Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

CURSE
Pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
MA baieti zau asa. A trecut iarna, a venit vara aproape si nu am apucat sa ma trag serios cu nimeni. De fapt ma trag in fiecare zi cu cel putin 2-3 dar sunt de-astia de pe luna saracii. Nu stiu ce ii loveste. Hai ma serios cand o facem lata un pic?

Aviz amatorilor dar in speta valabil pentru Maidanezu' , Lascu, Pupa si bineinteles Motanu' care oricum ne face muci dar noi incercam tata, incercam. fara suparare dar cu mine o sa face-ti curse cand o sa ne intalnim intamplator pe autostrada sau cine stie pe ce serpentine care "o cer" ...
in rest in cadru organizat sau dezorganizat nu am de gand...
chiar daca in curand e posibil sa pun 2 sulexuri ddh 40 ...nu ma bag....oricum daca e va astept la sporturile de iarna sau liniute pe noroi sau care urca mai sus pe deal cu masina....io am masina de croaziera supersonica si teren semiaccidentat



Aoleu maidanezule unde ai bagat "jipanu" mamaaaaaaaaaaa!!! betoana masina, nu? bai io prind 325 la ora cu a mea, cand o sa depasiti vreunu viteza asta o sa facem intrecere, pana atuncea nu Baieti, ce nu stiti voi e ca viteza REALA a jidveiului e MULT mai mare decat scrie acolo!!!

Pe bune, vitezometrele noastre sunt proiectate/setate pt cauciucuri de 145/80/R13 -- nu??
Pai buuun, da Maidanezu are 165/70/R13!!!

Ia calculati voi cat e diferenta de viteza reala, ca pe mine ma cam doare capu...

Hai pe bune, la mine cu 145/70R13 imi arata turometrul 400rpm - la maidanezu, care merea fix in spatele meu ii arata in jur de 3 mii
... mie imi arata 120 viteza, lui ii arata 85- 90.


Baietii cu calculele Ceva e putred Bre gabii, am vb acum cu omul. Are roate 165/80 sau 85R13
recaptulam:
Pentru roate 165/80, viteza reala este cu 5,6% mai mare ca cea cu 145/80R13
Pentru roate 165/85, viteza reala este cu 8,63% mai mare ca cea cu 145/80R13
De aici calculi Ia lua razvane si pentru R15 e la fel, ca nu prea imi vine sa cred! tre sa conteze si asta undeva Nu. la 15" e alta formul Bun -> la rotile mele de 195/50/R15 ar veni ceva de genul:

(190.5+195*0.5)/281.1

si adica NUMAI 1.024 - > creste cu 2,4% ????destul de putin!
am gresit undeva? Nu ai gre Bai va bagati sau ma adormiti iar cu calcule.

Lascu e pe lista... care mai doreste? io ma bag nu am intzeles nimik din calculele alea da'..io ma gandeam ca cu cat e mai mica garda anvelopei (decat standard - 80), cu atat arata mai mult vitezometru, nu? pt ca diametrul rotzii e mai mic, se roteshte de mai multe ori shi arata viteza mai mare. salut
mistrecu io nus cum gandesti....
pai cinsidera turatia motorului aceeas si diametrul rotiilor diferit .acum dac ai o roata cu perimetrul de sa zic.....100cm si una cu perimetrul de 120cm la aceeas turatie cu care vei parcurge o distanta mai mare intr-un minut???????....oare???
acum este perfect adevarat ca roata mai mica tre sa faca mai multe rotatii pt a parcurge aceeas distanta dar si energia necesara este mai mica ....cum sa ma exprim mai bine...
dac ai un monten-bicke urca-te pe el schimba vitezele si vrmareste ce se intampla
roket a scris:salut
....cum sa ma exprim mai bine...
dac ai un monten-bicke urca-te pe el schimba vitezele si vrmareste ce se intampla


Pai mai ai putzin si ne spui sa montam schimbator de montain-bike pe oltcit sa vedem cum merge cu 21 de viteze!

si oricum explicatia ta ma cam baga in ceata! Oricum era logic. Doctore te bagi sa imi montezi o cutie de viteze Shimano bai baieti vb lu' kat drive iar o dati in povesti nemuritoare? va fac pe toti sa moara ........capra vecinului,poate pe maidanezu dupa cei pun 2 carb solex dublu sincron nu cred ca il fac dar .......le voi monta la misto sa nu poata sa plece dupa loc salut
e bine ca ati inteles esenta shinano+oltic rulez bre si dupa ce o sa pun cele n'spe carburatoare .....ghici ce se preteaza bine pe n'spe carburatoare? ... ati ghicit este BITURBO
bwahahaaaa !!! Dane...Cat de curand te voi provoca !!!
http://www.pixagogo.com/4258365612 vreau sa va vad de ce sunteti in stare. Ma bag si eu
Unde, cand?
valentin a scris:vreau sa va vad de ce sunteti in stare. Ma bag si eu
Unde, cand?

