Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Logan??Care Logan??? [Oferta Passat Tdi - 3500E ?!?]

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Link automarkt.auto.de

Cand in Germania gasesti asa o bijuterie de masina la doar 3500 de euroi, cine se mai gandeste sa isi ia lighean???Passat din 2000 cu 3500 de euroi. Apropo...Stie cineva cati ani tre sa aiba masina maxim ca sa poti sa o inscrii in Romania??? Ultima data stiam ca max 8 ani.Acuma nu mai stiu dar stiu ca min euro 3 sau4 Max 8 ani și min EURO 3. Mama, daca as avea 3.500 de euroi maine as pleca dupa VW-ul ala bre, mi se pare mie sau ala are numar de romanica?? 0040... sunteti siguri ca e pe bune? mie mi se pare abureala maxima Este. S-au prins și românii de șmecheriile nemțești...
Mașină așa nouă și neatinsă la prețul ăsta nu se poate, este o păcăleală. Ala e numar de orange toata zaua!
Cu tot respectul. In anuntul asta pute ceva.In primul rand,masina din 2000 cu aprox.50.000 km,apoi apare in descriere cuvantul TAXI(din ceea ce stiu eu masinile de taxi sunt vopsite in Germania in maro deschis,gen cafea cu lapte).Masina aia are ceva bube,ori a fost lovita ori actele nu sunt in regula ,ori motorul e varza.Despre numar,e clar ca e de Orange,nu am ce comenta. NU exista masini break pe taxi in De dupa cate stiu eu . Intr-adevar masinile de taxi sunt crem deschis, dar au mici modificari, cum ar fi doua cabluri de kilometraj, INTOTDEAUNA tapiserie de piele (si asta are, dar nu pe usi) si scrumierele din spate plasate imediat sub geam. Si what he hell is "No VAT" Are cam multe chestii pentru 3500E (trapa, clima, centralizata, CV automata, controlul stabilitatii, etc). Dar 150CP dintr-un motor V& cu 5 supape/cilindru e cam putin. Totusi nu ma ppricep la gama VW ca sa vad ceva dubios (in afara de pret). Sau o fi gresit un punct si e 35000E. Cristi, 35000 e mult prea mult pentru orice WV (poate faitonu'). Aia este o
țeapă curentă în germanica, pui anunțu', dai o adresă de email sau un
telefon (apropo, tipul se recomandă a fi în england - la ei nu sunt dealeri
pt mașini sh? Poate sunt prea mulți.), nu și una de dealer, garaj,
proprietar unde să POATĂ FI VĂZUTĂ MAȘINA.

Ca să fie sigur că clientu' e serios, îl pune să verse banii într-un cont, iar
la prețu ăsta o mai mușcă și nemții. Ai virat banu? Pa și pusi!
Gata scamatoria.

Pe de altă parte, WV la motorizare este foarte puturos. Pentru 170CP
are nevoie de vreo 3.2 litri!!! dac[ nu mai bine și sunt și motoare
speciale, VR! Poate în ultima vreme vor mai fi învățat ceva, m-aș
mira. Cine are date, îl rog să mă lumineze. Uitați-vă la japoneze,
orice chichirează are un model de 100 și ... de cai în max 2 litri. Cât
dai taxe vamale pe o japoneză de 200cp dai accize pe o mașină
europeană la (aproape) aceeași putere, care e scutită de taxe
vamale. Nu mai vorbim de consum.

No VAT înseamnă că nu poți recupera TVA-ul, ceea ce înseamnă că
nu (mai) are acte sau nu vrea să-ți facă factură. La orice rablă poți
recupera TVAul (aproape) pe care oricum îl dai în vamă la noi. fix
price înseamnă pret fix, nenegociabil.
În poză mai apare originea ei, www.skippergroup.net, localizat
in STATE. Mare pămpălău.

Mai vreți?

Nu românii au inventat șpaga, ci turcii, nu românii au inventat
nepotismul, ăsta funcționează de câd lumea și cu preponderență în
capitalism (în zilele noastre), nu românii au inventat șmecheria, e plin
occidentul de șmecherași, s-au 'importat' și la noi după rev. Cred că
țiganii noștrii sunt totuși mai mulți...
Da, și într-o țară așa 'civilizată' se practică astfel de chestii.

