Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Vreau ARO și am nevoie de opinii

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> FORUM ARO
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Salutare, oameni buni !

CUm văd că la capitolul ARO din acest forum mișcarea e cam inexistentă, îmi permit să expun aici următoarea problemă.

Mă bate gândul să-mi iau un ARo 10.4, dar dobitocuții ăia care administrează site-ul ARO nu prea au de gând să ofere informații utile. Așa că apelez la voi: am văzut că sunt oameni care lucrează la show-room-uri, oameni care au fost sau sunt posesori de așa ceva, sau doar mai bine informați.

Ideea este că la drumurile pe care le am eu pe aici, aș avea nevoie de o mașină 4x4 dar nu permanent, doar la nevoie, în restul cazurilor să fie 4x2 de preferabil față; înaltă de la sol, scurtă, manevrabilă și practică. Cel mai repede m-am gândit la acest model de ARO, la cum îl prezintă ăia e destul de bun.

Acuma ce nu știu eu, ce motorizări mai bagă în ziua de azi în el: am văzut că există mai multe tipuri, Aro, Andoria și chiar Toyota. În principal, mă interesează versiunea Diesel (am nevoie de putere și mai puțin de viteză - nici asta dacă e nu strică). Nu știu ce să cred. Nu știu ce cutie de viteze are, ce marcă și dacă e rezistentă, e bine etajată. Interiorul nu mai știu cu ce seamănă, a ARO sau a Dacia. Care ar fi în principal problemele legate de rezistență, motor și caroserie.

Deci, care aveți idee în bună cunoștință de subiect, vă rog nu ezitați să-mi împărtășiți și mie impresiile. Că e absolut necesar.

Și încă ceva: am uitat să întreb un amănunt destul de important: cam ce prețuri se cer - astea știu că sunt în funcție de dotări și motorizări.

Numai bine. Bre, linisteste-te cu ARO!!!
Frate-miu a avut Aro 10, de-ala cu motor dacia 1,4. Totul e inghesuit acolo in motor, a avut varianta 4X4 cu platforma in spate, 2 locuri. A fost un junghi e masina, se defecta foarte foarte des. Probleme mari a avut din ziua cand l-a cumparat si a ramas in drum ca s-a rupt un arc la cutie dupa vre-o 100 de km.
Apoi cu franele... cam o data la trei luni era in service pur si simplu a fost o belea. Dar si-a facut treaba cu ea...
Iar calitate zero, intra apa, rugineste zdrangane, troncane, la 80 a ora era motorul turat etc etc. Io zic sa te gandesti serios daca vrei sau nu un junghi!!!! mai bine te orientezi spre alta masina 4x4....
mai bine cumperi una de 4-5-6ani....da sa fie ceva mai bun....totusi...
ARO e bun...daca ai chef sa demontezi totul la 2-3luni:)))si sa tot mesteresti pe el 24ore din 25.
valib a scris:...sa tot mesteresti pe el 24ore din 25.
25 din 24 de ore e mai corect . Beleaua mare e că mașinile de teren s.h. costă aproape cât alea noi. Pe bune, le scade foarte greu valoarea cât să fie cumpărabile. Și când sunt ieftine au peste 200 mii km. Singurul 4x4 cât de cât ieftin este Lada Niva. Dacă găsești așa ceva second te-ai scos. Piese găsești peste Prut câte vrei. Breeee... am studiat azi un Ford Fusion așa mai de aproape. La ce motor are și cum se vcomportă, dacă ar face ăștia și varianta 4x4 aș putea zice că-mi iau mașină de teren ! Dar... ar fi prea frumos...

Cât privește ARO, păi se aude că au băgat la greu tehnologie americanii și japonezii. Motoare Toyota... n-or fi ele Honda, dar totuși... unele din cele mai bune. Nu știu ce e aia Andoria în schimb.

Modelele vechi, făcute pe timpul Lăstunului, le știu și eu. Erau proaste. Acuma e altceva, au schimbat și motoarele. Zice că unele au motor Renault, pare a fi F8Q. Păi de ăla are moșu meu pe papuc, iar din câte-mi aduc aminte cu papucul ăla făceam ceva sprinturi... fie plin, fie gol. Tot nu e rău. Bănuiesc că au implementat motorul și tracțiunea 4x4 de pe papucuri pe ARO. Tot nu e rău. Nu e chiar europeano-asiatic, oricum...
Nu ar fi importat americanii (nord și sud) atâtea bucăți dacă n-ar fi ceva de ele. Oricum, măcar 5 ani să mă țină. Că aici nu e moda să segmentezi, faci motorul sau să-i tragi o vopsea. Duci toată mașina la dezmemebrări... și alta !