Dan are masina la reparat iar eu sant in rodaj... deci fug singur........si poate ies al doilea...
valentin a scris:deci fug singur........si poate ies al doilea...

Poate ne intalnim in weekend ... va rup capu' oricum copilasii tatii. stiu un loc beton . no police no problem si facem si un gratar cu ocazia asta. ne bagam? maine? Este festivalul berii si ma intalnesc cu cativa tipi din salajan, nu ne dam , mergem doar la o berica.
Daca vrei vin-o si tu, suna sau da un bip (0724.366.049) ca sa ne putem gasi. Marine la bere vin ca ma mananca ficatul rau de tot. vorbim maine Ok, daca nu ne vedem azi la Dan ne auzim dupa ora 20 la un tel. In 02-03 septembrie la Baia Mare a avut loc Raliul de orientare si indemanare automobilistica. Acesta a cuprins:
- Cupa europei centrale
- Campionatul national ed VII
- Cupa ekka ed VII
Din pacate acest raliu a fost foarte slab mediatizat dar in ultimul moment am am aflat si noi si ne-am inscris. Eu ca pilot, burns ca navigator si am alergat cu masina mea, un club 11 standard. S-au inscris 36 de echipaje din care 17 din RO iar restul de prin alte tari. Raliul a cuprins 3 probe speciale (indemanare) si 4 probe de orientare. Cand am ajuns la locul faptei am observat ca foarte multi aveau masini noi, cele mai multe modificate , cu masini autohtone am fost noi si un supernova care nu cred ca a terminat cursa (nu l-am mai vazut). Eu personal cand am vazut cate masini suparate erau m-am cam speriat si am intrebat ce caut eu acolo dar burns a incercat sa ma linisteasca "si ceee daca au toti masini tari ca oricum nu stiu ce sa faca cu ele" ok am zis ca daca tot ne-am inscris hai sa vedem ce iese .
Primele 4 probe au fost de noapte (2 speciale si 2 de orientare) iar restu pe timp de zi. In total am facut 170km.
Masina a trebuit sa faca si ea pe desteapta, in cursa a mers impecabil dar pe drum spre casa s-a oprit... nu ajungea benzina in carburator asa ca pana dimineata la 5 am lucrat pe masina sa avem cu ce continua cursa de la ora 9 . Ne-a cam dezamagit penultimul loc in clasamentul general, pozitie in care am ajuns din cauza penalizarilor de pe probele de orientare. Am fost total nepregatiti pentru orientare. In schimb ne consolam cu performantele din probele speciale (indemanare), locul 7 din 33 cati am terminat raliul. A fost greu, mi-a schimbat total imaginea pe care am avut-o privind raliurile de genul asta si sper ca voi mai participa la asa ceva . Am reusit sa demonstram inca odata faptul ca un oltcit standard din 1987 are destule performante sa dea peste bot foarte multor masini scumpe, performante chiar si modificate (sunt foarte mandru de el ). Masina nu a suferit foarte mult, la proba de orientare de zi am simtit intr-un moment dat ca nu prea mai are motorul vlaga (probabil supraincalzire) nu ma prea mir pentru ca ne dadeam pe macadam dupa castigatorii de anul trecut, cei din HU cu toyota lor, in rest a avut de suferit bucsile, rotulele care cam troncane si cauciucurile. . Sunt foarte multe de povestit dar nu vreau sa va plictisesc prea mult. Daca-mi mai aduc aminte de lucruri importante o sa le scriu.


Salutare!

Bre, felicitari pt cursa.. da totusi, ati luat locul doi (e drept, ca locul 2 din coada ) - da tot e ceva... altii nu au macar curaj sa se bage la curse...