Așa că nu mai pierdeți vremea cu anunțu ăsta, unde nu puteți vedea și
pipăi mașina, luați-vă gândul, mai bine dați banii de pomană la vreo
biserică sau cămin! Din ce am inteles eu, are un client din Anglia, dar ma rog. 35000E era o gluma, dar oricum e teapa anuntul.
cristi_s a scris:NU exista masini break pe taxi in De dupa cate stiu eu .


Gresit. Asta iarna cand am fost in Munchen, de la gara si pana unde stateam am mers cu un mertzan 320 CDI crem BREAK ultimu' model si peste toate alea, era chiar taxi. Exista si explicatia pt care se folosesc break pe taxi: portbagajul mai mare. Am observat ca 50% din taxiuri erau de tip VAN sau break, si mi s-a explicat ca din acest motiv (portbagaj mai mare).
cristi_s a scris:Din ce am inteles eu, are un client din Anglia, dar ma rog. 35000E era o gluma, dar oricum e teapa anuntul.


Numărul celui ce l-ai crezut client (client la auto.de, mai e și nou!) este același cu al vânzătorului. TEAPA.
Dati frumos cautare pe mobile.de sau autohus.de sau autoscout.de sau etc. de VW passat din 2000 pan in 2005 cu max 4000eur sa vad dac gasiti ceva, poate chelos rau cu sute de mii de km, peste 250mii.Cum naiba sa fie 3500eur cand masina a fost peste20.000eur? .Oricum mai aveti taxele vamale si accize http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php .Bagati aici sa vedeti cat lasati statului Bre, lasati tampeniile, de ani buni nemtii se confrunta cu tepe pe mobile.de...

Bastos,
Pe de altă parte, WV la motorizare este foarte puturos.

te intreb: ai condus PASSAT Tdi ?? DI-rosu??? Ala 4 motion??? Daca si ala e puturos, io sunt popa... Sa fim seriosi, la 120 cand dai blana te lipeste de scaun! Nu e masina de raliu, da nici puturos nu e!

La orice rablă poți
recupera TVAul

FALS! Ia matale o masina de la un neamt, de la un privat - (nu de la dealer) sau de la un handler ce vinde masina unui privat- si sa te vad io cum recuperezi tu TMA-ul...
apoi apare in descriere cuvantul TAXI(din ceea ce stiu eu masinile de taxi sunt vopsite in Germania in maro deschis,gen cafea cu lapte).Masina aia are ceva bube,ori a fost lovita ori actele nu sunt in regula ,ori motorul e varza.Despre numar,e clar ca e de Orange,nu am ce comenta.


In Germania exista taxiuri break cate vrei tu!
Daca e taxi inseamna ca face in jur de 70- 100 de mii pe an!
Cred ca masina aia nu exista in realitate, exista doar in anunt ca sa atraga fraierii..
Numarul de Orange- spune totul despre cat de englez e cioroiul roman care a dat anuntul...

Numai bine!
Gabii
Gabii a scris:




Daca e taxi inseamna ca face in jur de 70- 100 de mii pe an!
Cred ca masina aia nu exista in realitate, exista doar in anunt ca sa atraga fraierii..
Numai bine!
Gabii
\
Un foarte bun amic de-al meu si-a luat un Passat 2000,1.9TDI,nu e break masina,de culoare verde,fara piele,cass,incalzire in scaun,109.000km la bord!!!!!!!!!!!!! cu 10500euro.Atata a iesit cu el dupa vama,RAR,numere,etc.Si masina aia a fost o teapa de proportii,carnet de service din parti,habar nu are ce ulei are in motor si cand trebuie sa-l schimbe,etc.E cel mai bun exemplu de fraiereala din cate stiu.I-am spus ca masina aia are pe putin 300,000 km,ca a dat cam mult pe el(pretul real e in jur de 8500-9000 euro,in functie de accesorii,si ca e manarit motorul.De atunci nu mai vorbeste cu mine.
Viitorul meu socru se ocupa cu adusul masinilor de dincolo,are firma si asta face de 3 ani.Mi-a povestit el cum e cu ww-urile care sunt cele mai cerute masini de catre romani,cum se baga nisip in motoare si cum se manaresc kilometrajele.Sau mai sunt foarte multe cazuri de masini care sunt aduse de acolo lovite,se repara aici de nici nu-ti dai seama si se vand la pret bun.Vorba lui Gabii,masinile SH se cauta la uzura pedalelor si a volanului,acolo se poate observa cat de rulata a fost masina.Cele care sunt expuse spre vanzare extrem de curate si la preturi fantoma,au ceva probleme.Probleme mecanice sau,mai rau,cu actele.
Dar fraierii sunt destui in tara asta,gen amicul meu,care ,dupa 6 ani de condus o masina autohtona,cand a intrat in Passat si a vazut ca la 140 km nu bate nimica si nu trepideaza volanul a zis:frate,asta-i avion si l-a luat fara sa clipeasca.acuma isi da pumni in cap,ca la o revizie trebuie sa scoata cel putin 1000 ron din buzunar,si cu un salar de bugetar si un copil pe drum,din canci mostenitori. Oricum asta e clar ca e teapa! Da ma gandesc ca pe la 5000 iti iei un Polo bunisor sau chiar un Golf 4!!!Stie cineva cam cat ar costa vama?AM inteles ca la un motor mai mic-de 1,2 -cam 1000 de euroi!Oricum,eu cred ca merita decat sa iei un lighean!! 5000 Polo? cam cu greu dar gasesti, golf4 in nici un caz la 6000eur gasesti chele rau si cu multi km.Pentru a calcula vama acceseaza linku: http://www.gpi.ro/inc/taxevama.php si bagi acolo toate datele.Bafta.Sper sa-ti foloseasca. Sa stii ca nu asa greu!Am un var in Germania si mi-a zis ca pe la 5000 imi gaseste un golf chiar bunicel.Intra pe www.auto.de si o sa te convingi!Mersi pentru link!! Bre, lasati-o moale cu golfurile...
.. ca e scumpe ..

Serios acum, am cautat de mi-au sarit capacele masina prin germania.. singurele maisni cat de cat noi, diesel si la pret rezonabil au fost fordurile Fiesta si Courier. Mai era peugeot 206 da mai rar. golfurile au preturi piperate. La fel si passaturile, pt ca astea se vand bine la romani.

Apropo, ieri ca s ama distrez, am dat o raita pe mobile.de si am gasit anunturi gen Passat din 2003 cu 340 cp si 70 de mii de km la bord, full options, cu 6 mii si ceva...

am scris la cativa la misto, sa vad ce imi raspund. Bineinteles, unii romani din astia nici nu stiu germana si m-au aburit ca cica masina e in anglia..:
"Hello,
The car is still for sale
About the car i can tell you that is in a perfect condition as you can see in the pictures and it`s never involved in an accident or somethng like
this. I`m a nonsmoker and so is a nonsmoker car
I live in Sheffield UK ,and the car is here with me. It is unregistered and he has german temporary transit plates wich are valid three weeks from now.
We can meet in London to finalize this deal.
I want to know if you can meet me in London and i want to be sure that you`ll be in London
You can send me an e-mail if you have further questions
Also i don`t speak german so please reply me in english.
I`ll wait your reply
Kind regards
"

Deci urmatorul pas ar fi sa iau legatura cu el, apoi sa imi castige increderea si sa-i trimit ceva bani englezului...
E plina lumea de tzepari!

Pe forumul motociclistilor povestea unu cum ca a gasit nustiu ce motor la super-pret si tot asa, era vorba de fapt de un roman din Slatina care se dadea drept englez si in final cerea cu insistenta niste bani, un avans ceva transferati prin Western U.

Asta e, rromani de rahat

Asa ca daca planuiti sa cumparati masina, NU dati pt nimic in lume bani in avans!!! Oricat de tentanta ar fi oferta!!! Nemtii cinstiti nu cer avans!!! fratele meu, n-oi fi eu cine stie ce oxford graduate cu masters in english literature, da' inglishu astuia ma zgarie atat de rau la urechi, incat ma si mir: cum poate careva sa fie atat de tampit incat creada ca emailu ala a fo scris de un englez.
sau poate o fi la studii de engleza, acolo in sheffield Hai ca ii raspund ca nu imi trebe masina ca are volan pe dreapta, sa vedem ce zice
Is it a european car and i have all those papers.
The car is in an excellent condition. Inside and outside like a new
car. The car is standing in garage and had only one
The car is brought from Germany , is not registred yet in UK, it only have probe numbers that are still valid another 3 weeks




Ionita Gabriel <Gabriel.Ionita@eu.Takata.com> wrote:
Hello!

