Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Silicoane pentru Oltic

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Totul despre silicoane. Cu intrebuintari la masina, evident. Ideea topicului mi-a venit astazi cand ma gandeam cu ce tip de silicon sa imi lipesc sticla la farul stanga, spart de un idiot in parcare. Ideea ca aici putem scrie la ce e bun siliconul rosu, cel albastru, cel violet, de baie, etc. Asa ca, sticla aia se lipeste cu silicon...? ...de la un centru /firma unde se moteaza parbrize. Dai la sefu de acolo vreo 50-100 mii (vechii,desigur) si te rezolva.
Inainte de a apela la aceasta metoda ,asigurate ca l-ai curatat si degresat bine de tot pe cel vechi ,din canalul unde intra sticla pe far.
TRex a scris: cu ce tip de silicon sa imi lipesc sticla la farul stanga, spart de un idiot in parcare.

Am folosit cu succes chit siliconic (din acela la tub, din care il scoti cu un "pistol" sau o coada de ciocan, daca ai muschi ). Referitor la culoare...la sticla parca da bine transparentul. Poate merge si alta culoare, depinde in ce nuanta e caroseria. Insa odata sticla lipita, dunga de silicon nu are un contur uniform si parca nu "da" bine. Mie ,cei de la parbrize mi-au facut si cu silicon gri si cu silicon negru si nu sare in ochi ca cel negru,rosu.alb, din tuburile mentionate mai sus.
...si nu sunt singurul care a reparat la ei.(ma refer la oltcit-ari) pentru sticla far: silicon universal transparent vopsibil(67.000lei parca)
se curata bine farul si sticla, se degreseaza cu diluant/spirt, si se aplica un strat de silicon in shantul farului unde va intra sticla. Stratul de silicon il aplici mai mult inspre exteriorul shantului, pentru ca sticla il va impinge inspre interior, si astfel te vei feri de dunga neplacuta din interiorul farului. Siliconul ce iese in exterior se modeleaza cu degetul pentru a obtine un aspect placut.
Siliconul se poate scoate din tub cu dispozitivul tip 'pistol' sau cu o coada de ciocan.

Pentru parbrize, respectiv chederul parbrizului ar fi bine sa fie silicon in culoarea chederului, dar e bun si cel universal transparent vopsibil, si vopsesti cu negru mat dupa 24ore locul unde ai dat cu silicon.

Pentru imbinarile caroseriei, respectiv aripi fata/spate...tot silicon universal transparent vopsibil, da o eleganta masinii, prin faptul ca se poate aplica si dupa ce masina a fost vopsita, si vei avea o dunga discreta de silicon transparent pe care toata lumea ti-o va admira, si va zice: "asta da!". Arata mult mai estetic decat vechiul 'mastic', si e mult mai practic la montare datorita consistentei lui, adica iti va permite sa misti de aripa asa cum doresti, fara a injura sau a lovi aripa sa intre la loc (cunoscatorii stiu despre ce e vorba).

hmmm....
altele nu imi vin in mine....dar daca mai aveti voi intrebari... ...si isi pastreaza elesticitatea mult mai mult decit masticul.
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caroserie Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Nu poți crea un topic nou în acest forum
Nu poți răspunde în mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community