Oricum, când mai calc prin țară fac un drive-test cât se poate de serios. Pentru frati-miu am făcut unul cu Logan, într-adevăr, m-a dezamăgit motorul, foarte ne-spințar. Cu curul ei... eram obișnuit (Volks Polo oferă cam aceeași vizibilitate). În rest... trăncănituri... suspensii p... și tot așa.

Mai bine dau 12.000 pe un ARO decât 28.000 pe una care are pretenții de alea-alea și mă ține tot atâta. Am văzut Suzuki Samurai trăncănite și cu caroseria varză grupa mare. Iar altele papă gaz cu cisterna.

Am văzut ARO 243 destul de multe pe la Rimini. Cunosc pe unul care a avut și era mulțumit. Și încă era de ediția veche... motor de 2500 pe injecție... ăla gălăgios... În schimb, era mulțumit de puterea lui și de 4x4, care nu l-a lăsat niciodată. tot-teren, zicea el, nu mașină de stradă...

Mai aștept opinii. Știe cineva pe unde sunt show-roomuri de ARO, că la Iași sau Vaslui n-am găsit ? Or fi la Bacău...

Numai bine. O data am mers cu Aro(tractam Dacia la un mecanic), si vecinul mi-a zis ca e super multumit de el.Avea 244, varianta Diesel, an de fabricatie 2000?parca?Astea de dupa '95,'96 sunt bune, sunt altfel; daca prinzi motorizare toyota, ia-l!Probleme apar doar la caroserie, cica unele se corodeaza mai usor; se pare ca cele metalizate sunt mai bune. Aham, așa știam și io ! Nu mi-e frică mie de caroserie, că am una bucâțică de cumnat mare meseriaș în cele ale tinichigeriei auto și pe deasupra și proprietar de service în toată regula... tăblăria se face. Faza este că nu vreau să am surprize de genul că rămân pe munte cu ceva rupt sau vreun pistonaș "scoate piciorul". Eu inițial nu am întrebat așa, ca să mă aflu în treabă, ci pentru că experiențele personale legate de ARO mi-au dat de gândit. La prețul ei, e o mașină destul de bună.

Concluzia: tăblăria - no problem. Motoare străine - no problem. Rezultă mașină care dă serios de gândit.

Numai bine. Sunt bune...Aro-urile in majoritatea lor au fost masini bune.Doar cele facute cu anumite piese erau nasoale.Se stie ca Aro-urile cu motor de Campulung erau niste catastrofe, pe cand cele cu motoare de Brasov erau visul oricarui cioban. Oricine imi spune ca exista masini romanesti proaste, sa imi zica tipul si unde au fost produse, si ii zic daca e adevarat sau nu...Eu zic sa te uiti bine si poti sa te alegi cu ceva dragut.Acum 2 ani imi doream un Spartana, varianta '99.Inca imi doresc, dar deocamdata ma cam strang banii pentru un oltcit nou. salut baieti sunt prieten cu Raul si ma cheama Paul Baciu
ba baiatule am aro de multi ani si nu mai pot scapa de el. cred ca am baut un butoi de motorina de cate ori prindea aer pe instalatie .de la 2500 euro in sus poate sunt mai bune dar nu as da atatia bani pe aro.va salut
Mircea-Daniel a scris:Sunt bune...Brasov erau visul oricarui cioban.