The car is in England???
So, should I beleve that the car has the steering-wheel on the right side??? If this is so - then I don't need this car, thank you!
But if not:
Also, the distance to England is a liitle bit to long... But you say, it has temporary transit german plates - so, can i buy it from Germany?? Could you take the car back to Germany?

Best Regards,
Gabi Ionita
Cod:



continuarea discutiei...

.. sunt curios cand o sa-mi ceara avansul...

acum o sa-i mai cer poze si alea alea, date despre motr, seria, nr etc.. dar daca te-ai semnat cu numele tau si ala e si el roman, cred ca se prinde ca e ceva dubios la mijloc. nu se prinde, nu se prinde, o sa zica: ia uite, am prins fraierul in carlig Gabi tu crezi ca il interesaza ca esti roman?Dacai ai "pus botu" te tapeste orice natie ai fi.E plin orasul de tepari la noi, sa vii prin vl sa vezi ce aglomeratie de audiuri , bmw, merturi.Daca numai eu cunosc o droaie de tepari, oricum la noi in oras a devenit un fenomen de masa.Pana si pustii de gradinita si de clasa 1 a2-a erau la net pe e-bay intr-un timp.Ma uitam ca tampul la ei .Si nu exagerez cu pustii de gradinita.
Nu prea le mai merge ca inainte la tepari dar au ramas cei de la inceput.I-au saltat le-au facut dosare si tot in libertate sunt.Cateodata nu imi vine sa cred daca eu un tip obisnuit de 21 de ani stiu atat despre atatia tapari cum mama dracu politia cu anchetatori si alte chestii de urmarire and stuff nu are habar. Ori sunt mituiti ori sunt DOBITOCI .Cred ca si una si alta.Un clasic ex:masa salariu de 3mil, tacso somer , coinacul masina de 10keur, ditamai lantul la gat si la mana, ghiuluri carca, bani carca, tel de 20mil, haine only de firma dar nu se intreaba nimeni de unde naiba fostul ratat de acum 3 luni pe care nu dadeai un muc are toatea acestea??? De , asta este traim intr-o tara de CACAT.
Gabii a scris: te intreb: ai condus PASSAT Tdi ?? DI-rosu??? Ala 4 motion??? Daca si ala e puturos, io sunt popa... Sa fim seriosi, la 120 cand dai blana te lipeste de scaun! Nu e masina de raliu, da nici puturos nu e!


Nu, n-am condus. Ce-am apucat doar Golf-uri, iar din astea, 2-ul mi s-a parut mai sprinten decât 4, ultimul relativ nou la vremea aia .
Ce am văzut în prospectele lor sunt cai puțini sau litraj mare. Și nici cu o economie prea mare nu se laudă băieții. Asta tot din prospectele lor.
Unde se voia putere mare, apăreau în dotare ceva motoare VR, care aveau un litraj enorm, de 3 litri, iar căluți vreo 200.

Uite-leaici, ,mai sunt și azi. Pe site la ei, 3.2litri doar 250CP. Ăsta e Golf R32, cel mai țapăn, 6.5 sec pt sută. (la banii de accize pe 3.2l plătești taxele vamale pt o japoneză de 2 litri )
Golf GTI, 2.0 litre FSI 147 kW / 200 bhp(ăsta e turbo): 7.2 sec pt sută, manual sau 6.9 cu dublu ambreiaj.
La Passat văd doar ce economicos e, restul e confidențial.

Cum poate un pârlit de subaru să îi facă pe toți nemții cu toată tehnologia lor? (Dar ăsta ar fi bun de un nou topic deja)

Marea mea nedumerire este cum poate o mașină cu un motoraș mititel, care nu te lipește în scaun, să atingă suta mai repede decât mașini serioase, cu cuplu mare (dacă nu chiar enorm), care te lipesc în scaun, dar nu câștigă nici un concurs?

Diferența asta de senzații chiar mă pune pe gânduri...Trebuie să studiez problema.

