Pagina de start
www.oltcit.ro (Oltcit, Dacia, ARO)
 
 Întrebări frecvente   Căutare   Membri   Grupuri   Înregistrare 
 Regulament   Profil   Mesaje private   Autentificare 

Liniutze cu Papucul

 
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Mesaj
Hhehehe - am facut-o si pe asta!!!

Maaan, am zis ca in oras imi pun mintea cu oricine acum, ca am utilaj solid, - da ieri prin Arad a trebuit sa ma pun serios de tot cu ... alt papuc!
Faza dura e ca ala avea un papuc albastru cu 4 locuri, iar pe spatele masini scria ca are injectie .
Prima data stateam linistit la UTA - pe banda 2 (acolo sunt 2 benzi normale si inca juma de banda pe langa trotuar) - si cum stateam linistit, doar ce vad unu cu papucul ca face manevre si se baga in dreapta mea.... - Aha, vrea sa ma depaseasca pe dreapta - am zis asa ca m-am pregatit sa o tai cand se punea verdele.. am inceput sa caut viteza I (Trebe sa stiti ca nu se baga ca la Oltcit, adieca dai maneta in stanga si impingi usor... ci se da cam jumate din cursa manetei spre stanga, apoi se impinge maneta in fata si spre stanga, ca si cum ai vrea sa o bagi dupa colt ! - altfel poti sa te chinuiesti cat vrei ca nu intra!), asa bag a I-a si astept... ala deja era nerabdator, tura motorul... mai frate si cand se pune vedele calc acceleratia si dau drumu la ambreiaj de mi-au scartait rotile spate...repede ma concentrez sa nimeresc a doua (daca nu sunt atent intra direct in marsalier ) si iarasi ii dau... interesant ca ala a fost surprins si a trebuit sa se multumeasca cu mirosul de esapament de la toba mea (apropo, a mea are toata evacuarea nou-nouta !). Buuun, ajungem noi prea repede la urmatorul semafor unde era rosu... tipul iarasi se baga pe dreapta.. de data asta se baga pana pe trecerea de pietoni, asa ca sa ma impresioneze, cica sa imi ia fata cand se pune verde, el nu stia ca mi se pusese pata ... Se pune verde si de data asta plecam amandoi ca din pusca... cu scartaieli de roti alea-alea, nu stiu cum fac si cred ca am plecat nitel mai repede ca el, (deh, io o bagasem de ceva vreme in viteza, n-a mai trebuit sa caut...) si iarasi am avut un avantaj cam de vre-o masina pana la urmatorul semafor. La urmatorul semafor, pe mijloc erau 2 maisni ce asteptau la rosu.. io m-am bagat pe stanga lor, papucul albastru pe dreapta lor. De data asta ala iarasi iesise un bot de masina pe trecerea de pietoni si cred ca era mai pregatit ca oricand sa ii dea ... si io eram nerabdator, asteptam verdele... . Cand s-a pus verde, amandoi i-am dat blana... da blana de tot . Ala de data asta vroia cu tot dinadinsul sa nu se lase! A fost palpitant! Ca norocu am nimerit vitezele, am mers bara la bara vre-o 100 de metri, apoi cred ca el a schimbat mai repede ca mine! Io obisnuit cu oltcitul am tinut vre-o 2 secunde mai mult piciorul la podea si apoi i-am dat a treia... asta a fost momentul crucial, practic am trecut in fata lui si s-a recunoscut invins (cel putin asa am presupus io...). Chestia e ca de fiecarte data cand ne-am tras, ceilalti au ramas muuuult in spate, ne-au lasat sa ne facem damblaua . Adica nu te pui cu nebunii ca au mintea odihnita! A fost betooon.

Haha, credeam ca doar cu oltctul mere sa te tragi la semafoare, cu papucul vad ca e chiar palpitant... mai ales ca la mine tine frana doar pe o roata si cand o blochez, masina incepe sa danseze pe sosea....

Numai bine! )
ce mijto`
ce idei:)) Auzi Gabi, dai o liniutza tu cu papucu si io cu Oltcitu ?
Auzi Gabi, dai o liniutza tu cu papucu si io cu Oltcitu ?


.. dau, numai daca mergi cu taticu tau in masina ... ca sa fiu sigur ca am sanse... hihih


Gabii Ieri iarasi m-am dat cu papucul prin oras...m-am tras iarasi, de data asta cu o dacie berlina din 1900 toamna care m-a facut varza de tot.... . Adica io cu motor de 1,6 tractiune spate dar motorul pe gaz, iar ala cu o rablagitura de pe care ii cadeau toate alea-alea m-a facut varza! Am postat aici pentru ca se pare ca deja s-a deschis acest subiect.Cum se porneste cat mai repede cu Dacia?Cum pornesti cu scartz?Am inteles ca bagi in a doua si calci acceleratia, apoi dai drumul, iar aici am citit ca bagi in Ia si calci tare. Pan la urma cum se face? Pana la urma trebuie sa iti iei carnet mai intai Am carnet si eu sunt disperatul care pana acum visa la un Oltcit(mircea) de pe cealalta parte a site-ului.A trebuit insa sa ma multumesc cu Dacia (deh piese mai ieftine,mecanic la usa,mai iertatoare la greseli) si acum ma gandeam cum se poate pleca cu scartz cu ea, desi sunt convins ca nu e o idee buna, de vreme ce Dacia nu e facuta pentru asa ceva. de parca ar exista masina facuta pentru a pleca cu scart Pai hai ca te invata nenea Garcea Ia de asculta si baga la cap mei copile' Adica scart cu dacia... mda.. aha... Meiiii smechere. Tu faci misto de mine mei? Adica tu vrei ca eu sa te cred ca nu stii cum e cu scartu' la Deacia ? Raspunde repede ca casun cu pulanu' pe tine mei! Zi repede..
klaus a scris:de parca ar exista masina facuta pentru a pleca cu scart


Există!
Dacă-ți cumperi un Audi TT, ai să vezi că în manual există o procedură de acest gen! (aceasta a fost scoasă din manualele mașinilor exportate in state)
Plus o mulțime de alte proceduri de a scoate totul din cutia aia de viteze cu două ambreiaje, care trebuie să dea clasă la audiurile cu raport continuu de transmisie (schimbare) a vitezelor.
La schimbarea vitezei mai întâi este preselectată a doua viteză și abia apoi al doilea ambreiaj cuplează, încât nu se simte schimbarea efectivă de viteză.
În fond trebuie cumva justificată atâta laudă pentru o mașină sport, nu? Și adevărul e că e o mașinuță foarte simpatică și se pare că și foarte potentă, măcar la ultimele modele. (primele cam zburau de pe șosea) prin anul 2000 s-a scos ultimul lot de Dacia Nova GTi cu motor de 1.6 pe injectie. Cred ca erau cele mai potente dacii de la 0-100km/h.
acum a intrecut-o Solenza Solenza n-a fost in stare sa intreaca nici SuperNova! Iar vis-a-vis de GT - GTI de la Nova votez in favoarea GT-ului pt. ca e pe carburatie. Prietenii stiu de ce...
Format forum: Optimizat | LentAfișează mesajele:   
Crează un topic nou, separat de acest topic   Răspunde la mesajele din acest topic    Pagina de start -> Caracteristici, Performante, Tuning Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1
Poți crea un topic nou în acest forum
Poți răspunde la mesajele din acest forum
Nu poți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu poți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu poți vota în chestionarele din acest forum

 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community