asa e astia nu stiu prea multe de asta cumpara asa un hleab de masina dac se poate numi asa Mai baieti, nu stiu de unde le scoateti voi pe astea, dar generalizati prea mult. Tatal meu a mers o gramada pe ARO-uri si mia- zis clar; nu conteaza 244 sau 243, conteaza anul de fabricatie si lotul(de unde au motorizarile).Iar chestia asta o spune unul care a lucrat pe ele, la SMA-uri, in mijlocul campului(inginer mecanica agricola). am o ruda apropiata care are un aro 243,shi vrea mai vrea unu 244 de curat.
ruda mi-a zis sa caut unu,dar mia dat toate tips and tricks-urile,dupa care sa ma orientez:sa aibe motor de brashov de 3,2 litri,motoru de bv are doua chiuloase,ala de campulung e terminat,adica nici un motor nu seamana cu altu,sa-ti iei gandu de la motoare gen toyota,andoria etc,sunt prea scumpe.
poate fi o impresie gresita pt ca actualu lui aro 243 e lot pt ungaria,cu motor brashov,tabla de remorca.
acum 4 luni am fost cu respectiva ruda la tara sai schimbe cauciucurile(ia luat cauciucuri de tiribomba),le-a skimbat shi voia sa o porneasca(mashina statuse 1 an crescuse buruiene pe ea) dar nu mai avea baterie shi a trebuit sa o tractez cu un break,prost inspirat pt ca a durat o juma de ora in care l-am plimbat shi ma smuncit (am deformat breaku,nu se mai deskidea haionu),problema era de la instalatia de motorina trebuia aerisita,shi se aeriseste greu.apoi am incercat sa o conduc eu parca stai inreun utilaj agricol sau indistrial ,volanu mergea greu(din cate stiu aro are servodirectie)spatiu la greucila,dar motor avea un zvac impresionant,lam intrebat de consum cica maxim 10% daca e in sarcina.shi ca sa-mi faca prezentarea completa la mashina ma dus pe dealuri ,unde nu pot zice decat jos palaria pt aro.
deci in principui cauta unu cu motor de brashov
rumburak a scris:am o ruda apropiata care are un aro 243,shi vrea mai vrea unu 244 de curat.
ruda mi-a zis sa caut unu,dar mia dat toate tips and tricks-urile,dupa care sa ma orientez:sa aibe motor de brashov de 3,2 litri,motoru de bv are doua chiuloase,ala de campulung e terminat,adica nici un motor nu seamana cu altu,sa-ti iei gandu de la motoare gen toyota,andoria etc,sunt prea scumpe.
poate fi o impresie gresita pt ca actualu lui aro 243 e lot pt ungaria,cu motor brashov,tabla de remorca.
acum 4 luni am fost cu respectiva ruda la tara sai schimbe cauciucurile(ia luat cauciucuri de tiribomba),le-a ***k*** shi voia sa o porneasca(mashina statuse 1 an crescuse buruiene pe ea) dar nu mai avea baterie shi a trebuit sa o tractez cu un break,prost inspirat pt ca a durat o juma de ora in care l-am plimbat shi ma smuncit (am deformat breaku,nu se mai deskidea haionu),problema era de la instalatia de motorina trebuia aerisita,shi se aeriseste greu.apoi am incercat sa o conduc eu parca stai inreun utilaj agricol sau indistrial ,volanu mergea greu(din cate stiu aro are servodirectie)spatiu la greucila,dar motor avea un zvac impresionant,lam intrebat de consum cica maxim 10% daca e in sarcina.shi ca sa-mi faca prezentarea completa la mashina ma dus pe dealuri ,unde nu pot zice decat jos palaria pt aro.
deci in principui cauta unu cu motor de brashov