BTW: TDi în cât timp face 400m? Dar suta de km? Ăsta nu mai apare pe site, sau nu-l găsesc eu. subaru impreza wrx sti are motor de 2.5 litri, 4 cil boxer, si ~300 de cai. lancer evolution are 2 litri, 4 in linie, si in general tot vreo 300 de cai. au facut in uk un evo de 400 de cai stock, insa nu i-au mai dat garantie nelimitata in km la 3 ani, ci numai vreo 36.000 mile sau asa ceva.
de masinile australiene nu mai vb, v8 de 5.7 litri, indiferent cati cai are, tot handling de kko si consum de te ia cu dureri de mana de la pompa. cat despre tehnologie, ma amuza un individ acu cateva saptamani - imi spunea cu mandrie si excitatzie ca noul holden monaro are electronic fuel injection hahaha. am si eu o intrebare Gabii: ce e cu masinile cu preturi pana in 1500-2000 euro? cum ar fi BMW-ul asta. sincer, eu as da 3000 de roni pe un ursulet chiar daca merg numa vreo 2 ani cu el in Romania si dupa aia il bag la dezmembrat Man, la nemti gasesti cu putin noroc - maisni din 90 -93 GRATIS! Pe bune! Adica alea fara catalizator sau cu Euro 1 - de multe ori le dau nemtii pe un pret de nimic, ei platesc taxele si impozitele la masini in primul rand in functie de gradul de poluare...
Acum vre-o doi ani, un coleg de servici si-a luat un Opel Kadett GSI de 2000 cmc cu doar 200 de euro. Maisina merea impecabil, io i-am dat 170 si eram cu pedala pe la jumate... atata doar ca nu avea ABS, airbaguri, servo... Da merea de rupea asfaltul. La o viteza medie de 120 -150 din Germania pana in Arad am scos un consum mediu de 6,8 - fara nici un fel de gluma!!! Iar tipul care a dat masina era fericit ca a scapat de ea, ca cica platea LUNAR cate 230 de euro doar pe taxe si impozite... ca n-avea catalizator.

Io am gasit Fiaturi... multe fiaturi pe gratis.
In fine, asta era acum vre-o 2 ani. Acum nu prea le mai dau pe gratis, le vand pe E-bay. In ceea ce priveste BMW-ul ala cu 1000 de euro - pai ala nu spune cati km, daca motorul merge sau nu, daca are probleme sau nu... pur si simplu, cred ca s-a saturat de vechitura, si vrea o masina noua, la care doi ani sa fie scutit de impozite. E mai greu pt noi sa intelegem.. la ei e alta mentalitate.

Iar ca sa aduci ursuletul ala- oricum platesti vama la el. doar daca vii cu numerele originale, daca te lasa neamtu (ceea ce nu cred) - si chiar si atunci nu e legal sa mergi cu ea in RO. Si o data la 6 luni trebe sa iesi cu ea din tara. Plus ca trebe sa platesti taxele la valorile de "dincolo".

Se merita sa ai trailer si sa scoi motorul, cutia, rotile, le aduci separat si platesti vama pt piese de schimb - da e mult mai complicat. Ideea e ca vrei-nu vrei, vama tot platesti, chiar daca aduci masina si o arunci la gunoi a doua zi... Ideal ar fi sa gasesti una in Romania distrusa sau cu motorul terminat,dar inscrisa in Romania,cumperi pe un pret de nimic si apoi sa iei una din Germania si sa transferi piesele. Masini ieftine si foarte bune gasesti si in Romania neinscrise. Avea unu' la dezmembrari un Golf 2 din 1991 de plangeai pe langa el...Motor de 1,8-injectie, tunat(cel putin la caroserie-nu stiu la motor), negru, ce mai,iti faceai freza in el!!! Cerea pe el 1000 de euroi!
Dar am auzit un zvon ca daca intram in Uniunea Europeana vom putea sa aducem masini de afara si mai vechi de 8 ani si sa putem circula cu ele?? Ar fi prea frumos sa fie adevarat!!! Salut

Măi fratilor cind om intra in UE cred ca o să-i dam dreptate lui Gabii in cele relatate despre GSI....iar cum ale noaste nu au nici un fel de euro....sa vezi atunci masini pe gratis
Dar de impozite ce părere aveti Să nu mai amintesc de RCA+ cartea verde pe care vrei nu vrei o sa o platesti...deh reguli de UE Stai linistit, ca fiecare tara din UE are propriile legi. De exemplu in Franta NU se mai plateste impozit pe masina, poti avea orice rabla, nu conteaza nici cate masini ai, nu platesti impozit pe ele. Ei isi scot banii din taxa pe autostrada si taxele din benzina. Asa ca merg pe principiul daca ai bani sa-ti intretii rabla (am dat 15 euro pe platine de Citroen 2CV din 82, masina a fost 450euro), nu conteaza cum arata, daca ai control tehnic si asigurare la ea poti sa circuli.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Diverse Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community