.v. e mai nasol ca piesele (kit-ul de reparatie si blocul de valve) le gasesc doar peste ocean in USA si ma costa cam 1000 de euro. Cati bani as avea interiorul albastru ar fi imposibil sa-l fac ca nou. Mecanica e in stare buna, trebuie rezolvate pierderile de ulei de la motor in rest e tipla, eventual curatati etrierii si alte amortizoare pe fata.
Din pricina interiorului ma gandesc mai mult la masina istorica pentru VTM, sa fiu sincer visez demult la asta. Ma avantajeaza si cutia care e modelul scurt, la 5500 rot/min aveam 125km/h in treapta 4. Cu un motor 1.3 nu m-as face de ras Nu e imposibil sa-l refaci, inca se mai gasesc elemente de interior albastru, ce-i drept, mai greu.
Ia legatura cu maniacul ala de Berti din Craiova, stiu ca ala avea cate ceva pe albastru.
Poate ai cutie de special pe el, cine stie...
Totusi, baga mai multe poze cu el, interior, motor sa avem si noi la ce ne uita.
Asta e ca o dacie 1300 din 1969, foarte rar asa ca ocupate de el ca merita, va iesi original dar cu timpul, trebuie sa ai rabdare de fier, asta e....
Plus de asta, daca chiar nu reusesti sa faci interiorul albastru poti sa-l faci cognac sau verde daca gasesti sau de ce nu, gri cum e pe oltciturile romanesti, am vazut interior gri si pe club de franta ceea ce era o raritate si da, era original al masinii asa ca interiorul gri a fost si frantuzesc nu numai romanesc. Poti reface interiorul conform cu originalul si atunci te incadrezi in alta categorie dar tot ca masina de epoca se incadreaza. Are mare dreptate Iulicuta. Vad eu care va fi destinatia finala(remat sau dezmembrat nu se pune problema) Vreau sa-i fac tinichigeria si sa-i fac itp-ul, pe urma mai vad ce imi mai trece prin cap. Pai la ce vrei sa circuli cu el?, n-ai GTF-ul?
sau il tragi pe dreapta pana il faci calumea si circuli cu asta alb? Circul cu amandoua ca sunt mafiot
O sa vina si vremea GTF-ului sa-l bag intr-o reparatie capitala dar prin 2017, nu sunt probleme cu rugina sau mecanice care sa duca la urgentarea termenului. Se pare ca anul de fabricatie e 1984 cu toate ca in acte e 1982. Dupa serie si inscriptia de pe componentele pe care le-am demontat imi da 1984.
De saptamana viitoare o sa ma apuc de treaba, pana acum nu am facut prea multe.
Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 

Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala 

Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala Click pentru a vedea imaginea in marime naturala  Este 82, am si factura, cumparat prin defunctul idms hai ca ai ceva de lucru la tablarie Felicitari si s-o stapanesti sanatos!
Spor la restaurat.
De fapt,ce an de fabricatie este?1982 sau 1984?
O poza cu placutele de identificare se poate?Tin o evidenta a tuturor Oltciturilor pe ani,serii de sasiu,serii de motor.Multumesc! Intre timp dupa ce am zis de vreo 3-4 ori ca o sa-l duc la fier vechi din pricina caroseriei( mai puneam un petec, dadeam de alta zona cu rugina etc) ,m-am hotarat sa-l readuc la viata. Inca mai e de lucru la caroserie dar nu mai e mult.
Niste poze: http://imgbox.com/g/ccL7zsQY3E Am mai avansat ceva!
-Partea de tinichigerie e aproape gata( mai trebuie doua petece la pragul dreapta)
-Am revizuit franele.Etrierii fata si etrierul dreapta spate au fost curatati la interior deoarece ramanea blocati. Am inlocuit placutele de frana de mana, lichid de frana nou(cel original se facuse ca mocirla in etrieri), am imbracat conductele de frana cu banda dupa ce le-am curatat de rugina si le-am dat cu grund.
-Motorul a fost desfacut deoarece pierdea ulei pe la tuburile de retur. Am gasit segmentii uzati peste limita, asa ca am pus un set nou de segmenti. In rest am mai schimbat oringul de la pompa de ulei si simeringul de la delcou. Deasemanea motorul a avut parte si de o curatenie generala, blocul a fost spalat la interior cu motorina sub presiune. Am pus ulei 10w40 Total si filtru nou.
Niste poze: http://imgbox.com/g/lTf7jfL5z8 Felicitari! E aproape gata de itp! http://imgbox.com/g/BpukvAxKaL Frumos.Cu ce sudezi ?Sarma Flux sau CO2 ?
Sarma flux! Tot cu sarma flux,am un aparat cu care mi-am facut treaba de minune.
Spor la treaba ! Intre timp am facut si ITP-ul, asigurare si rovinieta. In rest e totul ok, am pus si jantele Amil. Acum pot sa spun ca a meritat efortul sa-l readuc la viata .
http://imgbox.com/g/ZS9LEnnUSp
George Hermenean a scris:Intre timp am facut si ITP-ul, asigurare si rovinieta. In rest e totul ok, am pus si jantele Amil. Acum pot sa spun ca a meritat efortul sa-l readuc la viata .
http://imgbox.com/g/ZS9LEnnUSp

Felicitari! Arata foarte bine Oltcit-ul dupa restaurare.
vsirbu a scris:
Felicitari! Arata foarte bine Oltcit-ul dupa restaurare.

Multumesc!
Mai am putin si fac 5000 de km de cand merg cu Oltcitul asta. Intre timp, am mai schimbat un amortizor pe fata, un rulment pe dreapta fata, bucsa de pe partea stanga de la puntea spate(restul sunt ok), capsula de dezinecare si bucsa superiora de la volan(am pus una de teflon). In rest km zilnic!
Cateva poze: http://imgbox.com/g/DF3L3aIUfw
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Masina Mea Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community