deci un kkt
da tre sa ai si haine de schimb sau shalopete da mai multe si doi saci de carpe pe doua zile mai
Zic asta ca sthiu io ce sthiu.
A un aro cu motorizarea ToYoTa da e ala calimera am mers si e bine FRATILOR SA VEDETI PROTOTIPURI DE ARO 10 PE WWW.ROMANIANCARS.RO , SA VEDETI CE SA VRUT A FACE [b]FRATILOR SA VEDETI PROTOTIPURI DE ARO 10 PE WWW.ROMANIANCARS.RO , SA VEDETI CE SA VRUT A FACE SI NU SA FACUT "SCORPION"SI "GERULA " CU MOTOARE DIESEL DE WV SI FIAT MAI RAR ASA CEVA .UITATIVA DE CURIOZITATE NUMAI SI APOI MAI VORBITI. SALUT SUNT MECANIC SI EU ITI SPUN SA STAI LINISTIT ASTA DCA NU AI BANI SA BAGI IN EL,ESTE VARZA TOATA MASINA POTE NIMERESTI SI UNA BUNA DAR ASTA NU PREA CRED,ESTE SI GREU DE LUCRAT SI PIESELE SUNT PROASTE TABLA RUGINESTE FOARTE REPEDE .ASA CA MAI GANDESTETE MAI BINE ITI IEI UN PAPUC DAC VREI SA CARI .CIAO M salutare impatimiti ai automobilului romanesc. sint posesorul unui aro10.9 si inainte de asta am mai avut 2 aro 10.4 domnilor va spun sincer ca pana sa mil cumpar pe primu nu aveam prea multe cuvinte de lauda le criticam si eu din ce auzeam pe la alti ca asa sant ro manii improasca cu k.... ce e al nostru cu emblema fabricat in romania aro e o masina 4x4 beton este mecanica pura . una e sa cuplezi4x4 dintr un buton si sati pui intrebarea oare o fi cuplat sialta e sa simti in maneta reductoruluicumse cupleaza pinioanele . am mers in teren mult cu aro 10 si nu casa am vreo treaba asa pentru placerea mea e fantastic ma opresc aici ca nu prea bunghesc la calculator si fimiu nu e acas. revin si va spun din experientanu tocmai neplacuta cumparativa un aro cu toata increderea iubitil datii cei trebuie si cit ai trebuie nui cereti mai mult decit poate da decat in sitoati extreme. Uite,acum 2 ani,am luat si eu un 10.4 la deruta,mi-au placut dintotdeauna 4x4-urile,plus ca am la 100 de kg si am nevoie de spatiu,dar nu mi-am permis niciodata ceva strain, asa ca am tras un credit din banca sa-mi fac casa,si am gasit masina asta in ziar.
Vazut ,placut,540 de euroi,luata!
Frumoasa ,albastra 1983,lot Columbia,frane disc si pe spate,dar neingrijita!
Pot sa spun ca am tras de ea pana in ziua de azi de am rupto,si tot ce am schimbat la ea a fost un rulment la reductor,pt ca un imbecil de mecanic din service-ul unde am dus-o dupa ce am luat-o,pt verificari si schimb de ulei si garnituri de frana ,nu a stiut ca reductorul are ulei separat de cutie,eu nici atat,si am mers cu ea asa pana acum 2 luni cand a pleznit rulmentul !!! Fara gram de ulei! si am un sirenaj la viteza de peste 50 !
In rest,totul ok,sau aproape,i-am adunat toate bucseraiele si pivotii sa le schimb dar tre sa mai cumpar telescoapele si mai astept!
Am prins 110 cu ea instarea asta,doar de proba fiindca mi-a fost teama de suspensii,si ducea cu tot cu cutia ei in 4 trepte.
Nu spun ca toate arourile sunt la fel,dar... daca nu ai bani pt ceva strain,totusi este o alternativa apreciabila!
doar ca tre sa fi putin atent la ce cumperi!Valabil indiferent de ce cumperi,pana la urma!
Si sa nu ai pretentii de adidasi si trening alb,sau mai stiu ce...
E adevarat,nu as da banii pe una noua nici mort,e prea scumpa pt ce ofera,dar,la 550 de Euro in cazul meu sau chiar 1000-1500 sa fie si diesel, Eu unul zic ca merita!

Cam vechi topicul, dar daca nu te-ai hotarat pana acum,multa bafta in continuare Bine ca din cand in cand mai vine si cate unul si spune una-doua cuvinte bune despre masinile romanesti. Bine ca putem da din gura ca apucatii numai despre ce e rau iar ce e bine uitam.
Mircea-Daniel a scris:Bine ca din cand in cand mai vine si cate unul si spune una-doua cuvinte bune despre masinile romanesti. Bine ca putem da din gura ca apucatii numai despre ce e rau iar ce e bine uitam.


pai ceva mai multe info ptr masini 4*4 "indigene" se gasesc aici
www.dtrn.ro Am avut si eu un ARO in ultimii 7 ani. Avea motor de CL diesel, consuma cam 8%, cu 60 - 70 km/h.
Ar fi fost absolut excelent daca nu ar fi facut motorul o tona de probleme, cam toate scumpe si imposibil de reparat cum trebuie, altfel, am schimbat bucsele o data si am sudat suportii de la caroserie, fara alte interventii majore.
Regret ca l-am vindut, tragea ca un tanc!!! eu am cumparat in decembrie anul trecut un aro 244

pe dinafara arata binisor, dar ... o data desfacut mi-am dat seama ca trebuie sa schimb o gramada de piese in el

acum masina e la mecanic in atelier si deja costul pieselor se apropie vertiginos de costul initial al masinii.

in schimb .... imi place din ce in ce mai mult masina

cum fac sa atasez poze? pozele le poti pune cu http://imageshack.us/

cateva poze cu aro













AI ARO ESTI TRACTORIST
cu mici f putine exceptii
angi a scris:AI ARO ESTI TRACTORIST


O spui de parca ar fi o rusine ...
Tinand cont de inundatiile care au fost, sunt si nu vor dispare asa curand eu cred ca o masina de teren ajuta - chiar si un aro In plus de asta orice masina poate sa fie un harb sau o bijuterie - asta tine doar de proprietar da dar vreau sa spun ca se defecteaza repede
am avut si stiu ce inseamna
se merita daca ai ceva de carat cu el sau nu ai ce face cu bani
aro e deja istorie in pofida faptului ca mai se fabrica Sunt la al doilea aro 10. Pe primul l-am rupt cand mi-am facut casa. Am pus pe el 30 de saci de ciment si m-a adus acasa. Fara bancheta din spate, incarcat cu moloz pana la geamuri + remorca incarcata m-a dus unde aveam treaba. Pe asta nou il tin de pescuit. Pe unde am intrat cu el Dacia nici nu miroase. Am scos din noroaie din delta dacii, ladite (chiar si Niva) si nu renunt la el. Totul e sa fii rabdator cu el. Daca tragi de el ca la curse te duce lejer in 15% (pe benzina). daca vrei masina de promenada cauta altceva; daca vrei de carat ia-ti papuc.... dar daca vrei aventura....
AI ARO ESTI TRACTORIST