Io fusai in week-end la Dragasani, la frate-miu ca se insura...
La intoarcere, fiind duminica si cam liber, i-am cam dat forje. Iar pe la Deva, chiar la iesire, unde sunt 2 benzi - m-am tras cu un mustacios cu o solenta 1,4 MPI. Adica io eram linistit pe banda stanga, ala pe dreapta. Depaseam linisiti cu 80 -85 iar ala cand m-a vazut la cativa metri in spate i-a dat in gura - si am observat ca desi acceleram - nu reuseam sa ma apropii atuci i-am dat blana . Am ajuns in dreptul lui, ala ara cu doua pitipoance , se facea ca nu pricepe ca vreau sa-l depasesc... mergeam unul langa altul accelerand, io aveam cred ca juma de metru avans... am accelerat pana pe la 140, cand in fata lui a aparut o masina lenta, a trebuit sa franeze sa se replieze pe banda mea, in spatele meu... io am incetinit cand l-am simtit in spate, iarasi pana la 90 -95 , am depasit, i-am facut cu avariile scurt, m-am tras pe dreapta si am repetat jocu, de data asta cu el pe stanga, io pe dreapta - BLANA!!! S-a tinut ala nitel de mine - pana la 120 am avut impresia ca o sa ma faca - apoi a venit portiunea aia in urcare si curba laaarga spre stanga - m-am uitat scurt la vitezometru, am avut 5 mii de ture intr-a V-a in URCARE!!!
Ala cu solenta a ramas cam 50 de metri in spatele meu... la un moment dat pt ca a trebuit sa pierd cateva secunde ca sa depasesc- ala s-a apropiat lansat din spate, da iarasi nu a avut succes! Bre, l-am facut muci, cred ca umilinta mai mare pt un solentar-nu exista bre! Adica si cu doua gagici, si sa mai fii si umilit de o rabla de 10 ani vechime, mai slaba ca si cai putere si alea alea - bre, asta a fost prea de tot!

Am chinuit biata mea masina pana la arad, am crezut ca o sa-mi sara pistoanele - da vedeti voi, l-ati bestelit pe Dogy, acum cred ca avea el dreptate - cu teoriile lui legate de tasare...
Adica am deschis io un topic in care ma plangeam ca tzacane ceva prin motor.. jan a zis ca e "clar" ca e un culbutor - da surpriza, acum, dupa ce i-am dat forja, A DISPARUT ZGOMOTUL!!!
Pe bune, nu se mai aude zdranganitul ala suparator... si mere de rupe! S-a "tasat" culbutorul fratilor ! nu e ma culbutorul ce se aude, stiu eu problema, la tine e doar un tzacanit la volan !

Hofy, respecte deosebite, pentru participare.
O astfel de atitudine ne-teribilista ci orientata practic, si care ideal ar fi sa fie dublata de o mai buna organizare, poate va schimba imaginea si va baga o tzir' de "frica" in oasele oricui vede un Oltcit.
Realiatea este ca gonoiu asta de mashina are potential foarte mare, si probabil cea mai mare putere / euroi si respectiv distractie / euroi, la o masina de serie nemodificata, la momentul actual, in toata Europa
Stiti, cum se face la masinile serioase BHP / liter, asa fac io BHP + Fun / Euro.
Ei, si chestia asta ar trebui folosita cumva ... vtm-uri ? si usor usor Gabii nu o sa mai auzi nimic Gabii, Duke, merci mult. Este trist ca altii nu simt potentialul acestei masini si nu au curajul sau nu-si fac timp sa participe la astfel de curse. Nu necesita modificari aduse masinii, cheltuielile sunt minime (600.000 inscrierea echipajului + benzina si niste uzuri ale rotulelor si a cauciucurilor dar nu exagerate) eu zic ca merita, oltcitul nu duce lipsa de agilitatea de care are nevoie la raliurile de orientare si indemanare, pot sa spun ca este chiar ideal pentru asa ceva si se compara lejer cu masinile de ultima ora de mii, shpemii de euro, cu conditia ca masina sa fie intretinuta asa cum trebuie pentru ca in acel regim daca ceva nu e in regula sigur pica. Daca aveti ocazia sa participati la asa ceva cu un oltcit bine intretinut nu ezitati, senzatii tari cat incape si multi vor ramane masca la ce timp scoate oltcitu pe langa golfu arhitunat care a mers mai inainte si a facut si POC (chiar a fost la raliu un golf superbeton care la 10m dupa finish-ul de la prima speciala a facut POC si a fost luat pe sus... s-a spart ceva prin motor). hofy in primul rand felicitari !