nu nu am aro da mi-ar place unul monentan sunt prea ocupat cu oltcitul si cred ca la anul am sa caut sa imi iau unul Aro 10 cred

sal
Mircea-Daniel a scris:Sunt bune...Aro-urile in majoritatea lor au fost masini bune.Doar cele facute cu anumite piese erau nasoale.Se stie ca Aro-urile cu motor de Campulung erau niste catastrofe, pe cand cele cu motoare de Brasov erau visul oricarui cioban. Oricine imi spune ca exista masini romanesti proaste, sa imi zica tipul si unde au fost produse, si ii zic daca e adevarat sau nu...Eu zic sa te uiti bine si poti sa te alegi cu ceva dragut.Acum 2 ani imi doream un Spartana, varianta '99.Inca imi doresc, dar deocamdata ma cam strang banii pentru un oltcit nou.


De unde frate mai iei tu aro nou ....???? Cat despre ARO,80% din cei ce vorbesc despre masina asta nu s-au urcat in viata lor la volanul ei...
Nu este super -masina dar este ARO si din 10 puncte poti lejer sa-i dai 8 in teren...la cat costa (nu pret de fabrica) sunt super-bune ...Si asta o spune unul care nu are un aro ... ci are 3 aro-10 ..Succes....DIN-ARO10 Ca sa ma semnez totusi. Multumesc . Scuze..intrebarea era ,,De unde mai iei tu frate un OLTCIT,, nou" ca vreau si eu unul.??? DIN-ARO10 Vreau si eu un ara ca din primavara vreau sa ma mut la tara in ardeal si am mai avut o opinie ca a-r fi bun unul la tara.
Ce sa iau? daca vrei sa ti cumperi aro intra pe 1tuning.ro la sectiunea aro 243 si este un tip viortake el e tata aro urilor stiu ca tipul concureaza si la of road in cehia si polonia el stie cam tot despre aro si motorizari si tot intradevar asa este
baiatul este doxa in privinta aro urilor
si este modest fata de alti
are aro si inca ce aro
cei care vor sa stie ce inseamna aro sa ia legatura cu el ca e tare de treaba am eu un suzuki jimny din 2004 vrei? 40000 de km geamuri oghinzi sevo abs tot tacamu 1.3 80cai cu reductor, scaune juma imitatie de piele, 6800 de euro, e 13000 nou, merge? fratilor si eu mam nascut tot cu aro in curte ...frate nu stiu ce zic altii dar vad niste pareri aici pppf........numai murdar sateam cu el, ba tragea aer, ba se rupea crucea cardanica............ba bucsile pe fata in special erau dezastru cand ma oprea ARR stateam sa ma gandesc daca sa o abandonez acolo sau ma uitam cat sa le dau ca daca o verificau ma arestau cu totul cu toate ca ii faceam bucsaraia mereu dar la 3 luni era varza..........am baut cred ca si un butoi de motorina cat aeriseam la ea.....binenteles ca nu lipsea din masina carpe de sters sau truse de chei...)))))))))))))))....ca nu se putea...........trancanea de ziceai ca pierd arcurile din spate,,,,)))......nu mergem 3 luni se strica ambreiajul sau electromotorul, cred ca am dat jos cutia de 50 ori sa scimb placa sau discul........motorul ce sa spun era bunicel cel de brasov stil RUSESC...foarte solid manca pamant si nu se strica..dar tot UTB BRASOV scria pe el....)))...mai trebua sa-l pornesti si cu flacara pe timp de iarna ca de nu pornea altfel........ca motor solid...porneala si greutatea lui era problema....tablaria o suda taicamiu la 5 ani ca nu rezista mai mult....


ce mai o masina depasita.... pentru pareri ale posesorilor si pasionatilor www.aro4x4.net/smf Buna ziua, vreau sa cumpar 2 boxe si un subwoofer marca Hk dar nu stiu daca sunt originale sau facaturi desi pretul este cam mic din ce am vazut ,dar cel care le vinde nu se pricepe mai de loc le are cica trimise din germania.
Ce parere aveti sunt ceva de ele,pun si poze.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> FORUM ARO Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community