apoi daca mai afli de astea zi si la noi ca io ma bag la asa ceva oricand daca gasesc timp-ul necesar....de rotule/cauciuce/benzen si alte consumabile nu e bai ca oricum le schimb cam des

de fapt cauciuce nu prea schimb da ideea e alta ce e cu proba de orienare ca io nu am nici cea mai vaga idee e cum se intampla

in concluzie daca stiti cand se mai fac dastea zice-ti si la noi neinformatii ca poate bagam mai multe olticiuri in concurs
ca doar sunt trei locuri pe podium
DukeOfWeb a scris:
Ei, si chestia asta ar trebui folosita cumva ... vtm-uri ?


Duke, man, gand la gand cu bucurie, ca sa zic asa. Pe mine ma roade ideea cu VTM-ul de mult timp, dar din pacate sunt mai multe probleme de nerezolvat pentru mine, din pacate. In primul rand sunt fondurile necesare (nu neaparat pentru prepararea si intretinerea masinii, ci pentru cazare, deplasari, etc.) si locatia pentru un garaj adecvat intretinerii unei masini de raliu (eu si acum am motorul in portbagaj, ca asa e cand repari masina in fata blocului). Ar fi o idee sa ne punem mintea si fondurile la contributie si sa reinviem spiritul Oltcit care a rupt tot in '86 si '87 (parca) in CNR. Acuma slabe sperante in CNR, poate la VTM la clasa ei, ca doar n-o fi mai prejos Oltcitul decat Golful 1 din '70
Hofy felicitari si la cat mai multe realizari din astea Poate incet incet ne urnim cu totii si o sa se sperie organizatorii cand o sa faca o clasa speciala numai pentru Oltcituri Maidanezule, hai ca ma sacrific si sint navigator. Stii bine cum apreciez io depasirile in curbe in procente, asa ca sigur sintem tata lor acolo. noroc ca nu prea ma iau dupa tine ca altfel eram cu 50% mai morti

cat despre raliuri organizate legal la care pot participa cu JiDVei-ul meu ma bag si te iau copilot ca acolo ma risc la procente . pe bune daca stiti cand se mai fac raliuri cu masini normale ma bag si io ....

motane ne bagam si la offroad ?!?

A fost super beton raliul la care am participat cu Hofy-saracu inainte de cursa de indemanare nici nu stia cum il cheama ce sa mai stie si traseu dar a reusit sa parcurga impecabil cu un timp excelent si a facut un spectacol de toata frumusetea ca inca si colegu de la servici a zis ca NR.1 si el fiind daciist inrait.Iar la orientare am fost cam pe spate dar totusi pentru prima cursa a fost ok si Oltcitu a rezistat triumfator la drumurile grele si la 44 -l lui Hofy care mai mult mergea in blana(saracu motor) dar a fost ok mergem si data viitoare domnule Hofy Merci pentru felicitari
Hehe poi nu de aia am mers la raliu sa tin acceleratia la blana cat mai mult? in limitele de siguranta evident
Da bre burnse, de cand ma iei tu cu domnule Hofy? ti-am spus eu ca nu e sanatos sa lipsesti de la prea multe seri de sambta d'ale trupei si uiti ca suntem la pertu
maidanezu a scris:noroc ca nu prea ma iau dupa tine ca altfel eram cu 50% mai morti ...

Bun mai lasati vb ,sa va vad la treaba Cand si unde Poate dupa modelul cu intrunirea anuala a oltcitistilor se poate organiza si raliul oltcitistilor daca tot a inceput discutia eu zic sa mutam balamucul aici. sa fim on-topic. Da bre, deci @Andrei_Octavian: ce bolizi mai ai bre in testare pe la Palatul Copiilor? ma bag si io cand ajungeti pe la cluj. pana atuci vedeti calculatoru asta de roti http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
salutare si la mai mare Marfa calculatorul asta bre; o sa linisteasca multe dispute
claudiu_c a scris:ma bag si io cand ajungeti pe la cluj. pana atuci vedeti calculatoru asta de roti http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
salutare si la mai mare

Ce s
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community